ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΣΕΕ

Σεξ, ναρκωτικά και #MeToo: Η εξομολόγηση της Αντζέλικα Χιούστον

Σεξ, ναρκωτικά και #MeToo: Η εξομολόγηση της Αντζέλικα Χιούστον Facebook Twitter
«Οι άνθρωποι τείνουν να παίρνουν σταδιακά τη μορφή του εσωτερικού τους κόσμου. Είναι το αντίθετο του Ντόριαν Γκρέι. Μεταμορφώνεσαι εξωτερικά σε αυτό που είσαι πραγματικά εντός σου...»
5

«Οι άνθρωποι τείνουν να παίρνουν σταδιακά τη μορφή του εσωτερικού τους κόσμου. Είναι το αντίθετο του Ντόριαν Γκρέι. Μεταμορφώνεσαι εξωτερικά σε αυτό που είσαι πραγματικά εντός σου...». Η Αντζέλικα Χιούστον στη μεγάλή συνέντευξη της που δημοσιεύεται αυτή τη βδομάδα στο περιοδικό New York, μιλά χωρίς φόβο και πάθος για τη ζωή της, από την εποχή που «βγήκε στο κλαρί» ως μοντέλο στην εφηβεία της μέχρι το σημερινό Χόιλιγουντ και το κίνημα #MeToo...

Σεξ, ναρκωτικά και #MeToo: Η εξομολόγηση της Αντζέλικα Χιούστον Facebook Twitter
Η πρώτη της κινηματογραφική εμφάνιση στο A Walk With Love and Death (1969) του πατέρα της

Για τη σημερινή σχέση της με τα ναρκωτικά

Καπνίζω ακόμα φούντα, αλλά δεν τη θεωρώ κίνδυνο στην υγεία μου. Δεν μου αρέσουν τα «φαγώσιμα» [μανιτάρια κλπ] γιατί δρουν αργά και δεν έχεις ιδέα πού ακριβώς πάνε. Μπορεί να καταλήξεις στο κρεβάτι για τρεις μέρες. Δεν μπορώ να κάνω επικίνδυνα πράγματα πλέον. Ποτέ μου δεν κατάλαβα την έλξη του LSD. Μ' αρέσει να περνάω καλά, αλλά δεν είχα ποτέ διάθεση να χάνω το μυαλό μου...

Για τα δύο είδη κόκας που είχε ο Τζακ Νίκολσον σπίτι του: την καλή που είχε «κάτω» για τον ευρύτερο κύκλο καλεσμένων και την σπέσιαλ που είχε «πάνω» για τον ίδιο και τους πολύ οικείους του

Δεν μπορώ να επιβεβαιώσω ή να διαψεύσω αυτή τη φήμη. Το σίγουρο είναι ότι κυκλοφορούσε μια κοκαΐνη στα '70s που θα την χαρακτήριζα πολύ υψηλής ποιότητας. Ήταν σαν φαρμακευτική νιφάδα, σαν αφρός, ελαφριά και άκοπη.

Για την διαφορά καλής και κακής κοκαΐνης

Η κακή κοκαΐνη σε κάνει να νοιώθεις σκατά. Ο λόγος που σε κάνει να τρέχεις στην τουαλέτα είναι μάλλον επειδή είναι ψεκασμένη με καθαρτικό. Η πιο αγνή κοκαΐνη σου προσδίδει ένα πολύ ελαφρύ, αέρινο, καθαρό και εξαιρετικά ευχάριστο συναίσθημα. Στ' αλήθεια όμως, δεν υπάρχει «καλή κοκαΐνη». Δεν πιστεύω ότι είναι καλή ιδέα να κάνει κάποιος κόκα, έστω και περιστασιακά, για «αναψυχή».

Σεξ, ναρκωτικά και #MeToo: Η εξομολόγηση της Αντζέλικα Χιούστον Facebook Twitter
Με τον πατέρα της, Τζον Χιούστον, στην Ιρλανδία το 1967.

 

Για την σύλληψη της επειδή βρισκόταν στο σπίτι του Τζακ Νίκολσον όπου ο Ρόμαν Πολάνσκι κατηγορήθηκε ότι βίασε την 13χρονη Σαμάνθα Γκέιμερ

Κοίταξε να δεις... Αυτή η ιστορία θα μπορούσε να είχε συμβεί δέκα χρόνια πριν στην Αγγλία ή τη Γαλλία ή την Ιταλία ή την Ισπανία ή την Πορτογαλία και να μην είχε μάθει κανείς ποτέ τίποτα. Έτσι διασκέδαζαν αυτοί οι άντρες τότε. Ήταν σαν ένα κίνημα επιφανών playboys που δρούσαν στη Γαλλία όταν ήμουν μικρή – 15, 16 χρονών- και δούλευα στις πρώτες κολεξιόν μου ως μοντέλο. Πήγαινες στο Régine ή στο Castel στο Παρίσι και όλοι οι ώριμοι άντρες σου την έπεφταν. Το ίδιο σε οποιοδήποτε γνωστό κλαμπ της εποχής στην Ευρώπη. Ήταν σχεδόν "de rigeur" αυτή η δραστηριότητα για άντρες σαν τον Πολάνσκι που είχαν γαλουχηθεί με την ευρωπαϊκή νοοτροπία.

Για το κίνημα #MeToo και το «ανδρικό προνόμιο»

Υπάρχει πάντα το ανδρικό προνόμιο, το οποίο πιθανότατα παραμένει ισχυρότερο από οποιοδήποτε κίνημα #MeToo, διότι ξεκινά από την γέννηση του αρσενικού. Έχω έναν ανιψιό τριών χρονών που τις προάλλες ενώ ήμασταν στην παραλία, ήρθε προς το μέρος μου κρατώντας ένα μπαστούνι και μου ανακοίνωσε «είμαι ο αρχηγός του σύμπαντος». Τα κορίτσια δεν κάνουν τέτοια πράγματα.

Σεξ, ναρκωτικά και #MeToo: Η εξομολόγηση της Αντζέλικα Χιούστον Facebook Twitter
Με τον Τζακ Νίκολσον στο σπίτι του στο Λος Άντζελες, 1971

 

Για την αντιπάθεια της στο πρόσωπο του Μπιλ Μάρεϊ

Όταν είχαμε συνεργαστεί στο The Life Aquatic του Γουές Άντερσον, ήταν φριχτός μαζί μου. Δεν ξέρω τι πρόβλημα είχε. Την πρώτη εβδομάδα των γυρισμάτων ήμασταν όλοι σ΄ ένα μικρό ξενοδοχείο και ο Μπιλ Μάρεϊ προσκάλεσε σε δείπνο όλο το καστ εκτός από μένα. Τέτοιες μικροπρέπειες...

Για την σχέση της με τον «ψυχοπαθή» Ράιαν Ο' Νιλ

Θυμάμαι μια φορά φιλιόμαστε για έξι ώρες πάνω σ΄ ένα τραπέζι σπίτι του. Αλλά συμπεριφερόταν σαν ψυχοπαθής. Μια φορά μου έριξε κουτουλιά. Πήρε το κεφάλι μου στα χέρια του και με κουτούλησε με όλη του τη δύναμη επειδή με έψαχνε και δεν με έβρισκε σ΄ ένα πάρτι. Είναι – ή μάλλον ήταν, δεν μπορώ να είμαι σίγουρη για την τρέχουσα κατάστασή του – ένα βαθιά διαταραγμένο άτομο.

Σεξ, ναρκωτικά και #MeToo: Η εξομολόγηση της Αντζέλικα Χιούστον Facebook Twitter
Με το Όσκαρ Β' γυναικείου ρόλου που κέρδισε το 1996 για την ερμηνεία της στην 'Τιμή των Πρίτζι".

 

Για τον λόγο που δεν εμφανίζεται πια στην οθόνη ο Τζακ Νίκολσον

Από τη στιγμή που δεν του προσφέρουν κάποιον αντίστοιχα συναρπαστικό με το παρελθόν του ρόλο, γιατί να το κάνει; Έχει αρκετά λεφτά για να ζήσει πλουσιοπάροχα τρεις ζωές. Προσωπικά δεν θα ήθελα να τον δω να παίζει στο επίπεδο ρόλων που αποδέχεται εδώ και χρόνια ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο. Απορώ πώς το κάνει. Πού τα χαλάει τα λεφτά; Στο Nobu που είναι ιδιοκτησία του ή στο Φεστιβάλ της Tribeca που ίδρυσε; Δε νομίζω. Ίσως στις διατροφές που πληρώνει στις πρώην συζύγους του, αλλά και πάλι...

Για τον πατέρα της, Τζον Χιούστον

Αν ήταν αλκοολικός; Δε νομίζω. Σαφώς ήταν κάποιος που του άρεσε να πίνει στο τέλος της μέρας. Χαρακτηρίζουμε αλκοολικούς τέτοιους ανθρώπους; Ποτέ μου δεν κατάλαβα. Σύμφωνα με τον ορισμό των Ανώνυμων Αλκοολικών, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί αλκοολικός. Σύμφωνα με οποιονδήποτε σχεδόν Ιρλανδό, ήταν απλά ένας μέτριος πότης.

Με στοιχεία από το New York

Οθόνες
5

ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΣΕΕ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Ghostwatch»: H ταινία τρόμου που προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό

Οθόνες / «Ghostwatch»: Γιατί αυτή η ταινία τρόμου προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό το 1992;

H κυκλοφορία του «Late Night with the Devil» στους κινηματογράφους ξαναφέρνει στην επικαιρότητα μια πρωτοποριακή και πέρα για πέρα ανατριχιαστική δημιουργία του BBC, που προκάλεσε πανικό και ακραίες αντιδράσεις στη Βρετανία το 1992, οδηγώντας έναν νεαρό τηλεθεατή στην αυτοκτονία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Οθόνες / Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Ο διάσημος Ελληνογάλλος σκηνογράφος του Χόλιγουντ μιλά στη LiFO για την τέχνη του, για το «Independence Day», το «Dark City», το «Poor Things» και την «Barbie», και για τότε που ο Φίντσερ του ζήτησε να του σχεδιάσει έναν δονητή.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Back to Black»: Aξίζει η κινηματογραφική βιογραφία της Έιμι Γουάινχαουζ

The Review / «Back to Black»: Είναι η ταινία για την Έιμι Γουάινχαουζ αντάξια του μύθου της;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Άκης Καπράνος είδαν την ταινία της Σαμ Τέιλορ-Τζόνσον μέχρι τέλους, επιβίωσαν και βρέθηκαν στο στούντιο της LiFO για να συζητήσουν για την εμπειρία τους και για τα στοιχεία που κάνουν καλή μια κινηματογραφική μουσική βιογραφία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ!»

Οθόνες / Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ»

Με αφορμή τον πολυσυζητημένο «Εμφύλιο Πόλεμο» του Άλεξ Γκάρλαντ, η Αμερικανίδα ηθοποιός συζητά με τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για τους ρόλους που την απελευθερώνουν, για την ανάγκη να υπάρχουν γυναίκες ηγέτιδες στην πολιτική, για τα πιο ιδιαίτερα σενάρια που έχουν πέσει στα χέρια της, όπως αυτό της τελευταίας ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η Αστυγραφία πάει σινεμά

Οθόνες / Αστυγραφίες στην οθόνη: 24 ταινίες με πρωταγωνιστή την πόλη προβάλλονται στο αφιέρωμα της Ταινιοθήκης

Το πρόγραμμα που έχει καταρτιστεί σε συνεργασία με την Πινακοθήκη περιλαμβάνει 24 ταινίες, μεγάλου και μικρού μήκους, μυθοπλασίας αλλά και ντοκιμαντέρ, ελληνικές και ξένες, όπου πρωταγωνιστεί η πόλη αλλά και αναγνωρίσιμοι τύποι της ανθρωπογεωγραφίας και της κοινωνικής διαστρωμάτωσης.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Κύρος Παπαβασιλείου: «Η ζωή είναι το μόνο μας καταφύγιο»

Οθόνες / Κύρος Παπαβασιλείου: «Η ζωή είναι το μόνο μας καταφύγιο»

Ο σκηνοθέτης της ταινίας «Κάμπια Νύμφη Πεταλούδα» μίλησε στη LIFO για τον γραμμικό χρόνο, για την ανάγκη να δώσουμε φωνή στα ανείπωτα και για όσα κρύβονται πίσω από αυτόν τον ιδιαίτερο τίτλο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Θα δούμε ποτέ στις αίθουσες το νέο, επικό αριστούργημα του Κόπολα;

Οθόνες / Θα δούμε ποτέ στις αίθουσες το νέο, επικό αριστούργημα του Κόπολα;

Ο κορυφαίος σκηνοθέτης χρηματοδότησε μόνος του την παραγωγή του φιλόδοξου “Megalopolis” που προβλήθηκε πριν μερικές μέρες σε κλειστό κύκλο επιφανών εκπροσώπων του Χόλιγουντ και τώρα βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την διανομή της με τα μεγάλα στούντιο
THE LIFO TEAM
Ο τελευταίος μιας γενιάς βιτριολικών κριτικών κινηματογράφου

Οθόνες / Ρεξ Ριντ: Ο τελευταίος μιας γενιάς βιτριολικών σινεκριτικών

Έγινε πασίγνωστος από τα κουτσομπολιά που ξεφούρνιζε και τις κακίες που έγραφε για τα μεγαλύτερα ονόματα του Χόλιγουντ του ’60 και του ’70. Δεν έχει και την καλύτερη γνώμη για τους νέους συναδέλφους του, του καταλογίζουν ότι δεν βλέπει καν τις ταινίες που θάβει κι ότι γράφει απίστευτες ανακρίβειες - στο «Poor things» του Γιώργου Λάνθιμου έδωσε μόλις ένα αστεράκι. Υπάρχει όμως και ένα κοινό που ακόμα τον εμπιστεύεται.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ο Ρίτσαρντ Τσάμπερλεϊν στα 90: Ο βασιλιάς της τηλεόρασης ζει εδώ και χρόνια χωρίς μυστικά

Οθόνες / Ο Ρίτσαρντ Τσάμπερλεϊν στα 90: Ο βασιλιάς της τηλεόρασης ζει εδώ και χρόνια χωρίς μυστικά

Διάσημος ανά τον πλανήτη από το «Σογκούν» και «Τα πουλιά πεθαίνουν τραγουδώντας», ο Αμερικανός ηθοποιός αποφάσισε πριν από είκοσι χρόνια να αποκαλύψει την σεξουαλική του ταυτότητα και να κερδίσει την ελευθερία του
THE LIFO TEAM
Η αποδόμηση του greek dream στις ταινίες του Νίκου Παπατάκη

Οθόνες / Η αποδόμηση του greek dream στις ταινίες του Νίκου Παπατάκη

Ο εμιγκρές που κατάφερε να δει διεισδυτικά και βαθιά στην ελληνική ψυχή, ο «μοναχικός αναρχικός» με την πολύ μικρή σε μέγεθος φιλμογραφία αλλά την τεράστια σε καλλιτεχνική αξία. Από τον Παπατάκη μέχρι τον Λάνθιμο, η απόσταση είναι μικρότερη απ' όσο φανταζόμαστε.
ΕΙΡΗΝΗ ΓΙΑΝΝΑΚΗ
10 σπουδαίες κινηματογραφικές ερμηνείες του Κίλιαν Μέρφι

Οθόνες / Από τα ζόμπι του Ντάνι Μπόιλ ως τον Κεν Λόουτς: Δέκα σπουδαίες ερμηνείες του Κίλιαν Μέρφι

Ο φετινός νικητής του Όσκαρ α' ανδρικού ρόλου είναι ένας αυθεντικός καρατερίστας, αλλιώτικος και απόκοσμος, συγκινητικός στα όρια της συντριβής. 
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

3 σχόλια
Επίσης, μπράβο της που παραδέχεται ότι υπάρχει το ανδρικό προνόμιο, αλλά κάνει λάθος αν πιστεύει ότι η αιτία της ύπαρξης του είναι βιολογική (άρα δεν μπορεί να αλλάξει). Η αιτία της ύπαρξης του ανδρικού προνομίου είναι κοινωνική (άρα μπορεί να αλλάξει) και ένα παιδί τριών χρονών έχει ήδη διαμορφώσει χαρακτήρα μέσα από τα κοινωνικά πρότυπα που του επιβάλλονται ώστε να φέρεται ανάλογα.
ειναι σχεδον γοητευτικο το γεγονος οτι στο τελος καθε μεγαλης ιδεολογικης αφηγησης κρυβεται ενα ανομολογητος δυισμος, αλλο ψυχη αλλο σωμα, αλλο εγκεφαλος αλλο συνειδηση. Δεν θα μπω σε λεπτομερειες αλλα με αρχες εξελικτικης βιολογίας η βεβαιοτητα αυτής της αποψης είναι σχεδον αντιεπιστημονική.
Πολύ καλά κάνει και μιλάει ανοιχτά για το ότι οι μεσήλικες πήγαιναν συνέχεια με ανήλικες, με αφορμή την υπόθεση Πολάνσκι. Δεν βλέπω όμως να καταδικάζει το φαινόμενο, μάλλον σαν να το δικαιολογεί μου φαίνεται.