Ο Μαντς Μίκελσεν δεν διαπρέπει μόνο σε ρόλους κακών Facebook Twitter
Μεγάλωσα με χολιγουντιανές περιπέτειες και γαλλικά δράματα. Και τα δυο στιλ σινεμά, με διαμόρφωσαν εξίσου. Όποτε βρίσκω μια καλή ευκαιρία, δεν την προσπερνώ. Είναι στη φύση της δουλειάς μου.

Ο Μαντς Μίκελσεν δεν διαπρέπει μόνο σε ρόλους κακών

0

Εμβληματικός πρωταγωνιστής της αναγέννησης του δανέζικου κινηματογράφου, από το ντεμπούτο του στο Pusher του Νίκολας Βίντινγκ Ρεφν, ο Μαντς Μίκελσεν κοσμεί υπερπαραγωγές, όπως το Casimo Royale και το Dr Strange, με ρόλους κακού που κλέβουν την παράσταση, με την ακρίβεια της εκφοράς και ιδίως με το πολύ σκοτεινό, πολύ σαρδόνιο χιούμορ που κρύβει καλά στους χαρακτήρες και διευρύνει αυτόματα τη διάστασή τους.

Ξεκίνησε ως αθλητής, συνέχισε ως επαγγελματίας χορευτής και στράφηκε στην υποκριτική, εναλλάσσοντας με χάρη μικρούς (Rogue One) και επικούς ρόλους, όπως εκείνον στο παραγνωρισμένο Valhalla Rising.

Είτε χρειάζεται να προτάξει επιχειρήματα για να αποδείξει πως είναι αθώος, όπως στην κορυφαία ερμηνεία του στο The Hunt, για την οποία απέσπασε το βραβείο ερμηνείας στο Φεστιβάλ Καννών, είτε υπομένοντας, χωρίς λόγια, κακουχίες και βάσανα στην αδυσώπητη μοναξιά του βόρειου πόλου, όπως στο Arctic, που έκανε πρεμιέρα στο περσινό φεστιβάλ Καννών, διατηρεί την ίδια διαπεραστική ένταση, και επενδύει τα πάντα στους ρόλους του, με αφοσίωση που τον κατατάσσει ψηλά στους σύγχρονους ζόρικους του παγκόσμιου σινεμά.

Έχει σημασία τελικά το αν θα γυρίσεις μια ταινία για να πεις μια ιστορία με αυθεντικότητα, ή αν θα κάνεις απλά μια μεγάλη παραγωγή ξεφεύγοντας από τον αρχικό στόχο.

— Παίρνετε λοιπόν στα χέρια σας ένα σενάριο που απαιτεί δοκιμασία, γυρίσματα σε ακραία καιρικά φαινόμενα, ενδεχομένως. Λαμβάνετε υπόψιν σας τη σωματική ταλαιπωρία ή δεν σας απασχολεί και τόσο, μπροστά σε ένα αποτέλεσμα που μπορεί να σας δικαιώσει;

Κατ' αρχάς, μ' αρέσει το χιόνι, δεν έχω πρόβλημα. Αλίμονο κιόλας, Δανός είμαι! Είμαι φαν και των τεσσάρων εποχών.

Στο συγκεκριμένο σενάριο, μου άρεσε η διαφορά ανάμεσα στην επιβίωση και το να είσαι ζωντανός, ενεργός, μετά από ένα ατύχημα. Είναι δύο διαφορετικά πράγματα.

Το είδος της ταινίας επιβίωσης δεν είναι παρά ένα καπέλο, μια ετικέτα-πρόφαση, για να προχωρήσεις στους χαρακτήρες.

Μόλις έφτασα στο μέρος των γυρισμάτων, αντιλήφθηκα πως θα φάω λίγο παραπάνω κρύο. Αλλά πρέπει να ομολογήσω πως είμαι λίγο αφελής με τις συνθήκες, όταν με ενδιαφέρει το στόρι. Δεν τις υπολογίζω, πολλές φορές, με σωματικό κόστος.

Ο Μαντς Μίκελσεν δεν διαπρέπει μόνο σε ρόλους κακών Facebook Twitter
Πρέπει να ομολογήσω πως είμαι λίγο αφελής με τις συνθήκες, όταν με ενδιαφέρει το στόρι. Δεν τις υπολογίζω, πολλές φορές, με σωματικό κόστος.


— Προπονηθήκατε πριν τα γυρίσματα;

Δεν έκανα απολύτως τίποτε. Αν υποδυόμουν έναν bodybuilder, προφανώς θα όφειλα να προπονηθώ ανάλογα. Αλλά εδώ παίζω έναν τύπο που επιστρέφει στο σπίτι του. Και δεν περιμένει να του συμβεί κάτι άσχημο.


— Έχετε κάποιο αγαπημένο φιλμ σε παρόμοιο ύφος;

Μμμ, υπάρχουν πολλά σχετικά, με διαφορετική αύρα. Ένα πολεμικό, με τον Λι Μάρβιν, που ναυαγεί σε ένα νησί, με έναν αντίπαλό του...


— Τον Τοσίρο Μιφούνε; Το Hell in the Pacific (του Τζον Μπούρμαν).

Ναι, είναι καταπληκτικό. Κοιτάξαμε στο Arctic να σιγουρέψουμε πως ο γυναικείος χαρακτήρας δεν είναι απλός και συμπληρωματικός, αλλά έχει δραματική εξέλιξη.


— Κάνοντας μια αναδρομή, παρατηρούμε πως ξεκινήσατε με ψυχολογικά δράματα, όταν πρωτοβγήκατε στο σινεμά στη χώρα σας, και τα τελευταία χρόνια γυρίζετε πολλές περιπέτειες. Είστε πιο σκληρός και physical.

Μάλλον περνώ κρίση μέσης ηλικίας (γελάει). Φέρτε μου βία όσο την αντέχω ακόμη. Πλάκα κάνω.

Το Arctic μπορεί να μοιάζει με περιπέτεια αλλά το ενδιαφέρον έγκειται στη σχέση αυτών των δύο ανθρώπων και στο πώς αναπτύσσεται σε έναν παράξενο αισθησιακό δεσμό, ξεπερνώντας τα πρώτα στάδια της καχυποψίας και του φόβου, μέσα από ένστικτα και συναίσθημα.


— Και πώς ακριβώς αντιλαμβάνεστε το συναίσθημα σε ένα ακραίο δράμα, όταν έχετε λιγοστά μέσα έκφρασης, λόγω της ιστορίας;

Ένας ηθοποιός δεν λέει ποτέ «ας τοποθετήσω το συναίσθημα στο πρόσωπο ή στη φωνή». Είναι αυτό που είναι και όταν το νιώσεις, βγαίνει. Αλλιώς λιμνάζει.

Φυσικά, όταν καλείσαι να υποδυθείς έναν σχεδόν βουβό χαρακτήρα, επιστρατεύεις τα εργαλεία σου. Το κλισέ για την εικόνα που αξίζει 1.000 λέξεις δεν είναι τυχαίο. Ισχύει στον κινηματογράφο.

Όταν παρακολουθώ μια ταινία με το Μπάστερ Κίτον, ακούω την ιστορία που μου διηγείται μέσα από το εντυπωσιακό πρόσωπό του.

Μην με παρεξηγήσετε, δεν απολαμβάνω πάντα μια ταινία χωρίς λόγια. Τρελαίνομαι για κωμωδίες με πολυλογία και γέλια, δεν είμαι μαζοχιστής.

Στην περίπτωση του Arctic, μεγάλη σημασία έχει η προοδευτική ψυχική προσέγγιση του άνδρα με τη γυναίκα. Το πώς εκείνη ενεργοποιεί τη ζωή μέσα του και τον κάνει να συμφιλιωθεί με το τέλος. Τα λόγια είναι λίγα και καλά, τα απολύτως απαραίτητα.

Ο Μαντς Μίκελσεν δεν διαπρέπει μόνο σε ρόλους κακών Facebook Twitter
Λόγω της καιρικής δυσχέρειας, δεν είχαμε την πολυτέλεια της πολλαπλής επιλογής και της σκέψης και απλά παίζαμε αυτό που έπρεπε.


— Τι ψάχνετε σε έναν χαρακτήρα που υποδύεστε; Στους κακούς, για παράδειγμα;

Να είναι στέρεοι. Να έχουν και τις δύο πλευρές. Τι είναι ένας δολοφόνος, αν είναι μόνο δολοφόνος; Τίποτε.


— Και τι βρίσκετε πιο διασκεδαστικό;

Έναν διασκεδαστικό κακό (γελάει). Κάποιον δυσανάγνωστο, μέχρι να αποκαλυφθεί. Για παράδειγμα, τι ακριβώς είναι ο Τράβις Μπικλ στον Ταξιτζή; Στην αρχή τον αντιπαθώ, αλλά στη συνέχεια, τον υποστηρίζω.

— Πώς αντιμετωπίσατε τη μοναξιά στα γυρίσματα του Arctic;

Μπορεί να ήμουν βασικά ο μοναδικός ηθοποιός στα περισσότερα πλάνα, αλλά είχα πάντα το συνεργείο για να μιλάω στα διαλείμματα.

Δεν ανήκω σε εκείνους που λένε, αφήστε με ήσυχο και μην μου απευθύνετε τον λόγο για 20 μέρες. Και δεν λέω στα παιδιά μου να με φωνάζουν Όβεργκαρντ, όσο διαρκούν τα γυρίσματα. Η κατάσταση μένει μέσα μου για μικρό διάστημα, αλλά συνέρχομαι γρήγορα.

Γι' αυτό που είμαι ανυποχώρητος, ωστόσο, είναι η ειλικρίνεια στην ποιότητα μιας ταινίας. Τι εννοώ: δεν μου αρέσει η υπερπαραγωγή, οι πολλές κάμερες, τα περιττά έξοδα, οι άνθρωποι που μπλέκονται δεν χρειάζονται πραγματικά, όλα όσα αφαιρούν από μια ταινία τη βάση και την αλήθεια της.

Στο Arctic όλες οι προϋποθέσεις τηρούνται και η ιστορία τιμάται όπως πρέπει. Έχει σημασία τελικά το αν θα γυρίσεις μια ταινία για να πεις μια ιστορία με αυθεντικότητα ή αν θα κάνεις απλά μια μεγάλη παραγωγή ξεφεύγοντας από τον αρχικό στόχο.


— 22 χρόνια μετά το Pusher, τι ακριβώς σας οδηγεί στο Polar του Netflix;

Κοιτάξτε, με ρωτούν πολύ συχνά αν διαχωρίζω το Χόλιγουντ από την Ευρώπη. Δεν έχω απάντηση να δώσω, γιατί για μένα δεν υφίσταται δίλημμα.

Μεγάλωσα με χολιγουντιανές περιπέτειες και γαλλικά δράματα. Και τα δυο στιλ σινεμά με διαμόρφωσαν εξίσου. Όποτε βρίσκω μια καλή ευκαιρία, δεν την προσπερνώ. Είναι στη φύση της δουλειάς μου.

Αν έκανα ταινίες σαν το Arctic 22 φορές στη σειρά, θα βαριόμουν κι εγώ, θα βαριόταν και το κοινό. Το θέμα είναι να επικοινωνώ με τον εκάστοτε σκηνοθέτη, ακόμη κι αν διαφωνώ μαζί του. Αλλά με ενδιαφέρει ό,τι διαβάζω. Άσχετα με το από πού προέρχεται ή ποιος το κάνει. Αλλά τι με ρώτησες;

Ο Μαντς Μίκελσεν δεν διαπρέπει μόνο σε ρόλους κακών Facebook Twitter
Το «Polar» βασίζεται σε graphic novel, είναι μια ιστορία για έναν εκτελεστή, πολύ '70s κατάσταση, έχω και μουστάκι.


— Για το Polar.

Ναι, βασίζεται σε graphic novel, είναι μια ιστορία για έναν εκτελεστή, πολύ '70s κατάσταση, έχω και μουστάκι. Νουάρ εποχής, αλλά με πολύ στιλ. Και πολλά μέσα από πλευρά παραγωγής.

Στο Arctic μας έδωσαν 25 ημέρες γυρισμάτων στην Ισλανδία, δηλαδή έναν εξαιρετικό μικρό αριθμό για οποιαδήποτε παραγωγή. Λόγω των δυνατών ανέμων, τελικά φτάσαμε τις 19 επειδή χάσαμε σχεδόν μια εβδομάδα.

Ξέρετε, δεν είναι απαραίτητα κακό αυτό για τους ηθοποιούς. Λόγω της καιρικής δυσχέρειας, δεν είχαμε την πολυτέλεια της πολλαπλής επιλογής και της σκέψης και απλά παίζαμε αυτό που έπρεπε.


— Και μια ερώτηση για τον συμπατριώτη σας, τον Λαρς φον Τρίερ.

Βεβαίως.


— Κατανοείτε τον λόγο της πρόσφατης άφεσης αμαρτιών από το Φεστιβάλ Καννών, μετά το εμπάργκο για τα διφορούμενα σχόλιά του;

Ναι. Γνωρίζω καλά τον Λαρς και μπορώ να πω με βεβαιότητα πως δεν είναι Ναζιστής (γελάει). Κάνει συχνά πλάκα. Μερικοί γελάνε με τα αστεία του, άλλοι δεν τα βρίσκουν καθόλου αστεία. Ούτε εγώ τα πιάνω όλα.

Αυτό που είπε είναι πως ένας καλλιτέχνης οφείλει να κατανοήσει μια τρομακτική κατάσταση για να την ερμηνεύσει. Ποιος άλλωστε διαφωνεί με αυτό τον ισχυρισμό;

Τα πράγματα παίρνουν φωτιά πολύ γρήγορα πλέον και κανείς δεν μπορούσε να τον σώσει από τη μεγάλη παρεξήγηση που δημιουργήθηκε – και δεν ήταν απόφαση μόνο του διευθυντή του Φεστιβάλ, Τιερί Φρεμό, να κηρυχθεί ανεπιθύμητο πρόσωπο, τότε.

Όσοι τον γνωρίζουν, ξέρουν καλά πως το δολοφονικό πορτρέτο που φιλοτέχνησαν μερικοί δημοσιογράφοι για την προσωπικότητά του δεν ήταν καθόλου ακριβές. Άτσαλο τον λες, τέρας όχι.

 

Η ταινία «Arctic» του Τζο Πένα προβάλλεται ήδη στις αίθουσες.

 

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Το Netflix εξασφάλισε τα δικαιώματα μεταφοράς του «Εκατό χρόνια μοναξιά»

TV & Media / Το Netflix εξασφάλισε τα δικαιώματα μεταφοράς του «Εκατό χρόνια μοναξιά»

Το Netflix ανακοίνωσε σήμερα ότι εξασφάλισε τα δικαιώματα του διάσημου βιβλίου του Γκαμπριέλ Γκαρσία Μάρκες, πενήντα και πλέον χρόνια μετά την πρώτη έκδοσή του το 1967. Αυτή θα είναι η πρώτη μεταφορά του κλασικού έργου στην οθόνη.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κάν’ το όπως ο Γκοντάρ

Ανταπόκριση από τις Κάννες / Κάν’ το όπως ο Γκοντάρ

Ως άλλος Αμερικανός στο Παρίσι του ’60, ο Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ με τη φετινή του συμμετοχή, το ασπρόμαυρο «Nouvelle Vague», αποτίνει φόρο τιμής στον θρυλικό auteur του γαλλικού Νέου Κύματος, υπενθυμίζοντάς μας την τέχνη (και το θράσος) της νεότητας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στις σχολικές γιορτές ο Θοδωρής Σελέκος ζήλευε τα φτερά αγγέλου που είχε ο φίλος του ο Παναγιώτης

Οθόνες / Στις σχολικές γιορτές ο Θοδωρής Σελέκος ζήλευε τα φτερά αγγέλου που είχε ο φίλος του ο Παναγιώτης

Ο Θοδωρής Σελέκος μεγάλωσε στο Νέο Ηράκλειο και ασχολείται με τον κινηματογράφο . Στα πρώτα του βήματα ήταν μέρος της κολεκτίβας ATH KIDS. Έχει σκηνοθετήσει βιντεοκλίπ για καλλιτέχνες όπως ο Ethismos, ο Saske, οι Sworr και διαφημιστικά για brands όπως η Muerte Inc. Παλιότερα άκουγε περισσότερη hip-hop μουσική. Τώρα ακούει jazz και soul. Η πρώτη ταινία μικρού μήκους του ονομάζεται «Can you water a garden with tears?». Του αρέσει η ησυχία και οι αργές ταινίες.
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΑΚΟΥΛΑΚΗ
Χολιγουντιανή απόβαση στην Κρουαζέτ, μια πολιτική διαμαρτυρία αλλά και «ψαλίδι» στο γυμνό

Κάννες 2025 / Χολιγουντιανή απόβαση στην Κρουαζέτ, μια πολιτική διαμαρτυρία αλλά και «ψαλίδι» στο γυμνό

Στην τελετή έναρξης του Φεστιβάλ Καννών, ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο εξαπέλυσε για ακόμη μία φορά σφοδρή κριτική κατά της αμερικανικής πολιτικής, μια μικρή γαλλική ταινία εγκαινίασε το φεστιβάλ, ενώ οι λαμπερές σταρ υποχρεώθηκαν να περιορίσουν τις ημίγυμνες εμφανίσεις τους στο κόκκινο χαλί.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ποιος είναι τελοσπάντων αυτός ο Λεός Καράξ;

Οθόνες / Λεός Καράξ: Ποιος είναι ο σκηνοθέτης του Holy Motors;

«Δεν είμαι εγώ», δηλώνει ο ασυμβίβαστος Γάλλος δημιουργός στον τίτλο της φιλμικής του αυτοβιογραφίας, εντείνοντας το μυστήριο γύρω από το πρόσωπό του και προσθέτοντας ακόμη μία ψηφίδα σε ένα συναρπαστικό καλλιτεχνικό work in progress.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Ένκε Φεζολλάρι

Μυθολογίες / «Όποτε θέλω να κλάψω, βλέπω το The Hours»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Ένκε Φεζολλάρι

Το πρώτο ερωτικό σκίρτημα ήρθε με το Persona του Μπέργκμαν. Όταν είδε το Happy Together του Wong Kar-Wai, ήθελε να ουρλιάξει. Τα παθιασμένα συναισθήματα έχουν τον πρώτο λόγο στην κινηματογραφική λίστα του ηθοποιού και σκηνοθέτη.
«Becoming Led Zeppelin»: Το χρονικό του βαρύτερου ροκ συγκροτήματος όλων των εποχών

Pulp Fiction / Led Zeppelin: Ένα ντοκιμαντέρ για το «βαρύτερο» ροκ συγκρότημα όλων των εποχών

Το ντοκιμαντέρ «Becoming Led Zeppelin» του Μπέρναρντ ΜακΜάχον παρουσιάζει την ιστορία του θρυλικού hard rock συγκροτήματος, φωτίζοντας το background των μελών του και τις περιστάσεις που οδήγησαν στην ίδρυσή του, φτάνοντας μέχρι και την κυκλοφορία του δεύτερου άλμπουμ τους και την απαρχή της απόλυτης δόξας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
movies

Οθόνες / Η Σταχτοπούτα αλλιώς και 5 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Το διάσημο παραμύθι γίνεται ταινία τρόμου, εφηβικά δράματα και η καινούργια σκηνοθετική δουλειά του διεθνούς φήμης Έλληνα διευθυντή φωτογραφίας Φαίδωνα Παπαμιχαήλ – Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
THE LIFO TEAM
Φαίδων Παπαμιχαήλ: «Παντού με περνούν για ξένο, δεν έχω πλέον μητρική γλώσσα»

Pulp Fiction / «Παντού με περνούν για ξένο, δεν έχω πλέον μητρική γλώσσα»

Με αφορμή τη νέα του ταινία, ο σημαντικός διευθυντής φωτογραφίας και σκηνοθέτης Φαίδων Παπαμιχαήλ αφηγείται στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο τη συναρπαστική διαδρομή της ζωής του από τα πρώτα του βήματα μέχρι τις μεγαλύτερες στιγμές της καριέρας του.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
El Eternauta: Το θρυλικό κόμικ μεταφέρθηκε στο Netflix σε μια σειρά υψηλών προδιαγραφών

Daily / El Eternauta: Το θρυλικό κόμικ μεταφέρθηκε στο Netflix σε μια σειρά υψηλών προδιαγραφών

«Ο κοσμοναύτης του απείρου» έκανε πρεμιέρα πριν από μερικές μέρες, σε μια μεταφορά αντάξια του θρύλου που συνοδεύει τόσο το έργο όσο και τον δημιουργό του, ο οποίος βρήκε τραγικό τέλος στα χέρια της αργεντινής χούντας.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
«Πόσο θα τα έσπαγε/γαμάτη θα ήταν μια θρησκεία με θεό τον Νίκολας Κέιτζ»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες της Ναταλίας Σουίφτ / «Αν μοιραστώ μαζί σου την ταινία που αγαπάω, μόνο αγάπη έχω να σου δώσω»

Μυθολογίες / «Φαντάζεστε μια θρησκεία με θεό τον Κέιτζ;»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες της Ναταλίας Σουίφτ

Από το After Hours του Σκορσέζε, που την απελευθέρωσε, μέχρι τη Γλυκιά Συμμορία του Νικολαΐδη, που τη σημάδεψε με τη μουσική της, η ηθοποιός μοιράζεται μια ετερόκλητη κινηματογραφική λίστα.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
Η νέα ταινία του Ντέιβιντ Κρόνενμπεργκ και 5 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Οθόνες / Η νέα ταινία του Ντέιβιντ Κρόνενμπεργκ και 5 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Το ακαταμάχητο ντεμπούτο της Λουίζ Κουρβουαζιέ που σάρωσε εισπρακτικά στη Γαλλία και η επίσημη πρόταση της Τσεχίας για το περσινό Όσκαρ Διεθνούς Ταινίας ξεχωρίζουν αυτή την κινηματογραφική εβδομάδα.
THE LIFO TEAM
Πότε ανοίγουν οι θερινοί κινηματογράφοι της Αθήνας;

Οθόνες / Πότε ανοίγουν οι θερινοί κινηματογράφοι της Αθήνας;

Οι Αθηναίοι σινεφίλ δεν θα χρειαστεί να περιμένουν πολύ για να εξασκήσουν την αγαπημένη τους καλοκαιρινή συνήθεια. Συγκεντρώσαμε όλες τις ημερομηνίες που έχουν γίνει γνωστές για την έναρξη λειτουργίας των θερινών σινεμά της πρωτεύουσας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Στα εννιά μου προσπαθούσα να καταλάβω τι σχέση είχε το λεωφορείο με την Μπλανς Ντιμπουά» / «Το Λεωφορείο ο πόθος ήταν η πρώτη μου ακατάλληλη ταινία»: Oι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιάννη Ξανθούλη

Μυθολογίες / «Το Λεωφορείο ο πόθος ήταν η πρώτη μου ακατάλληλη ταινία»: Oι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιάννη Ξανθούλη

Η κινηματογραφική λίστα του Έλληνα συγγραφέα είναι συγκινησιακά φορτισμένη και γεμάτη παιδικές αναμνήσεις όπως και τα βιβλία του.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
«I love Lucy»: Οργή, αλκοόλ, χρήμα, ξύλο και απιστίες πίσω από το πιο διάσημο οικογενειακό σόου του κόσμου

Σαν σήμερα / Λουσίλ Μπολ: Η πιο αξιολάτρευτη νοικοκυρά της Αμερικής ήταν μια απάτη

Σαν σήμερα το 1989 πεθαίνει η Αμερικανίδα ηθοποιός Λουσίλ Μπολ, πρωταγωνίστρια της διάσημης τηλεοπτικής σειράς «I love Lucy». Αν και λατρεύτηκε από εκατομμύρια τηλεθεατές, η πραγματικότητα πίσω από το «Καλύτερο τηλεοπτικό σόου όλων των εποχών» ήταν γεμάτη βία, αλκοόλ και απιστίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η «Εκδίκηση των Σιθ» έγινε 20 χρονών και επιστρέφει στους κινηματογράφους

Οθόνες / Η «Εκδίκηση των Σιθ» έγινε 20 χρονών και επιστρέφει στους κινηματογράφους

Το κλείσιμο μιας τριλογίας «Star Wars» που λοιδορήθηκε, για να επανεκτιμηθεί μερικώς όταν η νεότερη έπεσε θύμα των γενικευμένων culture wars και των ελάχιστων φιλοδοξιών της, επανεμφανίζεται στα σινεμά με αφορμή την επέτειο 20 χρόνων από την κυκλοφορία της.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Your Friends & Neighbors: Και ο πλούσιος λευκός πενηντάρης έχει ψυχή

Daily / Your Friends & Neighbors: Και ο πλούσιος λευκός πενηντάρης έχει ψυχή

Ο Τζον Χαμ υποδύεται τον επιτυχημένο επενδυτή που χάνει ξαφνικά το έδαφος κάτω από τα πόδια του σ΄αυτή την εκλεκτικά διασκεδαστική, κατά τόπους δραματική και συχνά διεισδυτική σάτιρα ηθών της πλουτοκρατικής ελίτ.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ