«Την έλεγαν Σίντι και φορούσε μπλουζάκι Black Sabbath»: Ο Ίθαν Χοκ θυμάται το πρώτο του «γαλλικό» φιλί

«Την έλεγαν Σίντι και φορούσε μπλουζάκι Black Sabbath»: Ο Ίθαν Χοκ θυμάται το πρώτο του «γαλλικό» φιλί Facebook Twitter
Η ερμηνεία του στο "First Reformed" (Ακρότητες) του Πολ Σρέιντερ ήταν συγκλονιστική και ήδη έχει αποσπάσει βραβεία και επαίνους ενώ είναι φαβορί και για τις υποψηφιότητες για τα προσεχή Όσκαρ.
0

Ήταν αν όχι η χρονιά του – δεν είχε κάποια «κακή» χρονιά ο αειθαλής 48χρονος ηθοποιός – σίγουρα πάντως μία από τις πιο σημαντικές χρονιές στην καριέρα του Ίθαν Χοκ. Η ερμηνεία του στο "First Reformed" (Ακρότητες) του Πολ Σρέιντερ ήταν συγκλονιστική και ήδη έχει αποσπάσει βραβεία και επαίνους ενώ είναι φαβορί και για τις υποψηφιότητες για τα προσεχή Όσκαρ.

Συγχρόνως, απέσπασε διθυραμβικές κριτικές για την ερμηνεία του στο κλασικό πλέον θεατρικό έργο "True West" του αείμνηστου Σαμ Σέπαρντ που παίζεται στο Μπρόντγουεϊ ενώ ήδη παίζεται και η ταινία "Blaze" σε δική του σκηνοθεσία, ένα χρονικό της ζωής ενός από τους πιο επιδραστικούς (και από τους πιο άγνωστους) θρύλους της μουσικής country, του Blaze Foley.

Αυτές τις μέρες ο Ίθαν Χοκ κοσμεί τις σελίδες του νέου τεύχους περιοδικού "W", στα πλαίσια ενός αφιερώματος στις πιο σημαντικές ερμηνείες της χρονιάς που έληξε. Στη συνέντευξή του στο περιοδικό αναφέρθηκε καταρχάς στην ταινία του Σρέιντερ όπου υποδύεται έναν κλονισμένο ιερέα μιας μικρής κοινότητας στα προάστια της Νέας Υόρκης που παλεύει για να αντιμετωπίσει τη θλίψη που του προκάλεσε μια προσωπική τραγωδία και το τραυματικό παρελθόν του.

«Την έλεγαν Σίντι και φορούσε μπλουζάκι Black Sabbath»: Ο Ίθαν Χοκ θυμάται το πρώτο του «γαλλικό» φιλί Facebook Twitter
Από τη φωτογράφηση του Ίθαν Χοκ γαι το νέο τεύχος του περιοδικού W που κυκλοφόρησε σήμερα με αφιέρωμα στις κορυφαίες ερμηνείες της χρονιάς

«Ένιωσα τρομερή συγκίνηση που μου προτάθηκε ρόλος σε ταινία του Πολ Σρέιντερ, του ανθρώπου που μεταξύ άλλων έγραψε το σενάριο του 'Ταξιτζή'. Όταν μετακόμισα μικρός στη Νέα Υόρκη, θυμάμαι έτρεξα να δω μια διπλή προβολή στο σινεμά, όπου παιζόταν στην ίδια αίθουσα ο 'Ταξιτζής» και το 'Οργισμένο Είδωλο' του Σκορσέζε. Κατόπιν, με είχε πιάσει ένα δέος κι ένας τρόμος καθώς αναλογίστηκα πως ό,τι ήθελα να κάνω δημιουργικά στη ζωή μου είχε ήδη γίνει σ΄ αυτές τις δύο ταινίες. Ευτυχώς το ξεπέρασα...»

Στην ίδια συνέντευξη όμως, κλήθηκε να θυμηθεί και το πρώτο του φιλί ως έφηβος και αφηγήθηκε την εξής ιστορία:

«Ήταν σ' ένα μαγαζί για roller skates στο Νιου Τζέρσι. Το όνομά της ήταν Σίντι και φορούσε ένα μπλουζάκι με το λογότυπο των Black Sabbath. Ήταν τόσο όμορφη. Κάναμε σκέιτ λοιπόν πλάι πλάι και με ρώτησε 'Σ' αρέσει το Jack Daniel's;' Κι εγώ απάντησα 'Ναι, κρίμα που πέθανε'. Είχα χαζέψει λίγο και νόμισα ότι εννοούσε τον Jimi Hendrix. Μετά με ρώτησε αν έχω κάνει γαλλικό φιλί. Κι εγώ της είπα 'Ναι ρε, φυσικά'. Ψέματα. Μετά από λίγο κρυφτήκαμε πίσω από το μηχάνημα με τα αναψυκτικά και φιληθήκαμε 'α λα γαλλικά'. Πώς ήταν; Ακόμα το θυμάμαι και ακόμα το συζητάω κι ας έχει περάσει τόσος πολύς καιρός από τότε...»

Με στοιχεία από το Wmagazine

Οθόνες
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

6 αποκαλυπτικά ντοκιμαντέρ για τη ζωή και τον κόσμο που ζούμε τώρα

Οθόνες / 6 αποκαλυπτικά ντοκιμαντέρ για τη ζωή και τον κόσμο που ζούμε τώρα

Το Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Καστελλορίζου πρόβαλε φέτος ταινίες πολιτικά φορτισμένες που οραματίζονται ένα μέλλον χωρίς σύνορα. Έξι από αυτές έκαναν ιδιαίτερη εντύπωση χάρη στην αισθητική και την προβληματική τους.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Βίκι Κριπς στη LIFO: «Καθένας επιλέγει το δικό του δηλητήριο»

Οθόνες / Βίκι Κριπς: «Καθένας επιλέγει το δικό του δηλητήριο»

Η ηθοποιός που στάθηκε σαν ίση προς ίσο απέναντι σε ολόκληρο Ντάνιελ Ντέι-Λιούις μιλάει στη LiFO σε μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης με αφορμή την κυκλοφορία του «Hot Milk», που συμπεριλαμβάνει γυρίσματα στη χώρα μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο ξεχασμένος απαγωγέας Τόνι Κυρίτσης, που ενέπνευσε τον Γκας Βαν Σαντ για το Dead Man's Wire

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Dead Man’s Wire»: Η χλιαρή επιστροφή του Γκας βαν Σαντ

Μετά από πέντε χρόνια ο Αμερικανός σκηνοθέτης επανέρχεται με την ξεχασμένη ιστορία ενός απαγωγέα, κάνοντας μια βιογραφία με νόημα, που όμως δεν προσθέτει κάτι στη φιλμογραφία του.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
To αριστουργηματικό Ran του Κουροσάβα και 8 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Οθόνες / To αριστουργηματικό Ran του Κουροσάβα και 8 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Μια ταινία βασισμένη σε βιβλίο του Στίβεν Κινγκ, η επιστροφή του Ντάρεν Αρονόφσκι, η καλύτερη ταινία του Κουροσάβα σε επανέκδοση και το τέταρτο μέρος της σειράς ταινιών θρίλερ «Το Κάλεσμα» – Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
THE LIFO TEAM
«Η φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ζωντανεύει στη Βενετία

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Η φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ζωντανεύει στη Βενετία

Έκκληση από τους συντελεστές της ταινίας της Κάουτερ Μπεν Χάνια να σταματήσουν επιτέλους οι δολοφονίες παιδιών στη Γάζα, με αφορμή το σπαρακτικό τηλεφώνημα της 6χρονης Παλαιστίνιας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
A House of Dynamite

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «House of Dynamite»: Η Κάθριν Μπίγκελοου πατάει το κουμπί – και μας κόβει την ανάσα

Με χειρουργική ακρίβεια, η πρώτη γυναίκα που τιμήθηκε με Όσκαρ σκηνοθεσίας μας πείθει ανατριχιαστικά για τον επικείμενο πυρηνικό όλεθρο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο μάγος του Κρεμλίνου

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Ο μάγος του Κρεμλίνου»: Ο ρυθμιστής του Πούτιν δεν χωρά σε ταινία

Πίσω από το ψυχρό πρόσωπο της εξουσίας, κρύβεται ο ψίθυρος ενός σύγχρονου Ρασπούτιν. Ο Ολιβιέ Ασαγιάς τον ακολουθεί – αλλά μήπως τον πρόδωσε η φόρμα;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
No other choice

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «No other choice»: Η ταινία που θα οδηγήσει τον Παρκ Τσαν-γουκ στα Όσκαρ

Ο Κορεάτης σκηνοθέτης παραμένει ένας από τους μεγάλους σύγχρονους κινηματογραφιστές, αν και η αντικαπιταλιστική του σάτιρα «No other choice» δεν είναι η καλύτερή του ταινία.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Είναι σαν να κάνεις τον Δράκουλα χορτοφάγο»: Γιατί το σέξι τέρας του Φρανκενστάιν που παίζει ο Τζέικομπ Ελόρντι είναι λάθος

Οθόνες / Γιατί το σέξι τέρας του νέου «Φρανκενστάιν» είναι λάθος

Στη διασκευή του κλασικού μυθιστορήματος της Μέρι Σέλεϊ από τον Γκιγιέρμο ντελ Τόρο πρωταγωνιστεί ο «εξωφρενικά όμορφος» Τζέικομπ Ελόρντι στον ρόλο του τέρατος – πράγμα που έχει ως αποτέλεσμα μια ταινία χωρίς ειρμό. 
THE LIFO TEAM
O Στίβεν Κινγκ στο σινεμά: Οι 10 καλύτερες μεταφορές

Οθόνες / O Στίβεν Κινγκ στο σινεμά: Οι 10 καλύτερες μεταφορές

Είναι εντυπωσιακός ο αριθμός διασκευών του έργου του δημοφιλούς συγγραφέα που θα δούμε στο πανί, στο γυαλί και στο σανίδι, κι αυτό στάθηκε αφορμή για ένα αφιέρωμα στις καλύτερες ταινίες που ενέπνευσαν τα γραπτά του.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Φρανκενστάιν: Ένα θεσπέσιο μελόδραμα που σε παρασύρει και σε ματώνει

Ανταπόκριση από τη Βενετία / Φρανκενστάιν: Ένα θεσπέσιο μελόδραμα που σε παρασύρει και σε ματώνει

O Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο θα έκανε την Μέρι Σέλεϊ περήφανη. Ο δικός του Φρανκενστάιν κατορθώνει να μην προδώσει το πνεύμα του πολυδιασκευασμένου μυθιστορήματός της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
After the Hunt: Το #MeToo στα χέρια του Λούκα Γκουαντανίνο είναι μια μπερδεμένη υπόθεση

Ανταπόκριση από τη Βενετία / After the Hunt: Το #MeToo στα χέρια του Γκουαντανίνο είναι μια μπερδεμένη υπόθεση

Ο Λούκα Γκουαντανίνο νοσταλγεί τη χαμένη τέχνη του διαλόγου, αλλά το After the Hunt χάνει το δίκιο του στην ακαδημαϊκή φλυαρία και τις σεναριακές αστοχίες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ