Το τέλος του κόσμου έρχεται το 2021! Δώδεκα σενάρια σε ένα φανταστικό ημερολόγιο Facebook Twitter

Το τέλος του κόσμου έρχεται το 2021! Δώδεκα σενάρια σε ένα φανταστικό ημερολόγιο

0

Μετά από μια χρονιά που έχει καταγραφεί στη συλλογική συνείδηση ως η χειρότερη της ζωής μας, πώς υποδέχεσαι την επόμενη; Πώς φτιάχνεις ημερολόγιο γι' αυτήν; Πώς ξορκίζεις τα κακά και τη δυστοπία που έφερε το 2020, για να υποδεχτείς, μέσα στην εν εξελίξει πανδημία, την ελπίδα που σηματοδοτεί πάντα ένα νέο έτος;


Με χιούμορ, φαίνεται πως απαντούν οι υπεύθυνοι του Bob Studio, οι οποίοι δημιούργησαν το πιο ευφάνταστο και αστείο συλλεκτικό ημερολόγιο για το 2021, με θέμα –τι άλλο;– το τέλος του κόσμου. Κι αν τη γλιτώσαμε το '20, μας κλείνουν το μάτι οι σχεδιαστές του δημιουργικού αθηναϊκού γραφείου, μην εφησυχάζετε! Το τέλος θα έρθει το '21 με χίλιους διαφορετικούς τρόπους.

«Ένα ημερολόγιο-ύμνος στην αισιοδοξία και την πίστη στον άνθρωπο» αποκαλούν σαρκαστικά τη νέα τους δουλειά, που περιλαμβάνει 12 διαφορετικά, ξεκαρδιστικά σενάρια για την καταστροφή του πλανήτη και του ανθρώπινου είδους, ένα για κάθε μήνα του δύσκολου 2021 που είναι προ των πυλών.

Πέρα από τη δεδομένη έκρηξη του ηφαιστείου της Σαντορίνης (sic), που είναι κάτι local, άρα περιορισμένου ενδιαφέροντος, οι σχεδιαστές του βραβευμένου design agency εξέτασαν πιο οικουμενικά (και λιγότερο κλισέ) σενάρια.

Το τέλος του κόσμου έρχεται το 2021! Δώδεκα σενάρια σε ένα φανταστικό ημερολόγιο Facebook Twitter
Ιανουάριος 2021


Τι έχουμε, λοιπόν, να περιμένουμε προσεχώς; Πόσο χειρότερα μπορούν να πάνε τα πράγματα; Πέρα από τη δεδομένη έκρηξη του ηφαιστείου της Σαντορίνης (sic), που είναι κάτι local, άρα περιορισμένου ενδιαφέροντος, οι σχεδιαστές του βραβευμένου design agency εξέτασαν πιο οικουμενικά (και λιγότερο κλισέ) σενάρια. Όπως η πτώση του Ίντερνετ, που θα σκάσει τον Ιανουάριο και θα αφήσει τους 4,6 δισ. χρήστες του σε όλο τον κόσμο σαστισμένους και ανήμπορους να αντιδράσουν: «Όταν έπεσε το Internet, ο δεινόσαυρος της Google ξεκίνησε να τρέχει σε δισεκατομμύρια οθόνες. Δεν υπήρχε τίποτα να τον σταματήσει. Η επιστροφή των δεινοσαύρων ήταν πλέον γεγονός. Και δεν υπάρχει επιστροφή».


Ή η «εκδίκηση της κλανιάς» που θα ζήσουμε τον Μάιο: «Οι γαλακτοφόρες αγελάδες που εκτρέφονται αποβάλλουν 450-550 γραμμάρια μεθανίου ημερησίως και ευθύνονται για περίπου το 44% των παγκόσμιων εκπομπών μεθανίου. Μια ανεξήγητη στομαχική διαταραχή που πιστεύεται ότι προκάλεσαν οι ίδιες στον εαυτό τους, για να γλιτώσουν από την αιχμαλωσία και τον αλόγιστο πολλαπλασιασμό τους, προκάλεσε με τη σειρά της διπλασιασμό της παραγωγής αερίων που αποβάλλουν. Η εισπνοή τόσο μεγάλης ποσότητας αερίων απέβη μοιραία για τον άνθρωπο».

Το τέλος του κόσμου έρχεται το 2021! Δώδεκα σενάρια σε ένα φανταστικό ημερολόγιο Facebook Twitter
Δεκέμβριος 2021


Τελικά, ποιος είναι ο Avozilla που έχει στρογγυλοκαθίσει πάνω στον Δεκέμβριο;


Κάθε σενάριο, προϊόν έμπνευσης και στοχασμού των ημερών της καραντίνας, συνοδεύεται από υπέροχες, μεγάλης κλίμακας εικονογραφήσεις διαφορετικών σχεδιαστικών τεχνοτροπιών, με έντονα χρώματα και ποπ επιρροές. Εκεί που τα memes συναντούν τις ιλουστρασιόν οδηγίες χρήσης και η εκκλησιαστική τέχνη τα strips των γελοιογραφιών, το ημερολόγιο του Bob Studio μας καθησυχάζει τελικά πως στο τέλος όλα θα πάνε καλά!

Το τέλος του κόσμου έρχεται το 2021! Δώδεκα σενάρια σε ένα φανταστικό ημερολόγιο Facebook Twitter
Το εξώφυλλο του ημερολογίου.

Το τέλος του κόσμου - 12 επικείμενες καταστροφές και πώς θα σωθούμε

Ημερολόγιο τοίχου 2021 από το Bob Studio

Διαστάσεις: 33,5*48,5 cm

Κυκλοφορεί σε περιορισμένα αντίτυπα online στο keybooks.gr και σε επιλεγμένα βιβλιοπωλεία σε όλη την Ελλάδα.

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

Το νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Design
0

Αλέξανδρος Διακοσάββας

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας γεννήθηκε το 1987 και μεγάλωσε στη Ρόδο. Σύντομη θητεία στους Ηλεκτρολόγους Μηχανικούς της Πολυτεχνικής Σχολής Πάτρας και συνέχιση σπουδών στη Βιολογία του ίδιου Πανεπιστημίου τον οδήγησαν τελικά στο να θέλει να ασχοληθεί με τη δημοσιογραφία.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΚΤΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

ADM 2025: The Urban Issue / Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

Ιδέες που ζυμώνονταν αργά εδώ και μερικά χρόνια στον χώρο της εσωτερικής διακόσμησης ωρίμασαν και μας αποκαλύφθηκαν στις αρχές του 2025, ως οδηγός για τους χώρους στους οποίους θα κατοικήσουμε στο μέλλον.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Οbjects of Common Interest: «Θέλουμε να σου κεντρίσουμε το ενδιαφέρον και να κινητοποιήσουμε ένα συναίσθημα»

ADM 2025: The Urban Issue / Κίνηση, ελευθερία, ρευστή ταυτότητα: Το design των Οbjects of Common Interest

Οι αρχιτέκτονες και σχεδιαστές Ελένη Πεταλωτή και Λεωνίδας Τραμπούκης τρέχουν ένα από τα πιο design studios της Ελλάδας. Πώς σκέφτονται και πώς σχεδιάζουν τα φημισμένα projects τους, όπως την εγκατάσταση εικαστικού φωτισμού που λατρεύουμε στην είσοδο της Πειραιώς 260;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Φασιανός στο Svenskt Tenn: Πώς βρέθηκε ο Έλληνας ζωγράφος στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Design / Πώς βρέθηκε ο Φασιανός στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Μια αναπάντεχη πρόταση κατέληξε σε μια έκθεση στο Svenskt Tenn, τον «βασιλιά» του Σκανδιναβικού design, που τιμά τον σπουδαίο Έλληνα καλλιτέχνη. Εκεί, κάτω από την ίδια στέγη, τα έργα του συνομιλούν με αυτά του Γιόζεφ Φρανκ, υμνώντας τη χαρά της ζωής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

ADM 2025: The Urban Issue / Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

Το εμφανές σκυρόδεμα και οι γκρι τόνοι επανέρχονται στον αθηναϊκό αστικό ιστό, μεταφέροντας μαζί τους ένα φορτίο αισθητικής ιστορίας, κοινωνικών μετατοπίσεων και ψηφιακής επιρροής. Από τον μπρουταλισμό στην εποχή των hashtags, πότε η χρήση του γκρι είναι ζήτημα λειτουργίας, πότε συνήθειας και πότε συνειδητής εικόνας για το τι σημαίνει σύγχρονο;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

ADM 2025: The Urban Issue / Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

Μπορούμε να δούμε την Αθήνα ως ένα δίκτυο με «πάρκα», συνεπή όμως απέναντι στη φύση και στην ουσία της πόλης; Πολύ περισσότερο από ένα βιβλίο, το «Για το “αττικό τοπίο” σήμερα» του Δημήτρη Φιλιππίδη είναι μια πηγή έμπνευσης που μας δίνει μια άλλη οπτική για την πόλη και το πράσινό της.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

ADM 2025: The Urban Issue / Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

Με σεβασμό στον χαρακτήρα του κάθε τόπου και μακριά από την τυποποίηση, το γραφείο gnb architects προτείνει συνθέσεις που ισορροπούν ανάμεσα στη μορφολογική καθαρότητα, τη λειτουργική πληρότητα και την κατασκευαστική ακρίβεια. Η διαρκής αναζήτηση για μια νέα, αυθεντική αφήγηση καθιστά το έργο τους σύγχρονο και βαθιά συνδεδεμένο με τον άνθρωπο και το περιβάλλον.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR
«Η Σταδίου χρειάζεται την αναγέννηση»

ADM 2025: The Urban Issue / «Η Σταδίου χρειάζεται την αναγέννηση»

Καθώς η Στοά Αρσακείου αναδύεται ξανά μετά από χρόνια εγκατάλειψης, ο Θωμάς Αμαργιανός, principal architect του γραφείου BETAPLAN, εξηγεί πώς εντάσσεται αυτό το έργο αποκατάστασης σε μια ευρύτερη συζήτηση για το μέλλον του ιστορικού κέντρου της πόλης.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ