Η Άλκηστις Πρωτοψάλτη σχολίασε την αντίδραση του Σταμάτη Κραουνάκη με έναν στίχο

Η Άλκηστις Πρωτοψάλτη σχολίασε την αντίδραση του Σταμάτη Κραουνάκη με έναν στίχο Facebook Twitter
Φωτογραφία LiFO/ Πάρις Ταβιτιάν
0

Δέκα ημέρες μετά την συναυλία με φορτηγό στο κέντρο της Αθήνας, η Άλκηστις Πρωτοψάλτη μιλά για το απρόσμενο event που έγινε αντικείμενο συζήτησης για ημέρες στα social media προκαλώντας ποικίλες αντιδράσεις. 

Όπως λέει, η ιδέα για την πρωτοβουλία ήταν δική της: «Ήταν μια σκέψη αλληλεγγύης - αγάπης, χωρίς καμία απολύτως πολιτική χροιά. Ήταν το "αγαπάτε αλλήλους" που ο καθένας μπορεί να το δώσει με διαφορετικό τρόπο, αλλά με τον ίδιο κοινό παρονομαστή, την αγάπη. Η αγάπη, η πιο σπουδαία λέξη στην εποχή μας», λέει μιλώντας στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα». 

Η δημοφιλής τραγουδίστρια εξηγεί πως συνεννοήθηκε με τον δήμαρχο Αθηναίων Κώστα Μπακογιάνη, ο οποίος συμφώνησε αμέσως και έδωσε το «πράσινο φως» για την πρωτοβουλία.

«Θέλαμε να γίνει πράξη αυτή η κινούμενη συναυλία με τον πιο ασφαλή τρόπο. Επικεφαλής ήταν ο πρόεδρος της "Τεχνόπολις" Κωσταντίνος Δέδες. Πήραμε όλα τα μέτρα, δεν έγινε καμία διαφήμιση, δηλαδή δεν ανακοινώσαμε τη διαδρομή του φορτηγού για να αποφύγουμε τον συνωστισμό. Βρήκαμε μια μεγάλη πλατφόρμα για να έχουμε την απαιτούμενη απόσταση από τους τρεις μουσικούς και τον τεχνικό ήχου. Το φορτηγό κινήθηκε με ταχύτητα 5 χιλιομέτρων την ώρα».

Η Άλκηστις Πρωτοψάλτη λέει πως η τρίωρη συναυλία ήταν ένα «ευχαριστώ» στους ανθρώπους της πρώτης γραμμής. «Στα νοσοκομεία, στους γιατρούς, στους νοσηλευτές, σε όλους αυτούς που μας βοήθησαν και μας στήριξαν για να κρατηθεί "η ζωή μας" αυτές τις ημέρες της δύσκολης καραντίνας. Στους συμπολίτες μου που άντεξαν και αντέχουν».

Ευχαρίστησε δε δημόσια και τους τρεις μουσικούς που δέχτηκαν να συμμετάσχουν αφιλοκερδώς: τον Θωμά Κοντογεώργη (πιάνο-πλήκτρα), τον Παντελή Ντζιάλα (κιθάρα) και τον Πέτρο Βαρθακούρη (μπάσο). «Επίσης, σε μια γωνιά ήταν και ο τεχνικός ήχου, ο Ζαχαρίας Σταμούλος. Η απόσταση, υπολογισμένη, ανά 2,5 μέτρα ο ένας από τον άλλον».

Συνολικά ερμηνεύτηκαν εφτά τραγούδια (σε «λούπα»): "Κι είμαστε ακόμα ζωντανοί", "Υπομονή", "Η σωτηρία της ψυχής", το "Ζήτα μου ό,τι θες" ,"Βενζινάδικο", "Τα πιο ωραία λαϊκά" και το "Εφτά τραγούδια θα σου πω".

Για όσους τοποθετήθηκαν αρνητικά και, σε ορισμένες περιπτώσεις, χλευαστικά και απορριπτικά, λέει: «είμαι άνθρωπος δημοκρατικός και πιστεύω στην ελευθερία του λόγου. Ο καθένας μπορεί να εκφραστεί όπως θέλει. Κανείς δεν μπορεί να του αφαιρέσει αυτό το δικαίωμα. Δεν έχω να πω κάτι ιδιαίτερο. Απλά είναι θλιβερό να υπάρχει τόσος φθόνος, τόση κακία. Απογοητευτικό. Αλλά ο καθένας βγάζει αυτό που έχει μέσα του. Τελικά όλα αναχαιτίστηκαν από την αγάπη του κόσμου».

Ο Σταμάτης Κραουνάκης, συνθέτης μεγάλων δικών σου επιτυχιών, εκφράστηκε εντελώς αρνητικά και για σένα και για τον Κυριάκο (σ.σ Μητσοτάκη). Εχεις μιλήσει μαζί του;
«Ένα έχω να πω: Η σωτηρία της ψυχής είναι μεγάλο πράγμα».

Ερωτηθείσα αν θα το ξανάκανε απαντά: «Εννοείται. Και στην Αθήνα, και σε άλλες πόλεις, και στα νησιά. Όμως εύχομαι να μην ξαναχρειαστεί κάτω από τέτοιες συνθήκες».

Σχετικά με τα μέτρα που σχεδιάζει η κυβέρνηση για τους καλλιτέχνες σχολιάζεις πως το επίδομα των 800 ευρώ καλύπτει ένα μικρό μέρος των μουσικών, των τραγουδιστών και των τεχνικών και για αυτό θα πρέπει να επεκταθεί ώστε να τους καλύψει όλους.

«Να υπάρξει πρόνοια για τις συνέπειες που θα έχει ο κορωνοϊός. Ισως με τη δημιουργία ενός ειδικού ταμείου. Καθώς και μέτρα στήριξης για τους οργανισμούς των δικαιωμάτων των μουσικών, τους δικαιούχους, αλλά και τους εργαζομένους σε αυτούς τους φορείς. Εφόσον τα έσοδα των οργανισμών αυτή την περίοδο προέρχονται σχεδόν μόνο από το ραδιόφωνο και την τηλεόραση, ίσως θα πρέπει να γίνει μια σοβαρή σκέψη προκειμένου να παίζεται περισσότερο ελληνικό ρεπερτόριο. Κυρίως για τη στήριξη των νέων καλλιτεχνών, κάτι που ήδη εφαρμόζεται σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες».

Culture
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.