Vintage βαλίτσες γίνονται πανέμορφα boomboxes

Vintage βαλίτσες γίνονται πανέμορφα boomboxes Facebook Twitter
Μην πετάξεις την παλιά σου βαλίτσα επειδή τώρα μπορεί να την μετατρέψεις σε ένα πανέμορφο boombox!
0

 

Vintage βαλίτσες γίνονται πανέμορφα boomboxes Facebook Twitter
O Wilson εμπνεύστηκε για να δημιουργήσει ένα σωστό επαγγελματικό σχέδιο με καινούργια εξαρτήματα. Έτσι γεννήθηκε το Stomper

Μην πετάξεις την  παλιά σου βαλίτσα επειδή τώρα μπορεί να την μετατρέψεις σε ένα πανέμορφο boombox! Αυτό κάνουν στην Zound Electronics που έχει την βάση της στο Μπρούκλυν. Κατασκευάζουν φορητές συσκευές αναπαραγωγής μουσικής από παλιές βαλίτσες.

«Πάντοτε έβρισκα ότι τα προιόντα που έβγαζα ήταν κάπως βαρετά και άχρωμα στην όψη», λέει ο ιδρυτής της εταιρείας Sam Wilson. «Θυμάμαι τα Bluetooth ηχεία έγινα πολύ διάσημα και οι έφηβοι έπαιζαν δυνατά μουσική από αυτά τα μικροσκοπικά ηχεία που ακουγόντουσαν καλά για το μέγεθος τους αλλά δεν μπορούσαν να καλύψουν το πλήρες φάσμα των ηχητικών συχνότητων που ο καλλιτέχνης ήθελε να βγάλει από ένα ηχείο δύο ιντσών».

Vintage βαλίτσες γίνονται πανέμορφα boomboxes Facebook Twitter
. Είναι σίγουρα πανέμορφα να τα κοιτάς.
Vintage βαλίτσες γίνονται πανέμορφα boomboxes Facebook Twitter
Ακούγονται καλύτερα από τα φορητά ηχεία. Έχουν πιο δυνατό ήχο και μπορεί να χρησιμοποιηθούν για πάρτι ακόμη και σε μεγάλα δωμάτια

O Wilson εμπνεύστηκε για να δημιουργήσει ένα σωστό επαγγελματικό σχέδιο με  καινούργια εξαρτήματα.  Έτσι γεννήθηκε το Stomper. Είναι σίγουρα πανέμορφα να τα κοιτάς. Αυτά τα φορητά όμως boomer είναι φτιαγμένα με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας: αφαιρούμενες, επαναφορτιζόμενες μπαταρίες λιθίου, Bluetooth 4.0 τεχνολογία. Κάθε ένα είναι συνδεδεμένο με την βαλίτσα και βγάζει πολύ δυνατό ήχο. «Ακούγονται καλύτερα από τα φορητά ηχεία. Έχουν πιο δυνατό ήχο και μπορεί να χρησιμοποιηθούν για πάρτι ακόμη και σε μεγάλα δωμάτια», λέει ο Wilson. Μάλιστα έγινε ένα τεστ που το πιστοποιεί αυτό και είναι και wireless.

Για τις βαλίτσες έψαξε να βρει στην Δυτικές ΗΠΑ, παλιές βαλίτσες από τις δεκαετίες του ’50, ΄60 και ’70.

«Συνήθιζαν να φτιάχνουν πράγματα για να αντέχουν στον χρόνο. Είμαι σίγουρος ότι οι σύγχρονες βαλίτσες δεν θα φαίνονται τόσο όμορφες σε 60 χρόνια από τώρα».  

Αν έχετε μια τέτοια βαλίτσα τότε η εταιρεία του Wilson προθυμοποιείται να την μετατρέψει. «Ο κόσμος μας φέρνει βαλίτσες που είχαν για καιρό και έχουν συναισθηματική αξία και τους λέμε αν είναι κατάλληλες να γίνουν ένα καλό boombox ή όχι», λέει.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Οι Αθηναίοι / Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Ως παιδί, σχεδίαζε δρόμους στην άμμο. Αργότερα, υπερασπίστηκε την αρχιτεκτονική ως τέχνη ζωής. Με τη σύντροφο και συνεργάτιδά του Σουζάνα έζησαν μια ζωή όπου το «εγώ» έγινε «εμείς», μέχρι την απώλειά της που τον σημάδεψε βαθιά. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Mattias Adolfsson: «Η έμπνευση με χτυπάει σαν κεραυνός, από το πουθενά»

Design / Mattias Adolfsson: Μιλώντας με έναν κορυφαίο εικονογράφο της εποχής

Δυο-τρεις κουβέντες με τον διακεκριμένο Σουηδό γραφίστα και εικονογράφο, έναν από τους «υψηλούς προσκεκλημένους» του φετινού 7ου LAComicsFestival, που θα γίνει στη Λάρισα από τις 5 ως τις 7 Σεπτεμβρίου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

ADM 2025: The Urban Issue / Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

Ιδέες που ζυμώνονταν αργά εδώ και μερικά χρόνια στον χώρο της εσωτερικής διακόσμησης ωρίμασαν και μας αποκαλύφθηκαν στις αρχές του 2025, ως οδηγός για τους χώρους στους οποίους θα κατοικήσουμε στο μέλλον.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Οbjects of Common Interest: «Θέλουμε να σου κεντρίσουμε το ενδιαφέρον και να κινητοποιήσουμε ένα συναίσθημα»

ADM 2025: The Urban Issue / Κίνηση, ελευθερία, ρευστή ταυτότητα: Το design των Οbjects of Common Interest

Οι αρχιτέκτονες και σχεδιαστές Ελένη Πεταλωτή και Λεωνίδας Τραμπούκης τρέχουν ένα από τα πιο design studios της Ελλάδας. Πώς σκέφτονται και πώς σχεδιάζουν τα φημισμένα projects τους, όπως την εγκατάσταση εικαστικού φωτισμού που λατρεύουμε στην είσοδο της Πειραιώς 260;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Φασιανός στο Svenskt Tenn: Πώς βρέθηκε ο Έλληνας ζωγράφος στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Design / Πώς βρέθηκε ο Φασιανός στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Μια αναπάντεχη πρόταση κατέληξε σε μια έκθεση στο Svenskt Tenn, τον «βασιλιά» του Σκανδιναβικού design, που τιμά τον σπουδαίο Έλληνα καλλιτέχνη. Εκεί, κάτω από την ίδια στέγη, τα έργα του συνομιλούν με αυτά του Γιόζεφ Φρανκ, υμνώντας τη χαρά της ζωής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

ADM 2025: The Urban Issue / Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

Το εμφανές σκυρόδεμα και οι γκρι τόνοι επανέρχονται στον αθηναϊκό αστικό ιστό, μεταφέροντας μαζί τους ένα φορτίο αισθητικής ιστορίας, κοινωνικών μετατοπίσεων και ψηφιακής επιρροής. Από τον μπρουταλισμό στην εποχή των hashtags, πότε η χρήση του γκρι είναι ζήτημα λειτουργίας, πότε συνήθειας και πότε συνειδητής εικόνας για το τι σημαίνει σύγχρονο;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

ADM 2025: The Urban Issue / Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

Μπορούμε να δούμε την Αθήνα ως ένα δίκτυο με «πάρκα», συνεπή όμως απέναντι στη φύση και στην ουσία της πόλης; Πολύ περισσότερο από ένα βιβλίο, το «Για το “αττικό τοπίο” σήμερα» του Δημήτρη Φιλιππίδη είναι μια πηγή έμπνευσης που μας δίνει μια άλλη οπτική για την πόλη και το πράσινό της.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ