Επισκέπτης του Rijksmuseum περνά μια νύχτα συντροφιά με ονομαστό πίνακα του Ρέμπραντ

Επισκέπτης του Rijksmuseum περνά μια νύχτα συντροφιά με ονομαστό πίνακα του Ρέμπραντ Facebook Twitter
0

Ας υποθέσουμε ότι είστε ο δεκάκις εκατομμυριοστός (10.000.000ός) επισκέπτης του Rijksmuseum, που γιόρτασε πανηγυρικά την επαναλειτουργία του το 2013. Τι κερδίζετε;

Ότι κέρδισε και ο Stefan Kasper, o οποίος είδε να έρχεται προς το μέρος του ο Γενικός Διευθυντής του Μουσείου Taco Dibbits, τον καλωσορίζει εγκάρδια και να τον ενημερώνει ότι είναι ο τυχερός που του αξίζει μια μεγάλη έκπληξη. Θα είχε την ευκαιρία να περάσει μία νύχτα στο Μουσείο και ξαπλωμένος στο κρεβάτι του θα μπορούσε να κοιτά για ένα ολόκληρο βράδυ το μνημειώδες έργο του Ρέμπραντ, «Νυχτερινή Περίπολος».

Εκπληκτικό δώρο για έναν επισκέπτη του Μουσείου, αλλά το λιγότερο δυνατό που μπορεί να κάνει κάποιος για τόσο αφοσιωμένους επισκέπτες, λέει ο διευθυντής του Rijksmuseum.

 

«Είμαστε απόλυτα ικανοποιημένοι που τόσο πολλοί άνθρωποι κατάφεραν να επισκεφθούν το Μουσείο μας τα τελευταία 4 χρόνια και επιθυμούμε να καλωσορίζουμε όσο πιο ζεστά γίνεται και τους επισκέπτες που θα βρεθούν εδώ στα χρόνια που έρχονται», λέει ο Dibbits, γνωρίζοντας πως έχει ήδη κάνει έναν άνθρωπο πολύ ευτυχισμένο. 

Όσο για τον τυχερό επισκέπτη; Ο Kasper δεν έκρυβε τον ενθουσιασμό του που θα περάσει ένα ολόκληρο βράδυ, τόσο κοντά σε έναν αγαπημένο πίνακα του πιο ξακουστού ολλανδού καλλιτέχνη: «Απόψε θα ονειρευτώ τη Νυχτερινή Περίπολο», είπε ο υπερτυχερός του Μουσείου, αν και είναι μάλλον βέβαια ότι το βράδυ που πέρασε στο μουσείο δεν έκλεισε μάτι!

Culture
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.