ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

Το εμβληματικό World of Interiors έχει ως νέο διευθυντή τον Hamish Bowles

Το εμβληματικό World of Interiors έχει ως νέ διευθυντή τον Hamish Bowles Facebook Twitter
O Hamish Bowles στο σπίτι του
0

Λίγα περιοδικά αντιστέκονται τόσο στους ανέμους των αλλαγών όσο το The World of Interiors, το οποίο έχει αλλάξει μόνο δύο εκδότες στα 40 χρόνια της ιστορίας του. Τον Ιανουάριο, θα αποκτήσει τον τρίτο του. Ο Rupert Thomas, ο επί 22 χρόνια σταθερός διευθυντής του, θα αποχωρήσει και τη θέση του θα αναλάβει ο Hamish Bowles, βετεράνος της Vogue επί 25 χρόνια και επί μακρόν συνεργάτης της Anna Wintour. (Τόσο η Vogue όσο και το World of Interiors ανήκουν στην Condé Nast, όπου η Wintour, το σπίτι της οποίας κάποτε παρουσιάστηκε στο WoI, είναι επικεφαλής περιεχομένου).

Το WoI είναι μικρό - η κυκλοφορία του κυμαίνεται γύρω στις 55.000, ασήμαντη συγκριτικά με το Architectural Digest που εστιάζει περισσότερο στις διασημότητες, το οποίο επίσης ανήκει στην Condé Nast. Το World of Interiors ιδρύθηκε το 1981 από τον Hogg, έναν πλούσιο, πλην όμως κομψό μποέμ του Λονδίνου, του οποίου ο πατέρας ήταν γιατρός της βασίλισσας, και ασχολούνταν με υπέροχα αλλά όχι υπερτέλεια αρχοντικά ("κυριαρχούσε ένα είδος φθαρμένου και με έντονη πατίνα αγγλικού εξοχικού", έγραψε ο Nicholas Coleridge, πρώην πρόεδρος του Condé Nast Britain, μετά τον θάνατο του Hogg το 2019). Αυτό πάντως με το οποίο δεν ασχολήθηκε ήταν το Χόλιγουντ, τα how-tos, η budget διακόσμηση ή, εν πολλοίς, το διαδίκτυο. Η ιστοσελίδα του παραμένει υποτυπώδης, αν και διαθέτει Instagram. " Ο Hogg απεχθανόταν τις έρευνες αγοράς, τις παρεμβάσεις, οτιδήποτε εμπορικό", έγραψε ο Κόλεριτζ. "Όταν η Condé Nast αγόρασε αργότερα το αμερικανικό περιοδικό Architectural Digest, ο Hogg δήλωσε: "Τώρα ξέρουμε με βεβαιότητα ότι η Condé Nast δεν έχει γούστο". Το γούστο είναι στο μάτι του συνδρομητή, φυσικά, αλλά η διαφορά μεταξύ του WoI και του Architectural Digest, που τώρα βρίσκεται στα χέρια της επίσης απόφοιτης της Vogue και προστατευόμενης της Wintour, Amy Astley, είναι τουλάχιστον σαφής: Το τελευταίο παρουσιάζει με καμάρι τα σπίτια των Kylie Jenner, Ashton Kutcher, Serena Williams και Drake.

Όταν η Condé Nast αγόρασε το αμερικανικό περιοδικό Architectural Digest, ο διευθυντής του World of Interiors δήλωσε: "Τώρα ξέρουμε με βεβαιότητα ότι η Condé Nast δεν έχει γούστο"

Η αποστολή τoυ Bowles φαίνεται να είναι να φέρει το WoI στον κόσμο του διαδικτύου. Σύμφωνα με το δελτίο που εξέδωσε η Condé Nast για την άφιξή του, θα "οδηγήσει τη συντακτική ομάδα του World of Interiors σε μια νέα εποχή που θα τιμά τη διαχρονική κληρονομιά του περιοδικού, ενώ θα επεκτείνει την επιρροή και την εμβέλειά του στο ψηφιακό κοινό". Από πολλές απόψεις, ο Bowles φαίνεται να είναι ένας άνθρωπος του WoI πέρα για πέρα, με έναν αέρα εκλεκτικού αναχρονισμού γύρω του, ένας σχολαστικός ενδυματολόγος που επιμένει να ταιριάζει τα παντελόνια του με τις κάλτσες του - κάλτσες που φτιάχτηκαν από τους κατασκευαστές καλτσών του Πάπα, ούτε λίγο ούτε πολύ - με μια συλλογή υψηλής ραπτικής μουσειακής ποιότητας. (Η Vogue επί πολλά χρόνια εκμεταλλεύτηκε την περσόνα του, σχεδόν διακωμωδώντας τον, στέλνοντάς τον να βουτήξει στα σκουπίδια και να παίξει μπάλα με τον Amar'e Stoudemire στο όνομα της δημοσιογραφίας). Αλλά τα τελευταία χρόνια, ο Bowles έχει αναδειχθεί ως δημιούργημα της ψηφιακής εποχής, παρουσιάζοντας πολλά podcasts και εκπομπές στο YouTube για τη Vogue, όπου θα συνεχίσει ως global editor at large.

Το εμβληματικό World of Interiors έχει ως νέ διευθυντή τον Hamish Bowles Facebook Twitter
Δυο σχετικά πρόσφατα τεύχη του WOI
Το εμβληματικό World of Interiors έχει ως νέ διευθυντή τον Hamish Bowles Facebook Twitter

Η άνοδός του έρχεται σε μια στιγμή που η Condé Nast, υπό την Wintour και τον διευθύνοντα σύμβουλο Roger Lynch, συγκεντρώνει τις δραστηριότητές της. Τα τελευταία δύο χρόνια έχουν αποχωρήσει πολλοί από τους κορυφαίους συντάκτες της στην Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένων των συντακτών της γαλλικής, της ισπανικής, της ιταλικής και της γερμανικής Vogue, και έχουν εδραιωθεί οι παγκόσμιοι διευθυντές σύνταξης για τα επιμέρους εμβληματικά περιοδικά (η Wintour για τη Vogue, με τον Edward Enninful, τον συντάκτη της βρετανικής Vogue, να υπηρετεί ως διευθυντής σύνταξης στην Ευρώπη υπό την καθοδήγησή της, ο Astley για το Architectural Digest κ.ο.κ.). "Επικεντρωνόμαστε τώρα στο πώς μπορούμε να εκμεταλλευτούμε την παγκόσμια εμβέλεια των σημάτων μας σε κλίμακα που δεν είχαμε ποτέ πριν", δήλωσε η Wintour στην εφημερίδα The Wall Street Journal όταν ανακοινώθηκαν αυτές οι κινήσεις τον Δεκέμβριο του 2020. Ο Bowles, και στο νέο του ρόλο, θα συνεχίσει να αναφέρεται στη Wintour.

Σε αντίθεση με τα άλλα περιοδικά, το WoI έχει μόνο μία έντυπη έκδοση, χωρίς -μέχρι σήμερα- να φιλοδοξεί να έχει τεράστια εμβέλεια. Το αν θα παραμείνει, στη νέα του εποχή, ένα ξεχωριστό κόσμημα μεταξύ των περιοδικών, είναι ένα ερώτημα που αναμφίβολα προκαλεί τριγμούς στην μποεμία των interiors. Για να μην αναφέρουμε τα γραφεία της στο Vogue House. "Είναι τόσο επιτυχημένo ως εγχείρημα, και τόσο σταθερό, που είμαι πολύ επιφυλακτικός στο να τους πιέσω προς κατευθύνσεις που δεν αισθάνονται άνετα", δήλωσε στους New York Times το 2019 ο Albert Read, διευθύνων σύμβουλος της Condé Nast Britain. "Θέλω να πω, αν η κυκλοφορία του World of Interiors ανέβαινε ξαφνικά στις 150.000, σχεδόν θα ανησυχούσα". Όσον αφορά το ψηφιακό μέλλον του, έχει ήδη 698.000 followers στο Instagram, κάτι που αποτελεί ένα ξεκίνημα.

Mε στοιχεία από το Curbed

Design
0

ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Οι Αθηναίοι / Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Ως παιδί, σχεδίαζε δρόμους στην άμμο. Αργότερα, υπερασπίστηκε την αρχιτεκτονική ως τέχνη ζωής. Με τη σύντροφο και συνεργάτιδά του Σουζάνα έζησαν μια ζωή όπου το «εγώ» έγινε «εμείς», μέχρι την απώλειά της που τον σημάδεψε βαθιά. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Mattias Adolfsson: «Η έμπνευση με χτυπάει σαν κεραυνός, από το πουθενά»

Design / Mattias Adolfsson: Μιλώντας με έναν κορυφαίο εικονογράφο της εποχής

Δυο-τρεις κουβέντες με τον διακεκριμένο Σουηδό γραφίστα και εικονογράφο, έναν από τους «υψηλούς προσκεκλημένους» του φετινού 7ου LAComicsFestival, που θα γίνει στη Λάρισα από τις 5 ως τις 7 Σεπτεμβρίου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

ADM 2025: The Urban Issue / Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

Ιδέες που ζυμώνονταν αργά εδώ και μερικά χρόνια στον χώρο της εσωτερικής διακόσμησης ωρίμασαν και μας αποκαλύφθηκαν στις αρχές του 2025, ως οδηγός για τους χώρους στους οποίους θα κατοικήσουμε στο μέλλον.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Οbjects of Common Interest: «Θέλουμε να σου κεντρίσουμε το ενδιαφέρον και να κινητοποιήσουμε ένα συναίσθημα»

ADM 2025: The Urban Issue / Κίνηση, ελευθερία, ρευστή ταυτότητα: Το design των Οbjects of Common Interest

Οι αρχιτέκτονες και σχεδιαστές Ελένη Πεταλωτή και Λεωνίδας Τραμπούκης τρέχουν ένα από τα πιο design studios της Ελλάδας. Πώς σκέφτονται και πώς σχεδιάζουν τα φημισμένα projects τους, όπως την εγκατάσταση εικαστικού φωτισμού που λατρεύουμε στην είσοδο της Πειραιώς 260;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Φασιανός στο Svenskt Tenn: Πώς βρέθηκε ο Έλληνας ζωγράφος στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Design / Πώς βρέθηκε ο Φασιανός στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Μια αναπάντεχη πρόταση κατέληξε σε μια έκθεση στο Svenskt Tenn, τον «βασιλιά» του Σκανδιναβικού design, που τιμά τον σπουδαίο Έλληνα καλλιτέχνη. Εκεί, κάτω από την ίδια στέγη, τα έργα του συνομιλούν με αυτά του Γιόζεφ Φρανκ, υμνώντας τη χαρά της ζωής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

ADM 2025: The Urban Issue / Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

Το εμφανές σκυρόδεμα και οι γκρι τόνοι επανέρχονται στον αθηναϊκό αστικό ιστό, μεταφέροντας μαζί τους ένα φορτίο αισθητικής ιστορίας, κοινωνικών μετατοπίσεων και ψηφιακής επιρροής. Από τον μπρουταλισμό στην εποχή των hashtags, πότε η χρήση του γκρι είναι ζήτημα λειτουργίας, πότε συνήθειας και πότε συνειδητής εικόνας για το τι σημαίνει σύγχρονο;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

ADM 2025: The Urban Issue / Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

Μπορούμε να δούμε την Αθήνα ως ένα δίκτυο με «πάρκα», συνεπή όμως απέναντι στη φύση και στην ουσία της πόλης; Πολύ περισσότερο από ένα βιβλίο, το «Για το “αττικό τοπίο” σήμερα» του Δημήτρη Φιλιππίδη είναι μια πηγή έμπνευσης που μας δίνει μια άλλη οπτική για την πόλη και το πράσινό της.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ