«Ό,τι και αν γίνει, ο Mόλντερ είναι loser»

«Ό,τι και αν γίνει, ο Mόλντερ είναι loser» Facebook Twitter
0

Πόσο εύκολο ήταν να βρείτε τη χημεία που είχατε με τη συμπρωταγωνίστριά σας Gillian Anderson;

Πανεύκολο. Ήταν υπέροχο που ξαναδουλεύαμε μαζί. Δεν γνωρίζω γιατί η χημεία μεταξύ μας είναι τόσο καλή. Είναι λίγο μεταφυσικό όλο αυτό. Με μερικούς ανθρώπους έχεις εξαιρετική σχέση και με άλλους όχι. Με την Gillian πάντα ήμαστε καταπληκτικοί συνάδελφοι.

Γιατί νομίζετε είναι τόσο δημοφιλή τα X-Files;

Είναι νομίζω ο συνδυασμός πολλών πραγμάτων που συμβαίνουν τη σωστή στιγμή. Ο Chris Carter είχε μια σπουδαία ιδέα με δύο πολύ πρωτότυπους χαρακτήρες, τη στιγμή που εγώ και η Gillian εμφανιστήκαμε στο καλλιτεχνικό στερέωμα. Τα σενάρια της σειράς ήταν εξαιρετικά, υπήρχε όμως και το ανάλογο budget για να επιτευχθεί ένα άριστο αποτέλεσμα. Ακόμα και σήμερα είναι πολύ σπάνιες οι περιπτώσεις όπου ξοδεύονται τέτοια ποσά για τα γυρίσματα μιας τηλεοπτικής σειράς. Αυτοί πιστεύω ήταν οι κύριοι λόγοι της επιτυχίας των Χ-Files.

Είναι πιο δύσκολα τα γυρίσματα της σειράς απ' ό,τι της ταινίας;

Η μεγάλη δυσκολία με τα γυρίσματα της σειράς ήταν πάντα ο πολύς χρόνος που χρειαζόταν να είσαι στο σετ. Με την ταινία είναι διαφορετικά γιατί ξέρεις πως υπάρχει φως στην άκρη του τούνελ. Ασχέτως από τις πολλές ώρες που θα δουλέψεις, υπάρχει πάντα ένα τέλος!

Πολλές από τις σκηνές της καινούργιας ταινίας είναι γυρισμένες στα χιόνια. Σας κούρασε αυτό;

Εμένα όχι, γιατί με το πέρας της κάθε σκηνής είχα την πολυτέλεια να επιστρέψω στο τροχόσπιτό μου, όπου ήταν πιο ζεστά. Είναι όμως δύσκολο για το crew της ταινίας, το οποίο είναι αναγκασμένο να στέκεται στο κρύο για πάνω από δεκατέσσερις ώρες συνεχόμενα.

Θα μας αποκαλύψετε κάτι για την καινούργια ταινία;

Είναι ένα θρίλερ. Μυστηριώδες και λίγο τρομακτικό, πάντα με μια μικρή δόση χιούμορ από τη δική μου μεριά. Η σχέση των δύο πρωταγωνιστών είναι ο πυρήνας της ταινίας, η οποία σχέση γίνεται όλο και πιο πολύπλοκη. Η ταινία μιλά για την εξέλιξη της σχέσης του Mulder και της Scully μέσα από αυτήν τη νέα υπόθεση.

Γιατί πιστεύετε ο κόσμος αγαπά τόσο πολύ τον Mulder;

Είναι δύσκολο για μένα να πω. Ο Mulder βρίσκεται πάντα σε μια καταδικασμένη αναζήτηση και ο κόσμος τον συμπαθεί γιατί τον παρακολουθεί σχεδόν πάντα να αποτυγχάνει. Αυτό είναι κάτι το οποίο συζητούσαμε κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της σειράς. Όσο η σειρά γινόταν πιο επιτυχημένη, εμείς έπρεπε να προσέξουμε και να προφυλάξουμε το δικό μας image. Πάντα έλεγα πως «ό,τι και να γίνει δεν πρέπει να ξεχνάμε το γεγονός πως ο Mulder είναι ένας looser. Δεν έχει λύσει ούτε μια υπόθεση, έχει ένα πολύ κακό φάκελο και οι συνάδελφοί του στο FBI δεν τον παίρνουν ποτέ στα σοβαρά». Αυτοί είναι οι ήρωες των X-Files.

Θα κάνατε και άλλη ταινία X-Files;

Ασφαλώς. Πάντα ήθελα να κάνω μια ταινία X-Files κάθε τέσσερα χρόνια, όπως το Die Hard, ή άλλες ταινίες όπου οι κεντρικοί χαρακτήρες συνεχίζουν να είναι δημοφιλείς στο κοινό. Όταν γυρίζαμε τη σειρά, μέσα μου ήλπιζα πως αυτό θα γινόταν κάποτε. Τη λάτρευα τη σειρά, αλλά ήθελα να τελειώσει. Ήταν πιστεύω η κατάλληλη στιγμή. Είχα κουραστεί πολύ με τη δουλειά, αλλά τον Mulder δεν έπαψα να τον συμπαθώ πολύ. Είμαι πολύ ευχαριστημένος που γυρίζουμε αυτή την ταινία.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένα στα γρήγορα με την Taylor Swift

Pulp Fiction / Ένα στα γρήγορα με την Taylor Swift

Τη στιγμή που οι δύο υποψήφιοι Πρόεδροι, ο Μπάιντεν χιουμοριστικά και ο Τραμπ απειλητικά, επικαλούνται την προτίμησή της για να επηρεαστούν οι ψηφοφόροι των προεδρικών εκλογών, η Τέιλορ Σουίφτ ξεφουρνίζει ένα ακόμα μουσικό ημερολόγιο με επικάλυψη μελαγχολικής εκδίκησης έναντι των πρώην της και την ίδια synthpop μονοτονία που επιμένει να σπάει ρεκόρ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

The Review / «Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Γιάννης Καντέα-Παπαδόπουλος, κριτικός στο Αθηνόραμα, αναλύουν τη νέα ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ, που μόλις κυκλοφόρησε στις αίθουσες και τρομάζει τους Αμερικανούς θεατές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου μιλούν για την αγαπημένη εκπομπή των booklovers

Οθόνες / «Βιβλιοβούλιο»: Μια διόλου σοβαροφανής τηλεοπτική εκπομπή για το βιβλίο

Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου ήταν κάποτε «ανταγωνιστές». Και πια κάνουν μαζί την αγαπημένη εκπομπή των βιβλιόφιλων, τη μοναδική που υπάρχει για το βιβλίο στην ελληνική τηλεόραση, που επικεντρώνεται στη σύγχρονη εκδοτική παραγωγή και έχει καταφέρει να είναι ευχάριστη και ενημερωτική.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μην ανοίγεις την πόρτα

Οθόνες / «Μην ανοίγεις την πόρτα»: Το χειροποίητο αλλά καθόλου ερασιτεχνικό θρίλερ των Unboxholics

Η πρώτη τους ταινία είναι λογικό να αποτελεί τη συνισταμένη των επιρροών τους αλλά και τόσο παρήγορο να συνορεύει με ένα λιντσικό σύμπαν ψυχολογικού θρίλερ, αντί να αναπαράγει απότομες τρομάρες και δωρεάν ανατριχίλες. 
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία  στη μνήμη

Daily / The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία στη μνήμη

Σατιρικό δράμα και περιπέτεια κατασκοπίας συγχρόνως, η νέα φιλόδοξη σειρά του HBO διαθέτει, ανάμεσα στα άλλα σημαντικά της ατού, τον Παρκ Τσαν-γουκ στη σκηνοθεσία και τον Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ σε τέσσερις διαφορετικούς ρόλους.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Τελικά, είναι ο Τομ Ρίπλεϊ γκέι; 

Βιβλίο / Τελικά, είναι γκέι ο Τομ Ρίπλεϊ;

Το ερώτημα έχει τη σημασία του. Η δολοφονία του Ντίκι Γκρίνλιφ από τον Ρίπλεϊ, η πιο συγκλονιστική από τις πολλές δολοφονίες που διαπράττει σε βάθος χρόνου ο χαρακτήρας, είναι και η πιο περίπλοκη επειδή είναι συνυφασμένη με τη σεξουαλικότητά του.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Pulp Fiction / Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Ο Κόπολα πούλησε τα φημισμένα αμπέλια του και σκάρωσε ένα από τα ακριβότερα στοιχήματα στην ιστορία του σινεμά. Όμως, το Φεστιβάλ Καννών των auteurs και των κινηματογραφιστών αιχμής έχει τόση ανάγκη τους καταξιωμένους δημιουργούς μιας αλλοτινής εποχής;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιώργος Αρβανίτης: «Έλεγα "είμαι καλύτερος" και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Οι Αθηναίοι / Γιώργος Αρβανίτης: «Πείσμωνα για να γίνω ο καλύτερος και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Από μια νιότη γεμάτη αντιξοότητες, ο τροχός για εκείνον γύρισε, η ζωή του στράφηκε στο φως και έγινε βιβλίο. Η Ευρώπη τον ανακάλυψε από τις ταινίες του Αγγελόπουλου, στις ιστορίες του πρωταγωνιστούν ο Φίνος, ο Μαστρογιάνι και ο Κουροσάβα. Ο πολυβραβευμένος διευθυντής φωτογραφίας που ήταν «πάντα την κατάλληλη στιγμή στο κατάλληλο μέρος» είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Baby Reindeer: Ποτέ η φράση “sent from my iPhone” δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Daily / Baby Reindeer: Ποτέ η φράση «sent from my iPhone» δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Ισορροπώντας ανάμεσα στο θρίλερ, το κοινωνικό δράμα και τη μαύρη κωμωδία, η αυτοβιογραφική σειρά του Netflix αφηγείται με συνταρακτικό τρόπο μια αληθινή ιστορία κακοποίησης, μαζοχισμού και τραύματος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Οθόνες / Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Το laugh track στις κωμικές σειρές αντιπροσώπευε την ψευδαίσθηση μιας κοινότητας, αλλά τώρα ακόμη κι αυτή η ψευδαίσθηση έχει χάσει τη λάμψη της. Καμία σειρά με γέλιο-κονσέρβα δεν έχει κερδίσει το βραβείο Emmy καλύτερης κωμωδίας εδώ και σχεδόν 20 χρόνια.
THE LIFO TEAM
Σάκης Καρπάς: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Οθόνες / Unboxholics: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Καθώς το «Μην ανοίγεις την πόρτα», το σκηνοθετικό ντεμπούτο των Unboxholics, ετοιμάζεται να βγει στις αίθουσες, ο Σάκης Καρπάς μας μιλά για το δάσος και άλλα πράγματα που τους τρομάζουν, για αγαπημένες ταινίες και games τρόμου, αλλά και για την άδικη δαιμονοποίηση των gamers.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των 90s;

Pulp Fiction / Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των '90s;

Είναι η δεκαετία του '90 η καλύτερη όλων στο σινεμά; Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος συζητά με την κριτικό και αρθρογράφο της LiFO Ειρήνη Γιαννάκη για τη δεκαετία που ξεκίνησε με το «Pretty Woman», το «Goodfellas», το «Χορεύοντας με τους λύκους» και το «Μόνος στο σπίτι» και έκλεισε με τα «Μάτια ερμητικά κλειστά», την «Έκτη αίσθηση», το «Matrix» και το «Fight Club».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Ghostwatch»: H ταινία τρόμου που προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό

Οθόνες / «Ghostwatch»: Γιατί αυτή η ταινία τρόμου προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό το 1992;

H κυκλοφορία του «Late Night with the Devil» στους κινηματογράφους ξαναφέρνει στην επικαιρότητα μια πρωτοποριακή και πέρα για πέρα ανατριχιαστική δημιουργία του BBC, που προκάλεσε πανικό και ακραίες αντιδράσεις στη Βρετανία το 1992, οδηγώντας έναν νεαρό τηλεθεατή στην αυτοκτονία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ