«Αυτή η τραγωδία με ωρίμασε απότομα»: Ο γιος του Nick Cave μιλάει για την καριέρα του στην οθόνη και για το νεκρό αδελφό του

«Αυτή η τραγωδία με ωρίμασε απότομα»: Ο γιος του Nick Cave μιλάει για την καριέρα του στην οθόνη και για το νεκρό αδελφό του Facebook Twitter
Ερλ Κέιβ: «Είμαστε όλοι στην οικογένεια διαφορετικοί από πριν, αλλά νομίζω στο τέλος μας έκανε καλό, όσο δύσκολο κι αν είναι να το πει κανείς αυτό».
0

H πρώτη εμφάνιση του Ερλ Κέιβ στην οθόνη ήταν το 2014 στο μουσικό ντοκιμαντέρ «20.000 μέρες στη Γη» με θέμα τον διάσημο πατέρα του. Μαζί με τον δίδυμο αδελφό του Άρθουρ, εικονίζονται στον καναπέ του σπιτιού τους στο Μπράιτον, φορώντας τη σχολική τους στολή, εκ δεξιών και εξ αριστερών του Νικ Κέιβ, ενώ κι οι τρεις τους τρώνε πίτσα και παρακολουθούν την ταινία "Scarface". Τα αγόρια ήταν τότε 13 ετών.

«Οι ταινίες ήταν μεγάλο κομμάτι της παιδικής μου ηλικίας», λέει σήμερα μιλώντας στον Guardian, o Ερλ, που φέτος θα κλείσει τα είκοσι. «Μια φορά την εβδομάδα ο μπαμπάς μου διοργάνωνε βραδιά 'ανάρμοστων' ταινιών και μας έδειχνε τις πιο ακραίες ταινίες. Δεν μας ενδιέφερε η ηθοποιία ή η σκηνοθεσία. Η ιδέα ήταν να δούμε τρομακτικά θρίλερ τρώγοντας ποπ κορν».

«Αυτή η τραγωδία με ωρίμασε απότομα»: Ο γιος του Nick Cave μιλάει για την καριέρα του στην οθόνη και για το νεκρό αδελφό του Facebook Twitter
O Earl Cave μικρός, με τον πατέρα του και τον πρόωρα χαμένο δίδυμο αδελφό του Arthur Cave.

Επτά χρόνια μετά από εκείνη την σκηνή, αποτελεί και ο ίδιος κομμάτι της βιομηχανίας μυθοπλασίας στην οθόνη ως ηθοποιός. Ήδη έχει αποκτήσει έντονη διασημότητα με τον ρόλο του υπερδραστήριου Φρόντο στην τηλεοπτική σειρά "The End of the F***ing World", προκαλώντας μια σειρά από εγκωμιαστικές κριτικές και άπειρες ενθουσιώδεις αναρτήσεις στα social media.

Μέσα στον επόμενο μήνα κυκλοφορούν και δύο νέες ταινίες στις οποίες συμμετέχει σε κεντρικούς ρόλους. Πρόκειται για το "True History of the Ned Kelly Gang" (Η αληθινή ιστορία της συμμορίας του Νεντ Κέλι), από τον σκηνοθέτη του πρόσφατου κινηματογραφικού «Μάκβεθ», Τζάστιν Κέρζτελ, και το βρετανικό νεανικό δράμα του Σάιμον Μπερντ "Days of the Bagnold Summer" – μια μεταφορά στο σινεμά του ομώνυμου graphic novel.

«Αυτή η τραγωδία με ωρίμασε απότομα»: Ο γιος του Nick Cave μιλάει για την καριέρα του στην οθόνη και για το νεκρό αδελφό του Facebook Twitter
Στο ρόλο του Φρόντο στην τηλεοπτική σειρά "The End of the F***ing World"

Στην πρώτη ταινία υποδύεται τον αδελφό του Νεντ Κέλι (τον οποίο έχει υποδυθεί παλιότερα ο Μικ Τζάγκερ στο σινεμά), του περιβόητου «λήσταρχου» / «Ρομπέν των δασών» που έδρασε τον 19ο αιώνα στην Αυστραλία σε μια σύγχρονη, «πανκ» εκδοχή του θρύλου του. Ως προετοιμασία μάλιστα για τους ρόλους τους, ο σκηνοθέτης έπεισε τους νεαρούς πρωταγωνιστές να φτιάξουν ένα συγκρότημα. Στην δεύτερη ταινία, ο Κέιβ καλείται να προσφέρει μια πιο χαμηλών τόνων και υποβλητική ερμηνεία στον ρόλο ενός εφήβου με κατάμαυρη γκαρνταρόμπα και διάφορα ζητήματα.

«Δεν έχω πρόβλημα να υποδυθώ είτε έναν μελαγχολικό είτε έναν άγριο έφηβο», λέει χαμογελώντας υπαινικτικά. Υπήρξε ο ίδιος κάτι από τα δύο; «Μάλλον καλό παιδί ήμουν. Στα 15 μου έγινα λίγο κωλόπαιδο και άρχισα να ντύνομαι φριχτά. Γκέτες, μπάγκι παντελόνια, φριχτά πράγματα».

«Αυτή η τραγωδία με ωρίμασε απότομα»: Ο γιος του Nick Cave μιλάει για την καριέρα του στην οθόνη και για το νεκρό αδελφό του Facebook Twitter
Στη νέα ταινία του, "True History of the Ned Kelly Gang"

Μάλλον ήταν μια πράξη επαναστατικής αντίδρασης κατά του απέριττου στυλ που εμφανίζουν πάντα και παντού τόσο ο πάντα κουστουμαρισμένος πατέρας του και το πρώην μοντέλο και νυν σχεδιάστρια μητέρα του.

«Εκ των υστέρων, νιώθω άσχημα που τους υποχρέωνα να κυκλοφορούν μαζί μου μ' αυτή την εμφάνιση», λέει. «Δεν μου έλεγαν τίποτα, μόνο καμιά φορά μου πρότειναν διακριτικά : 'Μήπως να δοκιμάσεις και κανένα παντελόνι ίσιας γραμμής;'. Η απάντηση μου; 'Χέσε μας ρε μπαμπά, δεν θα με βάλεις να φορέσω κουστούμι'».

Μπορεί να γελάει τώρα καθώς θυμάται τις εφηβικές ενδυματολογικές του επιλογές, η αλήθεια είναι όμως ότι στα εφηβικά του χρόνια ολόκληρη η οικογένεια βίωσε μια αβάσταχτη τραγωδία: τον θάνατο του δίδυμου αδελφού του Άρθουρ, που έχασε σε ηλικία 15 χρονών την ζωή του όταν έπεσε, υπό την επήρεια LSD από έναν γκρεμό στο Μπράιτον. Ο Ερλ εμφανίστηκε ξανά σε ντοκιμαντέρ για τον πατέρα του – στο "One More Time With Feeling" που γύρισε το 2016 ο Άντριου Ντόμινικ – αυτή τη φορά όμως η ατμόσφαιρα ήταν πολύ διαφορετική.

«Αυτή η τραγωδία με ωρίμασε απότομα»: Ο γιος του Nick Cave μιλάει για την καριέρα του στην οθόνη και για το νεκρό αδελφό του Facebook Twitter
Με τους γονείς του, Nick και Susie Cave.

«Ο Άντριου είναι οικογενειακός φίλος, συνεπώς δεν έμοιαζε ακριβώς με εισβολή η παρουσία της κάμερας, η αλήθεια είναι όμως ότι μας κλόνισε λίγο», λέει ο Ερλ Κέιβ. «Εμένα με άφησε γενικά απ΄ έξω γνωρίζοντας σε τι κατάσταση βρισκόμουν. Μέσα σ' όλα είχα και τις εξετάσεις του σχολείου. Τελικά όμως, η ταινία ήταν ένας υπέροχος φόρος τιμής στη μνήμη του αδελφού μου».

«Αυτό που συνέβη με άλλαξε βαθιά», συμπληρώνει διστακτικά μετά από μακρά παύση. «Ωρίμασα συναισθηματικά πολύ γρήγορα σε πρώιμη ηλικία. Η έντονη περίοδος που πέρασα μαζί με την οικογένειά μου ενώ προσπαθούσαμε να παρηγορήσουμε ο ένας τον άλλον, είχε ως αποτέλεσμα να βγούμε όλοι από την διαδικασία του θρήνου με την γνώση του πώς είναι να χάνεις ένα αγαπημένο πρόσωπο. Είμαστε όλοι πλέον διαφορετικοί άνθρωποι από πριν, αλλά νομίζω στο τέλος μας έκανε καλό, όσο δύσκολο κι αν είναι να το πει κανείς αυτό».

Με στοιχεία από τον Guardian

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

6 ντοκιμαντέρ που μας συγκλόνισαν στο Καστελλόριζο

Οθόνες / Η αποκαλυπτική ματιά 6 ξεχωριστών ντοκιμαντέρ του «Beyond Borders»

Το Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Καστελλορίζου πρόβαλε φέτος ταινίες πολιτικά φορτισμένες που οραματίζονται ένα μέλλον χωρίς σύνορα. Έξι από αυτές έκαναν ιδιαίτερη εντύπωση χάρη στην αισθητική και την προβληματική τους.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ο ξεχασμένος απαγωγέας Τόνι Κυρίτσης, που ενέπνευσε τον Γκας Βαν Σαντ για το Dead Man's Wire

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Dead Man’s Wire»: Η χλιαρή επιστροφή του Γκας βαν Σαντ

Μετά από πέντε χρόνια ο Αμερικανός σκηνοθέτης επανέρχεται με την ξεχασμένη ιστορία ενός απαγωγέα, κάνοντας μια βιογραφία με νόημα, που όμως δεν προσθέτει κάτι στη φιλμογραφία του.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Βίκι Κριπς στη LIFO: «Καθένας επιλέγει το δικό του δηλητήριο»

Οθόνες / Βίκι Κριπς: «Καθένας επιλέγει το δικό του δηλητήριο»

Η ηθοποιός που στάθηκε σαν ίση προς ίσο απέναντι σε ολόκληρο Ντάνιελ Ντέι-Λιούις μιλάει στη LiFO σε μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης με αφορμή την κυκλοφορία του «Hot Milk», που συμπεριλαμβάνει γυρίσματα στη χώρα μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
To αριστουργηματικό Ran του Κουροσάβα και 8 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Οθόνες / To αριστουργηματικό Ran του Κουροσάβα και 8 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Μια ταινία βασισμένη σε βιβλίο του Στίβεν Κινγκ, η επιστροφή του Ντάρεν Αρονόφσκι, η καλύτερη ταινία του Κουροσάβα σε επανέκδοση και το τέταρτο μέρος της σειράς ταινιών θρίλερ «Το Κάλεσμα» – Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
THE LIFO TEAM
«Η φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ζωντανεύει στη Βενετία

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Η φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ζωντανεύει στη Βενετία

Έκκληση από τους συντελεστές της ταινίας της Κάουτερ Μπεν Χάνια να σταματήσουν επιτέλους οι δολοφονίες παιδιών στη Γάζα, με αφορμή το σπαρακτικό τηλεφώνημα της 6χρονης Παλαιστίνιας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
A House of Dynamite

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «House of Dynamite»: Η Κάθριν Μπίγκελοου πατάει το κουμπί – και μας κόβει την ανάσα

Με χειρουργική ακρίβεια, η πρώτη γυναίκα που τιμήθηκε με Όσκαρ σκηνοθεσίας μας πείθει ανατριχιαστικά για τον επικείμενο πυρηνικό όλεθρο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο μάγος του Κρεμλίνου

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Ο μάγος του Κρεμλίνου»: Ο ρυθμιστής του Πούτιν δεν χωρά σε ταινία

Πίσω από το ψυχρό πρόσωπο της εξουσίας, κρύβεται ο ψίθυρος ενός σύγχρονου Ρασπούτιν. Ο Ολιβιέ Ασαγιάς τον ακολουθεί – αλλά μήπως τον πρόδωσε η φόρμα;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
No other choice

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «No other choice»: Η ταινία που θα οδηγήσει τον Παρκ Τσαν-γουκ στα Όσκαρ

Ο Κορεάτης σκηνοθέτης παραμένει ένας από τους μεγάλους σύγχρονους κινηματογραφιστές, αν και η αντικαπιταλιστική του σάτιρα «No other choice» δεν είναι η καλύτερή του ταινία.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Είναι σαν να κάνεις τον Δράκουλα χορτοφάγο»: Γιατί το σέξι τέρας του Φρανκενστάιν που παίζει ο Τζέικομπ Ελόρντι είναι λάθος

Οθόνες / Γιατί το σέξι τέρας του νέου «Φρανκενστάιν» είναι λάθος

Στη διασκευή του κλασικού μυθιστορήματος της Μέρι Σέλεϊ από τον Γκιγιέρμο ντελ Τόρο πρωταγωνιστεί ο «εξωφρενικά όμορφος» Τζέικομπ Ελόρντι στον ρόλο του τέρατος – πράγμα που έχει ως αποτέλεσμα μια ταινία χωρίς ειρμό. 
THE LIFO TEAM
O Στίβεν Κινγκ στο σινεμά: Οι 10 καλύτερες μεταφορές

Οθόνες / O Στίβεν Κινγκ στο σινεμά: Οι 10 καλύτερες μεταφορές

Είναι εντυπωσιακός ο αριθμός διασκευών του έργου του δημοφιλούς συγγραφέα που θα δούμε στο πανί, στο γυαλί και στο σανίδι, κι αυτό στάθηκε αφορμή για ένα αφιέρωμα στις καλύτερες ταινίες που ενέπνευσαν τα γραπτά του.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Φρανκενστάιν: Ένα θεσπέσιο μελόδραμα που σε παρασύρει και σε ματώνει

Ανταπόκριση από τη Βενετία / Φρανκενστάιν: Ένα θεσπέσιο μελόδραμα που σε παρασύρει και σε ματώνει

O Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο θα έκανε την Μέρι Σέλεϊ περήφανη. Ο δικός του Φρανκενστάιν κατορθώνει να μην προδώσει το πνεύμα του πολυδιασκευασμένου μυθιστορήματός της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
After the Hunt: Το #MeToo στα χέρια του Λούκα Γκουαντανίνο είναι μια μπερδεμένη υπόθεση

Ανταπόκριση από τη Βενετία / After the Hunt: Το #MeToo στα χέρια του Γκουαντανίνο είναι μια μπερδεμένη υπόθεση

Ο Λούκα Γκουαντανίνο νοσταλγεί τη χαμένη τέχνη του διαλόγου, αλλά το After the Hunt χάνει το δίκιο του στην ακαδημαϊκή φλυαρία και τις σεναριακές αστοχίες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Όλα του γάμου δύσκολα: 10 ταινίες για να δείτε μετά το «Ρόουζ εναντίον Ρόουζ»

Οθόνες / Όλα του γάμου δύσκολα: 10 ταινίες για να δείτε μετά το «Ρόουζ εναντίον Ρόουζ»

Από το «Awful Truth» του Λίο ΜακΚάρεϊ στο «Gone Girl» του Ντέιβιντ Φίντσερ κι από τις μπεργκμανικές «Σκηνές από έναν γάμο» στο «Revolutionary Road» του Σαμ Μέντες, ανατρέχουμε σε δέκα ταινίες για όσους ενώθηκαν ενώπιον Θεού κι ανθρώπων «μέχρι να τους χωρίσει ο θάνατος».   
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
ΒΟΥΓΟΝΙΑ

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Βουγονία»: Κριτική για τη νέα ταινία του Γιώργου Λάνθιμου

«Είναι περιπέτεια η "Βουγονία", fun και πιο περίπλοκη απ’ ότι δείχνει» - Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος καταγράφει τις εντυπώσεις του από την παγκόσμια πρεμιέρα της ταινίας στο 82ο Φεστιβάλ Βενετίας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Terence Stamp (1938-2025): Ο μάγκας του Λονδίνου που θα γινόταν Τζέιμς Μποντ

Οθόνες / Terence Stamp (1938-2025): Ο μάγκας του Λονδίνου που θα γινόταν Τζέιμς Μποντ

«Το άτακτο αγόρι του βρετανικού σινεμά βρήκε τον δρόμο του σε ώριμες επιλογές, είτε παίζοντας κάποιον αδυσώπητο κακό είτε αφήνοντας τα λακωνικά του διακριτικά σαν στάμπα, όνομα και πράγμα, σε σύντομες εμφανίσεις – εννοείται πως έχει υποδυθεί και τον διάβολο!»
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ