Ιαπωνικές Παγόδες στη Βούλα Αττικής

Ιαπωνικές Παγόδες στη Βούλα Αττικής Facebook Twitter
1

Το ρηξικέλευθο και τολμηρό αυτό πρότζεκτ εκπροσωπεί τη σύγχρονη τάση της αρχιτεκτονικής δημιουργίας που εκφράζεται με ελεύθερες φόρμες και εντυπωσιακό σχεδιασμό. Με την ολοκλήρωσή του στη περιοχή της Βούλας αναμένεται σίγουρα να αποτελέσει ένα ξεχωριστό τοπόσημο στον αστικό ιστό της περιοχής και να ξεχωρίσει ανάμεσα στα υπόλοιπα κτίρια.


Το κτίριο διαμερισμάτων «h34» χωροθετείται σε ένα οικόπεδο οκτακοσίων τετραγωνικών μέτρων στην Αττική, στην περιοχή της Βούλας, σε απόσταση μόλις ογδόντα μέτρων από την ακτογραμμή.

Η ιδιαίτερη αρχιτεκτονική του κτιρίου έχει επιρροές από την παραδοσιακή ασιατική αρχιτεκτονική και συγκεκριμένα από την τυπολογία της ιαπωνικής παγόδας, το επιβλητικό, πολυεπίπεδο, θρησκευτικό οικοδόμημα που βρίσκεται διάσπαρτο στην Ασία.

Έτσι, μέσο ενός αφαιρετικού μετασχηματισμού και αποδόμησης της φόρμας της συγκεκριμένης τυπολογίας, το κτίριο επανασυντέθηκε από το «314 Architecture Studio» με γνώμονα τις προγραμματικές, συνθετικές και οικολογικές παραμέτρους. Στοιχεία της γλώσσας αυτής όπως, οι ιαπωνικές λίμνες και η φύτευση παραδοσιακών ασιατικών δέντρων (κόκκινο σφένδαμο), εφαρμόζονται στην αρχιτεκτονική του περιβάλλοντος χώρου του κτιρίου.

Ιαπωνικές Παγόδες στη Βούλα Αττικής Facebook Twitter
Ιαπωνικές Παγόδες στη Βούλα Αττικής Facebook Twitter
Ιαπωνικές Παγόδες στη Βούλα Αττικής Facebook Twitter

Το κτίριο αναπτύσσεται σε τέσσερα επίπεδα. Τρία οροφοδιαμερίσματα με το τελευταίο να κάνει χρήση του roof garden και μιας πισίνας, και μιας ισόγειας διώροφης κατοικίας με αποκλειστική χρήση του περιβάλλοντος κήπου και της δεύτερης πισίνας.

Σύμφωνα με τον βιοκλιματικό σχεδιασμό του κτιρίου, λεπτές μεταλλικές βέργες με αναφορά στα μαύρα bamboo, λειτουργούν ως σκίαστρα τα οποία προστατεύουν το κτίριο από τη θερμότητα, χωρίς όμως να κρύβουν τη θέαση, παρέχοντας παράλληλα την απαιτούμενη ιδιωτικότητα στους χρήστες. Τέλος, υψηλών προδιαγραφών μονωτικά συστήματα, ηλιακοί συλλέκτες και φωτοβολταϊκά πάνελ, καθώς και η εγκατάσταση συστήματος γεωθερμίας, συμβάλουν στην δημιουργία μιας οικονομικής ενεργειακής διαχείρισης της κατοικίας και στον χαρακτηρισμό της ως κτίριο Α+ ενεργειακής κλάσης.

To πρότζεκτ αυτό αποτέλεσε την επίσημη συμμετοχή του γραφείου «314 Architecture Studio» στην 5η Μπιενάλε Ελλήνων αρχιτεκτόνων στο Μουσείο Μπενάκη το 2016. Το «h34» βρίσκεται σε φάση κατασκευής και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2018.

314architecturestudio.com

Αρχιτεκτονική μελέτη: 314 architecture studio
Στατική μελέτη - project managment: smart engineering
Development : home concept

Ιαπωνικές Παγόδες στη Βούλα Αττικής Facebook Twitter
H κεντρική είσοδος
Ιαπωνικές Παγόδες στη Βούλα Αττικής Facebook Twitter
Άποψη του εσωτερικού
Ιαπωνικές Παγόδες στη Βούλα Αττικής Facebook Twitter
Ιαπωνικές Παγόδες στη Βούλα Αττικής Facebook Twitter
Ιαπωνικές Παγόδες στη Βούλα Αττικής Facebook Twitter
Ιαπωνικές Παγόδες στη Βούλα Αττικής Facebook Twitter
Design
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Φασιανός στο Svenskt Tenn: Πώς βρέθηκε ο Έλληνας ζωγράφος στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Design / Πώς βρέθηκε ο Φασιανός στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Μια αναπάντεχη πρόταση κατέληξε σε μια έκθεση στο Svenskt Tenn, τον «βασιλιά» του Σκανδιναβικού design, που τιμά τον σπουδαίο Έλληνα καλλιτέχνη. Εκεί, κάτω από την ίδια στέγη, τα έργα του συνομιλούν με αυτά του Γιόζεφ Φρανκ, υμνώντας τη χαρά της ζωής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

ADM 2025: The Urban Issue / Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

Το εμφανές σκυρόδεμα και οι γκρι τόνοι επανέρχονται στον αθηναϊκό αστικό ιστό, μεταφέροντας μαζί τους ένα φορτίο αισθητικής ιστορίας, κοινωνικών μετατοπίσεων και ψηφιακής επιρροής. Από τον μπρουταλισμό στην εποχή των hashtags, πότε η χρήση του γκρι είναι ζήτημα λειτουργίας, πότε συνήθειας και πότε συνειδητής εικόνας για το τι σημαίνει σύγχρονο;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

ADM 2025: The Urban Issue / Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

Μπορούμε να δούμε την Αθήνα ως ένα δίκτυο με «πάρκα», συνεπή όμως απέναντι στη φύση και στην ουσία της πόλης; Πολύ περισσότερο από ένα βιβλίο, το «Για το “αττικό τοπίο” σήμερα» του Δημήτρη Φιλιππίδη είναι μια πηγή έμπνευσης που μας δίνει μια άλλη οπτική για την πόλη και το πράσινό της.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

ADM 2025: The Urban Issue / Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

Με σεβασμό στον χαρακτήρα του κάθε τόπου και μακριά από την τυποποίηση, το γραφείο gnb architects προτείνει συνθέσεις που ισορροπούν ανάμεσα στη μορφολογική καθαρότητα, τη λειτουργική πληρότητα και την κατασκευαστική ακρίβεια. Η διαρκής αναζήτηση για μια νέα, αυθεντική αφήγηση καθιστά το έργο τους σύγχρονο και βαθιά συνδεδεμένο με τον άνθρωπο και το περιβάλλον.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR
«Η Σταδίου χρειάζεται την αναγέννηση»

ADM 2025: The Urban Issue / «Η Σταδίου χρειάζεται την αναγέννηση»

Καθώς η Στοά Αρσακείου αναδύεται ξανά μετά από χρόνια εγκατάλειψης, ο Θωμάς Αμαργιανός, principal architect του γραφείου BETAPLAN, εξηγεί πώς εντάσσεται αυτό το έργο αποκατάστασης σε μια ευρύτερη συζήτηση για το μέλλον του ιστορικού κέντρου της πόλης.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Η αρχιτεκτονική συναντά τη λειτουργία και το μέτρο

ADM 2025: The Urban Issue / Η αρχιτεκτονική συναντά τη λειτουργία και το μέτρο

Με σύγχρονα εργαλεία, καθαρές συνθετικές αρχές και βαθιά γνώση του εργοταξίου, το γραφείο LKMK architects αποτυπώνει έναν αρχιτεκτονικό λόγο που ισορροπεί μεταξύ δημιουργικότητας και τεχνικής ακρίβειας.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR