Το Park της Σοφίας Eξάρχου πάει στα διεθνή φεστιβάλ

Το Park της Σοφίας Eξάρχου πάει στα διεθνή φεστιβάλ Facebook Twitter
0

Η ταινία Park της Σοφίας Εξάρχου επιλέχθηκε να προβληθεί στην παγκόσμια πρεμιέρα του Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Τορόντο στις 09 Σεπτεμβρίου, ανάμεσα σε σπουδαίες ταινίες σκηνοθετών από όλο τον κόσμο, ενώ για τη συνέχεια το Park συμμετέχει στο Διαγωνιστικό Νέων Σκηνοθετών του Σαν Σεμπαστιάν (16-24/9), στο Φεστιβάλ του Λονδίνου (5-16 Οκτωβρίου) και στο Φεστιβάλ της Βαρσοβίας (7-16 Οκτωβρίου) ενώ έχει ήδη κερδίσει  το μεγάλο βραβείο στο τμήμα «Works in Progress» του 50ου Φεστιβάλ του Κάρλοβι Βάρι.

Το Park, γυρισμένο σχεδόν εξ' ολοκλήρου στο Ολυμπιακό χωριό και τις αθλητικές εγκαταστάσεις των Ολυμπιακών Αγώνων, είναι μια ταινία για την Αθήνα 10 χρόνια μετά τους Ολυμπιακούς του 2004. Με φόντο την παρακμή του Ολυμπιακού χωριού μια παρέα εφήβων αναζητά διέξοδο στην πνιγηρή καθημερινότητα.

Το Park της Σοφίας Eξάρχου πάει στα διεθνή φεστιβάλ Facebook Twitter

Σύνοψη:

Δέκα χρόνια μετά τους Αγώνες του 2004, μια παρέα αγοριών ζει ανάμεσα στις εγκαταλελειμένες αθλητικές εγκαταστάσεις του Ολυμπιακού Χωριού της Αθήνας. Τα αγόρια περιφέρονται άσκοπα ανάμεσα στα ερείπια, στήνοντας παιχνίδια-βίαιες απομιμήσεις των ολυμπιακών αθλημάτων- και οργανώνοντας ζευγαρώματα σκύλων για να βγάζουν χρήματα. Ο μεγαλύτερος της παρέας, ο Δημήτρης (17) μαζί με την Άννα (22) – πρώην αθλήτρια- προσπαθούν να ξεφύγουν από το Χωριό με προορισμό τα τουριστικά ξενοδοχεία των νοτίων προαστίων. Καθώς οι εξορμήσεις τους συνεχίζονται και τα δυο παδιά εισχωρούν όλο και πιο πολύ στις ζωές των τουριστών, η επιθυμία του Δημήτρη για αποδοχή θα δοκιμαστεί με βίαιο τρόπο.

Σημείωμα σκηνοθέτη:

Μέσα από τις παράλληλες ιστορίες των παιδιών του Ολυμπιακού χωριού, το Park σκιαγραφεί το πορτραίτο μιας χαμένης γενιάς. Μέσα από τις εικόνες των εγκαταλελειμμένων αθλητικών εγκαταστάσεων, τα ερείπια και τα παρηκμασμένα τουριστικά θέρετρα, η ταινία διατρέχει το «ένδοξο» παρελθόν της χώρας έως την παρακμή του σήμερα παρουσιάζοντας μια κοινωνία, που ήταν απροετοίμαστη για τη βίαιη πτώση. Σε αυτό το απομεινάρι του παρελθόντος, η ανάγκη των παιδιών ν' ανήκουν κάπου γίνεται επιτακτική και οι προσπάθειές του όλο και πιο άγριες και απελπισμένες.

Βιογραφικό Σοφίας Εξάρχου:

Γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε ηλεκτρολόγος μηχανικός στο ΕΜΠ, σκηνοθεσία στη Σχολή Σταυράκου και θέατρο στο Stella Adler Studio of Actingστη Νέα Υόρκη. Συνέχισε τις μεταπτυχιακές της απουδές στη σχολή ESAV στην Τουλόυζη. Έχει δουλέψει ως βοηθός σκηνοθέτη σε μεγάλου μήκους ταινίες και διαφημιστικά. Έχει γράψει και σκηνοθετήσει 2 μικρού μήκους ταινίες, την Απόσταση και τη βραβευμένη Mesecina. To 2014, επιλέχθηκε να συμμετάσχει στο Sundance Screenwriters & Directors' Lab. Το Park είναι η πρώτη μεγάλου μήκους ταινία της και έχει ήδη αποσπάσει διάφορα διεθνή βραβεία στο στάδιο της ανάπτυξης σεναρίου (Works in Progress Award, Karlovy Vary Film Festival /Eurimages development award, Cinelink-Sarajevo Film Festival, CNC development award, Crossroads-Thessaloniki Film Festival).

Συντελεστές:

Σενάριο/Σκηνοθεσία: Σοφία Εξάρχου. Πρωταγωνιστούν: Δημήτρης Κίτσος, Δήμητρα Βλαγκοπούλου, Ενούκι Γκβενετάτζε, Λένα Κιτσοπούλου, Γιώργος Παντελεάκης, Thomas Bo Larsen, Τζούλιο Κατσής, Γκόγκα Τσικλαούρι, Ντάβιντ Σίμτσακ, Μινέλλα Μπαλλή, Παναγιώτης Παπαδόπουλος, Νίκος Ζεγκίνογλου, Μάριο Τζούτι, Σάββας Μπαλαχαζβίλι, Γιώργος Μοναστηριώτης, Τεό Αγγέλοφ. Διεύθυνση Φωτογραφίας: Monika Lenczewska. Σκηνογράφος: Πηνελόπη Βαλτή. Ενδυματολόγος: Μάρλι Αλειφέρη. Ήχος: Στέφανος Ευθυμίου- Κώστας Βαρυμποπιώτης- Περσεφόνη Μήλιου- Βάλια Τσίρου. Μοντάζ: Γιώργος Μαυροψαρίδης, Σοφία Εξάρχου. Μουσική: the Boy, Παραγωγή: Neda Film, Faliro House. Συμπαραγωγή: ΕΚΚ, ΕΡΤ, Madants, Σοφία Εξάρχου. Παραγωγοί: Αμάντα Λιβανού, Χρήστος Β. Κωνσταντακόπουλος. Συμπαραγωγοί: Klaudia Smiejia, Beata Rzezciczek. World Sales: Stray dogs.

Με την υποστήριξη του Sundance Institute και του Ιδρύματος Ωνάση.

Το Park θα κυκλοφορήσει στις ελληνικές αίθουσες τον χειμώνα του 2017.

Το Park της Σοφίας Eξάρχου πάει στα διεθνή φεστιβάλ Facebook Twitter
Το Park της Σοφίας Eξάρχου πάει στα διεθνή φεστιβάλ Facebook Twitter
Το Park της Σοφίας Eξάρχου πάει στα διεθνή φεστιβάλ Facebook Twitter
Το Park της Σοφίας Eξάρχου πάει στα διεθνή φεστιβάλ Facebook Twitter
Το Park της Σοφίας Eξάρχου πάει στα διεθνή φεστιβάλ Facebook Twitter
Το Park της Σοφίας Eξάρχου πάει στα διεθνή φεστιβάλ Facebook Twitter
Το Park της Σοφίας Eξάρχου πάει στα διεθνή φεστιβάλ Facebook Twitter
Το Park της Σοφίας Eξάρχου πάει στα διεθνή φεστιβάλ Facebook Twitter
Το Park της Σοφίας Eξάρχου πάει στα διεθνή φεστιβάλ Facebook Twitter
Το Park της Σοφίας Eξάρχου πάει στα διεθνή φεστιβάλ Facebook Twitter
Το Park της Σοφίας Eξάρχου πάει στα διεθνή φεστιβάλ Facebook Twitter
Το Park της Σοφίας Eξάρχου πάει στα διεθνή φεστιβάλ Facebook Twitter
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Baby Reindeer: Ποτέ η φράση “sent from my iPhone” δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Daily / Baby Reindeer: Ποτέ η φράση «sent from my iPhone» δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Ισορροπώντας ανάμεσα στο θρίλερ, το κοινωνικό δράμα και τη μαύρη κωμωδία, η αυτοβιογραφική σειρά του Netflix αφηγείται με συνταρακτικό τρόπο μια αληθινή ιστορία κακοποίησης, μαζοχισμού και τραύματος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Οθόνες / Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Το laugh track στις κωμικές σειρές αντιπροσώπευε την ψευδαίσθηση μιας κοινότητας, αλλά τώρα ακόμη κι αυτή η ψευδαίσθηση έχει χάσει τη λάμψη της. Καμία σειρά με γέλιο-κονσέρβα δεν έχει κερδίσει το βραβείο Emmy καλύτερης κωμωδίας εδώ και σχεδόν 20 χρόνια.
THE LIFO TEAM
Σάκης Καρπάς: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Οθόνες / Unboxholics: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Καθώς το «Μην ανοίγεις την πόρτα», το σκηνοθετικό ντεμπούτο των Unboxholics, ετοιμάζεται να βγει στις αίθουσες, ο Σάκης Καρπάς μας μιλά για το δάσος και άλλα πράγματα που τους τρομάζουν, για αγαπημένες ταινίες και games τρόμου, αλλά και για την άδικη δαιμονοποίηση των gamers.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των 90s;

Pulp Fiction / Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των '90s;

Είναι η δεκαετία του '90 η καλύτερη όλων στο σινεμά; Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος συζητά με την κριτικό και αρθρογράφο της LiFO Ειρήνη Γιαννάκη για τη δεκαετία που ξεκίνησε με το «Pretty Woman», το «Goodfellas», το «Χορεύοντας με τους λύκους» και το «Μόνος στο σπίτι» και έκλεισε με τα «Μάτια ερμητικά κλειστά», την «Έκτη αίσθηση», το «Matrix» και το «Fight Club».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Ghostwatch»: H ταινία τρόμου που προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό

Οθόνες / «Ghostwatch»: Γιατί αυτή η ταινία τρόμου προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό το 1992;

H κυκλοφορία του «Late Night with the Devil» στους κινηματογράφους ξαναφέρνει στην επικαιρότητα μια πρωτοποριακή και πέρα για πέρα ανατριχιαστική δημιουργία του BBC, που προκάλεσε πανικό και ακραίες αντιδράσεις στη Βρετανία το 1992, οδηγώντας έναν νεαρό τηλεθεατή στην αυτοκτονία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Οθόνες / Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Ο διάσημος Ελληνογάλλος σκηνογράφος του Χόλιγουντ μιλά στη LiFO για την τέχνη του, για το «Independence Day», το «Dark City», το «Poor Things» και την «Barbie», και για τότε που ο Φίντσερ του ζήτησε να του σχεδιάσει έναν δονητή.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Back to Black»: Aξίζει η κινηματογραφική βιογραφία της Έιμι Γουάινχαουζ

The Review / «Back to Black»: Είναι η ταινία για την Έιμι Γουάινχαουζ αντάξια του μύθου της;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Άκης Καπράνος είδαν την ταινία της Σαμ Τέιλορ-Τζόνσον μέχρι τέλους, επιβίωσαν και βρέθηκαν στο στούντιο της LiFO για να συζητήσουν για την εμπειρία τους και για τα στοιχεία που κάνουν καλή μια κινηματογραφική μουσική βιογραφία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ!»

Οθόνες / Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ»

Με αφορμή τον πολυσυζητημένο «Εμφύλιο Πόλεμο» του Άλεξ Γκάρλαντ, η Αμερικανίδα ηθοποιός συζητά με τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για τους ρόλους που την απελευθερώνουν, για την ανάγκη να υπάρχουν γυναίκες ηγέτιδες στην πολιτική, για τα πιο ιδιαίτερα σενάρια που έχουν πέσει στα χέρια της, όπως αυτό της τελευταίας ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η Αστυγραφία πάει σινεμά

Οθόνες / Αστυγραφίες στην οθόνη: 24 ταινίες με πρωταγωνιστή την πόλη προβάλλονται στο αφιέρωμα της Ταινιοθήκης

Το πρόγραμμα που έχει καταρτιστεί σε συνεργασία με την Πινακοθήκη περιλαμβάνει 24 ταινίες, μεγάλου και μικρού μήκους, μυθοπλασίας αλλά και ντοκιμαντέρ, ελληνικές και ξένες, όπου πρωταγωνιστεί η πόλη αλλά και αναγνωρίσιμοι τύποι της ανθρωπογεωγραφίας και της κοινωνικής διαστρωμάτωσης.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Κύρος Παπαβασιλείου: «Η ζωή είναι το μόνο μας καταφύγιο»

Οθόνες / Κύρος Παπαβασιλείου: «Η ζωή είναι το μόνο μας καταφύγιο»

Ο σκηνοθέτης της ταινίας «Κάμπια Νύμφη Πεταλούδα» μίλησε στη LIFO για τον γραμμικό χρόνο, για την ανάγκη να δώσουμε φωνή στα ανείπωτα και για όσα κρύβονται πίσω από αυτόν τον ιδιαίτερο τίτλο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Θα δούμε ποτέ στις αίθουσες το νέο, επικό αριστούργημα του Κόπολα;

Οθόνες / Θα δούμε ποτέ στις αίθουσες το νέο, επικό αριστούργημα του Κόπολα;

Ο κορυφαίος σκηνοθέτης χρηματοδότησε μόνος του την παραγωγή του φιλόδοξου “Megalopolis” που προβλήθηκε πριν μερικές μέρες σε κλειστό κύκλο επιφανών εκπροσώπων του Χόλιγουντ και τώρα βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την διανομή της με τα μεγάλα στούντιο
THE LIFO TEAM