Εκτός Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου ο Γιώργος Κιμούλης - Η επίσημη ανακοίνωση

Εκτός Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου ο Γιώργος Κιμούλης - Η επίσημη ανακοίνωση Facebook Twitter
EUROKINISSI
0

Το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου ανακοίνωσε την διακοπή της φετινής συνεργασίας του με τον ηθοποιό Γιώργο Κιμούλη, στον απόηχο των επώνυμων καταγγελιών σε βάρος του για λεκτική και σωματική βία. 

Όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση, το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου είχε σχεδιάσει να εντάξει στο φετινό του πρόγραμμα την παράσταση «Φιλοκτήτης», σε σκηνοθεσία Τσέζαρις Γκραουζίνις, με πρωταγωνιστή τον Γιώργο Κιμούλη για το Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου.

«Υπό τη βαριά σκιά των τελευταίων εξελίξεων, και συγκεκριμένα των δημοσιοποιημένων επώνυμων καταγγελιών συναδέλφων του κ. Γ. Κιμούλη για προσβολή της προσωπικότητάς τους, οδηγηθήκαμε στην δυσάρεστη, πλην όμως επιβεβλημένη, απόφαση να μην συμπεριλάβουμε τον συγκεκριμένο ηθοποιό στην ομάδα των καλλιτεχνών που θα συμμετάσχει στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου τη φετινή χρονιά», τονίζουν οι συντελεστές του Φεστιβάλ.

Η Καλλιτεχνική Διεύθυνση βρίσκεται σε συνεννόηση με τον παραγωγό και τον σκηνοθέτη της παράσταση, για την εξασφάλιση νέας συμφωνίας για το φετινό πρόγραμμα, με το ίδιο ή με άλλο έργο, με γνώμονα την διασφάλιση των υπόλοιπων μελών του θιάσου.

«Πρόθεσή μας δεν είναι να δράσουμε τιμωρητικά, ούτε να ούτε να υποκαταστήσουμε τα δικαστήρια. Όμως, θα ήταν ανεύθυνο από πλευράς μας εάν παραβλέπαμε τις σκληρές και επώνυμες μαρτυρίες επαγγελματιών του χώρου μας για αντιδεοντολογικές πρακτικές και συμπεριφορές που κάθε άλλο παρά τιμούν την Τέχνη και τους ανθρώπους της» καταλήγει η ανακοίνωση. 

Culture
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.