Spencer: Η Κρίστεν Στιούαρτ υποδύεται τη Νταϊάνα και αυτά είναι όλα όσα ξέρουμε μέχρι στιγμής για την ταινία Facebook Twitter
Φωτ.: ΝΕΟΝ

«Spencer»: Η Κρίστεν Στιούαρτ υποδύεται τη Νταϊάνα και αυτά είναι όλα όσα ξέρουμε μέχρι στιγμής για την ταινία

0

Ποιος πρωταγωνιστεί στο ‘Spencer’;

Η Κρίστεν Στιούαρτ θα υποδυθεί τη Νταϊάνα με τον Πάμπλο Λαρέν να τη σκηνοθετεί. Ο Λαρέν έχει πείρα στις βιογραφικές ταινίες και έχει ενθουσιάσει τους κριτικούς τόσο με το Jackie (2016) όσο και με το Neruda (2016). Στις 27 Ιανουαρίου, το στούντιο κυκλοφόρησε μια πρώτη εικόνα της Στιούαρτ, η οποία μοιάζει τρομερά στην αδικοχαμένη πριγκίπισσα και ακολούθησε ένα δεύτερο πορτρέτο στις 25 Μαρτίου, την περίοδο που η παραγωγή μεταφέρθηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο. Όσο αφορά τα άλλα μέλη της βασιλικής οικογένειας, ο Τζακ Φάρινγκ-γνωστός ως κακός George Warleggan στο Poldark-θα εμφανιστεί ως πρίγκιπας Κάρολος, ενώ οι Τίμοθι Σπολς, Σάλι Χόκινς και Σον Χάρις συμμετέχουν σε ρόλους που δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα. Ο Τόμας Ντάγκλας θα υποδυθεί τον κόμη Τζον Σπένσερ, πατέρα της Νταϊάνα, και η πρωτοεμφανιζόμενη Όλγα Χέλσινγκ θα κάνει το ντεμπούτο της στη μεγάλη οθόνη ως Δούκισσα της Υόρκης.

Ποια είναι η υπόθεση;

Η ταινία διαδραματίζεται κατά τη διάρκεια κάποιων χριστουγεννιάτικων διακοπών στο Σάντρινγχαμ τη δεκαετία του '90, όταν η Νταϊάνα αποφάσισε να τερματίσει τον γάμο της με τον πρίγκιπα Κάρολο - με τον δημιουργό των Peaky Blinders, Στίβεν Νάιτ, να γράφει το σενάριο. «Είναι πολύ περιορισμένο», είπε ο Λαρέν. «Περνούσαν εκεί τα Χριστούγεννα για πολλά χρόνια και η ταινία διαδραματίζεται στις αρχές της δεκαετίας του ’90, γύρω στο 1992, αλλά δεν είμαστε συγκεκριμένοι. Είναι παραμονή Χριστουγέννων, Χριστούγεννα και δεύτερη μέρα Χριστουγέννων. Δίνουμε στον θεατή να καταλάβει ποια είναι η επιθυμία της και τι πρόκειται να κάνει».

Spencer: Η Κρίστεν Στιούαρτ υποδύεται τη Νταϊάνα και αυτά είναι όλα όσα ξέρουμε μέχρι στιγμής για την ταινία Facebook Twitter
Φωτ.: ΝΕΟΝ

Η ταινία διαδραματίζεται κατά τη διάρκεια κάποιων χριστουγεννιάτικων διακοπών στο Σάντρινγχαμ τη δεκαετία του '90, όταν η Νταϊάνα αποφάσισε να τερματίσει τον γάμο της με τον πρίγκιπα Κάρολο

Ο Λαρέν προσθέτει ότι το τελικό διαζύγιο του Κάρολου και της Νταϊάνα αλλά και ο τραγικός θάνατος της πριγκίπισσας δεν θα αποτελέσουν μέρος της ιστορίας. «Πέθανε χρόνια μετά από την εποχή που εκτυλίσσεται η ιστορία μας και έτσι δεν ασχολούμαστε με αυτό», λέει. «Είναι μόνο τρεις ημέρες από τη ζωή της και σε αυτό το πολύ μικρό χρονικό διάστημα, μπορείτε να αποκτήσετε μια ευρύτερη αντίληψη για το ποια ήταν. Όλοι γνωρίζουμε τη μοίρα της και δεν χρειάζεται να ασχοληθούμε με αυτό το κομμάτι».

Ένα άλλο βασικό σημείο της υπόθεσης είναι ο δεσμός της Νταϊάνα με τους γιους της, πρίγκιπες Γουίλιαμ και Χάρι. «Το κλειδί είναι πώς ανακαλύπτει κατά τη διάρκεια της ταινίας ότι αυτό που πραγματικά πρέπει να κάνει είναι να είναι αυτό που θέλει», λέει ο σκηνοθέτης. «Και αυτό σημαίνει ότι χρειάζεται να είναι απλώς ο εαυτός της και να έχει κοντά τα παιδιά της. Η Νταϊάνα ήταν πολλά πράγματα, αλλά κυρίως ήταν εξαιρετική μητέρα».

Πότε κυκλοφορεί;

Το "Spencer" θα κάνει παγκόσμια πρεμιέρα στο Φεστιβάλ Βενετίας στις 3 Σεπτεμβρίου και έχει προγραμματιστεί να βγει στους κινηματογράφους στις 5 Νοεμβρίου. Στις 25 Αυγούστου, καθώς η προσμονή μεγαλώνει, το στούντιο αποκάλυψε μια αφίσα για την ταινία. Παρουσιάζει την Στιούαρτ ως Νταϊάνα, ντυμένη με λευκό φόρεμα να μοιάζει στενοχωρημένη, με το κεφάλι της στα χέρια. Είναι απλό αλλά αποτελεσματικό, αυξάνοντας ακόμη περισσότερο τις προσδοκίες μας για την ταινία.

Spencer: Η Κρίστεν Στιούαρτ υποδύεται τη Νταϊάνα και αυτά είναι όλα όσα ξέρουμε μέχρι στιγμής για την ταινία Facebook Twitter

To τρέιλερ

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

The Review / «Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Γιάννης Καντέα-Παπαδόπουλος, κριτικός στο Αθηνόραμα, αναλύουν τη νέα ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ, που μόλις κυκλοφόρησε στις αίθουσες και τρομάζει τους Αμερικανούς θεατές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου μιλούν για την αγαπημένη εκπομπή των booklovers

Οθόνες / «Βιβλιοβούλιο»: Μια διόλου σοβαροφανής τηλεοπτική εκπομπή για το βιβλίο

Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου ήταν κάποτε «ανταγωνιστές». Και πια κάνουν μαζί την αγαπημένη εκπομπή των βιβλιόφιλων, τη μοναδική που υπάρχει για το βιβλίο στην ελληνική τηλεόραση, που επικεντρώνεται στη σύγχρονη εκδοτική παραγωγή και έχει καταφέρει να είναι ευχάριστη και ενημερωτική.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μην ανοίγεις την πόρτα

Οθόνες / «Μην ανοίγεις την πόρτα»: Το χειροποίητο αλλά καθόλου ερασιτεχνικό θρίλερ των Unboxholics

Η πρώτη τους ταινία είναι λογικό να αποτελεί τη συνισταμένη των επιρροών τους αλλά και τόσο παρήγορο να συνορεύει με ένα λιντσικό σύμπαν ψυχολογικού θρίλερ, αντί να αναπαράγει απότομες τρομάρες και δωρεάν ανατριχίλες. 
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία  στη μνήμη

Daily / The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία στη μνήμη

Σατιρικό δράμα και περιπέτεια κατασκοπίας συγχρόνως, η νέα φιλόδοξη σειρά του HBO διαθέτει, ανάμεσα στα άλλα σημαντικά της ατού, τον Παρκ Τσαν-γουκ στη σκηνοθεσία και τον Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ σε τέσσερις διαφορετικούς ρόλους.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Τελικά, είναι ο Τομ Ρίπλεϊ γκέι; 

Βιβλίο / Τελικά, είναι γκέι ο Τομ Ρίπλεϊ;

Το ερώτημα έχει τη σημασία του. Η δολοφονία του Ντίκι Γκρίνλιφ από τον Ρίπλεϊ, η πιο συγκλονιστική από τις πολλές δολοφονίες που διαπράττει σε βάθος χρόνου ο χαρακτήρας, είναι και η πιο περίπλοκη επειδή είναι συνυφασμένη με τη σεξουαλικότητά του.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Pulp Fiction / Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Ο Κόπολα πούλησε τα φημισμένα αμπέλια του και σκάρωσε ένα από τα ακριβότερα στοιχήματα στην ιστορία του σινεμά. Όμως, το Φεστιβάλ Καννών των auteurs και των κινηματογραφιστών αιχμής έχει τόση ανάγκη τους καταξιωμένους δημιουργούς μιας αλλοτινής εποχής;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιώργος Αρβανίτης: «Έλεγα "είμαι καλύτερος" και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Οι Αθηναίοι / Γιώργος Αρβανίτης: «Πείσμωνα για να γίνω ο καλύτερος και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Από μια νιότη γεμάτη αντιξοότητες, ο τροχός για εκείνον γύρισε, η ζωή του στράφηκε στο φως και έγινε βιβλίο. Η Ευρώπη τον ανακάλυψε από τις ταινίες του Αγγελόπουλου, στις ιστορίες του πρωταγωνιστούν ο Φίνος, ο Μαστρογιάνι και ο Κουροσάβα. Ο πολυβραβευμένος διευθυντής φωτογραφίας που ήταν «πάντα την κατάλληλη στιγμή στο κατάλληλο μέρος» είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Baby Reindeer: Ποτέ η φράση “sent from my iPhone” δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Daily / Baby Reindeer: Ποτέ η φράση «sent from my iPhone» δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Ισορροπώντας ανάμεσα στο θρίλερ, το κοινωνικό δράμα και τη μαύρη κωμωδία, η αυτοβιογραφική σειρά του Netflix αφηγείται με συνταρακτικό τρόπο μια αληθινή ιστορία κακοποίησης, μαζοχισμού και τραύματος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Οθόνες / Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Το laugh track στις κωμικές σειρές αντιπροσώπευε την ψευδαίσθηση μιας κοινότητας, αλλά τώρα ακόμη κι αυτή η ψευδαίσθηση έχει χάσει τη λάμψη της. Καμία σειρά με γέλιο-κονσέρβα δεν έχει κερδίσει το βραβείο Emmy καλύτερης κωμωδίας εδώ και σχεδόν 20 χρόνια.
THE LIFO TEAM
Σάκης Καρπάς: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Οθόνες / Unboxholics: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Καθώς το «Μην ανοίγεις την πόρτα», το σκηνοθετικό ντεμπούτο των Unboxholics, ετοιμάζεται να βγει στις αίθουσες, ο Σάκης Καρπάς μας μιλά για το δάσος και άλλα πράγματα που τους τρομάζουν, για αγαπημένες ταινίες και games τρόμου, αλλά και για την άδικη δαιμονοποίηση των gamers.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των 90s;

Pulp Fiction / Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των '90s;

Είναι η δεκαετία του '90 η καλύτερη όλων στο σινεμά; Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος συζητά με την κριτικό και αρθρογράφο της LiFO Ειρήνη Γιαννάκη για τη δεκαετία που ξεκίνησε με το «Pretty Woman», το «Goodfellas», το «Χορεύοντας με τους λύκους» και το «Μόνος στο σπίτι» και έκλεισε με τα «Μάτια ερμητικά κλειστά», την «Έκτη αίσθηση», το «Matrix» και το «Fight Club».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Ghostwatch»: H ταινία τρόμου που προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό

Οθόνες / «Ghostwatch»: Γιατί αυτή η ταινία τρόμου προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό το 1992;

H κυκλοφορία του «Late Night with the Devil» στους κινηματογράφους ξαναφέρνει στην επικαιρότητα μια πρωτοποριακή και πέρα για πέρα ανατριχιαστική δημιουργία του BBC, που προκάλεσε πανικό και ακραίες αντιδράσεις στη Βρετανία το 1992, οδηγώντας έναν νεαρό τηλεθεατή στην αυτοκτονία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Οθόνες / Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Ο διάσημος Ελληνογάλλος σκηνογράφος του Χόλιγουντ μιλά στη LiFO για την τέχνη του, για το «Independence Day», το «Dark City», το «Poor Things» και την «Barbie», και για τότε που ο Φίντσερ του ζήτησε να του σχεδιάσει έναν δονητή.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Back to Black»: Aξίζει η κινηματογραφική βιογραφία της Έιμι Γουάινχαουζ

The Review / «Back to Black»: Είναι η ταινία για την Έιμι Γουάινχαουζ αντάξια του μύθου της;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Άκης Καπράνος είδαν την ταινία της Σαμ Τέιλορ-Τζόνσον μέχρι τέλους, επιβίωσαν και βρέθηκαν στο στούντιο της LiFO για να συζητήσουν για την εμπειρία τους και για τα στοιχεία που κάνουν καλή μια κινηματογραφική μουσική βιογραφία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ