Από τι πέθανε τελικά ο Μάικλ Χάτσενς;

Από τι πέθανε τελικά ο Μάικλ Χάτσενς; Facebook Twitter
Η επίσημη αιτία θανάτου του Μάικλ Χάτσενς μπορεί να ήταν η αυτοκτονία διά απαγχονισμού αλλά, όπως αποκαλύπτει η ταινία, η νεκροψία είχε αποκαλύψει μεγάλες περιοχές βλάβης στον εγκέφαλο.
0

Ακολουθώντας το δρόμο των δύο αγρίως αποκαλυπτικών φετινών ντοκιμαντέρ για τον Μάικλ Τζάκσον (Leaving Neverland) και τον R Kelly (Surviving R Kelly), η ταινία "Mystify: Michael Hutchence" επιχειρεί να φωτίσει το μυστήριο γύρω από τον θάνατο του τραγουδιστή των INXS, ο οποίος βρέθηκε σε ηλικία 37 ετών κρεμασμένος στο δωμάτιο 524 του ξενοδοχείου Ritz-Carlton στο Σίδνεϊ στις 22 Νοεμβρίου του 1997.

Η επίσημη αιτία θανάτου έκανε λόγο για αυτοκτονία, η εκδοχή όμως που επιπλέει επίμονα εδώ και 22 χρόνια είναι ότι επρόκειτο για τραγικό ατύχημα στο πλαίσιο σεξουαλικού παιχνιδιού «αυτοερωτικής ασφυξίας». Στο ντοκιμαντέρ όμως εμφανίζεται να λέει η Έλενα Κρίστενσεν (το διάσημο supermodel) ότι το 1992, την περίοδο που τα είχε με τον Χάτσενς, κατά τη διάρκεια μιας έντονης φιλονικίας που είχε εκείνος ένα βράδυ με έναν ταξιτζή, κάποια στιγμή ήρθαν στα χέρια και ο τραγουδιστής έπεσε στο πεζοδρόμιο και χτύπησε άσχημα το κεφάλι του.

Όπως λέει η Κρίστενσεν, έμεινε αρκετή ώρα αναίσθητος στο δρόμο και με αίμα να ξεχειλίζει από τα αυτιά και το στόμα του. Όταν ξαναβρήκε τις αισθήσεις του, ήταν ήδη στο νοσοκομείο αλλά αρνήθηκε να κάνει εξετάσεις και έφυγε σε κατάσταση οργής και σύγχυσης. Μετά από αυτό, όπως λένε διάφοροι φίλοι του στο ντοκιμαντέρ, δεν ήταν ποτέ ο ίδιος: έγινε επιθετικός, απρόβλεπτος και «έμοιαζε να αναζητά διαρκώς όλο και περισσότερο κίνδυνο».

Η επίσημη αιτία θανάτου του, πέντε χρόνια αργότερα, μπορεί να ήταν η αυτοκτονία διά απαγχονισμού αλλά, όπως αποκαλύπτει η ταινία, η νεκροψία είχε αποκαλύψει μεγάλες περιοχές βλάβης στον εγκέφαλο.

Από τι πέθανε τελικά ο Μάικλ Χάτσενς; Facebook Twitter
Με την Κάιλι Μινόγκ στα '80s

Μια τέτοια αποκάλυψη αλλάζει την κοινή αντίληψη περί τραγικού σεξουαλικού ατυχήματος στην περίπτωση του θανάτου του Χάτσενς, εκδοχή την οποία είχε υποστηρίξει η τότε σύντροφός του Πόλα Γέιτς, η οποία θα έβρισκε επίσης τραγικό θάνατο τρία χρόνια μετά, τον Σεπτέμβριο του 2000, από υπερβολική δόση ηρωίνης. Η θεωρία της αυτοερωτικής ασφυξίας έχει κατά καιρούς αμφισβητηθεί έντονα, αλλά από τη στιγμή που κατοχυρώθηκε στη συνείδηση του κοινού ήταν δύσκολο να σβηστεί, κάτι που επιχειρεί να κάνει με το "Mystify" ο σκηνοθέτης της ταινίας και παλιός συνεργάτης των INXS, Ρίτσαρντ Λόουενσταϊν.

Από τι πέθανε τελικά ο Μάικλ Χάτσενς; Facebook Twitter
Mε την Ελένα Κρίστενσεν, υπήρξαν επίσης μαζί...

Η αίσθηση πάντως που αφήνει η ταινία, η οποία ξεκινά να προβάλλεται την επόμενη εβδομάδα στους βρετανικούς κινηματογράφους, είναι ότι το χτύπημα στο κεφάλι μπορεί να υπήρξε σοβαρός παράγοντας στον θάνατό του Μάικλ Χάτσενς, αλλά υπήρχαν και διάφοροι άλλες πιθανές αιτίες, είτε επρόκειτο για αυτοκτονία είτε για ατύχημα: ο περίεργος και οδυνηρός αποχωρισμός από τον αδελφό του όταν ήταν παιδί, η μακρόχρονη κατάχρηση ναρκωτικών ουσιών, η ανάμιξή του στο δραματικό σίριαλ της κηδεμονίας του παιδιού της Γέιτς και του Μπομπ Γκέλντοφ.

Η Πόλα Γέιτς πάντως, λίγο πριν πεθάνει, είχε πει σε συνέντευξή της ότι ποτέ δεν πίστεψε ότι ο Χάτσενς είχε πρόθεση να τελειώσει τη ζωή του και όταν της επισημάνθηκε τα ιατροδικαστικό πόρισμα, απάντησε: «Εγώ τον γνώριζα, όχι ο ιατροδικαστής».

 

Με στοιχεία από τον Guardian

Οθόνες
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιάννης Σολδάτος: «Ο μεγαλύτερος εχθρός μου είναι ο μικροαστισμός» ή «Το σινεμά ως μαζικό λαϊκό θέαμα έχει σχεδόν τελειώσει»

Βιβλίο / Γιάννης Σολδάτος: «Το σινεμά ως μαζικό λαϊκό θέαμα έχει σχεδόν τελειώσει»

Μια συζήτηση με τον σκηνοθέτη, εκδότη και συγγραφέα της συνοπτικής «Ιστορίας του Ελληνικού Κινηματογράφου» που πρόσφατα επανακυκλοφόρησε εμπλουτισμένη και σε ενιαία μορφή από τις εκδόσεις Αιγόκερως.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Aν είχα Πόδια θα σε Κλωτσούσα». Σιγά ρε φίλε, ένα σινεμά ήρθαμε!

Οθόνες / «Aν είχα Πόδια θα σε Κλωτσούσα». Σιγά ρε φίλε, ένα σινεμά ήρθαμε!

Κάνουμε χιούμορ, αλλά η ταινία της Μπρόνστιν παίρνει τα περισσότερα αστέρια της εβδομάδας (με ντεμπούτο A$AP Rocky). Άλλες πέντε ταινίες «βγαίνουν» στα σινεμά από σήμερα και υπάρχει κάτι για όλους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ποια είναι η καλύτερη και ποια η χειρότερη σειρά του 2025;

Pulp Fiction / Ποια είναι η καλύτερη και ποια η χειρότερη σειρά του 2025;

Pluribus ή All is Fair; Έχουν και τα δύο φανατικούς θαυμαστές που τους χωρίζει μία άβυσσος. Τα βρίσκουν στη μέση ίσως με τον τελευταίο κύκλο του Stranger Things. Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος και Γιάννης Βασιλείου μιλούν για τις τρεις πολυσυζητημένες σειρές στο studio της LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας για Παιδιά και Νέους

Οθόνες / Όσα παιδιά βρέθηκαν στην Ολυμπία 29/11-6/12 είδαν πολύ καλό σινεμά

Το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας για Παιδιά και Νέους ταξίδεψε για μια εβδομάδα τους θεατές του σε κάθε γωνιά της Γης, από τους καταυλισμούς της Παλαιστίνης μέχρι τις Φιλιππίνες και τα νησιά Γκαλάπαγκος.
ΚΟΡΙΝΑ ΦΑΡΜΑΚΟΡΗ
Τζον Κασσαβέτης, εξέχων δημιουργός της αμερικανικής αβάν-γκαρντ

Οθόνες / Τζον Κασσαβέτης: «Το καλύτερο location στον κόσμο είναι το ανθρώπινο πρόσωπο»

Γεννήθηκε σαν σήμερα ο Ελληνοαμερικανός σκηνοθέτης και ηθοποιός που έγραψε ιστορία στον κινηματογράφο με σπουδαίες ταινίες όπως οι «Μια γυναίκα εξομολογείται», «Νύχτα Πρεμιέρας», «Γκλόρια» και πολλές ακόμα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Η συγκλονιστική «Φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ακούγεται από σήμερα και στην Αθήνα

Οθόνες / Η συγκλονιστική «Φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ακούγεται από σήμερα και στην Ελλάδα

Ένα 6χρονο κορίτσι «φωνάζει» το πιο δυνατό αντιπολεμικό μήνυμα, οι Έλληνες διασκευάζουν Ντίκενς (και το κάνουν πολύ καλά) και άλλες πέντε ταινίες που μπορείτε να δείτε από σήμερα στα σινεμά.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Σινεμά από το μέλλον, για δύο εβδομάδες στην Αθήνα

Οθόνες / Σινεμά από το μέλλον, για δύο εβδομάδες στην Αθήνα

Το Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου της Αθήνας επιστρέφει. Για δύο εβδομάδες θα δούμε μερικές από τις πιο ενδιαφέρουσες ταινίες σύχρονων δημιουργών, παράλληλα με αποκατεστημένες κλασικές που άφησαν εποχή.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Beatles νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων

Daily / Beatles νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων

Η μυθική σειρά οκτώ (συν ένα) επεισοδίων που διασχίζει ολόκληρη την εξωπραγματική διαδρομή του πιο σημαντικού και πιο λατρεμένου συγκρότημα στην ιστορία, επέστρεψε στο Disney + σε νέα, αποκατεστημένη εκδοχή με πεντακάθαρη εικόνα και κρυστάλλινο ήχο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
«Barry Lyndon»: Η μεγαλειώδης ύβρις ενός όμορφου αριβίστα

Οθόνες / «Barry Lyndon»: Η μεγαλειώδης ύβρις ενός όμορφου αριβίστα

Πενήντα χρόνια μετά την πρώτη προβολή της, η ταινία του Στάνλεϊ Κιούμπρικ παραμένει ένα μεγάλο εικαστικό αριστούργημα και σίγουρα μία από τις ωραιότερες ταινίες που γυρίστηκαν ποτέ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Νταβίντ Πάμπλος: « Το Μεξικό βυθίζεται στη βία εδώ και πολλά χρόνια»

Οθόνες / Νταβίντ Πάμπλος: «Το Μεξικό βυθίζεται στη βία εδώ και πολλά χρόνια»

Βία, καρτέλ ναρκωτικών, τρόμος παντού, σκλάβοι του σεξ αλλά και queer έρωτες στο Μεξικό του σήμερα. Αυτό είναι το σκηνικό της συγκλονιστικής ταινίας «Στον δρόμο» που είδαμε στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης. Ο Μεξικανός σκηνοθέτης μίλησε στη LiFO για τη ζωή στο Μεξικό αλλά και για την τόλμη που χρειάστηκε να γυρίσει μια ταινία με ένα τόσο επικίνδυνο για τη χώρα του θέμα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Μουσική / Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Το 1995, όταν βγήκε στους κινηματογράφους το διάσημο άνιμε του Mamoru Oshii, οι αναφορές του στην ΑΙ ακούγονταν εξωγήινες. Σήμερα, μοιάζει πιο επίκαιρο και σύγχρονο από ποτέ. Το ίδιο και το σάουντρακ του Kenji Kawai. Σε λίγες μέρες προβάλλεται ξανά στην Αθήνα.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Βιμ Βέντερς: «Είμαι αισιόδοξος για το σινεμά, ο κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Οθόνες / Βιμ Βέντερς στη LifO: «O κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Με αφορμή το αφιέρωμα στο έργο του που είδαμε στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, ο Γερμανός σκηνοθέτης μάς μίλησε για την εκλεκτική συγγένεια που νιώθει με την Ιαπωνία και για τον τρόπο που του αρέσει να κάνει ταινίες, ενώ εξέφρασε την αισιοδοξία του για την επιστροφή του κοινού στις κινηματογραφικές αίθουσες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ