H απόλυτη ομορφιά της αρχαίας ελληνικής τέχνης: 35 λεπτομέρειες από το Μουσείο του Ηρακλείου

H απόλυτη ομορφιά της αρχαίας ελληνικής τέχνης: 35 λεπτομέρειες από το Μουσείο του Ηρακλείου Facebook Twitter
Ο πήλινος κρατήρας με τα ανάγλυφα λουλούδια, που ξεπηδούν από το σώμα και το πόδι του, αποτελεί ένα από τα πιο ξεχωριστά και πρωτότυπα δείγματα του πολύχρωμου καμαραϊκού ρυθμού της μινωικής κεραμικής, ο οποίος αναπτύχθηκε στην Κρήτη κατά την παλαιοανακτορική περίοδο. Τα πλαστικά ολόγλυφα λουλούδια, που παριστάνουν νάρκισσους ή κρίνα, είναι μοναδικά και εκπέμπουν ολοκάθαρα τη χάρη της φύσης.... Φωτ.: Στάθης Τσαγκαρουσιάνος/ LIFO
0

Αυτές οι 35 φωτογραφίες δεν αποτυπώνουν αξιολογικά το μοναδικό μουσείο του Ηρακλείου ― ένα από τα σπουδαιότερα της Ελλάδας. Τα περισσότερα αριστουργήματά του δεν συμπεριλαμβάνονται. Είναι περισσότερο οι εμμονές του βλέμματός μου, κυρίως πάνω σε λεπτομέρειες που έλκουν το μάτι, αλλά σπανίως αποτυπώνονται φωτογραφικά: το κίτρινο χρώμα ενός φύλλου, το θραύσμα στην άκρη μιας σύνθεσης κ.λπ. 

Είναι τέτοια η δύναμη αυτής της τέχνης, που όσο κι αν «ζουμάρεις», ανακαλύπτεις θησαυρούς μέσα στους θησαυρούς. Ανεξάντλητα. Ανεκτίμητα.

Περιέργως, όσο κι αν προσπαθήσεις, δεν θα καταφέρεις να δείξεις φωτογραφικά εκείνα που περισσότερο σε συγκινούν. Π.χ. το Ρυτό των θεριστών: κάθε φορά που βλέπω τους πανάρχαιους γεωργούς (15 αιώνες π.Χ. - πολύ πριν τον Όμηρο!) να κυκλώνουν με δρεπάνια και στάχια τη μαύρη πέτρα του, θέλω να φωτογραφίσω αυτό το ρωμαλέο και ζωτικό αίσθημα της γιορτής, την αλάνθαστη γεωμετρία, τη χάρη που μπλέκονται οι καρποί και οι μύες, τα χαμόγελα, το βροντερό τραγούδι― και είναι αδύνατον. Βγάζω μια μπάλα από στεατίτη.

Κάθε χρόνο, η επίσκεψη εκεί είναι η κορύφωση του παραθερισμού. Αν επισκέπτεστε την Κρήτη, είναι ανεπίτρεπτο να μη πάτε. Είναι και ιδανική η στιγμή. Λόγω κορωνοϊού, μπαίνουν λίγοι και μετρημένοι επισκέπτες κάθε φορά (τα μέτρα τηρούνται υποδειγματικά) κι έχεις την άνεση να κινείσαι ατάραχα στο συνήθως πηγμένο και πολύβουο μουσείο.

― Σ.Τσ.

H απόλυτη ομορφιά της αρχαίας ελληνικής τέχνης: 35 λεπτομέρειες από το Μουσείο του Ηρακλείου Facebook Twitter
Μοναδική στο είδος της λίθινη σαρκοφάγος, που βρέθηκε σε τάφο της Αγίας Τριάδας και περιείχε την ταφή κάποιου πρίγκηπα. Είναι επιχρισμένη με κονίαμα και ζωγραφισμένη με την τεχνική της τοιχογραφίας. Το αριστουργηματικό αυτό έργο διακρίνεται για τη ζωντάνια των χρωμάτων και την κίνηση των μορφών.Φωτ.: Στάθης Τσαγκαρουσιάνος/ LIFO
H απόλυτη ομορφιά της αρχαίας ελληνικής τέχνης: 35 λεπτομέρειες από το Μουσείο του Ηρακλείου Facebook Twitter
Τα Καμαραϊκά αγγεία ανήκουν στην κεραμική της Μεσομινωικής περιόδου που διακρίνεται για την πολύχρωμη διακόσμησή της και την υψηλή καλλιτεχνική της ποιότητα. Διακοσμούνταν συνήθως με πολύπλοκα καμπυλόγραμμα σχέδια γεμάτα φαντασία και πιο σπάνια με θέματα από τον ζωικό και φυτικό κόσμο. Φωτ.: Στάθης Τσαγκαρουσιάνος/ LIFO
H απόλυτη ομορφιά της αρχαίας ελληνικής τέχνης: 35 λεπτομέρειες από το Μουσείο του Ηρακλείου Facebook Twitter
Φωτ.: Στάθης Τσαγκαρουσιάνος/ LIFO
H απόλυτη ομορφιά της αρχαίας ελληνικής τέχνης: 35 λεπτομέρειες από το Μουσείο του Ηρακλείου Facebook Twitter
Φωτ.: Στάθης Τσαγκαρουσιάνος/ LIFO
H απόλυτη ομορφιά της αρχαίας ελληνικής τέχνης: 35 λεπτομέρειες από το Μουσείο του Ηρακλείου Facebook Twitter
Φωτ.: Στάθης Τσαγκαρουσιάνος/ LIFO
H απόλυτη ομορφιά της αρχαίας ελληνικής τέχνης: 35 λεπτομέρειες από το Μουσείο του Ηρακλείου Facebook Twitter
Φωτ.: Στάθης Τσαγκαρουσιάνος/ LIFO
H απόλυτη ομορφιά της αρχαίας ελληνικής τέχνης: 35 λεπτομέρειες από το Μουσείο του Ηρακλείου Facebook Twitter
Φωτ.: Στάθης Τσαγκαρουσιάνος/ LIFO
H απόλυτη ομορφιά της αρχαίας ελληνικής τέχνης: 35 λεπτομέρειες από το Μουσείο του Ηρακλείου Facebook Twitter
Φωτ.: Στάθης Τσαγκαρουσιάνος/ LIFO
H απόλυτη ομορφιά της αρχαίας ελληνικής τέχνης: 35 λεπτομέρειες από το Μουσείο του Ηρακλείου Facebook Twitter
Φωτ.: Στάθης Τσαγκαρουσιάνος/ LIFO
H απόλυτη ομορφιά της αρχαίας ελληνικής τέχνης: 35 λεπτομέρειες από το Μουσείο του Ηρακλείου Facebook Twitter
Καμαραϊκά αγγεία.. Φωτ.: Στάθης Τσαγκαρουσιάνος/ LIFO
H απόλυτη ομορφιά της αρχαίας ελληνικής τέχνης: 35 λεπτομέρειες από το Μουσείο του Ηρακλείου Facebook Twitter
Φωτ.: Στάθης Τσαγκαρουσιάνος/ LIFO
H απόλυτη ομορφιά της αρχαίας ελληνικής τέχνης: 35 λεπτομέρειες από το Μουσείο του Ηρακλείου Facebook Twitter
Φωτ.: Στάθης Τσαγκαρουσιάνος/ LIFO
H απόλυτη ομορφιά της αρχαίας ελληνικής τέχνης: 35 λεπτομέρειες από το Μουσείο του Ηρακλείου Facebook Twitter
Φωτ.: Στάθης Τσαγκαρουσιάνος/ LIFO
H απόλυτη ομορφιά της αρχαίας ελληνικής τέχνης: 35 λεπτομέρειες από το Μουσείο του Ηρακλείου Facebook Twitter
Φωτ.: Στάθης Τσαγκαρουσιάνος/ LIFO
H απόλυτη ομορφιά της αρχαίας ελληνικής τέχνης: 35 λεπτομέρειες από το Μουσείο του Ηρακλείου Facebook Twitter
Λεπτομέρεια από την σαρκοφάγο της Αγίας Τριάδας. Φωτ.: Στάθης Τσαγκαρουσιάνος/ LIFO
H απόλυτη ομορφιά της αρχαίας ελληνικής τέχνης: 35 λεπτομέρειες από το Μουσείο του Ηρακλείου Facebook Twitter
Το κύπελο της αναφοράς: Η κύρια σύνθεση απεικονίζει δύο αντιμέτωπους νεαρούς άνδρες. Ο ένας, ο πρίγκηπας, στέκεται σε τελετουργική στάση κρατώντας σκήπτρο στο δεξί χέρι, έχει μακριά μαλλιά και φοράει περίζωμα, υψηλά υποδήματα και περιδέραια. Απέναντί του στέκεται ο νεαρός αξιωματούχος με μαζεμένα μαλλιά και λοφίο στο κεφάλι. Φοράει περίζωμα και υψηλά υποδήματα και κρατάει σπαθί, ακουμπισμένο στο δεξί του ώμο, σε στάση χαρακτηριστική της αναφοράς... Φωτ.: Στάθης Τσαγκαρουσιάνος/ LIFO
H απόλυτη ομορφιά της αρχαίας ελληνικής τέχνης: 35 λεπτομέρειες από το Μουσείο του Ηρακλείου Facebook Twitter
Τρία ζευγάρια εραστών από πηλό. Φωτ.: Στάθης Τσαγκαρουσιάνος/ LIFO
H απόλυτη ομορφιά της αρχαίας ελληνικής τέχνης: 35 λεπτομέρειες από το Μουσείο του Ηρακλείου Facebook Twitter
Φωτ.: Στάθης Τσαγκαρουσιάνος/ LIFO
H απόλυτη ομορφιά της αρχαίας ελληνικής τέχνης: 35 λεπτομέρειες από το Μουσείο του Ηρακλείου Facebook Twitter
Πολλοί συνειρμοί. Φωτ.: Στάθης Τσαγκαρουσιάνος/ LIFO
H απόλυτη ομορφιά της αρχαίας ελληνικής τέχνης: 35 λεπτομέρειες από το Μουσείο του Ηρακλείου Facebook Twitter
Φωτ.: Στάθης Τσαγκαρουσιάνος/ LIFO
H απόλυτη ομορφιά της αρχαίας ελληνικής τέχνης: 35 λεπτομέρειες από το Μουσείο του Ηρακλείου Facebook Twitter
Καμαραϊκά αγγεία. Βότσαλα έχουν εντεθεί περιμετρικά. Φωτ.: Στάθης Τσαγκαρουσιάνος/ LIFO
H απόλυτη ομορφιά της αρχαίας ελληνικής τέχνης: 35 λεπτομέρειες από το Μουσείο του Ηρακλείου Facebook Twitter
Φωτ.: Στάθης Τσαγκαρουσιάνος/ LIFO
H απόλυτη ομορφιά της αρχαίας ελληνικής τέχνης: 35 λεπτομέρειες από το Μουσείο του Ηρακλείου Facebook Twitter
Καμαραϊκό αγγείο. Φωτ.: Στάθης Τσαγκαρουσιάνος/ LIFO
H απόλυτη ομορφιά της αρχαίας ελληνικής τέχνης: 35 λεπτομέρειες από το Μουσείο του Ηρακλείου Facebook Twitter
Φωτ.: Στάθης Τσαγκαρουσιάνος/ LIFO
H απόλυτη ομορφιά της αρχαίας ελληνικής τέχνης: 35 λεπτομέρειες από το Μουσείο του Ηρακλείου Facebook Twitter
Καμαραϊκά αγγεία Φωτ.: Στάθης Τσαγκαρουσιάνος/ LIFO
H απόλυτη ομορφιά της αρχαίας ελληνικής τέχνης: 35 λεπτομέρειες από το Μουσείο του Ηρακλείου Facebook Twitter
Από το άνοιγμα της πόρτας, που έκλεινε με ξεχωριστό θυρόφυλλο, φαίνεται η γνωστή γυναικεία θεότητα με υψωμένα χέρια και πόλο στο κεφάλι. Είναι καθισμένη σε θρανίο και στο ένα χέρι της κρατεί κυκλικό αντικείμενο. Πάνω στην ελαφρά θολωτή στέγη του κτίσματος δύο ανθρώπινες μορφές με χαμηλά ταινιωτά καλύμματα στο κεφάλι... Φωτ.: Στάθης Τσαγκαρουσιάνος/ LIFO
H απόλυτη ομορφιά της αρχαίας ελληνικής τέχνης: 35 λεπτομέρειες από το Μουσείο του Ηρακλείου Facebook Twitter
Φωτ.: Στάθης Τσαγκαρουσιάνος/ LIFO
H απόλυτη ομορφιά της αρχαίας ελληνικής τέχνης: 35 λεπτομέρειες από το Μουσείο του Ηρακλείου Facebook Twitter
Το Ρυτό των Θεριστών συγκαταλέγεται στα κυριότερα καλλιτεχνικά έργα της Μινωικής Εποχής. Συγκεκριμένα, χρονολογείται στην Ύστερη Εποχή του Χαλκού, στη Νεοανακτορική περίοδο, περίπου μεταξύ 1550 - 1500 π.Χ. Το υλικό από το οποίο είναι φτιαγμένο είναι ο μαύρος στεατίτης (μαλακή πέτρα). Το αγγείο βρέθηκε στην βασιλική έπαυλη της Αγίας Τριάδας στο Ηράκλειο Κρήτης. Το περίφημο «αγγείο των θεριστών» συγκαταλέγεται στα αριστουργήματα της νεοανακτορικής τέχνης. Πρόκειται για ρυτό με ωοειδές σχήμα, που θυμίζει αυγό στρουθοκαμήλου, και η επιφάνειά του καλύπτεται με μια μοναδική παράσταση. Σε χαμηλό ανάγλυφο αποδίδεται πομπή ανδρών, που προχωρούν σε ομάδες κρατώντας θεριστικά εργαλεία στον ώμο τους, ενώ ορισμένοι τραγουδούν με τη συνοδεία σείστρου. Την πομπή οδηγεί ένας μεσήλικας με μακριά μαλλιά, που φοράει παράξενο φωλιδωτό χιτώνα με κρόσσια και στο δεξί του χέρι κρατάει ανασηκωμένο ραβδί. Συνθετική δύναμη, ζωντάνια και ανατομική ακρίβεια κυριαρχούν στην παράσταση, η οποία διαθέτει ρυθμό και μουσικότητα στην κίνηση. Αποκορύφωμα της ευαισθησίας του καλλιτέχνη και της ζωντάνιας της σκηνής είναι η απεικόνιση ενός άνδρα που γυρνάει το κεφάλι του προς τα πίσω, γελώντας περιπαικτικά προς έναν άλλο, που μάλλον έχει σκοντάψει....Φωτ.: Στάθης Τσαγκαρουσιάνος/ LIFO
H απόλυτη ομορφιά της αρχαίας ελληνικής τέχνης: 35 λεπτομέρειες από το Μουσείο του Ηρακλείου Facebook Twitter
Φωτ.: Στάθης Τσαγκαρουσιάνος/ LIFO
H απόλυτη ομορφιά της αρχαίας ελληνικής τέχνης: 35 λεπτομέρειες από το Μουσείο του Ηρακλείου Facebook Twitter
Φωτ.: Στάθης Τσαγκαρουσιάνος/ LIFO
H απόλυτη ομορφιά της αρχαίας ελληνικής τέχνης: 35 λεπτομέρειες από το Μουσείο του Ηρακλείου Facebook Twitter
Φωτ.: Στάθης Τσαγκαρουσιάνος/ LIFO
H απόλυτη ομορφιά της αρχαίας ελληνικής τέχνης: 35 λεπτομέρειες από το Μουσείο του Ηρακλείου Facebook Twitter
Φωτ.: Στάθης Τσαγκαρουσιάνος/ LIFO
H απόλυτη ομορφιά της αρχαίας ελληνικής τέχνης: 35 λεπτομέρειες από το Μουσείο του Ηρακλείου Facebook Twitter
Μοναδική στο είδος της λίθινη σαρκοφάγος, που βρέθηκε σε τάφο της Αγίας Τριάδας και περιείχε την ταφή κάποιου πρίγκηπα. Είναι επιχρισμένη με κονίαμα και ζωγραφισμένη με την τεχνική της τοιχογραφίας. Το αριστουργηματικό αυτό έργο διακρίνεται για τη ζωντάνια των χρωμάτων και την κίνηση των μορφών. 'Ανδρες ντυμένοι με δέρματα ζώων, σε πομπή, προσφέρουν ομοίωμα πλοίου και ζώα στο θεοποιημένο νεκρό, ο οποίος στέκεται μπροστά από ένα ναόμορφο κτήριο και δίπλα σε βαθμιδωτό βωμό και δένδρο.Φωτ.: Στάθης Τσαγκαρουσιάνος/ LIFO
H απόλυτη ομορφιά της αρχαίας ελληνικής τέχνης: 35 λεπτομέρειες από το Μουσείο του Ηρακλείου Facebook Twitter
Έξοχα δείγματα της μινωικής μικροπλαστικής αποτελούν τα δύο περίφημα αγαλματίδια που απεικονίζουν τη χθόνια μινωική θεά των όφεων, ίσως τη μητέρα θεά και την κόρη. Το μικρότερο από αυτά παριστάνει τη θεά όρθια, με ανασηκωμένα χέρια, να κρατάει από ένα φίδι στο καθένα. Φορεί το περίτεχνο μινωικό ένδυμα, το στενό περικόρμιο με μανίκια που αφήνει ακάλυπτο το πλούσιο στήθος, και το μακρύ φόρεμα που διαχωρίζεται σε επτά επάλληλα οριζόντια επίπεδα και καλύπτεται με κοντή ποδιά, ενώ στο κεφάλι φέρει χαμηλό περίτεχνο κάλυμμα, πάνω στο οποίο κάθεται ένας πάνθηρας.... Φωτ.: Στάθης Τσαγκαρουσιάνος/ LIFO
Αρχαιολογία & Ιστορία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μαριχουάνα στοπ

Αρχαιολογία & Ιστορία / Ψαλιδισμένοι στίχοι, σενάρια και μπομπίνες: Ντοκουμέντα από τη χουντική λογοκρισία στις τέχνες

Με αφορμή τη συμπλήρωση μισού αιώνα από την αποκατάσταση της δημοκρατίας στην Ελλάδα, η LiFO σε συνεργασία με τα Γενικά Αρχεία του Κράτους παρουσιάζει άγνωστα ντοκουμέντα που αφορούν τη λογοκρισία της επταετίας.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΕΛΑΣΑΚΗΣ
H συναρπαστική ιστορία της Αφροδίτης της Μήλου

Ιστορία μιας πόλης / H συναρπαστική ιστορία της Αφροδίτης της Μήλου

Το 1820, και ενώ η Επανάσταση μαίνεται, ένας αγρότης ανακαλύπτει σε ένα χωράφι της Μήλου ένα μαρμάρινο άγαλμα, η τύχη του οποίου έμελλε να μοιάσει με ταινία. Η Αγιάτη Μπενάρδου συνομιλεί με την Όλγα Παλαγγιά για μία από τις συναρπαστικότερες ιστορίες στην Ιστορία της Τέχνης.
ΑΓΙΑΤΗ ΜΠΕΝΑΡΔΟΥ
Αποκάλυψη τώρα: Νέα στοιχεία έρχονται στο φως για την ανθρωποθυσία μέσα στις χιλιετίες

Αρχαιολογία & Ιστορία / Αποκάλυψη τώρα: Νέα στοιχεία έρχονται στο φως για την ανθρωποθυσία μέσα στις χιλιετίες

Η μελέτη του αρχαίου DNA και άλλες σύγχρονες επιστημονικές εξελίξεις αμφισβητούν τις υποθέσεις σχετικά με αυτές τις τελετουργίες που συνέβαιναν σε όλα σχεδόν τα μέρη του κόσμου.
THE LIFO TEAM
Άγνωστα σχέδια και τεκμήρια για τους φάρους της Αίγινας, της Σύρου και της Ψυττάλειας.

Αρχαιολογία & Ιστορία / Άγνωστα σχέδια και τεκμήρια για τους ιστορικούς πέτρινους φάρους της Αίγινας, της Σύρου και της Ψυττάλειας

Η LiFO, σε συνεργασία με τα Γενικά Αρχεία του Κράτους, παρουσιάζει άγνωστα σχέδια και τεκμήρια για τρεις πανέμορφους φάρους της Ελλάδας, του Πειραιά (Ψυττάλεια), της Αίγινας και της Σύρου, που μετρούν σχεδόν δύο αιώνες ζωής.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΕΛΑΣΑΚΗΣ
Τσιγγάνοι, Γύφτοι, Κατσίβελοι, Αθίγγανοι. Ποιες είναι οι «φυλές» των Ρομά στην Αθήνα;

Ιστορία μιας πόλης / Ποιες είναι οι «φυλές» των Ρομά στην Αθήνα;

Προ τριετίας, η Γενική Απογραφή του Πληθυσμού κατέγραψε σχεδόν 117.500 μόνιμους κατοίκους οι οποίοι ανήκουν στη φυλή των Ρομά, ενώ η μεγαλύτερη συγκέντρωση εντοπίζεται στην περιφέρεια Αττικής. Για κάποιους από εμάς είναι γείτονές μας ενώ για άλλους ένα ξένο σώμα. Η Αγιάτη Μπενάρδου συζητά με την Μαρία Φακιολά για τους Ρομά στην Αττική.
ΑΓΙΑΤΗ ΜΠΕΝΑΡΔΟΥ
Λέλα Καραγιάννη: Η συγκλονιστική ιστορία της ηρωίδας - κατασκόπου της Εθνικής Αντίστασης

Σαν Σήμερα Γεννήθηκε / Λέλα Καραγιάννη: Η ηρωίδα-κατάσκοπος της Εθνικής Αντίστασης

Δρόμοι πήραν το όνομά της, προτομή της στέκεται στα Εξάρχεια, μετά θάνατον βραβεύτηκε από την Ακαδημία Αθηνών, ντοκιμαντέρ περιστρέφονται γύρω από τη ζωή της. Η Αγιάτη Μπενάρδου συζητά με τον σκηνοθέτη Βασίλη Λουλέ για τη Λέλα Καραγιάννη.
ΑΓΙΑΤΗ ΜΠΕΝΑΡΔΟΥ
Η ιστορία καινοτομίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών

Ιστορία μιας πόλης / Η ιστορία καινοτομίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών

Η Αγιάτη Μπενάρδου συζητά με τη Χάιδω Μπάρκουλα για το πανεπιστήμιο με το επιβλητικό κεντρικό κτίριο - σήμα κατατεθέν επί της Πατησίων, σχεδιασμένο από τον σπουδαίο αρχιτέκτονα Αναστάσιο Μεταξά, τον πρώτο πρόεδρο του ιστορικού Συλλόγου Αρχιτεκτόνων.
ΑΓΙΑΤΗ ΜΠΕΝΑΡΔΟΥ
Ποιες ήταν οι αντιλήψεις των Βυζαντινών για το φύλο και τη σεξουαλικότητα;

Βιβλίο / Mια συζήτηση για το σεξ και το φύλο στο Βυζάντιο με τον ιστορικό Χάρη Μεσσή

Ίσως όχι πάντα τόσο σκοταδιστικές όσο θα πίστευε κανείς, και σίγουρα ενδιαφέρουσες, καθώς μάλιστα κάποιες από τις αντιλήψεις αυτές επιβιώνουν μέσω της θρησκείας μέχρι σήμερα.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Μια βόλτα στους κήπους του Τατοΐου

Ιστορία μιας πόλης / Τατόι: Τι μένει ίδιο και τι αλλάζει στους περίφημους κήπους του;

Η Αγιάτη Μπενάρδου συζητά με την αρχιτέκτονα τοπίου Έλλη Παγκάλου για τους κήπους του Τατοΐου, του θερινού ανακτόρου της πρώην βασιλικής οικογένειας. Tι θα μείνει το ίδιο και τι πρόκειται να αλλάξει στο πλαίσιο της ανάπλασής τους;
ΑΓΙΑΤΗ ΜΠΕΝΑΡΔΟΥ
Όταν οι εξόριστοι της Σπιναλόγκας μεταφέρθηκαν στο Αιγάλεω

Ιστορία μιας πόλης / Όταν οι εξόριστοι της Σπιναλόγκας μεταφέρθηκαν στο Αιγάλεω

Πότε δημιουργείται η αποικία των ανθρώπων που έπασχαν από τη νόσο του Χάνσεν, από ποιους και με τι σκοπό; Και πώς βρέθηκαν στην Αθήνα; Η Αγιάτη Μπενάρδου συνομιλεί με τον Στέλιο Λεκάκη.
ΑΓΙΑΤΗ ΜΠΕΝΑΡΔΟΥ