«Αυτή η τραγωδία με ωρίμασε απότομα»: Ο γιος του Nick Cave μιλάει για την καριέρα του στην οθόνη και για το νεκρό αδελφό του

«Αυτή η τραγωδία με ωρίμασε απότομα»: Ο γιος του Nick Cave μιλάει για την καριέρα του στην οθόνη και για το νεκρό αδελφό του Facebook Twitter
Ερλ Κέιβ: «Είμαστε όλοι στην οικογένεια διαφορετικοί από πριν, αλλά νομίζω στο τέλος μας έκανε καλό, όσο δύσκολο κι αν είναι να το πει κανείς αυτό».
0

H πρώτη εμφάνιση του Ερλ Κέιβ στην οθόνη ήταν το 2014 στο μουσικό ντοκιμαντέρ «20.000 μέρες στη Γη» με θέμα τον διάσημο πατέρα του. Μαζί με τον δίδυμο αδελφό του Άρθουρ, εικονίζονται στον καναπέ του σπιτιού τους στο Μπράιτον, φορώντας τη σχολική τους στολή, εκ δεξιών και εξ αριστερών του Νικ Κέιβ, ενώ κι οι τρεις τους τρώνε πίτσα και παρακολουθούν την ταινία "Scarface". Τα αγόρια ήταν τότε 13 ετών.

«Οι ταινίες ήταν μεγάλο κομμάτι της παιδικής μου ηλικίας», λέει σήμερα μιλώντας στον Guardian, o Ερλ, που φέτος θα κλείσει τα είκοσι. «Μια φορά την εβδομάδα ο μπαμπάς μου διοργάνωνε βραδιά 'ανάρμοστων' ταινιών και μας έδειχνε τις πιο ακραίες ταινίες. Δεν μας ενδιέφερε η ηθοποιία ή η σκηνοθεσία. Η ιδέα ήταν να δούμε τρομακτικά θρίλερ τρώγοντας ποπ κορν».

«Αυτή η τραγωδία με ωρίμασε απότομα»: Ο γιος του Nick Cave μιλάει για την καριέρα του στην οθόνη και για το νεκρό αδελφό του Facebook Twitter
O Earl Cave μικρός, με τον πατέρα του και τον πρόωρα χαμένο δίδυμο αδελφό του Arthur Cave.

Επτά χρόνια μετά από εκείνη την σκηνή, αποτελεί και ο ίδιος κομμάτι της βιομηχανίας μυθοπλασίας στην οθόνη ως ηθοποιός. Ήδη έχει αποκτήσει έντονη διασημότητα με τον ρόλο του υπερδραστήριου Φρόντο στην τηλεοπτική σειρά "The End of the F***ing World", προκαλώντας μια σειρά από εγκωμιαστικές κριτικές και άπειρες ενθουσιώδεις αναρτήσεις στα social media.

Μέσα στον επόμενο μήνα κυκλοφορούν και δύο νέες ταινίες στις οποίες συμμετέχει σε κεντρικούς ρόλους. Πρόκειται για το "True History of the Ned Kelly Gang" (Η αληθινή ιστορία της συμμορίας του Νεντ Κέλι), από τον σκηνοθέτη του πρόσφατου κινηματογραφικού «Μάκβεθ», Τζάστιν Κέρζτελ, και το βρετανικό νεανικό δράμα του Σάιμον Μπερντ "Days of the Bagnold Summer" – μια μεταφορά στο σινεμά του ομώνυμου graphic novel.

«Αυτή η τραγωδία με ωρίμασε απότομα»: Ο γιος του Nick Cave μιλάει για την καριέρα του στην οθόνη και για το νεκρό αδελφό του Facebook Twitter
Στο ρόλο του Φρόντο στην τηλεοπτική σειρά "The End of the F***ing World"

Στην πρώτη ταινία υποδύεται τον αδελφό του Νεντ Κέλι (τον οποίο έχει υποδυθεί παλιότερα ο Μικ Τζάγκερ στο σινεμά), του περιβόητου «λήσταρχου» / «Ρομπέν των δασών» που έδρασε τον 19ο αιώνα στην Αυστραλία σε μια σύγχρονη, «πανκ» εκδοχή του θρύλου του. Ως προετοιμασία μάλιστα για τους ρόλους τους, ο σκηνοθέτης έπεισε τους νεαρούς πρωταγωνιστές να φτιάξουν ένα συγκρότημα. Στην δεύτερη ταινία, ο Κέιβ καλείται να προσφέρει μια πιο χαμηλών τόνων και υποβλητική ερμηνεία στον ρόλο ενός εφήβου με κατάμαυρη γκαρνταρόμπα και διάφορα ζητήματα.

«Δεν έχω πρόβλημα να υποδυθώ είτε έναν μελαγχολικό είτε έναν άγριο έφηβο», λέει χαμογελώντας υπαινικτικά. Υπήρξε ο ίδιος κάτι από τα δύο; «Μάλλον καλό παιδί ήμουν. Στα 15 μου έγινα λίγο κωλόπαιδο και άρχισα να ντύνομαι φριχτά. Γκέτες, μπάγκι παντελόνια, φριχτά πράγματα».

«Αυτή η τραγωδία με ωρίμασε απότομα»: Ο γιος του Nick Cave μιλάει για την καριέρα του στην οθόνη και για το νεκρό αδελφό του Facebook Twitter
Στη νέα ταινία του, "True History of the Ned Kelly Gang"

Μάλλον ήταν μια πράξη επαναστατικής αντίδρασης κατά του απέριττου στυλ που εμφανίζουν πάντα και παντού τόσο ο πάντα κουστουμαρισμένος πατέρας του και το πρώην μοντέλο και νυν σχεδιάστρια μητέρα του.

«Εκ των υστέρων, νιώθω άσχημα που τους υποχρέωνα να κυκλοφορούν μαζί μου μ' αυτή την εμφάνιση», λέει. «Δεν μου έλεγαν τίποτα, μόνο καμιά φορά μου πρότειναν διακριτικά : 'Μήπως να δοκιμάσεις και κανένα παντελόνι ίσιας γραμμής;'. Η απάντηση μου; 'Χέσε μας ρε μπαμπά, δεν θα με βάλεις να φορέσω κουστούμι'».

Μπορεί να γελάει τώρα καθώς θυμάται τις εφηβικές ενδυματολογικές του επιλογές, η αλήθεια είναι όμως ότι στα εφηβικά του χρόνια ολόκληρη η οικογένεια βίωσε μια αβάσταχτη τραγωδία: τον θάνατο του δίδυμου αδελφού του Άρθουρ, που έχασε σε ηλικία 15 χρονών την ζωή του όταν έπεσε, υπό την επήρεια LSD από έναν γκρεμό στο Μπράιτον. Ο Ερλ εμφανίστηκε ξανά σε ντοκιμαντέρ για τον πατέρα του – στο "One More Time With Feeling" που γύρισε το 2016 ο Άντριου Ντόμινικ – αυτή τη φορά όμως η ατμόσφαιρα ήταν πολύ διαφορετική.

«Αυτή η τραγωδία με ωρίμασε απότομα»: Ο γιος του Nick Cave μιλάει για την καριέρα του στην οθόνη και για το νεκρό αδελφό του Facebook Twitter
Με τους γονείς του, Nick και Susie Cave.

«Ο Άντριου είναι οικογενειακός φίλος, συνεπώς δεν έμοιαζε ακριβώς με εισβολή η παρουσία της κάμερας, η αλήθεια είναι όμως ότι μας κλόνισε λίγο», λέει ο Ερλ Κέιβ. «Εμένα με άφησε γενικά απ΄ έξω γνωρίζοντας σε τι κατάσταση βρισκόμουν. Μέσα σ' όλα είχα και τις εξετάσεις του σχολείου. Τελικά όμως, η ταινία ήταν ένας υπέροχος φόρος τιμής στη μνήμη του αδελφού μου».

«Αυτό που συνέβη με άλλαξε βαθιά», συμπληρώνει διστακτικά μετά από μακρά παύση. «Ωρίμασα συναισθηματικά πολύ γρήγορα σε πρώιμη ηλικία. Η έντονη περίοδος που πέρασα μαζί με την οικογένειά μου ενώ προσπαθούσαμε να παρηγορήσουμε ο ένας τον άλλον, είχε ως αποτέλεσμα να βγούμε όλοι από την διαδικασία του θρήνου με την γνώση του πώς είναι να χάνεις ένα αγαπημένο πρόσωπο. Είμαστε όλοι πλέον διαφορετικοί άνθρωποι από πριν, αλλά νομίζω στο τέλος μας έκανε καλό, όσο δύσκολο κι αν είναι να το πει κανείς αυτό».

Με στοιχεία από τον Guardian

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

The Review / «Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Γιάννης Καντέα-Παπαδόπουλος, κριτικός στο Αθηνόραμα, αναλύουν τη νέα ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ, που μόλις κυκλοφόρησε στις αίθουσες και τρομάζει τους Αμερικανούς θεατές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου μιλούν για την αγαπημένη εκπομπή των booklovers

Οθόνες / «Βιβλιοβούλιο»: Μια διόλου σοβαροφανής τηλεοπτική εκπομπή για το βιβλίο

Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου ήταν κάποτε «ανταγωνιστές». Και πια κάνουν μαζί την αγαπημένη εκπομπή των βιβλιόφιλων, τη μοναδική που υπάρχει για το βιβλίο στην ελληνική τηλεόραση, που επικεντρώνεται στη σύγχρονη εκδοτική παραγωγή και έχει καταφέρει να είναι ευχάριστη και ενημερωτική.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μην ανοίγεις την πόρτα

Οθόνες / «Μην ανοίγεις την πόρτα»: Το χειροποίητο αλλά καθόλου ερασιτεχνικό θρίλερ των Unboxholics

Η πρώτη τους ταινία είναι λογικό να αποτελεί τη συνισταμένη των επιρροών τους αλλά και τόσο παρήγορο να συνορεύει με ένα λιντσικό σύμπαν ψυχολογικού θρίλερ, αντί να αναπαράγει απότομες τρομάρες και δωρεάν ανατριχίλες. 
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία  στη μνήμη

Daily / The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία στη μνήμη

Σατιρικό δράμα και περιπέτεια κατασκοπίας συγχρόνως, η νέα φιλόδοξη σειρά του HBO διαθέτει, ανάμεσα στα άλλα σημαντικά της ατού, τον Παρκ Τσαν-γουκ στη σκηνοθεσία και τον Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ σε τέσσερις διαφορετικούς ρόλους.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Τελικά, είναι ο Τομ Ρίπλεϊ γκέι; 

Βιβλίο / Τελικά, είναι γκέι ο Τομ Ρίπλεϊ;

Το ερώτημα έχει τη σημασία του. Η δολοφονία του Ντίκι Γκρίνλιφ από τον Ρίπλεϊ, η πιο συγκλονιστική από τις πολλές δολοφονίες που διαπράττει σε βάθος χρόνου ο χαρακτήρας, είναι και η πιο περίπλοκη επειδή είναι συνυφασμένη με τη σεξουαλικότητά του.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Pulp Fiction / Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Ο Κόπολα πούλησε τα φημισμένα αμπέλια του και σκάρωσε ένα από τα ακριβότερα στοιχήματα στην ιστορία του σινεμά. Όμως, το Φεστιβάλ Καννών των auteurs και των κινηματογραφιστών αιχμής έχει τόση ανάγκη τους καταξιωμένους δημιουργούς μιας αλλοτινής εποχής;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιώργος Αρβανίτης: «Έλεγα "είμαι καλύτερος" και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Οι Αθηναίοι / Γιώργος Αρβανίτης: «Πείσμωνα για να γίνω ο καλύτερος και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Από μια νιότη γεμάτη αντιξοότητες, ο τροχός για εκείνον γύρισε, η ζωή του στράφηκε στο φως και έγινε βιβλίο. Η Ευρώπη τον ανακάλυψε από τις ταινίες του Αγγελόπουλου, στις ιστορίες του πρωταγωνιστούν ο Φίνος, ο Μαστρογιάνι και ο Κουροσάβα. Ο πολυβραβευμένος διευθυντής φωτογραφίας που ήταν «πάντα την κατάλληλη στιγμή στο κατάλληλο μέρος» είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Baby Reindeer: Ποτέ η φράση “sent from my iPhone” δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Daily / Baby Reindeer: Ποτέ η φράση «sent from my iPhone» δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Ισορροπώντας ανάμεσα στο θρίλερ, το κοινωνικό δράμα και τη μαύρη κωμωδία, η αυτοβιογραφική σειρά του Netflix αφηγείται με συνταρακτικό τρόπο μια αληθινή ιστορία κακοποίησης, μαζοχισμού και τραύματος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Οθόνες / Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Το laugh track στις κωμικές σειρές αντιπροσώπευε την ψευδαίσθηση μιας κοινότητας, αλλά τώρα ακόμη κι αυτή η ψευδαίσθηση έχει χάσει τη λάμψη της. Καμία σειρά με γέλιο-κονσέρβα δεν έχει κερδίσει το βραβείο Emmy καλύτερης κωμωδίας εδώ και σχεδόν 20 χρόνια.
THE LIFO TEAM
Σάκης Καρπάς: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Οθόνες / Unboxholics: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Καθώς το «Μην ανοίγεις την πόρτα», το σκηνοθετικό ντεμπούτο των Unboxholics, ετοιμάζεται να βγει στις αίθουσες, ο Σάκης Καρπάς μας μιλά για το δάσος και άλλα πράγματα που τους τρομάζουν, για αγαπημένες ταινίες και games τρόμου, αλλά και για την άδικη δαιμονοποίηση των gamers.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των 90s;

Pulp Fiction / Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των '90s;

Είναι η δεκαετία του '90 η καλύτερη όλων στο σινεμά; Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος συζητά με την κριτικό και αρθρογράφο της LiFO Ειρήνη Γιαννάκη για τη δεκαετία που ξεκίνησε με το «Pretty Woman», το «Goodfellas», το «Χορεύοντας με τους λύκους» και το «Μόνος στο σπίτι» και έκλεισε με τα «Μάτια ερμητικά κλειστά», την «Έκτη αίσθηση», το «Matrix» και το «Fight Club».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Ghostwatch»: H ταινία τρόμου που προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό

Οθόνες / «Ghostwatch»: Γιατί αυτή η ταινία τρόμου προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό το 1992;

H κυκλοφορία του «Late Night with the Devil» στους κινηματογράφους ξαναφέρνει στην επικαιρότητα μια πρωτοποριακή και πέρα για πέρα ανατριχιαστική δημιουργία του BBC, που προκάλεσε πανικό και ακραίες αντιδράσεις στη Βρετανία το 1992, οδηγώντας έναν νεαρό τηλεθεατή στην αυτοκτονία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Οθόνες / Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Ο διάσημος Ελληνογάλλος σκηνογράφος του Χόλιγουντ μιλά στη LiFO για την τέχνη του, για το «Independence Day», το «Dark City», το «Poor Things» και την «Barbie», και για τότε που ο Φίντσερ του ζήτησε να του σχεδιάσει έναν δονητή.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Back to Black»: Aξίζει η κινηματογραφική βιογραφία της Έιμι Γουάινχαουζ

The Review / «Back to Black»: Είναι η ταινία για την Έιμι Γουάινχαουζ αντάξια του μύθου της;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Άκης Καπράνος είδαν την ταινία της Σαμ Τέιλορ-Τζόνσον μέχρι τέλους, επιβίωσαν και βρέθηκαν στο στούντιο της LiFO για να συζητήσουν για την εμπειρία τους και για τα στοιχεία που κάνουν καλή μια κινηματογραφική μουσική βιογραφία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ!»

Οθόνες / Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ»

Με αφορμή τον πολυσυζητημένο «Εμφύλιο Πόλεμο» του Άλεξ Γκάρλαντ, η Αμερικανίδα ηθοποιός συζητά με τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για τους ρόλους που την απελευθερώνουν, για την ανάγκη να υπάρχουν γυναίκες ηγέτιδες στην πολιτική, για τα πιο ιδιαίτερα σενάρια που έχουν πέσει στα χέρια της, όπως αυτό της τελευταίας ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ