NEO VIDCAST

Τα πιο εντυπωσιακά και «κουλά» εκθέματα οίκων μόδας στην Art Basel Miami Beach 2019 Facebook Twitter
Καναπές Balenciaga παραγαεμισμένος με ελαττωματικά ενδύματα που είχαν ξεμείνει στο στοκ της φίρμας, από τον εικαστικό Harry Nuriev

Τα πιο εντυπωσιακά και «κουλά» εκθέματα οίκων μόδας στην Art Basel Miami Beach 2019

0

Η μεγάλη εικαστική φουάρ με την επωνυμία Art Basel Miami Beach που κάθε χρόνο συγκεντρώνει στο Μαϊάμι πλήθος από διάσημους καλλιτέχνες, επιμελητές τέχνης, συλλέκτες, διασημότητες και την «αφρόκρεμα» στον χώρο της αγοράς της τέχνης, δεν έχει να κάνει μόνο με την σύγχρονη τέχνη. Λειτουργεί μεταξύ άλλων και ως ευκαιρία για τον χώρο της μόδας να εισχωρήσει στην καλλιτεχνική κοινότητα, παρουσιάζοντας συνεργασίες με καλλιτέχνες, εικαστικά πρότζεκτ και βέβαια, προϊόντα εικαστικής έμπνευσης προς πώληση. Ο οίκος Dior μετέφερε μάλιστα την φετινή ανδρική επίδειξη της φθινοπωρινής γραμμής του 2020 στο Μαϊάμι. Το παράδειγμά του ακολούθησαν κι άλλες φίρμες όπως η Bottega Veneta και η Gucci. Ακολουθεί μια επιλογή από τα πιο εντυπωσιακά και περίεργα προϊόντα υψηλής μόδας (με εικαστικό concept) που έχουν παρουσιαστεί μέχρι στιγμής στην έκθεση, που ήδη έχει ακουστεί έντονα φέτος μετά την αξίας 120.000 δολαρίων «μπανάνα στον τοίχο» που εμφάνισε ως νέο έργο του ο Μαουρίτσιο Κατελάν.

 

Μπαούλο Louis Vuitton για αθλητικά παπούτσια αξίας 182.000 δολαρίων

Τα πιο εντυπωσιακά και «κουλά» εκθέματα οίκων μόδας στην Art Basel Miami Beach 2019 Facebook Twitter

 

Σχεδιασμένο από τον Virgil Abloh για την Louis Vuitton, αυτό η ντουλάπα-μπαούλο χωράει οκτώ sneakers μποτάκια και έξι χαμηλά κάθε μεγέθους. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα να μονογραφηθεί με το όνομα του ιδιοκτήτη.

Γυναικεία τσάντα Fendi «ξύστε και μυρίστε»

Τα πιο εντυπωσιακά και «κουλά» εκθέματα οίκων μόδας στην Art Basel Miami Beach 2019 Facebook Twitter

Πρόκειται για συνεργασία της Fendi με τον αρωματοποιό Francis Kurkdjian που είχε ως αποτέλεσμα αυτή την δερμάτινη τσάντα που πράγματι μυρίζει ακόμα και χωρίς ξύσιμο. Το άρωμα με το οποίο έχει διαποτιστεί κρατά μέχρι και τέσσερα χρόνια, μαζί με την τσάντα πάντως προσφέρεται και ένα μπουκαλάκι άρωμα για το δέρμα της τσάντας ή της ιδιοκτήτριάς της.

Ξοδεύοντας 1.599.000 δολάρια γι' αυτό το t-shirt κερδίζετε δώρο ένα διαμέρισμα

Τα πιο εντυπωσιακά και «κουλά» εκθέματα οίκων μόδας στην Art Basel Miami Beach 2019 Facebook Twitter

Ολοκληρώνοντας την κατασκευή συγκροτήματος κατοικιών στο Μαϊάμι, η Diesel κατέφυγε σ΄ αυτό το τρικ για να διαφημίσει τα νεόδμητα διαμερίσματα. Αγοράζοντας ένα μπλουζάκι της φίρμας με την κάτοψη του χώρου – με αντίτιμο που φτάνει μέχρι τα 5.500.000 δολάρια - παίρνετε 'δώρο' το αντίστοιχο διαμέρισμα.

Σκαμπό – Επιτραπέζιο παιχνίδι από την Miu Miu

Τα πιο εντυπωσιακά και «κουλά» εκθέματα οίκων μόδας στην Art Basel Miami Beach 2019 Facebook Twitter

Το σκαμπό αυτό της φίρμας Miu Miu λειτουργεί και ως επιτραπέζιο παιχνίδι και περιλαμβάνει πολύχρωμα sticks που μετακινούμενα μπορούν να δημιουργήσουν διάφορα πρωτότυπα σχήματα.

Κρεμαστά ράφια Louis Vuitton

Τα πιο εντυπωσιακά και «κουλά» εκθέματα οίκων μόδας στην Art Basel Miami Beach 2019 Facebook Twitter

Ο Αμερικανός σχεδιαστής Andrew Kudless ανέλαβε τη δημιουργία αυτού του έργου για λογαριασμό της Louis Vuitton – η οποία ως φίρμα παραμένει συνδεδεμένη με τις αποσκευές και το ταξίδι - θέλοντας να δείξει μ' αυτό το ράφι την «ένταση» ανάμεσα στην εμπειρία του ταξιδιού και στην επιθυμία να μείνεις σπίτι.

«Τριπαρισμένη» γυναικεία τσάντα Valentino

Τα πιο εντυπωσιακά και «κουλά» εκθέματα οίκων μόδας στην Art Basel Miami Beach 2019 Facebook Twitter

Ο ζωγράφος Emilio Villalba συνεργάστηκε με τον Valentino για τη δημιουργία μιας σειράς από τσάντες με στάμπες που θυμίζουν emoji – χείλη, τσιγάρα και μάτια όπως η συγκεκριμένη τσάντα που αν εστιάσεις πάνω της μπορεί και να σου φανεί ότι ανοιγοκλείνουν.

Καναπές από «αζήτητα» Balenciaga

Τα πιο εντυπωσιακά και «κουλά» εκθέματα οίκων μόδας στην Art Basel Miami Beach 2019 Facebook Twitter

Την περσινή χρονιά ο εικαστικός Harry Nuriev είχε παρουσιάσει στην Art Basel Miami ολόκληρο εξοπλισμού γραφείου – ο οποίος περιλάμβανε μέχρι air conditioner και φωτοτυπικό – με την ετικέτα Balenciaga. Φέτος συνεργάστηκε ξανά με την ίδια φίρμα δημιουργώντας αυτόν τον καναπέ που είναι παραγεμισμένος με ελαττωματικά ενδύματα που είχαν ξεμείνει στο στοκ της εταιρείας.

Με στοιχεία από το New York

Design
0

NEO VIDCAST

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

ADM 2025: The Urban Issue / Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

Ιδέες που ζυμώνονταν αργά εδώ και μερικά χρόνια στον χώρο της εσωτερικής διακόσμησης ωρίμασαν και μας αποκαλύφθηκαν στις αρχές του 2025, ως οδηγός για τους χώρους στους οποίους θα κατοικήσουμε στο μέλλον.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Οbjects of Common Interest: «Θέλουμε να σου κεντρίσουμε το ενδιαφέρον και να κινητοποιήσουμε ένα συναίσθημα»

ADM 2025: The Urban Issue / Κίνηση, ελευθερία, ρευστή ταυτότητα: Το design των Οbjects of Common Interest

Οι αρχιτέκτονες και σχεδιαστές Ελένη Πεταλωτή και Λεωνίδας Τραμπούκης τρέχουν ένα από τα πιο design studios της Ελλάδας. Πώς σκέφτονται και πώς σχεδιάζουν τα φημισμένα projects τους, όπως την εγκατάσταση εικαστικού φωτισμού που λατρεύουμε στην είσοδο της Πειραιώς 260;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Φασιανός στο Svenskt Tenn: Πώς βρέθηκε ο Έλληνας ζωγράφος στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Design / Πώς βρέθηκε ο Φασιανός στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Μια αναπάντεχη πρόταση κατέληξε σε μια έκθεση στο Svenskt Tenn, τον «βασιλιά» του Σκανδιναβικού design, που τιμά τον σπουδαίο Έλληνα καλλιτέχνη. Εκεί, κάτω από την ίδια στέγη, τα έργα του συνομιλούν με αυτά του Γιόζεφ Φρανκ, υμνώντας τη χαρά της ζωής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

ADM 2025: The Urban Issue / Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

Το εμφανές σκυρόδεμα και οι γκρι τόνοι επανέρχονται στον αθηναϊκό αστικό ιστό, μεταφέροντας μαζί τους ένα φορτίο αισθητικής ιστορίας, κοινωνικών μετατοπίσεων και ψηφιακής επιρροής. Από τον μπρουταλισμό στην εποχή των hashtags, πότε η χρήση του γκρι είναι ζήτημα λειτουργίας, πότε συνήθειας και πότε συνειδητής εικόνας για το τι σημαίνει σύγχρονο;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

ADM 2025: The Urban Issue / Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

Μπορούμε να δούμε την Αθήνα ως ένα δίκτυο με «πάρκα», συνεπή όμως απέναντι στη φύση και στην ουσία της πόλης; Πολύ περισσότερο από ένα βιβλίο, το «Για το “αττικό τοπίο” σήμερα» του Δημήτρη Φιλιππίδη είναι μια πηγή έμπνευσης που μας δίνει μια άλλη οπτική για την πόλη και το πράσινό της.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

ADM 2025: The Urban Issue / Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

Με σεβασμό στον χαρακτήρα του κάθε τόπου και μακριά από την τυποποίηση, το γραφείο gnb architects προτείνει συνθέσεις που ισορροπούν ανάμεσα στη μορφολογική καθαρότητα, τη λειτουργική πληρότητα και την κατασκευαστική ακρίβεια. Η διαρκής αναζήτηση για μια νέα, αυθεντική αφήγηση καθιστά το έργο τους σύγχρονο και βαθιά συνδεδεμένο με τον άνθρωπο και το περιβάλλον.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR