Αναβάθμιση στο ηλεκτρονικό εισιτήριο - Σε ποιους αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία επεκτείνεται

Αναβάθμιση στο ηλεκτρονικό εισιτήριο - Σε ποιους αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία επεκτείνεται Facebook Twitter
Φωτογραφία αρχείου. ΑΝΤΩΝΗΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI
1

Το ηλεκτρονικό εισιτήριο επεκτείνεται μέσω πολιτιστικής χορηγίας στον αρχαιολογικό χώρο της Αρχαίας Ολυμπίας, ύστερα από θετική γνωμοδότηση του ΚΑΣ, όπως ενημερώνει με ανακοίνωσή του το υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού.

«Ταυτόχρονα, έχει συμβασιοποιηθεί από τις υπηρεσίες του υπουργείου η επέκταση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στους Βασιλικούς Τάφους των Αιγών (Βεργίνα), ενώ ακολουθεί το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο, με την αντίστοιχη προεργασία να έχει γίνει για τους Δελφούς και τα μνημεία και μουσεία της Θεσσαλονίκης (Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης, Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού, Ροτόντα, Λευκός Πύργος). Επίσης, τέθηκε σε λειτουργία η ειδικά διαμορφωμένη διαδικτυακή υπηρεσία για τους επαγγελματίες του τουρισμού (b2b), η οποία έγινε δεκτή με ικανοποίηση κατά την παρουσίασή της και ήδη χρησιμοποιείται από τους πιστοποιημένους συνεργάτες του τουριστικού κλάδου», συμπληρώνει το ΥΠΠΟΑ.

«Παράλληλα» συνεχίζει η ανακοίνωση, «ικανοποιείται το διαχρονικό αίτημα των ξεναγών για χορήγηση ηλεκτρονικής κάρτας εισόδου στους αρχαιολογικούς χώρους, τα μνημεία και τα μουσεία», ενώ «στο πλαίσιο της βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους επισκέπτες της Ακρόπολης, το σημαντικότερο μνημείο της χώρας που δέχεται εκατομμύρια επισκεπτών κάθε χρόνο, εντάσσεται η δημιουργία εκδοτηρίων ταχείας διέλευσης (fast lane) που έχουν ήδη ξεκινήσει να εξυπηρετούν όσους εκδίδουν διαδικτυακά το εισιτήριό τους και επιθυμούν να προμηθευτούν εύκολα και γρήγορα εισιτήρια για δικαιούχους ελεύθερης εισόδου που συνοδεύουν (πχ οικογένειες με παιδιά)».

Παράλληλα, έχουν τοποθετηθεί και λειτουργούν οικίσκοι με αυτόματους πωλητές για την ταχύτερη εξυπηρέτηση των επισκεπτών που εκδίδουν τα εισιτήριά τους επιτόπου, ενώ, όπως επισημαίνει το ΥΠΠΟΑ, «σε συνέχεια σχετικής έγκρισης του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου, προχωρούν οι εργασίες για την αναβάθμιση των εγκαταστάσεων στις εισόδους του χώρου για την καλύτερη υποστήριξη του συστήματος του ηλεκτρονικού εισιτηρίου».

«Την ίδια ώρα, τα στοιχεία για τη χρήση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στην Ακρόπολη δικαιώνουν την πολιτική του υπουργείου, καθώς το ποσοστό των κανονικών εισιτηρίων που εκδίδονται διαδικτυακά από μεμονωμένους επισκέπτες διπλασιάστηκε σε σχέση με πέρυσι, φτάνοντας στο 10%. Συνολικά, τον Μάιο και του Ιούνιο, το 50% των εισιτηρίων εκδόθηκαν από εναλλακτικά κανάλια πώλησης εκτός των εκδοτηρίων (διαδικτυακή εφαρμογή, αυτόματοι πωλητές, εκδοτήριο ομαδικών εισιτηρίων στη Ροβέρτου Γκάλι), συμβάλλοντας στην ταχύτερη εξυπηρέτηση των επισκεπτών και στη βελτίωση της εμπειρίας της επίσκεψης. Είναι, λοιπόν, σαφές, ότι κερδήθηκε το μεγάλο στοίχημα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου για τους αρχαιολογικούς χώρους, τα μνημεία και τα μουσεία, το οποίο, αφού υλοποιήσαμε με επιτυχία, επεκτείνουμε σε περισσότερους χώρους με στόχο την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας στους επισκέπτες, αλλά και τη διασφάλιση των εσόδων από τη διαχείριση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς», καταλήγει το ΥΠΠΟΑ στην ανακοίνωσή του.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ - ΜΠΕ

Culture
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.

σχόλια

1 σχόλια
Θέλω διαρκείας και οικογενειακά εισιτήρια. Και σε οικονομικές εκδοσεις για τους χειμερινούς μήνες.Δεν καταλαβαίνω γιατί μια οικογένεια να πάει στο Mall και όχι στον Κεραμεικό.Ένα οικογενειακό διαρκείας των 50€ για υπαίθριους αρχαιολογικούς χώρους για Νοέμβρη έως Απρίλη γιατί να μην υπάρχει;