Από σήμερα οποιοσδήποτε με πρόσβαση σε βιντεοκάμερα και υπολογιστή θα έχει την ευκαιρία να τραβήξει τη προσοχή κάποιου από τους εφόρους του Guggenheim και να διαγωνιστεί για μια θέση στην έκθεση βιντεοτέχνης που θα γίνει τον Οκτώβριο σε όλα τα μουσεία του ιδρύματος ανά τον κόσμο. Αυτή είναι η ιδέα του project με τίτλο "Youtube Play" που οργανώνει το ίδρυμα Solomon R. Guggenheim σε συνεργασία με το Youtube και σκοπός του η ανακάλυψη νέων ταλέντων σε συνδυασμό με την ανατροπή κάποιων από τα δεδομένα του χώρου της τέχνης. Μέχρι τώρα για να δει κανείς τα έργα του σε μουσειακή έκθεση έπρεπε πρώτα να περάσει από το σύστημα των γκαλερί και των «ανθρώπων της τέχνης» (ή εναλλακτικά να πεθάνει, πιάνει αρκετές φορές). Στόχος του Youtube Play είναι να αναδείξει πρωτοποριακή δουλειά από απροσδόκητες πηγές. Άτομα που δεν θεωρούν τους εαυτούς τους καλλιτέχνες, ακόμα και άτομα με μικρή ή και καθόλου εμπειρία στο βίντεο, είναι ευπρόσδεκτα. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν τη συμμετοχή τους ανεβάζοντας το βίντεό τους σε ειδικό κανάλι που έχει δημιουργηθεί στο Youtube (youtube.com/play). Όροι: το έργο να έχει δημιουργηθεί μέσα στα τελευταία 2 χρόνια, να μην υπερβαίνει τα 10 λεπτά, να μην αποτελεί μέρος κάποιου μεγαλύτερου σε διάρκεια βίντεο και μην προορίζεται για διαφημιστική χρήση. Διορία μέχρι τις 31 Ιουλίου.