Μάγια Πιπερά: Γνωρίστε την αξιαγάπητη πρωταγωνίστρια της ταινίας «Cosmic Candy» Facebook Twitter
Τη γενιά μου τη βλέπω καλύτερη από τις άλλες, αν και δεν ξέρω τι έχουν κάνει οι άλλες γενιές για αυτό το θέμα, της καταστροφής του περιβάλλοντος. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

Μάγια Πιπερά: Γνωρίστε την αξιαγάπητη πρωταγωνίστρια της ταινίας «Cosmic Candy»

0

Η Μάγια Πιπερά έρχεται στο ραντεβού μας αργοπορημένη και λαχανιασμένη, μας χαιρετάει και τρέχει να αγκαλιάσει τον σκύλο της που την περίμενε πίσω από την πόρτα γαβγίζοντας. Έχει μόλις τελειώσει το μάθημα αγγλικών και ο χρόνος της είναι πολύ πιεσμένος, όπως κάθε παιδιού στην ηλικία της. «Σε δυο μήνες γίνομαι 15 χρονών», μας λέει, «και ο ελεύθερος χρόνος μου είναι πάρα πολύ λίγος. Στο μουσικό σχολείο που πάω κάνουμε 9ωρα, γυρνάω στο σπίτι κατά τις 4 και μετά έχω αγγλικά, μουσική, διάφορα. Παίζω πιάνο στο ωδείο, φλάουτο, νταούλι, ταμπουρά –που είναι υποχρεωτικός στο σχολείο– και λίγο γιουκαλίλι».


Παρ' όλη την πίεση του χρόνου και τις ασχολίες της, η Μάγια έχει παίξει ήδη σε δύο ταινίες, στο Robogirl του Βαρδή Μαρινάκη και στο Cosmic Candy της Ρηνιώς Δραγασάκη, μια ταινία που βραβεύτηκε στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης και αυτή την εβδομάδα παίζεται στις αίθουσες.


«Δεν είχα ποτέ σκεφτεί να γίνω ηθοποιός» λέει. Μου το είχε προτείνει κάποια στιγμή ο μπαμπάς μου, και στην αρχή δεν είχα ενθουσιαστεί καθόλου με την ιδέα, του είχα πει "όχι", αλλά μετά το ξανασκέφτηκα και τον έπρηζα "θέλω να παίξω σε ταινία"». Το να ακολουθήσει καριέρα ηθοποιού δεν είναι στα σχέδιά της. «Αυτήν τη στιγμή έχω καταλήξει ότι θέλω να ασχοληθώ με τη μουσικοθεραπεία», λέει, «ξέρω παιδιά με σύνδρομο Down γιατί δουλεύει η μαμά μου μαζί τους, με μία ομάδα, και θα ήθελα να ασχοληθώ με αυτό. Είμαι μέτρια μαθήτρια, διαβάζω πολύ αλλά δεν γράφω πολύ καλά, γράφω μέτρια.

Μάγια Πιπερά: Γνωρίστε την αξιαγάπητη πρωταγωνίστρια της ταινίας «Cosmic Candy» Facebook Twitter
H Μάγια Πιπερά ως Πέρσα στο «Cosmic Candy» της Ρηνιώς Δραγασάκη.

Με εκνευρίζουν οι χαζοί άνθρωποι, οι ανήξεροι, οι άνθρωποι με άγνοια, αυτοί που φέρονται λες και είναι όλα τέλεια στον κόσμο μας, και δεν τους νοιάζει να μάθουν τι συμβαίνει πραγματικά.


Στην οντισιόν του Cosmic Candy βρέθηκα χωρίς να έχω ιδέα ότι θα κάνω οντισιόν, με ρώτησε ο μπαμπάς μου «θα σε ενδιέφερε;» και μετά γνώρισα τη Ρηνιώ, τη σκηνοθέτιδα. Μάλλον με επέλεξε, ενώ δεν είχα σκεφτεί ότι πάω να παίξω σε ταινία, απλά έγινε. Το Cosmic Girl γυρίστηκε το 2016, ήταν η πρώτη μου ταινία ως εμπειρία και μετά έπαιξα στο Robogirl».


Μιλάει για την εμπειρία της με τα γυρίσματα του Cosmic Candy, που έγιναν καλοκαίρι και δεν της στέρησαν ούτε μία μέρα από το σχολείο. «Ίσως να έχασα μόνο μια μέρα, για πολύ λίγο», λέει, «αλλά ήταν πολύ όμορφη εμπειρία. Θυμάμαι να γίνονται πολλά αστεία και όλους να λένε "δεν θα πάμε διακοπές", αλλά εγώ μια χαρά διακοπές πήγα. Δεν ξέρω αν θα το ξανάκανα, εξαρτάται από την ταινία, δεν θα έλεγα ναι σε οποιαδήποτε ταινία, ούτε θα ήθελα να ασχοληθώ με αυτό, αλλά η εμπειρία με το Cosmic Candy, κυρίως από τα γυρίσματά της, με έκανε να καταλάβω πως αν έχεις κέφι και ενθουσιασμό για αυτό που κάνεις, μπορείς να καταφέρεις κάτι πολύ ωραίο.

Μάγια Πιπερά: Γνωρίστε την αξιαγάπητη πρωταγωνίστρια της ταινίας «Cosmic Candy» Facebook Twitter
Μου αρέσει να έχω ελεύθερο χρόνο, να βλέπω ταινίες, να διαβάζω βιβλία, να βγαίνω βόλτες με τους φίλους μου. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

Ο δικός μου ο ρόλος είναι ενός κοριτσιού, της Πέρσας, που εμπλέκεται στη ζωή της Άννας, μιας γυναίκας στριφνής, θα έλεγα, και λίγο παράξενης, που είναι εγκλωβισμένη στον δικό της κόσμο. Και, βασικά, αφού μπαίνει αυτό το κοριτσάκι στη ζωή της, μετά εκείνη αρχίζει και βλέπει πιο πολύ τον κόσμο και την πραγματικότητα. Γενικά είναι λίγο άτακτος χαρακτήρας, συμπαθητικός, τη συμπαθώ την Πέρσα. Μπορεί να μη μοιάζουμε πολύ, αλλά κατά κάποιον τρόπο την καταλαβαίνω.

Μου αρέσει να έχω ελεύθερο χρόνο, να βλέπω ταινίες, να διαβάζω βιβλία, να βγαίνω βόλτες με τους φίλους μου. Δεν μου αρέσουν οι action movies, τις βαριέμαι, μου αρέσουν οι παλιές ταινίες, ή οι καινούργιες που είναι σαν παλιές, οι κωμωδίες, κάποιες συγκινητικές. Δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο είδος αγαπημένο, σίγουρα δεν μου αρέσουν οι Avengers.


Ακούω πολλή μουσική. Δεν έχει τύχει να ακούσω ποτέ κάτι που δεν θα ήθελα να ακούσω, γενικά μου αρέσει πολύ η alternative ροκ και η παραδοσιακή μουσική, όσο περίεργο και αν σου φαίνεται. Μου αρέσει και η πανκ και κάποια κλασική, ενώ δεν μου αρέσει καθόλου η τραπ.

Μάγια Πιπερά: Γνωρίστε την αξιαγάπητη πρωταγωνίστρια της ταινίας «Cosmic Candy» Facebook Twitter
H Μάγια Πιπερά στο «Robogirl», μαζί με τους συμπρωταγωνιστές της Σοφία Σιμόνι και Αστέρη Ριμαγμό.


Με εκνευρίζουν οι χαζοί άνθρωποι, οι ανήξεροι, οι άνθρωποι με άγνοια, αυτοί που φέρονται λες και είναι όλα τέλεια στον κόσμο μας, και δεν τους νοιάζει να μάθουν τι συμβαίνει πραγματικά.


Με ενοχλεί πάρα πολύ που χαλάει το περιβάλλον, και προσπαθώ να κάνω ό,τι μπορεί να κάνει ο καθένας, να μην χρησιμοποιώ πλαστικές σακούλες τόσο πολύ, να μην παίρνω πλαστικά μπουκάλια, γενικά σκέφτομαι τι να κάνω πριν το κάνω. Με ενοχλούν τα σκουπίδια παντού. Είναι τραγικό να μην πας να το πετάξεις δυο εκατοστά πιο κει, στον κάδο. Ελπίζουμε για το καλύτερο, αλλά πάμε από το κακό στο χειρότερο, δεν ξέρω πού θα πάει όλο αυτό.


Τη γενιά μου τη βλέπω καλύτερη από τις άλλες, αν και δεν ξέρω τι έχουν κάνει οι άλλες γενιές για αυτό το θέμα, της καταστροφής του περιβάλλοντος. Παλιότερα ίσως δεν φαινόταν και τόσο αυτό το πρόβλημα, τώρα υπάρχει η φωτιά στην Αυστραλία, κάηκε και ο Αμαζόνιος, οπότε έχουν αρχίσει οι άνθρωποι και το συνειδητοποιούν όλο και πιο πολύ.


Έχω όνειρα να ταξιδέψω, κι ελπίζω μέχρι τότε που θα τα καταφέρω να μην έχουμε καταστρέψει εντελώς την ατμόσφαιρα, έτσι ώστε να μπορούμε να μετακινούμαστε με αεροπλάνα.

Μάγια Πιπερά: Γνωρίστε την αξιαγάπητη πρωταγωνίστρια της ταινίας «Cosmic Candy» Facebook Twitter
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO


Δεν θέλω να αποκτήσω εξουσία, αλλά αν είχα εξουσία σίγουρα τα πράγματα θα ήταν πιο απλά και πιο δίκαια και δεν θα άφηνα ανθρώπους να εκμεταλλεύονται άλλους ανθρώπους επειδή είναι πιο φτωχοί και αδύναμοι, ούτε ζώα, ούτε κανέναν.


Η αγαπημένη μου στιγμή της ταινίας είναι μάλλον ο μουσταρδοπόλεμος. Είναι η στιγμή που η Άννα πρωτοξεφεύγει από τον κόσμο της και από την πραγματικότητα των ανθρώπων και την καθημερινότητά της και πάει κάπως σε ένα πιο παιδικό περιβάλλον, μαζί με την Πέρσα.


Νομίζω ότι το Cosmic Candy πρέπει να πάνε πολλοί άνθρωποι να το δούνε επειδή είναι μία ταινία που φτιάχτηκε με πολλή χαρά και αγάπη από όλο το crew. Πραγματικά, έχω βρεθεί σε διάφορα σετ κι έχω παρακολουθήσει γυρίσματα ταινιών, κι έχω παίξει και σε άλλη ταινία, αλλά αυτό ήταν το πιο τέλειο crew. Όλοι είχαν χαρά και ενθουσιασμό για να φτιαχτεί αυτή η ταινία, την έκαναν για να προσφέρουν κάτι όμορφο προς τους άλλους, και θα ήταν ωραίο να την εκτιμήσουν οι άνθρωποι. Είναι μία ωραία ταινία, κατά τη γνώμη μου».

 
Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένα στα γρήγορα με την Taylor Swift

Pulp Fiction / Ένα στα γρήγορα με την Taylor Swift

Τη στιγμή που οι δύο υποψήφιοι Πρόεδροι, ο Μπάιντεν χιουμοριστικά και ο Τραμπ απειλητικά, επικαλούνται την προτίμησή της για να επηρεαστούν οι ψηφοφόροι των προεδρικών εκλογών, η Τέιλορ Σουίφτ ξεφουρνίζει ένα ακόμα μουσικό ημερολόγιο με επικάλυψη μελαγχολικής εκδίκησης έναντι των πρώην της και την ίδια synthpop μονοτονία που επιμένει να σπάει ρεκόρ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

The Review / «Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Γιάννης Καντέα-Παπαδόπουλος, κριτικός στο Αθηνόραμα, αναλύουν τη νέα ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ, που μόλις κυκλοφόρησε στις αίθουσες και τρομάζει τους Αμερικανούς θεατές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου μιλούν για την αγαπημένη εκπομπή των booklovers

Οθόνες / «Βιβλιοβούλιο»: Μια διόλου σοβαροφανής τηλεοπτική εκπομπή για το βιβλίο

Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου ήταν κάποτε «ανταγωνιστές». Και πια κάνουν μαζί την αγαπημένη εκπομπή των βιβλιόφιλων, τη μοναδική που υπάρχει για το βιβλίο στην ελληνική τηλεόραση, που επικεντρώνεται στη σύγχρονη εκδοτική παραγωγή και έχει καταφέρει να είναι ευχάριστη και ενημερωτική.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μην ανοίγεις την πόρτα

Οθόνες / «Μην ανοίγεις την πόρτα»: Το χειροποίητο αλλά καθόλου ερασιτεχνικό θρίλερ των Unboxholics

Η πρώτη τους ταινία είναι λογικό να αποτελεί τη συνισταμένη των επιρροών τους αλλά και τόσο παρήγορο να συνορεύει με ένα λιντσικό σύμπαν ψυχολογικού θρίλερ, αντί να αναπαράγει απότομες τρομάρες και δωρεάν ανατριχίλες. 
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία  στη μνήμη

Daily / The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία στη μνήμη

Σατιρικό δράμα και περιπέτεια κατασκοπίας συγχρόνως, η νέα φιλόδοξη σειρά του HBO διαθέτει, ανάμεσα στα άλλα σημαντικά της ατού, τον Παρκ Τσαν-γουκ στη σκηνοθεσία και τον Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ σε τέσσερις διαφορετικούς ρόλους.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Τελικά, είναι ο Τομ Ρίπλεϊ γκέι; 

Βιβλίο / Τελικά, είναι γκέι ο Τομ Ρίπλεϊ;

Το ερώτημα έχει τη σημασία του. Η δολοφονία του Ντίκι Γκρίνλιφ από τον Ρίπλεϊ, η πιο συγκλονιστική από τις πολλές δολοφονίες που διαπράττει σε βάθος χρόνου ο χαρακτήρας, είναι και η πιο περίπλοκη επειδή είναι συνυφασμένη με τη σεξουαλικότητά του.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Pulp Fiction / Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Ο Κόπολα πούλησε τα φημισμένα αμπέλια του και σκάρωσε ένα από τα ακριβότερα στοιχήματα στην ιστορία του σινεμά. Όμως, το Φεστιβάλ Καννών των auteurs και των κινηματογραφιστών αιχμής έχει τόση ανάγκη τους καταξιωμένους δημιουργούς μιας αλλοτινής εποχής;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιώργος Αρβανίτης: «Έλεγα "είμαι καλύτερος" και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Οι Αθηναίοι / Γιώργος Αρβανίτης: «Πείσμωνα για να γίνω ο καλύτερος και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Από μια νιότη γεμάτη αντιξοότητες, ο τροχός για εκείνον γύρισε, η ζωή του στράφηκε στο φως και έγινε βιβλίο. Η Ευρώπη τον ανακάλυψε από τις ταινίες του Αγγελόπουλου, στις ιστορίες του πρωταγωνιστούν ο Φίνος, ο Μαστρογιάνι και ο Κουροσάβα. Ο πολυβραβευμένος διευθυντής φωτογραφίας που ήταν «πάντα την κατάλληλη στιγμή στο κατάλληλο μέρος» είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Baby Reindeer: Ποτέ η φράση “sent from my iPhone” δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Daily / Baby Reindeer: Ποτέ η φράση «sent from my iPhone» δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Ισορροπώντας ανάμεσα στο θρίλερ, το κοινωνικό δράμα και τη μαύρη κωμωδία, η αυτοβιογραφική σειρά του Netflix αφηγείται με συνταρακτικό τρόπο μια αληθινή ιστορία κακοποίησης, μαζοχισμού και τραύματος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Οθόνες / Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Το laugh track στις κωμικές σειρές αντιπροσώπευε την ψευδαίσθηση μιας κοινότητας, αλλά τώρα ακόμη κι αυτή η ψευδαίσθηση έχει χάσει τη λάμψη της. Καμία σειρά με γέλιο-κονσέρβα δεν έχει κερδίσει το βραβείο Emmy καλύτερης κωμωδίας εδώ και σχεδόν 20 χρόνια.
THE LIFO TEAM
Σάκης Καρπάς: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Οθόνες / Unboxholics: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Καθώς το «Μην ανοίγεις την πόρτα», το σκηνοθετικό ντεμπούτο των Unboxholics, ετοιμάζεται να βγει στις αίθουσες, ο Σάκης Καρπάς μας μιλά για το δάσος και άλλα πράγματα που τους τρομάζουν, για αγαπημένες ταινίες και games τρόμου, αλλά και για την άδικη δαιμονοποίηση των gamers.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των 90s;

Pulp Fiction / Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των '90s;

Είναι η δεκαετία του '90 η καλύτερη όλων στο σινεμά; Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος συζητά με την κριτικό και αρθρογράφο της LiFO Ειρήνη Γιαννάκη για τη δεκαετία που ξεκίνησε με το «Pretty Woman», το «Goodfellas», το «Χορεύοντας με τους λύκους» και το «Μόνος στο σπίτι» και έκλεισε με τα «Μάτια ερμητικά κλειστά», την «Έκτη αίσθηση», το «Matrix» και το «Fight Club».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Ghostwatch»: H ταινία τρόμου που προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό

Οθόνες / «Ghostwatch»: Γιατί αυτή η ταινία τρόμου προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό το 1992;

H κυκλοφορία του «Late Night with the Devil» στους κινηματογράφους ξαναφέρνει στην επικαιρότητα μια πρωτοποριακή και πέρα για πέρα ανατριχιαστική δημιουργία του BBC, που προκάλεσε πανικό και ακραίες αντιδράσεις στη Βρετανία το 1992, οδηγώντας έναν νεαρό τηλεθεατή στην αυτοκτονία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ