«Ό,τι και αν γίνει, ο Mόλντερ είναι loser»

«Ό,τι και αν γίνει, ο Mόλντερ είναι loser» Facebook Twitter
0

Πόσο εύκολο ήταν να βρείτε τη χημεία που είχατε με τη συμπρωταγωνίστριά σας Gillian Anderson;

Πανεύκολο. Ήταν υπέροχο που ξαναδουλεύαμε μαζί. Δεν γνωρίζω γιατί η χημεία μεταξύ μας είναι τόσο καλή. Είναι λίγο μεταφυσικό όλο αυτό. Με μερικούς ανθρώπους έχεις εξαιρετική σχέση και με άλλους όχι. Με την Gillian πάντα ήμαστε καταπληκτικοί συνάδελφοι.

Γιατί νομίζετε είναι τόσο δημοφιλή τα X-Files;

Είναι νομίζω ο συνδυασμός πολλών πραγμάτων που συμβαίνουν τη σωστή στιγμή. Ο Chris Carter είχε μια σπουδαία ιδέα με δύο πολύ πρωτότυπους χαρακτήρες, τη στιγμή που εγώ και η Gillian εμφανιστήκαμε στο καλλιτεχνικό στερέωμα. Τα σενάρια της σειράς ήταν εξαιρετικά, υπήρχε όμως και το ανάλογο budget για να επιτευχθεί ένα άριστο αποτέλεσμα. Ακόμα και σήμερα είναι πολύ σπάνιες οι περιπτώσεις όπου ξοδεύονται τέτοια ποσά για τα γυρίσματα μιας τηλεοπτικής σειράς. Αυτοί πιστεύω ήταν οι κύριοι λόγοι της επιτυχίας των Χ-Files.

Είναι πιο δύσκολα τα γυρίσματα της σειράς απ' ό,τι της ταινίας;

Η μεγάλη δυσκολία με τα γυρίσματα της σειράς ήταν πάντα ο πολύς χρόνος που χρειαζόταν να είσαι στο σετ. Με την ταινία είναι διαφορετικά γιατί ξέρεις πως υπάρχει φως στην άκρη του τούνελ. Ασχέτως από τις πολλές ώρες που θα δουλέψεις, υπάρχει πάντα ένα τέλος!

Πολλές από τις σκηνές της καινούργιας ταινίας είναι γυρισμένες στα χιόνια. Σας κούρασε αυτό;

Εμένα όχι, γιατί με το πέρας της κάθε σκηνής είχα την πολυτέλεια να επιστρέψω στο τροχόσπιτό μου, όπου ήταν πιο ζεστά. Είναι όμως δύσκολο για το crew της ταινίας, το οποίο είναι αναγκασμένο να στέκεται στο κρύο για πάνω από δεκατέσσερις ώρες συνεχόμενα.

Θα μας αποκαλύψετε κάτι για την καινούργια ταινία;

Είναι ένα θρίλερ. Μυστηριώδες και λίγο τρομακτικό, πάντα με μια μικρή δόση χιούμορ από τη δική μου μεριά. Η σχέση των δύο πρωταγωνιστών είναι ο πυρήνας της ταινίας, η οποία σχέση γίνεται όλο και πιο πολύπλοκη. Η ταινία μιλά για την εξέλιξη της σχέσης του Mulder και της Scully μέσα από αυτήν τη νέα υπόθεση.

Γιατί πιστεύετε ο κόσμος αγαπά τόσο πολύ τον Mulder;

Είναι δύσκολο για μένα να πω. Ο Mulder βρίσκεται πάντα σε μια καταδικασμένη αναζήτηση και ο κόσμος τον συμπαθεί γιατί τον παρακολουθεί σχεδόν πάντα να αποτυγχάνει. Αυτό είναι κάτι το οποίο συζητούσαμε κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της σειράς. Όσο η σειρά γινόταν πιο επιτυχημένη, εμείς έπρεπε να προσέξουμε και να προφυλάξουμε το δικό μας image. Πάντα έλεγα πως «ό,τι και να γίνει δεν πρέπει να ξεχνάμε το γεγονός πως ο Mulder είναι ένας looser. Δεν έχει λύσει ούτε μια υπόθεση, έχει ένα πολύ κακό φάκελο και οι συνάδελφοί του στο FBI δεν τον παίρνουν ποτέ στα σοβαρά». Αυτοί είναι οι ήρωες των X-Files.

Θα κάνατε και άλλη ταινία X-Files;

Ασφαλώς. Πάντα ήθελα να κάνω μια ταινία X-Files κάθε τέσσερα χρόνια, όπως το Die Hard, ή άλλες ταινίες όπου οι κεντρικοί χαρακτήρες συνεχίζουν να είναι δημοφιλείς στο κοινό. Όταν γυρίζαμε τη σειρά, μέσα μου ήλπιζα πως αυτό θα γινόταν κάποτε. Τη λάτρευα τη σειρά, αλλά ήθελα να τελειώσει. Ήταν πιστεύω η κατάλληλη στιγμή. Είχα κουραστεί πολύ με τη δουλειά, αλλά τον Mulder δεν έπαψα να τον συμπαθώ πολύ. Είμαι πολύ ευχαριστημένος που γυρίζουμε αυτή την ταινία.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

6 αποκαλυπτικά ντοκιμαντέρ για τη ζωή και τον κόσμο που ζούμε τώρα

Οθόνες / 6 αποκαλυπτικά ντοκιμαντέρ για τη ζωή και τον κόσμο που ζούμε τώρα

Το Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Καστελλορίζου πρόβαλε φέτος ταινίες πολιτικά φορτισμένες που οραματίζονται ένα μέλλον χωρίς σύνορα. Έξι από αυτές έκαναν ιδιαίτερη εντύπωση χάρη στην αισθητική και την προβληματική τους.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Βίκι Κριπς στη LIFO: «Καθένας επιλέγει το δικό του δηλητήριο»

Οθόνες / Βίκι Κριπς: «Καθένας επιλέγει το δικό του δηλητήριο»

Η ηθοποιός που στάθηκε σαν ίση προς ίσο απέναντι σε ολόκληρο Ντάνιελ Ντέι-Λιούις μιλάει στη LiFO σε μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης με αφορμή την κυκλοφορία του «Hot Milk», που συμπεριλαμβάνει γυρίσματα στη χώρα μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο ξεχασμένος απαγωγέας Τόνι Κυρίτσης, που ενέπνευσε τον Γκας Βαν Σαντ για το Dead Man's Wire

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Dead Man’s Wire»: Η χλιαρή επιστροφή του Γκας βαν Σαντ

Μετά από πέντε χρόνια ο Αμερικανός σκηνοθέτης επανέρχεται με την ξεχασμένη ιστορία ενός απαγωγέα, κάνοντας μια βιογραφία με νόημα, που όμως δεν προσθέτει κάτι στη φιλμογραφία του.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
To αριστουργηματικό Ran του Κουροσάβα και 8 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Οθόνες / To αριστουργηματικό Ran του Κουροσάβα και 8 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Μια ταινία βασισμένη σε βιβλίο του Στίβεν Κινγκ, η επιστροφή του Ντάρεν Αρονόφσκι, η καλύτερη ταινία του Κουροσάβα σε επανέκδοση και το τέταρτο μέρος της σειράς ταινιών θρίλερ «Το Κάλεσμα» – Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
THE LIFO TEAM
«Η φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ζωντανεύει στη Βενετία

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Η φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ζωντανεύει στη Βενετία

Έκκληση από τους συντελεστές της ταινίας της Κάουτερ Μπεν Χάνια να σταματήσουν επιτέλους οι δολοφονίες παιδιών στη Γάζα, με αφορμή το σπαρακτικό τηλεφώνημα της 6χρονης Παλαιστίνιας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
A House of Dynamite

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «House of Dynamite»: Η Κάθριν Μπίγκελοου πατάει το κουμπί – και μας κόβει την ανάσα

Με χειρουργική ακρίβεια, η πρώτη γυναίκα που τιμήθηκε με Όσκαρ σκηνοθεσίας μας πείθει ανατριχιαστικά για τον επικείμενο πυρηνικό όλεθρο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο μάγος του Κρεμλίνου

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Ο μάγος του Κρεμλίνου»: Ο ρυθμιστής του Πούτιν δεν χωρά σε ταινία

Πίσω από το ψυχρό πρόσωπο της εξουσίας, κρύβεται ο ψίθυρος ενός σύγχρονου Ρασπούτιν. Ο Ολιβιέ Ασαγιάς τον ακολουθεί – αλλά μήπως τον πρόδωσε η φόρμα;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
No other choice

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «No other choice»: Η ταινία που θα οδηγήσει τον Παρκ Τσαν-γουκ στα Όσκαρ

Ο Κορεάτης σκηνοθέτης παραμένει ένας από τους μεγάλους σύγχρονους κινηματογραφιστές, αν και η αντικαπιταλιστική του σάτιρα «No other choice» δεν είναι η καλύτερή του ταινία.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Είναι σαν να κάνεις τον Δράκουλα χορτοφάγο»: Γιατί το σέξι τέρας του Φρανκενστάιν που παίζει ο Τζέικομπ Ελόρντι είναι λάθος

Οθόνες / Γιατί το σέξι τέρας του νέου «Φρανκενστάιν» είναι λάθος

Στη διασκευή του κλασικού μυθιστορήματος της Μέρι Σέλεϊ από τον Γκιγιέρμο ντελ Τόρο πρωταγωνιστεί ο «εξωφρενικά όμορφος» Τζέικομπ Ελόρντι στον ρόλο του τέρατος – πράγμα που έχει ως αποτέλεσμα μια ταινία χωρίς ειρμό. 
THE LIFO TEAM
O Στίβεν Κινγκ στο σινεμά: Οι 10 καλύτερες μεταφορές

Οθόνες / O Στίβεν Κινγκ στο σινεμά: Οι 10 καλύτερες μεταφορές

Είναι εντυπωσιακός ο αριθμός διασκευών του έργου του δημοφιλούς συγγραφέα που θα δούμε στο πανί, στο γυαλί και στο σανίδι, κι αυτό στάθηκε αφορμή για ένα αφιέρωμα στις καλύτερες ταινίες που ενέπνευσαν τα γραπτά του.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Φρανκενστάιν: Ένα θεσπέσιο μελόδραμα που σε παρασύρει και σε ματώνει

Ανταπόκριση από τη Βενετία / Φρανκενστάιν: Ένα θεσπέσιο μελόδραμα που σε παρασύρει και σε ματώνει

O Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο θα έκανε την Μέρι Σέλεϊ περήφανη. Ο δικός του Φρανκενστάιν κατορθώνει να μην προδώσει το πνεύμα του πολυδιασκευασμένου μυθιστορήματός της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
After the Hunt: Το #MeToo στα χέρια του Λούκα Γκουαντανίνο είναι μια μπερδεμένη υπόθεση

Ανταπόκριση από τη Βενετία / After the Hunt: Το #MeToo στα χέρια του Γκουαντανίνο είναι μια μπερδεμένη υπόθεση

Ο Λούκα Γκουαντανίνο νοσταλγεί τη χαμένη τέχνη του διαλόγου, αλλά το After the Hunt χάνει το δίκιο του στην ακαδημαϊκή φλυαρία και τις σεναριακές αστοχίες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Όλα του γάμου δύσκολα: 10 ταινίες για να δείτε μετά το «Ρόουζ εναντίον Ρόουζ»

Οθόνες / Όλα του γάμου δύσκολα: 10 ταινίες για να δείτε μετά το «Ρόουζ εναντίον Ρόουζ»

Από το «Awful Truth» του Λίο ΜακΚάρεϊ στο «Gone Girl» του Ντέιβιντ Φίντσερ κι από τις μπεργκμανικές «Σκηνές από έναν γάμο» στο «Revolutionary Road» του Σαμ Μέντες, ανατρέχουμε σε δέκα ταινίες για όσους ενώθηκαν ενώπιον Θεού κι ανθρώπων «μέχρι να τους χωρίσει ο θάνατος».   
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
ΒΟΥΓΟΝΙΑ

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Βουγονία»: Κριτική για τη νέα ταινία του Γιώργου Λάνθιμου

«Είναι περιπέτεια η "Βουγονία", fun και πιο περίπλοκη απ’ ότι δείχνει» - Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος καταγράφει τις εντυπώσεις του από την παγκόσμια πρεμιέρα της ταινίας στο 82ο Φεστιβάλ Βενετίας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ