Μάικλ Τζάκσον: Δικαστήριο απέρριψε αγωγή του Τζέιμς Σέιφτσακ

Μάικλ Τζάκσον: Δικαστήριο απέρριψε αγωγή του Τζέιμς Σέιφτσακ Facebook Twitter
Μάικλ Τζάκσον: Δικαστήριο απέρριψε αγωγή του James Safechuck (Leaving Neverland)
0

Αμερικανός δικαστής απέρριψε αγωγή ενός από τους κατήγορους του Μάικλ Τζάκσον, ο οποίος ανέφερε ότι εταιρείες του Τζάκσον του επέτρεπαν να κακοποιήσει αυτόν και άλλα παιδιά.

Ο Τζέιμς Σέιφτσακ είπε ότι ο τραγουδιστής άρχισε να τον κακοποιεί όταν ήταν 10 ετών.

Το 2014, μήνυσε την MJJ Productions και την MJJ Ventures και ισχυρίστηκε ότι «δημιουργήθηκαν και διευκόλυναν τη σεξουαλική κακοποίηση παιδιών από τον Τζάκσον».

Ωστόσο, ο δικαστής απέρριψε την υπόθεση, λέγοντας ότι οι εταιρείες δεν είχαν καθήκον να φροντίζουν τον κ. Σέιφτσακ.

Ο Τζέιμς Σέιφτσακ ήταν ένας από τους δύο άντρες που κατηγόρησαν τον σταρ για κακοποίηση στο ντοκιμαντέρ Leaving Neverland πέρυσι.

Στην αγωγή του, είπε ότι ο Τζάκσον τον κακοποίησε εκατοντάδες φορές στα σπίτια του και σε περιοδεία στα τέλη της δεκαετίας του 1980 και στις αρχές της δεκαετίας του '90.

Οι MJJ Productions και MJJ Ventures δημιουργήθηκαν από τον Τζάκσον για να διαχειρίζονται ζητήματα της καριέρας του.

Ωστόσο, στην αγωγή ο Σέιφτσακ ισχυρίστηκε πως «Ο δεύτερος, κρυμμένος σκοπός αυτών των επιχειρήσεων ήταν να λειτουργούν ως επιχείρηση σεξουαλικής κακοποίησης παιδιών, ειδικά σχεδιασμένη για να εντοπίσει, να προσελκύσει, να δελεάσει και να αποπλανήσει τα θύματα σεξουαλικής κακοποίησης».

Ο Τζέιμς Σέιφτσακ εμφανίστηκε επίσης με τον Τζάκσον σε μια διαφήμιση αναψυκτικού ενώ ήταν ένα από τα παιδιά που βρισκόταν συχνά στη σκηνή με τον τραγουδιστή.

Ο δικηγόρος του, Βινς Φινάλντι είπε στο BBC News ότι ο πελάτης του «Ήταν υπάλληλος που δούλευε για λογαριασμό των εταιρειών ως χορευτής και διασκεδαστής στη σκηνή με τον Μάικλ. Επειδή ήταν ανήλικος, και εργαζόταν για αυτούς, είχαν καθήκον να τον προστατεύσουν. Αυτό είναι το επιχείρημά μας».

Ο Τζάκσον αρνήθηκε έντονα τις κατηγορίες περί κακοποίησης. Ο κ. Σέιφτσακ, παιδί τότε, φέρεται να έδωσε κατάθεση υπερασπιζόμενος τον Τζάκσον όταν οι κατηγορίες εναντίον του τραγουδιστή εμφανίστηκαν για πρώτη φορά το 1993.

Σήμερα, ο δικαστής της Καλιφόρνια, Μαρκ Γιάνγκ είπε ότι οι εταιρείες δεν ήταν άμεσα υπεύθυνες για την πρόκληση συναισθηματικής δυσφορίας και ότι δεν ήταν σε θέση να ελέγξουν τον Τζάκσον, επειδή εκείνος ήλεγχε τις εταιρείες και όλους όσους απασχολούσαν. Οι εταιρείες δεν μπορούν να είναι άμεσοι δράστες, είπε.

Ο Τζέιμς Σέιφτσακ, ο οποίος ζητά απροσδιόριστες αποζημιώσεις, θα ασκήσει έφεση.

Ο κ. Φινάλντι εκπροσωπεί επίσης τον Γουέιντ Ρόμπσον, ο οποίος εμφανίστηκε και στο ντοκιμαντέρ Leaving Neverland, σε μια ξεχωριστή αγωγή, η οποία αναμένεται να εκδικαστεί το επόμενο καλοκαίρι.

Σύμφωνα με το Deadline, οι εταιρείες του Τζάκσον είχαν αναλάβει επίσης νομική δράση κατά του σκηνοθέτη του ντοκιμαντέρ.

Ο Τζόναθαν Στάινσαπιρ, εκπρόσωπος της MJJ Productions και της MJJ Ventures, αρνήθηκε να σχολιάσει την τελευταία απόφαση.

Με πληροφορίες του BBC

Culture
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.