Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands

Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands Facebook Twitter
0

Design με άποψη, όμορφη αισθητική, ποιότητα και σεβασμό στην παράδοση, αυτό είναι το νέο ελληνικό design. Η αναγέννηση του ελληνικού σουβενίρ και των νέων design brands που ξεκίνησε δυναμικά πέρσι, συνεχίζεται με γρήγορους ρυθμούς. Τα αντικείμενα που παράγονται από ανεξάρτητους σχεδιαστές και εργαστήρια πωλούνται πλέον σε όλο και περισσότερα μαγαζιά στην Αθήνα και σε όλη την Ελλάδα. Τα νέα ελληνικά brands συνεχώς αυξάνονται, η αγορά αναγνωρίζει την αξία τους και οι καταναλωτές που τα προτιμάνε καταλαβαίνουν την μεγάλη διαφορά με τα παλαιότερα.

Η έκθεση GREEK BRAND NEW που διοργανώνεται φέτος για δεύτερη φορά έχει στόχο να προβάλει τις δουλειές των νέων σχεδιαστών και να τους φέρει σε επαφή με τους εμπόρους και τα ΜΜΕ. Πέρσι τα ελληνικά brands που συμμετείχαν στην έκθεση ήταν 25. Φέτος είναι 36. «Η επιτυχία της περσινής διοργάνωσης είναι αδιαμφισβήτητη και η ανάγκη για νέο σχεδιασμό και αισθητική επίσης», λέει στην Lifo.gr o διοργανωτής της έκθεσης Γιώργος Χατζηζαχαρίου. Η εμπορική έκθεση νέων Ελληνικών εταιριών και σχεδιαστών προβάλει τη «νέα αισθητική της Ελλάδας», όπως αυτή αποτυπώνεται στα προϊόντα, τα σχέδια και τις ιδέες σε ρούχα, αξεσουάρ, beachwear, αναμνηστικά και design αντικειμένα. «Η αντίληψη ότι η αισθητική της Ελλάδας όσον αφορά στο design, τη μόδα και τα αντικείμενα είναι παρωχημένη και περιορίζεται στους μαιάνδρους, τα τσολιαδάκια και τα χειροποίητα λικέρ σε κιτς μπουκάλια, τα περισσότερα από τα οποία δεν παράγονται καν στην Ελλάδα, δεν εκφράζει καθόλου μια νέα γενιά Ελλήνων σχεδιαστών και επιχειρηματιών. Αυτοί βλέπουν τα πράγματα διαφορετικά και θέλουν να παρουσιάσουν στην ελληνική αγορά και στο εξωτερικό brands 100% ελληνικά ως προς την έμπνευση, την αισθητική και την παραγωγή. Αυτοί οι σχεδιαστές προωθούν τη σύγχρονη εικόνα της Ελλάδας και «στέκουν» ισότιμα δίπλα σε πολλά διεθνή design brands», λέει ο Γιώργος Χατζηζαχαρίου.

Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands Facebook Twitter
Greece Revisited

Η πρωτοβουλία προέκυψε από την ανάγκη των νέων εταιρειών, που ξεκίνησαν τη λειτουργία τους μέσα στα χρόνια της κρίσης με κοινό στόχο, να δώσουν το δικό τους στίγμα νεωτερισμού και αισθητικής της Ελλάδας η κάθε μια από το δικό της τομέα. Να προβάλουν τη δουλειά τους και να βρουν τη θέση τους στην αγορά. «Η πρώτη εμπορική έκθεση GREEK BRAND NEW, που έγινε την ίδια εποχή πέρυσι -2015- στο The Hub, ήταν πρωτοβουλία 25 επιχειρηματιών και σχεδιαστών και οργανώθηκε από τους ίδιους, με πολύ θετική ανταπόκριση από τον εμπορικό κόσμο και τα ΜΜΕ. Φέτος στην έκθεση συμμετέχουν 36 brands μερικά ήδη καταξιωμένα άλλα πρωτοεμφανιζόμενα. Αυτό αποδεικνύει τη δυναμική του τμήματος της αγοράς, που διεκδικεί ένα μεγαλύτερο μερίδιο, περισσότερο «χώρο» στα καταστήματα της Ελλάδας και του εξωτερικού».

Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands Facebook Twitter
Greece Revisited

«Στόχος μας είναι στο άμεσο μέλλον το GREEK BRAND NEW να γίνει η σημαντικότερη ετήσια έκθεση, όπου θα παρουσιάζεται ότι καινούριο και πρωτοποριακό σχεδιάζεται και παράγεται στην Ελλάδα σε όλο το φάσμα των Εφαρμοσμένων Τεχνών. Να αποτελεί το πρώτο βήμα του λανσαρίσματος όλων των νέων μικρών επιχειρήσεων και ένας χώρος που θα καλούνται buyers από ξένες αγορές να γνωρίσουν και να ανοίξουν τις αγορές τους στη νέα σύγχρονη Ελλάδα».

Στη φετινή έκθεση συμμετέχουν: A Future Perfect, Anassa, Cabeli, Citrus Ties, G.I.S. Design & Velo Lab, GoGreek, Greece Revisited, Hartovasilion, Idisti, 1Mation, It's All Greek on Me, koukoutsi, KYMA, Ladolea/The Family Beez/Golden Black, Loom Handmade, Lovegreece, Matalou at Home, m.k.e Textiles, Molla, My Scarf, Nivo Soap, Ploos Design, RDesign, Salty Bag, Samantha Sotos, Sea You Soon, Skoumoky, Sophia, The Cool Projects, The Greek Bag, The Greek IMP, Tomy K., Tourvas, Ugly Bell, Waks Candles, When in Greece.

Η έκθεση GREEK BRAND NEW θα πραγματοποιηθεί στις 15-17 Ιανουαρίου στο THE HUB EVENTS, Αλκμήνης 5, Κ. Πετράλωνα.

Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands Facebook Twitter
Idisti
Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands Facebook Twitter
Greece Revisited
Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands Facebook Twitter
G.I.S. Design
Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands Facebook Twitter
GoGreek
Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands Facebook Twitter
m.k.e Textiles
Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands Facebook Twitter
Ugly Bell
Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands Facebook Twitter
When in Greece
Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands Facebook Twitter
Citrus Ties
Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands Facebook Twitter
Greece Revisited
Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands Facebook Twitter
Greece Revisited
Η νέα ελληνική αισθητική αναδεικνύεται μέσα από μια έκθεση 36 ελληνικών design brands Facebook Twitter
Greece Revisited
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Όταν η τοπική γλώσσα εκφράζει το διεθνές design

ADM 2025: THE URBAN ISSUE / Όταν η τοπική γλώσσα εκφράζει το διεθνές design

Το αρχιτεκτονικό γραφείο The KS Project, με ιδρύτρια την Κωνσταντίνα Συνγκιρίδη, απαντά στην πρόκληση της σύγχρονης αρχιτεκτονικής να ισορροπήσει ανάμεσα στην πίεση της τουριστικής ανάπτυξης και την ανάγκη για ουσιαστικό σχεδιασμό.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR /3D VISUALIZATION: MARIA NEFELI PACHTA
Σχεδιάζοντας το τοπίο, την εμπειρία και το μέλλον

ADM 2025: The Urban Issue / Σχεδιάζοντας το τοπίο, την εμπειρία και το μέλλον

Με έδρα την Κρήτη και έργα που καλύπτουν την κλίμακα από την κατοικία έως τη δημόσια ανάπλαση, το αρχιτεκτονικό γραφείο Lefteris Tsikandilakis + Architects οικοδομεί ένα πλούσιο και συνθετικό αρχιτεκτονικό ιδίωμα, σε διαρκή διάλογο με τον τόπο, το φως και τον πολιτισμό.
THE LIFO TEAM
Αρχιτεκτονική στο μεταίχμιο της πόλης και του νερού

ADM 2025: THE URBAN ISSUE / Αρχιτεκτονική στο μεταίχμιο της πόλης και του νερού

Τρεις πόλεις. Τρία παράθυρα προς το νερό. Κάθε ξενοδοχείο των WOBI - STYLIANIDIS HATZIΥIANNAKIS ARCHITECTS είναι και μια μικρή χειρονομία συνάντησης ανάμεσα στον ξένο και τον τόπο, στον κάτοικο και τον επισκέπτη, στον άνθρωπο και το περιβάλλον του.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR
Αρχιτεκτονική στην κλίμακα της πόλης

ADM 2025: THE URBAN ISSUE / Αρχιτεκτονική στην κλίμακα της πόλης

Για το γραφείο micromega, η αρχιτεκτονική είναι ο τρόπος με τον οποίο η πόλη σκέφτεται τον εαυτό της. Το γραφείο των Αλέξανδρου Ζώμα και Μάρας Παπαβασιλείου προσεγγίζει το κτίριο ως πιθανότητα για να ανασχεδιαστεί η σχέση του ατόμου με τον δημόσιο χώρο, τη μνήμη και τις μικρο-κλίμακες της καθημερινής ζωής.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR
Boutique αισθητική με διεθνές βλέμμα

ADM 2025: THE URBAN ISSUE / Boutique αισθητική με διεθνές βλέμμα

Το Studio Bonarchi, ένα boutique γραφείο interior design με έδρα την Αθήνα, ιδρύθηκε από τον Βαγγέλη Μπόνιο με σκοπό να διερευνήσει, με συνέπεια και τόλμη, τη βαθύτερη ουσία της ομορφιάς μέσα στον χώρο. Με οδηγό την υλικότητα, την αντίθεση, το φως και τη σύνθεση, δημιουργεί κόσμους διακριτικής πολυτέλειας.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR
Στο Sunset Groves, η Αθήνα οραματίζεται το μέλλον της αστικής συνύπαρξης

ADM 2025: The Urban Issue / Στο Sunset Groves, η Αθήνα οραματίζεται το μέλλον της αστικής συνύπαρξης

Το Sunset Groves, ένα συγκρότημα κατοικιών και μεικτής χρήσης που σχεδιάστηκε από το αρχιτεκτονικό γραφείο A&M Architects σε συνεργασία με το Petras Architecture, προτείνει ένα διαφορετικό αφήγημα.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR
Γιώργος Τσολάκης: «Ο χώρος-κλειδί μιας πόλης είναι τα πεζοδρόμιά της»

ADM 2025: The Urban Issue / Γιώργος Τσολάκης: «Ο χώρος-κλειδί μιας πόλης είναι τα πεζοδρόμιά της»

"Μεγαλύτερη σημασία έχει να είναι μια πόλη ζωντανή παρά όμορφη": Ο γνωστός αρχιτέκτονας μιλά για την πόλη όχι ως μια απλή κατασκευή, αλλά ως έναν ζωντανό οργανισμό που οφείλει να λειτουργεί για όλους.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ένα σπίτι στα Εξάρχεια με έναν extreme πίνακα για καλωσόρισμα

Design / Ένα σπίτι όπου «welcome» σου λέει ένας καθόλου σοβαροφανής πίνακας

Όλα ξεκίνησαν με έναν μπουφέ που δεν ήταν καν προς πώληση. Η Τζάσμιν τον διεκδίκησε με πείσμα και τελικά τον απέκτησε. Από τότε, έβαλε στόχο να προσθέτει κάθε χρόνο ένα διαχρονικό κομμάτι design στη συλλογή της. Και τα κατάφερε.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
20 χρόνια DIMAND: Εμβληματικά έργα, διαχρονικό όραμα και ουσιαστικό αποτύπωμα

ADM 2025: The Urban Issue / 20 χρόνια DIMAND: Εμβληματικά έργα, διαχρονικό όραμα και ουσιαστικό αποτύπωμα

Με αφορμή την επέτειό της, η εταιρεία επιλέγει συμβολικά 20 έργα-ορόσημα που ενσαρκώνουν την αποστολή της να δημιουργεί τις πόλεις στις οποίες θέλουμε να ζούμε.
ΙΩΑΝΝΑ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ
Η αρχιτεκτονική ως πεδίο διαρκούς αναστοχασμού

ADM 2025: The Urban Issue / Η αρχιτεκτονική ως πεδίο διαρκούς αναστοχασμού

Το p+Research+Design της POTIROPOULOS+PARTNERS λειτουργεί ως χώρος ελεύθερης σκέψης, πειραματισμού και συστηματικής αναστοχαστικής πρακτικής. Τροφοδοτεί τον σχεδιασμό με νέα ερεθίσματα, ενδυναμώνει τη δημιουργικότητα και θεμελιώνει τη φιλοσοφική και σχεδιαστική θέση του γραφείου.
THE LIFO TEAM
Το τοπίο πρώτα:  Μια νέα ανάγνωση του τουριστικού σχεδιασμού

ADM 2025: The Urban Issue / Το τοπίο πρώτα: Μια νέα ανάγνωση του τουριστικού σχεδιασμού

Σε μια εποχή που ο τουρισμός απειλεί τα ίδια τα τοπία που τον καθιστούν ελκυστικό, το γραφείο doxiadis+ αναπτύσσει μια στρατηγική σχεδιασμού με αφετηρία το τοπίο ως πόρο, ως εμπειρία και ως πολιτισμικό αφήγημα.
THE LIFO TEAM
Ένα σπίτι που σου φτιάχνει τη διάθεση

Design / Ένα σπίτι που σου φτιάχνει τη διάθεση

Το σπίτι της Κρις Μπέτα στο Παγκράτι -με το σπασμένο φωτιστικό, τις 70s καρέκλες, ένα χαλί που κάποτε βρισκόταν στην είσοδο ενός θρυλικού κλαμπ της Θεσσαλονίκης και τα κορνιζαρισμένα συναισθήματα- κουβαλά τόση πληροφορία, που για εκείνη λειτουργεί κατευναστικά.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ