Στον κόσμο του Ιάσωνα Λαμπίδη

Στον κόσμο του Ιάσωνα Λαμπίδη Facebook Twitter
0

 

Στον κόσμο του Ιάσωνα Λαμπίδη Facebook Twitter

 

[ Από την Άλκηστη Γεωργίου ]

 

O Ιάσωνας Λαμπίδης είναι 26 ετών, ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές του σπουδές στην εικονογράφηση στο London College of Arts, εργάζεται σαν ελεύθερος επαγγελματίας, αγαπάει την μαγειρική και βρίσκει πολλά κοινά σ' αυτήν και στα σχέδια του.

 

Ας τον γνωρίσουμε..

 

Στον κόσμο του Ιάσωνα Λαμπίδη Facebook Twitter

 

Ιάσωνα από πότε άρχισες να σχεδιάζεις;

 

Σίγουρα από πολύ μικρή ηλικία, αν και δεν το θυμάμαι ακριβώς. Υπάρχουν VCR ντοκουμέντα από τότε που ήμουν τριών ή τεσσάρων ετών που με δείχνουν να ζωγραφίζω με μια αφοσίωση που με κάνει να νιώθω μειονεκτικά και τώρα.

 

Πώς δουλεύεις συνήθως; Στο χέρι, ψηφιακά;

 

Έχω περάσει από διάφορες περιόδους που ήμουν πολύ συγκεκριμένος με το τρόπο που δούλευα, είτε ψηφιακά, είτε με μολύβι. Θεωρούσα ότι έτσι μεγιστοποιούσα τις πιθανότητες μου να ενταχθώ στην αγορά εργασίας.

 

Δουλεύοντας ψηφιακά μειώνεις πολύ το χρόνο παραγωγής, αλλά τελικά το βαρέθηκα.

 

Δε μου αρέσει να τοποθετώ φραγμούς στο τρόπο με τον οποίο μπορώ να εκφραστώ.

 

Φέτος άρχισα να βλέπω με άλλο μάτι το μελάνι στο οποίο δίνω, πλέον, μια ρομαντική αύρα του μαύρου ολοκληρωτισμού Μεσαίωνα.

 

Στον κόσμο του Ιάσωνα Λαμπίδη Facebook Twitter

 

Στον κόσμο του Ιάσωνα Λαμπίδη Facebook Twitter

 

Γιατί αυτή η εμμονή στο ασπρόμαυρο;

 

Φαντάζομαι ότι αναφέρεσαι στο stippling.

Με αυτή τη μέθοδο έχεις το πλήρη έλεγχο, κι αυτό είναι κάτι πολύ σπάνιο.

Σου δίνεται η δυνατότητα να ελέγχεις τον κάθε πόρο, τη κάθε ανωμαλία στο δέρμα, τη κάθε ρωγμή.

 

Το ασπρόμαυρο είναι απλά και θέμα αισθητικής. Βέβαια, ας μη ξεχνάμε και την παγκόσμια μαυρίλα και σαπίλα των καιρών..

 

Στον κόσμο του Ιάσωνα Λαμπίδη Facebook Twitter

 

Μίλησε μου γι' αυτά τα μπλουζάκια και παπούτσια που σχεδιάζεις.

 

Τα παπούτσια και τα μπλουζάκια τα πήρα λίγο πιο σοβαρά φέτος για λόγους οικονομικούς.

Στην εφηβεία μου έβαφα τσάντες φίλων για χαρτζιλίκι, και ζωγράφιζα  μπλούζες, πλάτες από τζάκετ κτλ. Φέτος πούλησα λίγες μπλούζες, έφτιαξα κάποια patch και το ευχαριστήθηκα πάρα πολύ!

 

Στον κόσμο του Ιάσωνα Λαμπίδη Facebook Twitter

 

Ασχολείσαι και με κάτι άλλο δημιουργικά; Street art ή οτιδήποτε;

 

Δημιουργικά απλώνομαι όσο περισσότερο μπορώ.

 

Στην εφηβεία μου πέρασα μια περίοδο που το γκραφίτι το αγαπούσα, και έχω ακόμα το μικρόβιο. Γενικά  οργανώνουμε όσο πιο συχνά μπορούμε συλλογικές τοιχογραφίες αγοράζοντας υλικά από κοινού με τα ψίχουλα που βγάζουμε όλοι.

 

Στήνω τώρα ένα προσωπικό zine, ενώ μου πρότειναν να πάρω μέρος και σε ένα συλλογικό sketchbook.

 

Τέλος, βοηθάω μουσικούς και μη- φίλους/ες για film project με σκηνικά και promo υλικό για μια ταινία και για ένα μουσικό βίντεο.

 

Στον κόσμο του Ιάσωνα Λαμπίδη Facebook Twitter

 

Στον κόσμο του Ιάσωνα Λαμπίδη Facebook Twitter

 

Ποια είναι τα επόμενα σχέδια σου;

 

Τα επόμενα σχέδια μου, δυστυχώς ή ευτυχώς με οδηγούν σε μία πιθανή μετακίνηση προς την Αγγλία και πάλι.

Και το λέω με τέτοιο τρόπο γιατί εάν είχα απασχόληση αυτή τη στιγμή δε θα πήγαινα πουθενά.

 

Την αγαπάω την Αθήνα.

Αλλά θέλω να μπορώ να δουλέψω σε κάποιο δημιουργικό τομέα, και μέχρι τώρα εδώ δεν τα έχω καταφέρει.

 

Στον κόσμο του Ιάσωνα Λαμπίδη Facebook Twitter

 

Τελικά, χρειαζόμαστε μία καινούρια... πανούκλα;

Αναφέρομαι στην περιβόητη πια ατάκα του Dwight από το The Office που είδα πως σ' αρέσει αν σχεδιάζεις με κάθε πιθανό τρόπο!

 

Όταν ο άνθρωπος σταματήσει να ζηλεύει, να επιμένει στις διαφορές που έχει με τον διπλανό του, να είναι φιλοχρήματος, και να ψάχνει για απαντήσεις σε έναν οποιοδήποτε μουσάτο άντρα στα ουράνια, τότε μπορεί κάτι να αλλάξει.

 

Μέχρι τότε, η μεγαλύτερη πανούκλα του κόσμου θα συνεχίζει να είναι ο άνθρωπος.

 

Στον κόσμο του Ιάσωνα Λαμπίδη Facebook Twitter

 

Στον κόσμο του Ιάσωνα Λαμπίδη Facebook Twitter

 

Στον κόσμο του Ιάσωνα Λαμπίδη Facebook Twitter

 

Στον κόσμο του Ιάσωνα Λαμπίδη Facebook Twitter

 

Design
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Dexamenes: Ο Νίκος Καραφλός μετέτρεψε ένα οινοποιείο του Μεσοπολέμου σε πολυτελές θέρετρο

Design / Dexamenes: Ο Νίκος Καραφλός μετέτρεψε ένα οινοποιείο του Μεσοπολέμου σε πολυτελές θέρετρο

Ο δημιουργός και ιδιοκτήτης του Dexamenes Seaside Hotel αξιοποίησε ένα εγκαταλελειμμένο εργοστάσιο κρασιών, εστιάζοντας στην εμπειρία της φιλοξενίας μέσα από την τέχνη, το κρασί, τη φύση και τον τοπικό πολιτισμό.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Βικτοριανά μανίκια και μικροσκοπικά εσώρουχα: Τα κοστούμια της Holly Waddington για το «Poor Things»

Συνέντευξη / Βικτοριανά μανίκια και μικροσκοπικά εσώρουχα: Τα κοστούμια της Holly Waddington για το «Poor Things»

Η Βρετανή ενδυματολόγος που βραβεύθηκε με Όσκαρ για την εκπληκτική δουλειά της στην ταινία του Γιώργου Λάνθιμου περιγράφει στη LiFO πώς έπλασε τον ενδυματολογικό κώδικα της Μπέλα Μπάξτερ με αφορμή την έκθεση των κοστουμιών της ταινίας στο Μουσείο Μπενάκη.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Green Block of Flats: Η πρώτη παθητική πολυκατοικία στο κέντρο της Αθήνας είναι ένα πρότυπο βιώσιμης αρχιτεκτονικής

ADM 2024: The New Vision / Green Block of Flats: Η πρώτη παθητική πολυκατοικία στο κέντρο της Αθήνας είναι ένα πρότυπο βιώσιμης αρχιτεκτονικής

Το έργο που υλοποίησαν η Hellenic Residences και το αρχιτεκτονικό γραφείο του Αριστείδη Ντάλα συνδυάζει πρωτοποριακή τεχνολογία και σύγχρονη αισθητική.
THE LIFO TEAM
«A Future for the Past» μια έκθεση στο μουσείο Μπενάκη συνδέει την παραδοσιακή μαρμαροτεχνία με το σύγχρονο design

Design / Μια έκθεση στο Μουσείο Μπενάκη συνδέει την παραδοσιακή μαρμαροτεχνία με το σύγχρονο design

Η Νίκη και η Ζωή Μοσκόφογλου εξερευνούν τη μαγεία του μαρμάρου, συνδέοντας το παρελθόν και το παρόν ενός πολύτιμου υλικού με έργα σύγχρονου design και Τηνιακών μαρμαρογλυπτών.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Δημιουργώντας σύγχρονα, βιώσιμα κτίρια που ενθαρρύνουν το ευ ζην των χρηστών-εργαζομένων

ADM 2024: The New Vision / Σύγχρονα, βιώσιμα κτίρια που ενθαρρύνουν το ευ ζην των χρηστών-εργαζομένων

Έχοντας σε προτεραιότητα τη βιώσιμη και αρχιτεκτονική μετεξέλιξη των έργων της, η Hellenic Properties συνεχίζει να επενδύει με προσήλωση και αφοσίωση στον πράσινο χαρακτήρα των έργων της, κάτι που αποδεικνύεται από τις πιστοποιήσεις με το διεθνές πρότυπο LEED.
ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Ίμπιζα- Κάιρο- Σενζέν: Το ελληνικό γραφείο Minas Kosmidis Architects εξασκεί το εκλεκτικό του ύφος σε τρεις πόλεις-σταθμούς

ADM 2024: The New Vision / Ίμπιζα- Κάιρο- Σενζέν: Το ελληνικό γραφείο Minas Kosmidis Architects εξασκεί το εκλεκτικό του ύφος σε τρεις πόλεις-σταθμούς

Με έργα σε απροσδόκητα μέρη του πλανήτη, οι Minas Kosmidis Architects δημιουργούν, με επίκεντρο τις καθαρές γραμμές, τις εκάστοτε πολιτιστικές επιρροές και τα εκλεκτικά στοιχεία, με στόχο μια πολυαισθητηριακή εμπειρία κατοίκησης.
ΑΠΟ ΤΗ ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ