Οι άσχετες στις Χρυσές Σφαίρες - Οι μοναδικές που δεν φόρεσαν μαύρο και πόσο «φάουλ» ήταν τελικά αυτό

Οι άσχετες στις Χρυσές Σφαίρες - Οι μοναδικές που δεν φόρεσαν μαύρο και πόσο «φάουλ» ήταν τελικά αυτό Facebook Twitter
8

Είναι η πρώτη φορά που κάτι τέτοιο έγινε σε κόκκινο χαλί και υπήρξε τόσο μαζική συμμετοχή, αλλά υπήρξαν και τρεις παραφωνίες.

Όλες οι διάσημες σταρ, οι δημιουργοί και οι γυναίκες του χώρου της βιομηχανίας του κινηματογράφου εμφανίστηκαν χθες φορώντας μαύρα ρούχα δείχνοντας έτσι την συμπαράστασή τους στο κίνημα Time's Up.

Η πρωτοβουλία, που αποφασίστηκε σαν ένδειξη διαμαρτυρίας για τις σεξουαλικές παρενοχλήσεις στο Χόλιγουντ και ως ένδειξη στήριξης στις γυναίκες που έχουν δεχθεί κακοποιήσεις και εκβιασμούς, προκάλεσε ωστόσο αρκετές συζητήσεις και για κάποιους ήταν από ανούσια έως απλά υποκριτική. 

Διατυπώθηκαν απόψεις που μεταξύ άλλων ανέφεραν πως όποιος επιθυμούσε πραγματικά να κάνει μια ηχηρή δήλωση, δεν θα έπρεπε να πάει καν στα βραβεία. 

Όμως κατά γενική ομολογία τα σχόλια και τα δημοσιεύματα ήταν υπέρ των διάσημων που εμφανίστηκαν μαυροφορεμένοι.

Και καθώς ακόμη και άντρες επέλεξαν χθες να φορέσουν ολόμαυρα ρούχα, οι τρεις κυρίες που δεν ακολούθησαν τον κανόνα, ξεχώρισαν  για τους εντελώς λάθος λόγους.

Το μοντέλο Barbara Meier, η Meher Tatna Πρόεδρος του Hollywood Foreign Press Association και η ηθοποιός Bianca Blanco δεν επέλεξαν μαύρο.

Οι τρεις κυρίες βρέθηκαν στο στόχαστρο του Τύπου καθώς δεν είχαν προηγουμένως δηλώσει πως δεν θα ακολουθήσουν τον «κανόνα» του μαύρου. Θα μπορούσαν να το έχουν κάνει ως αντίδραση και ως ξεχωριστή δήλωση σχετικά με το θέμα ή θα ήταν επίσης ελεύθερες να κάνουν την δική τους επιλογή. Αλλά το γεγονός πως οι σχετικές δηλώσεις έγιναν μετά και ενώ όλοι τις ξεχώριζαν, προκαλεί περαιτέρω αμηχανία.

«Φόρεσε το φόρεμα που επέλεξε με τη μητέρα της. Ως μέρος της ινδικής κουλτούρας, είναι συνηθισμένο να φοράει κανείς ένα γιορτινό χρώμα κατά τη διάρκεια ενός εορτασμού» αναφέρθηκε από μια πηγή σχετικά με το χρωματιστό φόρεμα της. Η ίδια πηγή υποστήριξε πως η Tatna στηρίζει απόλυτα το κίνημα Time's Up.

Οι άσχετες στις Χρυσές Σφαίρες - Οι μοναδικές που δεν φόρεσαν μαύρο και πόσο «φάουλ» ήταν τελικά αυτό Facebook Twitter

Η Meier με τη σειρά της επέλεξε το Instagram για να εξηγήσει την απόφασή της, υποστηρίζοντας ότι μετά από πολυετείς προσπάθειες για ελευθερία, οι γυναίκες πρέπει να μπορούν να φορούν ό, τι θέλουν. Ωστόσο, έγραψε πως επίσης στηρίζει το κίνημα.

Οι άσχετες στις Χρυσές Σφαίρες - Οι μοναδικές που δεν φόρεσαν μαύρο και πόσο «φάουλ» ήταν τελικά αυτό Facebook Twitter

Τελευταία και μάλλον χειρότερη επιλογή για έναν ακόμη λόγο ήταν αυτή της Bianca Blanco.

Οι άσχετες στις Χρυσές Σφαίρες - Οι μοναδικές που δεν φόρεσαν μαύρο και πόσο «φάουλ» ήταν τελικά αυτό Facebook Twitter

Η ηθοποιός όχι απλά δεν φόρεσε μαύρα, αλλά επέλεξε ένα κατακόκκινο φόρεμα το οποίο επιπλέον ήταν και τολμηρό - και φυσικά συγκέντρωσε τα περισσότερα και χειρότερα σχόλια.

Το για πολλούς εντελώς ακατάλληλο με τη συγκυρία φόρεμα βρίσκεται σήμερα στα πρωτοσέλιδα των ταμπλόιντς δίπλα σε δηλητηριώδεις τίτλους.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Να ποια είναι τελικά η Blanca Blanco και να ποιος στην ευχή την κάλεσε στις Χρυσές Σφαίρες

Oscars News
8

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Αποκάλυψη στους Τροπικούς»: Ένα πραγματικά σπουδαίο ντοκιμαντέρ μόλις ανέβηκε στο Netflix  

Daily / «Αποκάλυψη στους Τροπικούς»: Ένα πραγματικά σπουδαίο ντοκιμαντέρ μόλις ανέβηκε στο Netflix  

Η τελευταία ερευνητική δουλειά της βραβευμένης σκηνοθέτριας Πέτρα Κόστα, είναι ένα υποδειγματικό, υποβλητικό ντοκιμαντέρ με κεντρικό άξονα την καθοριστική συμβολή των Βραζιλιάνων Ευαγγελιστών στην άνοδο του «Τραμπ των Τροπικών» στην εξουσία.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Το «requel» ενός θρίλερ των 90s και 8 ακόμη λόγοι να πάτε σινεμά

Οθόνες / Το requel ενός θρίλερ των ΄90s και 7 ακόμα λόγοι να πάτε σινεμά

Η ανάσταση του «I Know What You Did Last Summer», η νέα ταινία του Φρανσουά Οζόν, η έκπληξη των Καννών «Sorry Baby» και η ταινία που εδραίωσε το άστρο της Μόνικα Μπελούτσι - Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
THE LIFO TEAM
ΕΠΕΞ MICHAEL DOUGLAS

Οθόνες / Μάικλ Ντάγκλας: Το ήσυχο αντίο ενός ανήσυχου σταρ

«Nepo baby» πριν καν υπάρξει ο όρος, ο Μάικλ Ντάγκλας βρήκε τη δική του φωνή μέσα από ρόλους που σφράγισαν το Χόλιγουντ, φτάνοντας σε μια καριέρα έξι δεκαετιών γεμάτη σκαμπανεβάσματα και δυνατές στιγμές.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
TAINIES

Οθόνες / Ο ανανεωμένος Superman και 6 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Ένας υπερήρωας, μερικοί επικίνδυνοι καρχαρίες, ένα αμερικανικό ρομαντικό δράμα, μπόλικος σουρεαλισμός και γαλλικό chanson: Το κινηματογραφικό μενού της εβδομάδας έχει από όλα - Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
THE LIFO TEAM
Superman: Ένα αβαρές επεισόδιο κυριακάτικου cartoon

Oθόνες / Superman: Ένα αβαρές επεισόδιο κυριακάτικου καρτούν

Υπερφορτωμένο, κατά διαστήματα απολαυστικό, με μια τετράποδη προσθήκη που θα κάνει τους ζωόφιλους να γαβγίζουν από χαρά, το «Superman» του Τζέιμς Γκαν δεν προσποιείται πως θέλει να προσφέρει τίποτα παραπάνω από δύο ευχάριστες ώρες στο σινεμά.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Superman, καρχαρίες και Νταλί από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Superman, καρχαρίες και Νταλί από αύριο στους κινηματογράφους

Η πρώτη ταινία του αναγεννημένου διευρυμένου σύμπαντος της DC, ο υβριδικός μεταμεσονύκτιος χαβαλές του «Dangerous Animals» και το χιτσκοκικό «Spellbound», με την ονειρική σεκάνς ανθολογίας που σχεδίασε ο Σαλβαδόρ Νταλί, ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Νύχτα Αγωνίας: Το trendy δράμα του Χίτσκοκ με τη συμμετοχή του Νταλί

Οθόνες / Νύχτα Αγωνίας: Το trendy δράμα του Χίτσκοκ με τη συμμετοχή του Νταλί

Ο μεγαλοπαραγωγός Ντέιβιντ Ο. Σέλζνικ επιθυμούσε ένα trendy δράμα για την ψυχανάλυση, ενώ ο Άλφρεντ Χίτσκοκ γύρισε άλλο ένα θρίλερ για το σεξ, την ερωτική επιθυμία και τον ρόλο μιας δυναμικής γιατρού, απροστάτευτης σε ένα σεξιστικό ανδροκρατούμενο μικρόκοσμο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Αναγέννηση του Jurassic World με ανακυκλωμένα υλικά, ανακουφιστικά αναχρονιστική

Οθόνες / Jurassic World: Ανακυκλωμένα υλικά, ανακουφιστικό πισωγύρισμα

Ο Κόλιν Τρεβόροου ξεκίνησε δυνατά τη δεύτερη τριλογία του Jurassic σύμπαντος και την έστειλε στον αγύριστο ή περίπου στη μέση του πουθενά, με τους τροποποιημένους δεινοσαύρους αδέσποτους, οπλισμένους κι επικίνδυνους, σε ένα φινάλε με οικολογικές κορόνες, πανηγυρικά χαοτικό, ψευδεπίγραφα απειλητικό και, εν τέλει, εξαιρετικά ανιαρό.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ