LIVE!

Τα 10 καλύτερα blockbuster των 90s Facebook Twitter

Τα 10 καλύτερα blockbuster των 90s

0

Aν και ξεκίνησε να εμφανίζεται δειλά στις αρχές των ΄50s, ο όρος blockbuster άρχισε να χρησιμοποιείται ευρέως μετά την επιτυχία των Jaws και Star Wars, που άλλαξε ριζικά το τοπίο στη βιομηχανία. Σταδιακά από συνώνυμο της μεγάλης εισπρακτικής επιτυχίας – υπό αυτή την έννοια blockbuster είναι και ο Γάμος αλά Ελληνικά ή το Gran Torino – ταυτίστηκε ακόμα περισσότερο με το μέγεθος της παραγωγής. Έτσι blockbuster θεωρείται πια η υπερπαραγωγή εκείνη της οποίας το κόστος μάρκετινγκ ισοφαρίζει, αν δεν ξεπερνά, το κόστος παραγωγής. Εκείνη που φιλοδοξεί να κάνει άνοιγμα τριημέρου στο box-office που θα προκαλέσει σούσουρο, θα σπάσει κάποια ρεκόρ και θα διογκώσει τα περιουσιακά στοιχεία των executives του στούντιο.


Ακριβώς επειδή τα αποτελέσματα και η ανάλυση του box-office άρχισαν να αποκτούν ευρύτερη πολιτισμική διάσταση στην κινηματογραφική κουλτούρα γύρω στις αρχές των '90s, όταν αυξήθηκαν οι σχετικές ενότητες σε περιοδικά και τηλεόραση και τα στούντιο άρχισαν να εκδίδουν προγνωστικά για τις επιδόσεις των ταινιών τους, τα '90s ήταν η εποχή που το blockbuster θέριεψε, που διεκδίκησε και πήρε ακόμα μεγαλύτερο κομμάτι από την πίτα ενδιαφέροντος του κοινού. Από τα '90s κι έπειτα το blockbuster εξαπλώθηκε από την θερινή σεζόν, στην οποία παραδοσιακά έβγαινε, κατά μήκος και πλάτος όλης της χρονιάς, για να φτάσουμε στη σημερινή εποχή, όπου μπλοκμπάστερ κυκλοφορούν ακόμα και σε περιόδους που κάποτε πήγαιναν οι ταινίες για να πεθάνουν, όπως ο Ιανουάριος.

Το action σινεμά έλαβε την πρωτοκαθεδρία και η ταινία καταστροφής επανήλθε στο προσκήνιο, σε μεγάλο βαθμό λόγω του επερχόμενου millennium που πολλοί πίστευαν ότι θα άλλαζε τον κόσμο, όπως τον ξέραμε.


Στα '90s, που λέτε, ακόμα μετρούσε το όνομα του σταρ στην μαρκίζα ως κράχτης. Δεν ήταν η αναγνωρισιμότητα του franchise ο βασικός πυλώνας προσέλκυσης του κοινού. Το action σινεμά έλαβε την πρωτοκαθεδρία και η ταινία καταστροφής επανήλθε στο προσκήνιο, σε μεγάλο βαθμό λόγω του επερχόμενου millennium που πολλοί πίστευαν ότι θα άλλαζε τον κόσμο, όπως τον ξέραμε. Ονόματα όπως ο Μάικλ Μπέι και ο Ρόλαντ Έμεριχ ήρθαν δυναμικά στο προσκήνιο, καθιερώνοντας έναν τύπο σινεμά όπου το μέγεθος και ο θόρυβος πολλαπλασιάζονται απροκάλυπτα, αντανακλώντας και τα βιομηχανικά ήθη της εποχής.


Σε μια περίοδο αγρανάπαυσης για το είδος που αφήνει τους φαν διψασμένους, χρησιμότερη από μια λίστα με τα βασικά ή τα πιο επιδραστικά blockbuster της περιόδου, θα ήταν μια λίστα με τα καλύτερα. Για τον λόγο αυτό και με κριτήριο την ποιότητα ακολουθούν τα δέκα καλύτερα blockbuster των '90s – κατά την άποψη του υπογράφοντος πάντα - εκ των οποίων αρκετά τυγχάνει να ανήκουν καί στα βασικά καί στα επιδραστικά.

Eξολοθρευτής 2: Μέρα Κρίσης

(Terminator 2: Judgment Day, 1991)

Τα 10 καλύτερα blockbuster των 90s Facebook Twitter
H ικανότητα του Σβαρτζενέγκερ να βρίσκει την ισορροπία ανάμεσα στη σοβαρότητα και την γνώση του αστείου κάθε φορά που ξεστομίζει κάποιο ευφυολόγημα, εδώ απογειώνεται.

Έχοντας μεγαλύτερο μπάτζετ στη διάθεση του, ο Τζέιμς Κάμερον επιστρέφει στον θριλερικών διαθέσεων Εξολοθρευτή του και τον ξαναδιαβάζει ως action εξτραβαγκάντζα. Με πρωτοποριακά για την εποχή οπτικά εφέ ο Κάμερον πατάει το γκάζι σχεδόν από τα πρώτα λεπτά και δεν το αφήνει μέχρι τους τίτλους τέλους, τα ευρήματα στον σχεδιασμό των σκηνών δράσης μοιάζουν να μην τελειώνουν ποτέ και η ικανότητα του Σβαρτζενέγκερ να βρίσκει την ισορροπία ανάμεσα στη σοβαρότητα και την γνώση του αστείου κάθε φορά που ξεστομίζει κάποιο ευφυολόγημα, εδώ απογειώνεται. Επίσης πρόκειται για βασικό action movie γυναικείας «ενδυνάμωσης» - ο Κάμερον και ο Λικ Μπεσόν πρωτοστατούσαν σε αυτό το πεδίο δεκαετίες πριν έρθει το metoo.

Ο Μπάτμαν Επιστρέφει

(Batman Returns, 1992)

Τα 10 καλύτερα blockbuster των 90s Facebook Twitter
H Mισέλ Πφάιφερ στο ρόλο της Κατγούμαν και ο Μάικλ Κίτον στο ρόλο του Μπάτμαν.

Μετά την κατακλυσμίαια επιτυχία της πρώτης ταινίας, η Warner έδωσε τα κλειδιά του franchise στον Τιμ Μπάρτον κι εκείνος έφτιαξε ένα sui generis κινηματογραφικό graphic novel, όπου η σαδομαζοχιστική εικονογραφία παντρεύεται με τον γοτθικό οπερατισμό, όπου οι ήρωες έχουν διαρκώς το σεξ το μυαλό τους και πραγματικό τέρας είναι μόνο ο μεγαλοκαρχαρίας του Κρίστοφερ Γουόκεν. Η ψυχανάλυση, η ταξική σύγκρουση, η σεξουαλική αφύπνιση και ο ερωτικός ανταγωνισμός είναι μόνο μερικές από τις θεματικές μιας ταινίας, την οποία σκεφτόμαστε και καγχάζουμε όποτε κάποιος αρθρογράφος επιχειρεί να συνδέσει μια νέα κομιξάδικη παραγωγή με την ενηλικίωση του κομιξάδικου σινεμά.

Τζουράσικ Πάρκ

(Jurassic Park, 1993)

Η σκηνή που ξεπροβάλλουν δεκάδες δεινόσαυροι σε ένα λιβάδι υπό τη μουσική του Τζων Γουίλιαμς.

Aν μεγάλωνες στα '90s, η εμπειρία της προβολής του Τζουράσικ Παρκ στην αίθουσα είναι από εκείνες που μένουν αξέχαστες. Διάβαζες ότι θα δεις δεινόσαυρους να περπατούν ολοζώντανοι μπροστά σου, αλλά και πάλι ήσουν απροετοίμαστος για το δέος που θα ένιωθες σε εκείνο το γενικό πλάνο, όπου ξεπροβάλλουν δεκάδες από δαύτους σε ένα λιβάδι - το μουσικό θεματάκι του Τζων Γουίλιαμς συνεπικουρεί την αίσθηση του δέους. Κατά τα λοιπά, ο ευφυής συνδυασμός animatronics και ψηφιακών εφέ βοήθησε ώστε το θέαμα να έχει γεράσει ελάχιστα, σασπένς, χιούμορ και δράση καθιστούν τη βόλτα στο «πάρκο» πανηγύρι ευφορίας, στο βάθος υπάρχει κι ένας αρσενικός που πρέπει να μάθει πώς να είναι πατέρας.

Ο Τελευταίος Μεγάλος Ήρωας

(Last Action Hero, 1993)

Τα 10 καλύτερα blockbuster των 90s Facebook Twitter
H ταινία βγήκε στις αίθουσες μια εβδομάδα μετά το Τζουράσικ Παρκ και καταποντίστηκε στα ταμεία.

H ταινία βγήκε στις αίθουσες μια εβδομάδα μετά το Τζουράσικ Παρκ και, παρά την επανένωση Τζον ΜακΤίρναν και Σβαρτζενέγκερ λίγα χρόνια μετά τον Κυνηγό και μια διαστημική διαφημιστική εκστρατεία – κυριολεκτικά διαστημική, η Sony πλήρωσε μισό εκατομμύριο για να μπει το logo της ταινίας σε διαστημικό λεωφορείο-, καταποντίστηκε στα ταμεία. Η ιστορία ενός πιτσιρικά, που εισβάλλει αλά Sherlock Jr. στη νέα ταινία του αγαπημένου του πρωταγωνιστή δράσης, ήταν μεταμοντέρνα χρόνια πριν ο μεταμοντερνισμός γίνει μόδα στο σινεμά κι αυτό της κόστισε. Πλην όμως της μεταμοντέρνας σάτιρας των κλισέ του σινεμά δράσης, θα βρεις στην καρδιά της αγνή σινεφιλία και σπιλμπεργκικό παραμύθι κι αυτό την καθιστά μια must προβολή.

Επικίνδυνη Αποστολή

(Mission:Impossible, 1995)

 

H σκηνή όπου μια στάλα ιδρώτα χωρίζει τον ήρωα από τον θάνατο.

Στηριγμένος στην εξεζητημένη ίντριγκα του σεναρίου του Ρόμπερτ Τάουνι, ο Ντε Πάλμα παίρνει κάποιες αποστάσεις από την ομώνυμη σειρά, κάνει το θέαμα πιο προσωποκεντρικό, επανασυστήνει τον πρωταγωνιστή Τομ Κρουζ ως ήρωα δράσης και εξαπολύει τους αγαπημένους του χιτσκοκισμούς σε περιτύλιγμα blockbuster, δείχνοντας στους θεατές των multiplex, ότι μπορεί να κοιτάζουν με ανοιχτό το στόμα όχι μόνο μπρος στις πληθωρικές «φασαριάδες» του Μάικλ Μπέι, αλλά και με μια σκηνή (φαινομενικά) απλή στη σύλληψη της και σχεδόν σιωπηλή, όπως εκείνη όπου μια στάλα ιδρώτα χωρίζει τον ήρωα από τον θάνατο. Η ταινία γέννησε ένα από τα πιο συναρπαστικά franchise των καιρών μας, που συνεχίζεται με επιτυχία μέχρι σήμερα.

Οι Άνδρες με τα Μαύρα

(Men in Black, 1997)

Τα 10 καλύτερα blockbuster των 90s Facebook Twitter
Ο αγέλαστος βετεράνος πράκτορας Κέι του Τόμι Λι Τζόουνς και ο ελαφρώς ασόβαρος νεοσύλλεκτος πράκτορας Τζέι του Γουίλ Σμιθ.

Από την εποχή των πρώτων Ghostbusters είχαμε να δούμε τόσο επιτυχημένο κράμα κωμωδίας και οικογενειακού τρόμου, όσο σε αυτή την μεταφορά ενός όχι ιδιαίτερα δημοφιλούς κόμικ, η οποία αξιοποιεί στο έπακρο την ακαταμάχητη δυναμική «κολλητών» - εκ του buddy movie- που αναπτύσσεται ανάμεσα στον αγέλαστο βετεράνο πράκτορα Κέι του Τόμι Λι Τζόουνς και τον ελαφρώς ασόβαρο νεοσύλλεκτο πράκτορα Τζέι του Γουίλ Σμιθ. Ακολούθησαν δύο συνέχειες, η μια σχεδόν δεν βλέπεται, η άλλη κλείνει αρμονικά και σπιλμπεργκικά τον κύκλο που άνοιξε ετούτη με έναν απρόσμενα τρυφερό επίλογο.

Τιτανικός

(Titanic, 1997)

Τα 10 καλύτερα blockbuster των 90s Facebook Twitter
Λεονάρντο Ντι Κάπριο και Κέιτ Γουίνσλετ οι πρωταγωνιστές στο καταραμένο ρομάντζο που σκηνοθέτησε ο Τζέιμς Κάμερον.

Ανέκδοτο για σωρεία κινηματογραφικών εντύπων κατά την παραγωγή του, τα λογοπαίγνια για το «ναυάγιο» που ετοιμάζει ο Τζέιμς Κάμερον έδιναν και έπαιρναν, αλλά ποιος γέλασε τελευταίος το ξέρουμε. Καταραμένο ρομάντζο, ταινία καταστροφής, έπος προσώπων, όπως το δίδαξε ο Ντέιβιντ Λιν και ανεπανάληπτο φαινόμενο μαζικότητας και λαϊκής αποδοχής. Όλα αυτά κι ακόμα περισσότερα είναι ο Τιτανικός, που σε επαναληπτικές προβολές θα σε εκπλήξει με την δημοκρατικότητα του απέναντι στον θάνατο – σημαίνοντες και αφανείς χαρακτήρες θα πάρουν το πλάνο που τους αναλογεί, όταν έρθει η κρίσιμη ώρα – θα σε συναρπάσει με τo μέγεθος και την ψυχαναγκαστική επιμέλεια της κατασκευής του και θα σε κάνει να πατήσεις εκείνο το «αυτή την φορά δεν θα κλάψω» που υποσχέθηκες στον εαυτό σου πριν ξεκινήσει η προβολή. Σινεμά που πέρασε και μάλλον δεν θα ξανάρθει.

Η Μάσκα του Ζορρό

(Τhe Mask of Zorro, 1998)

Τα 10 καλύτερα blockbuster των 90s Facebook Twitter
Αντόνιο Μπαντέρας και Κάθριν Ζέτα Τζόουνς.

Ευπρόσδεκτα παλιομοδίτικο swashbuckler δια χειρός Μάρτιν Κάμπελ, του ανθρώπου που έδωσε δυο φορές το φιλί της ζωής στο franchise του Τζέιμς Μποντ, μία στα '90s με το Goldeneye και άλλη μία την επόμενη δεκαετία με το Casino Royale. Έκτακτα χορογραφημένη δράση και εντελώς αναλογική -ανεκτίμητο προτέρημα σε μια εποχή που το ψηφιακό άρχιζε να δείχνει τα δόντια του- σε ένα θέαμα πιστό στο πνεύμα του ήρωα, που έχει ως αιχμή του δόρατος την μαγνητική πρωταγωνιστική τριπλέτα των Αντόνιο Μπαντέρας, Άντονι Χόπκινς και Κάθριν Ζέτα Τζόουνς. Ο καλύτερος Ζορρό από την εποχή εκείνου του Ρούμπεν Μαμούλιαν με τον Τάιρον Πάουερ.

The Matrix

(1999)

 

To τρέιλερ του Matrix

Με την επηρεασμένη από anime αισθητική του και τις αλα Φιλιπ Κ. Ντικ ανατροπές του, το Matrix έσκασε σαν δυναμίτης στην εποχή του στα multiplex, οδηγώντας μια νέα γενιά σινεφίλ να αγκαλιάσει μια ελαφρώς εγκεφαλικότερη εκδοχή επιστημονικής φαντασίας από εκείνη που παρουσίαζαν ο Ρόλαντ Έμεριχ και οι όμοιοί του την ίδια περίοδο και πυροδοτώντας μυριάδες συζητήσεις στα ιντερνετικά forum. Τα sequel που ακολούθησαν πολλαπλασίασαν τη φασαρία, την (αμπελο)φιλοσοφία και τον μεσσιανισμό επί δέκα, επιχειρώντας να δώσουν απαντήσεις σε ερωτήσεις που επί της ουσίας ουδέποτε διατυπώθηκαν, μα ευτυχώς δεν χάλασαν τη φήμη της πρώτης ταινίας.

O Mύθος του Ακέφαλου Καβαλάρη

(Sleepy Hollow, 1999)

Τα 10 καλύτερα blockbuster των 90s Facebook Twitter
Ο Τζόνι Ντεπ στο ρόλο του Ίκαμποντ Κρέιν.

Αν και το horror είναι βασική πηγή έμπνευσης του σινεμά του Τιμ Μπάρτον, ο τελευταίος μόνο μια φορά καταπιάστηκε με το είδος στο Sleepy Hollow. Φόρος τιμής στις παραγωγές της βρετανικής Hammer, με ομιχλώδη όψη δια χειρός Εμανουέλ Λουμπέσκι και ήρωα έναν σκεπτικιστή που πρέπει να (ξανα)πιστέψει στα παραμύθια, η ταινία διατείνεται εντελώς μπαρτονικά ότι τα τέρατα είναι αληθινά, μα το πραγματικό Κακό δεν πηγάζει από αυτά, αλλά από την ανθρώπινη απληστία και την προκατάληψη. Λαχταριστές (!), μακάβριες εκπλήξεις, με προσωπική αγαπημένη το δέντρο που ματώνει, σε ένα παραμύθι τρόμου που, αν δεν έχεις δει, καλύτερα να φυλάξεις για τα πρώτα κρύα. Κι όταν αυτά έρθουν, άναψε το τζάκι, αν (εύλογα) δεν έχεις τζάκι, άναψε τη σόμπα χαλαζία, βολέψου στην πολυθρόνα ή στον καναπέ, πάτησε το play και, πάνω από όλα, πρόσεχε το κεφάλι σου.

Οθόνες
0

LIVE!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Back to Black»: Aξίζει η κινηματογραφική βιογραφία της Έιμι Γουάινχαουζ

The Review / «Back to Black»: Είναι η ταινία για την Έιμι Γουάινχαουζ αντάξια του μύθου της;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Άκης Καπράνος είδαν την ταινία της Σαμ Τέιλορ-Τζόνσον μέχρι τέλους, επιβίωσαν και βρέθηκαν στο στούντιο της LiFO για να συζητήσουν για την εμπειρία τους και για τα στοιχεία που κάνουν καλή μια κινηματογραφική μουσική βιογραφία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ!»

Οθόνες / Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ»

Με αφορμή τον πολυσυζητημένο «Εμφύλιο Πόλεμο» του Άλεξ Γκάρλαντ, η Αμερικανίδα ηθοποιός συζητά με τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για τους ρόλους που την απελευθερώνουν, για την ανάγκη να υπάρχουν γυναίκες ηγέτιδες στην πολιτική, για τα πιο ιδιαίτερα σενάρια που έχουν πέσει στα χέρια της, όπως αυτό της τελευταίας ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η Αστυγραφία πάει σινεμά

Οθόνες / Αστυγραφίες στην οθόνη: 24 ταινίες με πρωταγωνιστή την πόλη προβάλλονται στο αφιέρωμα της Ταινιοθήκης

Το πρόγραμμα που έχει καταρτιστεί σε συνεργασία με την Πινακοθήκη περιλαμβάνει 24 ταινίες, μεγάλου και μικρού μήκους, μυθοπλασίας αλλά και ντοκιμαντέρ, ελληνικές και ξένες, όπου πρωταγωνιστεί η πόλη αλλά και αναγνωρίσιμοι τύποι της ανθρωπογεωγραφίας και της κοινωνικής διαστρωμάτωσης.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Κύρος Παπαβασιλείου: «Η ζωή είναι το μόνο μας καταφύγιο»

Οθόνες / Κύρος Παπαβασιλείου: «Η ζωή είναι το μόνο μας καταφύγιο»

Ο σκηνοθέτης της ταινίας «Κάμπια Νύμφη Πεταλούδα» μίλησε στη LIFO για τον γραμμικό χρόνο, για την ανάγκη να δώσουμε φωνή στα ανείπωτα και για όσα κρύβονται πίσω από αυτόν τον ιδιαίτερο τίτλο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Θα δούμε ποτέ στις αίθουσες το νέο, επικό αριστούργημα του Κόπολα;

Οθόνες / Θα δούμε ποτέ στις αίθουσες το νέο, επικό αριστούργημα του Κόπολα;

Ο κορυφαίος σκηνοθέτης χρηματοδότησε μόνος του την παραγωγή του φιλόδοξου “Megalopolis” που προβλήθηκε πριν μερικές μέρες σε κλειστό κύκλο επιφανών εκπροσώπων του Χόλιγουντ και τώρα βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την διανομή της με τα μεγάλα στούντιο
THE LIFO TEAM
Ο τελευταίος μιας γενιάς βιτριολικών κριτικών κινηματογράφου

Οθόνες / Ρεξ Ριντ: Ο τελευταίος μιας γενιάς βιτριολικών σινεκριτικών

Έγινε πασίγνωστος από τα κουτσομπολιά που ξεφούρνιζε και τις κακίες που έγραφε για τα μεγαλύτερα ονόματα του Χόλιγουντ του ’60 και του ’70. Δεν έχει και την καλύτερη γνώμη για τους νέους συναδέλφους του, του καταλογίζουν ότι δεν βλέπει καν τις ταινίες που θάβει κι ότι γράφει απίστευτες ανακρίβειες - στο «Poor things» του Γιώργου Λάνθιμου έδωσε μόλις ένα αστεράκι. Υπάρχει όμως και ένα κοινό που ακόμα τον εμπιστεύεται.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ο Ρίτσαρντ Τσάμπερλεϊν στα 90: Ο βασιλιάς της τηλεόρασης ζει εδώ και χρόνια χωρίς μυστικά

Οθόνες / Ο Ρίτσαρντ Τσάμπερλεϊν στα 90: Ο βασιλιάς της τηλεόρασης ζει εδώ και χρόνια χωρίς μυστικά

Διάσημος ανά τον πλανήτη από το «Σογκούν» και «Τα πουλιά πεθαίνουν τραγουδώντας», ο Αμερικανός ηθοποιός αποφάσισε πριν από είκοσι χρόνια να αποκαλύψει την σεξουαλική του ταυτότητα και να κερδίσει την ελευθερία του
THE LIFO TEAM
Η αποδόμηση του greek dream στις ταινίες του Νίκου Παπατάκη

Οθόνες / Η αποδόμηση του greek dream στις ταινίες του Νίκου Παπατάκη

Ο εμιγκρές που κατάφερε να δει διεισδυτικά και βαθιά στην ελληνική ψυχή, ο «μοναχικός αναρχικός» με την πολύ μικρή σε μέγεθος φιλμογραφία αλλά την τεράστια σε καλλιτεχνική αξία. Από τον Παπατάκη μέχρι τον Λάνθιμο, η απόσταση είναι μικρότερη απ' όσο φανταζόμαστε.
ΕΙΡΗΝΗ ΓΙΑΝΝΑΚΗ
10 σπουδαίες κινηματογραφικές ερμηνείες του Κίλιαν Μέρφι

Οθόνες / Από τα ζόμπι του Ντάνι Μπόιλ ως τον Κεν Λόουτς: Δέκα σπουδαίες ερμηνείες του Κίλιαν Μέρφι

Ο φετινός νικητής του Όσκαρ α' ανδρικού ρόλου είναι ένας αυθεντικός καρατερίστας, αλλιώτικος και απόκοσμος, συγκινητικός στα όρια της συντριβής. 
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η Apple πετάει τόσα πολλά χρήματα σε παραγωγές που δεν βλέπει σχεδόν κανείς;

Οθόνες / Γιατί η Apple πετάει τόσα πολλά χρήματα σε παραγωγές που δεν βλέπει σχεδόν κανείς;

Ο τεχνολογικός γίγαντας έχει την πολυτέλεια να ξοδεύει μυθικά ποσά για περιεχόμενο υψηλού κύρους αλλά χαμηλής ανταπόκρισης. Είναι αυτό μέρος μιας στρατηγικής ή απλά έχει λεφτά για πέταμα;
THE LIFO TEAM
Αλέν Ντελόν: Οι τραγικές τελευταίες σελίδες της ζωής ενός μεγάλου σταρ

Οθόνες / Αλέν Ντελόν: Οι τραγικές τελευταίες σελίδες της ζωής ενός μεγάλου σταρ

Ένα πικρό φινάλε σε μια λαμπερή ζωή, με ιστορίες μίσους μεταξύ των παιδιών του, μια περιουσία που έχει διανεμηθεί «άδικα» και κατηγορίες για χειραγώγηση και κακοποίηση.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Tα «Αδέσποτα Κορμιά» δεν είναι μόνο η πολυσυζητημένη αφίσα τους

The Review / Tα «Αδέσποτα Κορμιά» δεν είναι μόνο η πολυσυζητημένη αφίσα τους

Ο Γιάννης Βασιλείου και η Τίνα Μανδηλαρά αναλύουν την ταινία που συζητήθηκε περισσότερο από όλες στο 26ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης, τα «Αδέσποτα Κορμιά» της Ελίνας Ψύκου, με αφορμή την κυκλοφορία της στις αίθουσες από 28 Μαρτίου.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ