«Την έλεγαν Σίντι και φορούσε μπλουζάκι Black Sabbath»: Ο Ίθαν Χοκ θυμάται το πρώτο του «γαλλικό» φιλί

«Την έλεγαν Σίντι και φορούσε μπλουζάκι Black Sabbath»: Ο Ίθαν Χοκ θυμάται το πρώτο του «γαλλικό» φιλί Facebook Twitter
Η ερμηνεία του στο "First Reformed" (Ακρότητες) του Πολ Σρέιντερ ήταν συγκλονιστική και ήδη έχει αποσπάσει βραβεία και επαίνους ενώ είναι φαβορί και για τις υποψηφιότητες για τα προσεχή Όσκαρ.
0

Ήταν αν όχι η χρονιά του – δεν είχε κάποια «κακή» χρονιά ο αειθαλής 48χρονος ηθοποιός – σίγουρα πάντως μία από τις πιο σημαντικές χρονιές στην καριέρα του Ίθαν Χοκ. Η ερμηνεία του στο "First Reformed" (Ακρότητες) του Πολ Σρέιντερ ήταν συγκλονιστική και ήδη έχει αποσπάσει βραβεία και επαίνους ενώ είναι φαβορί και για τις υποψηφιότητες για τα προσεχή Όσκαρ.

Συγχρόνως, απέσπασε διθυραμβικές κριτικές για την ερμηνεία του στο κλασικό πλέον θεατρικό έργο "True West" του αείμνηστου Σαμ Σέπαρντ που παίζεται στο Μπρόντγουεϊ ενώ ήδη παίζεται και η ταινία "Blaze" σε δική του σκηνοθεσία, ένα χρονικό της ζωής ενός από τους πιο επιδραστικούς (και από τους πιο άγνωστους) θρύλους της μουσικής country, του Blaze Foley.

Αυτές τις μέρες ο Ίθαν Χοκ κοσμεί τις σελίδες του νέου τεύχους περιοδικού "W", στα πλαίσια ενός αφιερώματος στις πιο σημαντικές ερμηνείες της χρονιάς που έληξε. Στη συνέντευξή του στο περιοδικό αναφέρθηκε καταρχάς στην ταινία του Σρέιντερ όπου υποδύεται έναν κλονισμένο ιερέα μιας μικρής κοινότητας στα προάστια της Νέας Υόρκης που παλεύει για να αντιμετωπίσει τη θλίψη που του προκάλεσε μια προσωπική τραγωδία και το τραυματικό παρελθόν του.

«Την έλεγαν Σίντι και φορούσε μπλουζάκι Black Sabbath»: Ο Ίθαν Χοκ θυμάται το πρώτο του «γαλλικό» φιλί Facebook Twitter
Από τη φωτογράφηση του Ίθαν Χοκ γαι το νέο τεύχος του περιοδικού W που κυκλοφόρησε σήμερα με αφιέρωμα στις κορυφαίες ερμηνείες της χρονιάς

«Ένιωσα τρομερή συγκίνηση που μου προτάθηκε ρόλος σε ταινία του Πολ Σρέιντερ, του ανθρώπου που μεταξύ άλλων έγραψε το σενάριο του 'Ταξιτζή'. Όταν μετακόμισα μικρός στη Νέα Υόρκη, θυμάμαι έτρεξα να δω μια διπλή προβολή στο σινεμά, όπου παιζόταν στην ίδια αίθουσα ο 'Ταξιτζής» και το 'Οργισμένο Είδωλο' του Σκορσέζε. Κατόπιν, με είχε πιάσει ένα δέος κι ένας τρόμος καθώς αναλογίστηκα πως ό,τι ήθελα να κάνω δημιουργικά στη ζωή μου είχε ήδη γίνει σ΄ αυτές τις δύο ταινίες. Ευτυχώς το ξεπέρασα...»

Στην ίδια συνέντευξη όμως, κλήθηκε να θυμηθεί και το πρώτο του φιλί ως έφηβος και αφηγήθηκε την εξής ιστορία:

«Ήταν σ' ένα μαγαζί για roller skates στο Νιου Τζέρσι. Το όνομά της ήταν Σίντι και φορούσε ένα μπλουζάκι με το λογότυπο των Black Sabbath. Ήταν τόσο όμορφη. Κάναμε σκέιτ λοιπόν πλάι πλάι και με ρώτησε 'Σ' αρέσει το Jack Daniel's;' Κι εγώ απάντησα 'Ναι, κρίμα που πέθανε'. Είχα χαζέψει λίγο και νόμισα ότι εννοούσε τον Jimi Hendrix. Μετά με ρώτησε αν έχω κάνει γαλλικό φιλί. Κι εγώ της είπα 'Ναι ρε, φυσικά'. Ψέματα. Μετά από λίγο κρυφτήκαμε πίσω από το μηχάνημα με τα αναψυκτικά και φιληθήκαμε 'α λα γαλλικά'. Πώς ήταν; Ακόμα το θυμάμαι και ακόμα το συζητάω κι ας έχει περάσει τόσος πολύς καιρός από τότε...»

Με στοιχεία από το Wmagazine

Οθόνες
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Μουσική / Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Το 1995, όταν βγήκε στους κινηματογράφους το διάσημο άνιμε του Mamoru Oshii, οι αναφορές του στην ΑΙ ακούγονταν εξωγήινες. Σήμερα, μοιάζει πιο επίκαιρο και σύγχρονο από ποτέ. Το ίδιο και το σάουντρακ του Kenji Kawai. Σε λίγες μέρες προβάλλεται ξανά στην Αθήνα.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Βιμ Βέντερς: «Είμαι αισιόδοξος για το σινεμά, ο κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Οθόνες / Βιμ Βέντερς στη LifO: «O κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Με αφορμή το αφιέρωμα στο έργο του που είδαμε στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, ο Γερμανός σκηνοθέτης μάς μίλησε για την εκλεκτική συγγένεια που νιώθει με την Ιαπωνία και για τον τρόπο που του αρέσει να κάνει ταινίες, ενώ εξέφρασε την αισιοδοξία του για την επιστροφή του κοινού στις κινηματογραφικές αίθουσες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΠΕΞ Γιάννης Φάγκρας: «Το μικρόβιο της απληστίας μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Οθόνες / Γιάννης Φάγκρας: «Η απληστία μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Την ανθρώπινη απληστία με φόντο το προσφυγικό διαπραγματεύεται η ταινία «Μικρός Ανθρωποφάγος», μια «πανκ περιπέτεια», σύμφωνα με τον σκηνοθέτη της, που συμμετέχει στο φετινό 66ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις ήθελε να γίνει στρατιώτης αλλά τελικά έμαθε να κατασκευάζει βιολιά

Pulp Fiction / Ντάνιελ Ντέι Λιούις, μας έλειψες

Ο διάσημος ηθοποιός ήρθε στην Αθήνα και μας μίλησε αποκλειστικά για την επεισοδιακή πρώτη του επίσκεψη στην Ελλάδα, όταν ακόμη ήταν μακρυμάλλης έφηβος στα χρόνια της χούντας, και για την επάνοδό του στα πλατό μαζί με τον γιο του, Ρόναν, μαζί με τον οποίο έγραψε για πρώτη φορά σενάριο για την ταινία «Ανεμώνη».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ντέπυ Γοργογιάννη: «Ο intimacy coordinator θα ενταχθεί και στη δική μας κουλτούρα»

Θέατρο / Πώς γυρίζουμε σήμερα μια σκηνή βιασμού;

Το θέατρο και ο κινηματογράφος διεθνώς επανεξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο στήνονται οι ερωτικές και βίαιες σκηνές: μέχρι ποιο σημείο μπορεί να εκτεθεί ένα σώμα; Η Ντέπυ Γοργογιάννη εξηγεί τον ρόλο του intimacy coordinator και τον τρόπο που τίθενται τα όρια.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Πριν από το break, ο Γιώργος Λάνθιμος τα λέει όλα

Οθόνες / Γιώργος Λάνθιμος: «Το θέμα είναι πώς ξαναβρίσκεις τη χαρά»

Παραδέχεται πως η δημιουργία ενός έργου τέχνης δεν είναι μια ανώδυνη διαδικασία. Και πως χρειάζεται ένα διάλειμμα. Πήρε στάση απέναντι σε όσα συμβαίνουν στη Γάζα γιατί «Αν είσαι άνθρωπος με οποιαδήποτε ενσυναίσθηση, δεν μπορείς να μη μιλήσεις». Λίγο πρίν την κυκλοφορία της ταινίας Βουγονία που σκηνοθετεί, ο Γιώργος Λάνθιμος μίλησε στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ