«Υοung Pope»: Ο Paolo Sorrentino μιλά στη LIFO για τον αιχμηρό, σέξι Ποντίφικα που δημιούργησε με τον Τζουντ Λο

«Υοung Pope»: Ο Paolo Sorrentino μιλά στη LIFO για τον αιχμηρό, σέξι Ποντίφικα που δημιούργησε με τον Τζουντ Λο Facebook Twitter
Διατηρώ την πεποίθηση πως είμαι ρεαλιστής και ότι δεν διατρέχω κανέναν κίνδυνο. Δεν θεωρώ πως παίρνω ρίσκο. Μπορεί να σφάλλω, αλλά αυτό πιστεύω για τον εαυτό μου.
0

Ο Πάπας Πίος παραμένει σε κώμα, ταλαντευόμενος ανάμεσα στον θάνατο και τις προσευχές των πιστών για ένα θαύμα, την ίδια στιγμή που οι πραγματιστές του Βατικανού, executives και έμπειροι καρδινάλιοι, προσεγγίζουν τον Τζον Μπράνοξ, έναν αποτραβηγμένο και βαθιά πληγωμένο Βρετανό αριστοκράτη επίσκοπο, για την περίοπτη θέση. Ο αιχμηρός, σέξι Ποντίφικας του Τζουντ Λο έρχεται σε αντιπαράθεση με τον βελούδινο αντικαταστάτη του (ο Τζον Μάλκοβιτς χαϊδεύει την άρπα του με μάτια αινιγματικά, περικυκλωμένα από μάσκαρα και πολλές αμφιβολίες για τον νέο του ρόλο) στο «New Pope», τρία χρόνια μετά τη βουτιά του Πάολο Σορεντίνο στα άδυτα ενός παμπάλαιου, διφορούμενου θεσμού. Ο δημιουργός του «Grande Bellezza» και του «Youth» μας μίλησε αποκλειστικά στο Φεστιβάλ Βενετίας, όπου έκανε πρεμιέρα μια συρραφή των πέντε πρώτων επεισοδίων από τα εννέα συνολικά που θα ξεκινήσουν να προβάλλονται από τις 11 Ιανουαρίου στην CosmoteTV.

Ελάχιστοι γνωρίζουν τι σκέφτεται και τι κρύβεται πίσω από τον Πάπα, κάτι που μου δίνει την ελευθερία να επινοήσω πράγματα όπως εγώ κρίνω και την ίδια στιγμή να πω στο κοινό πως ότι λέω είναι αλήθεια, καθώς κανείς δεν είναι σε θέση να ξέρει τι είναι σωστό και τι λάθος σχετικά με αυτόν.

— Γιατί σκεφτήκατε να δημιουργήσετε μια τηλεοπτική σειρά με θέμα έναν φανταστικό Πάπα;

Δεν μου είναι εύκολο να εξηγήσω πώς προέκυψε το «Young Pope». Μια τηλεοπτική σειρά δεν παύει να είναι τεράστια δουλειά για να συνοψίσω σε λίγες λέξεις πώς το συνέλαβα ‒ εμπλέκονται πολλά άτομα και χρειάζονται χρόνια για να υλοποιηθεί. Ο κρίσιμος παράγοντας στη σειρά είναι πως το Βατικανό δεν έχει καμία σχέση με το τι γίνεται αυτήν τη στιγμή στην κοινωνία κι αυτό με βοηθά αφάνταστα, γιατί δεν μου αρέσουν τα σύγχρονα θέματα, συνεπώς συμπίπτουμε με το Βατικανό. Η κατάδυσή μου σε έναν αρχαίο κόσμο, που ωστόσο συνεχίζει να υφίσταται στις μέρες μας, ενισχύει τη φαντασία και τη δημιουργία ενός κόσμου που επιθυμώ να πλάσω. Μία ακόμα πλευρά της ιστορίας αυτής που με ιντριγκάρει είναι πως ο Πάπας είναι ρεαλιστικό πρόσωπο και ταυτόχρονα καθόλου ρεαλιστικό. Ελάχιστοι γνωρίζουν τι σκέφτεται και τι κρύβεται πίσω από αυτόν, κάτι που μου δίνει την ελευθερία να επινοήσω πράγματα όπως εγώ κρίνω και την ίδια στιγμή να πω στο κοινό πως ότι λέω είναι αλήθεια, καθώς κανείς δεν είναι σε θέση να ξέρει τι είναι σωστό και τι λάθος σχετικά με τον Πάπα. Έτσι, έχω τη δυνατότητα να εξαπατήσω τον κόσμο, κάνοντας τη δουλειά μου όπως ακριβώς πρέπει. (γελάει)

«Υοung Pope»: Ο Paolo Sorrentino μιλά στη LIFO για τον αιχμηρό, σέξι Ποντίφικα που δημιούργησε με τον Τζουντ Λο Facebook Twitter
Ο αιχμηρός, σέξι Ποντίφικας του Τζουντ Λο έρχεται σε αντιπαράθεση με τον βελούδινο αντικαταστάτη του στο «New Pope».

— Πόσο ακριβή είναι τα σκηνικά στην ταινία;

Έτσι τα φανταστήκαμε. Όπως προείπα, κανείς δεν είναι απόλυτα σίγουρος, γιατί κανείς δεν τα έχει δει εκ των έσω, εκτός από τον Ποντίφικα και τους στενούς συμβούλους του. Ξέρετε, δεν θα το αμφισβητήσουν, γιατί, όπως έχει πει και ο φιλόσοφος Jean Améry, η έκβαση της άμεσης αντίστασης είναι πάντα η καταστροφή.

— Για ποιον λόγο ο Τζον Μάλκοβιτς εμφανίζεται με βαμμένα μάτια στο ξεκίνημα του δεύτερου κύκλου;

Α, είναι ένα τέχνασμα, γιατί ήθελα να τονίσω την αμφιλεγόμενη σεξουαλικότητά του.

— Και δεν είναι αναφορά στα smokey eyes του Σον Πεν στο «This must be the place»;

Όχι. Απλώς προέβαλα την απορία που θα είχαν και οι άνθρωποι του Βατικανού βλέποντάς τον.

«Υοung Pope»: Ο Paolo Sorrentino μιλά στη LIFO για τον αιχμηρό, σέξι Ποντίφικα που δημιούργησε με τον Τζουντ Λο Facebook Twitter
O Τζον Μάλκοβιτς εμφανίζεται με βαμμένα μάτια στο ξεκίνημα του δεύτερου κύκλου γιατί ήθελα να τονίσω την αμφιλεγόμενη σεξουαλικότητά του.

— Φοβάστε ποτέ πως θα γίνετε στόχος λόγω αυτού που θα θεωρούσε μια μερίδα του κόσμου από προκλητικό έως εξοργιστικό;

Ποτέ. Διατηρώ την πεποίθηση πως είμαι ρεαλιστής και ότι δεν διατρέχω κανέναν κίνδυνο. Δεν θεωρώ πως παίρνω ρίσκο. Μπορεί να σφάλλω, αλλά αυτό πιστεύω για τον εαυτό μου.

— Στην καρδιά της ιστορίας που αφηγείστε ποια έκφανση του φανατισμού πραγματεύεστε;

Δεν θα ήθελα να μιλήσω αποκλειστικά για τον θρησκευτικό φανατισμό του Ισλάμ. Κοινωνικά βιώνουμε πλέον φανατισμό για όλα, από το φαγητό και τη μόδα μέχρι τα ζώα και το σεξ. Ο καθολικισμός βασίζεται στον φονταμενταλισμό και το Βατικανό, ως παλαιότατος θεσμός, τον εκφράζει ιστορικά και επίσημα και συνεχίζει να το κάνει μέχρι σήμερα. Επιθυμώ, λοιπόν, να αναφερθώ στον φονταμενταλισμό, χωρίς να ορίζω σαφώς την προέλευσή του.

 

Ο κύκλος του «The New Pope» περιλαμβάνει 9 επεισόδια, τα οποία θα προβάλλονται κάθε Σάββατο με διπλό επεισόδιο στις 22.00 στο COSMOTE SERIES HD και αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Φεβρουάριο και συγκεκριμένα 8/2.

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

6 αποκαλυπτικά ντοκιμαντέρ για τη ζωή και τον κόσμο που ζούμε τώρα

Οθόνες / 6 αποκαλυπτικά ντοκιμαντέρ για τη ζωή και τον κόσμο που ζούμε τώρα

Το Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Καστελλορίζου πρόβαλε φέτος ταινίες πολιτικά φορτισμένες που οραματίζονται ένα μέλλον χωρίς σύνορα. Έξι από αυτές έκαναν ιδιαίτερη εντύπωση χάρη στην αισθητική και την προβληματική τους.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Βίκι Κριπς στη LIFO: «Καθένας επιλέγει το δικό του δηλητήριο»

Οθόνες / Βίκι Κριπς: «Καθένας επιλέγει το δικό του δηλητήριο»

Η ηθοποιός που στάθηκε σαν ίση προς ίσο απέναντι σε ολόκληρο Ντάνιελ Ντέι-Λιούις μιλάει στη LiFO σε μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης με αφορμή την κυκλοφορία του «Hot Milk», που συμπεριλαμβάνει γυρίσματα στη χώρα μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο ξεχασμένος απαγωγέας Τόνι Κυρίτσης, που ενέπνευσε τον Γκας Βαν Σαντ για το Dead Man's Wire

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Dead Man’s Wire»: Η χλιαρή επιστροφή του Γκας βαν Σαντ

Μετά από πέντε χρόνια ο Αμερικανός σκηνοθέτης επανέρχεται με την ξεχασμένη ιστορία ενός απαγωγέα, κάνοντας μια βιογραφία με νόημα, που όμως δεν προσθέτει κάτι στη φιλμογραφία του.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
To αριστουργηματικό Ran του Κουροσάβα και 8 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Οθόνες / To αριστουργηματικό Ran του Κουροσάβα και 8 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Μια ταινία βασισμένη σε βιβλίο του Στίβεν Κινγκ, η επιστροφή του Ντάρεν Αρονόφσκι, η καλύτερη ταινία του Κουροσάβα σε επανέκδοση και το τέταρτο μέρος της σειράς ταινιών θρίλερ «Το Κάλεσμα» – Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
THE LIFO TEAM
«Η φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ζωντανεύει στη Βενετία

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Η φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ζωντανεύει στη Βενετία

Έκκληση από τους συντελεστές της ταινίας της Κάουτερ Μπεν Χάνια να σταματήσουν επιτέλους οι δολοφονίες παιδιών στη Γάζα, με αφορμή το σπαρακτικό τηλεφώνημα της 6χρονης Παλαιστίνιας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
A House of Dynamite

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «House of Dynamite»: Η Κάθριν Μπίγκελοου πατάει το κουμπί – και μας κόβει την ανάσα

Με χειρουργική ακρίβεια, η πρώτη γυναίκα που τιμήθηκε με Όσκαρ σκηνοθεσίας μας πείθει ανατριχιαστικά για τον επικείμενο πυρηνικό όλεθρο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο μάγος του Κρεμλίνου

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Ο μάγος του Κρεμλίνου»: Ο ρυθμιστής του Πούτιν δεν χωρά σε ταινία

Πίσω από το ψυχρό πρόσωπο της εξουσίας, κρύβεται ο ψίθυρος ενός σύγχρονου Ρασπούτιν. Ο Ολιβιέ Ασαγιάς τον ακολουθεί – αλλά μήπως τον πρόδωσε η φόρμα;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
No other choice

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «No other choice»: Η ταινία που θα οδηγήσει τον Παρκ Τσαν-γουκ στα Όσκαρ

Ο Κορεάτης σκηνοθέτης παραμένει ένας από τους μεγάλους σύγχρονους κινηματογραφιστές, αν και η αντικαπιταλιστική του σάτιρα «No other choice» δεν είναι η καλύτερή του ταινία.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Είναι σαν να κάνεις τον Δράκουλα χορτοφάγο»: Γιατί το σέξι τέρας του Φρανκενστάιν που παίζει ο Τζέικομπ Ελόρντι είναι λάθος

Οθόνες / Γιατί το σέξι τέρας του νέου «Φρανκενστάιν» είναι λάθος

Στη διασκευή του κλασικού μυθιστορήματος της Μέρι Σέλεϊ από τον Γκιγιέρμο ντελ Τόρο πρωταγωνιστεί ο «εξωφρενικά όμορφος» Τζέικομπ Ελόρντι στον ρόλο του τέρατος – πράγμα που έχει ως αποτέλεσμα μια ταινία χωρίς ειρμό. 
THE LIFO TEAM
O Στίβεν Κινγκ στο σινεμά: Οι 10 καλύτερες μεταφορές

Οθόνες / O Στίβεν Κινγκ στο σινεμά: Οι 10 καλύτερες μεταφορές

Είναι εντυπωσιακός ο αριθμός διασκευών του έργου του δημοφιλούς συγγραφέα που θα δούμε στο πανί, στο γυαλί και στο σανίδι, κι αυτό στάθηκε αφορμή για ένα αφιέρωμα στις καλύτερες ταινίες που ενέπνευσαν τα γραπτά του.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Φρανκενστάιν: Ένα θεσπέσιο μελόδραμα που σε παρασύρει και σε ματώνει

Ανταπόκριση από τη Βενετία / Φρανκενστάιν: Ένα θεσπέσιο μελόδραμα που σε παρασύρει και σε ματώνει

O Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο θα έκανε την Μέρι Σέλεϊ περήφανη. Ο δικός του Φρανκενστάιν κατορθώνει να μην προδώσει το πνεύμα του πολυδιασκευασμένου μυθιστορήματός της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
After the Hunt: Το #MeToo στα χέρια του Λούκα Γκουαντανίνο είναι μια μπερδεμένη υπόθεση

Ανταπόκριση από τη Βενετία / After the Hunt: Το #MeToo στα χέρια του Γκουαντανίνο είναι μια μπερδεμένη υπόθεση

Ο Λούκα Γκουαντανίνο νοσταλγεί τη χαμένη τέχνη του διαλόγου, αλλά το After the Hunt χάνει το δίκιο του στην ακαδημαϊκή φλυαρία και τις σεναριακές αστοχίες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ