Η Porsche ετοίμασε έναν εξωφρενικής πολυτέλειας πύργο για δισεκατομμυριούχους

Η Porsche ετοίμασε έναν εξωφρενικής πολυτέλειας πύργο για δισεκατομμυριούχους Facebook Twitter
6

Το 2013 είχε γίνει γνωστό πως η Porsche ετοίμαζε ένα μεγαλεπήβολο πρότζεκτ μηχανικής και αρχιτεκτονικής το οποίο φέτος μπαίνει στην τελική ευθεία. Αμέσως μόλις κυκλοφόρησαν τα πρώτα σχέδια του πρότζεκτ, έγινα και οι πρώτες 20 αγορές, από ιδιοκτήτες των οποίων τα ονόματα δεν δημοσιοποιήθηκαν.

Ο Porsche Tower προορίζεται για δισεκατομμυριούχους ιδιοκτήτες οι οποίοι θα απολαμβάνουν εκτός από την εκπληκτική θέα στη θάλασσα μερικές ακόμη exclusive παροχές και υψηλή τεχνολογία που θα συνυπάρχουν στον πολυτελή ουρανοξύστη.

Η Porsche ετοίμασε έναν εξωφρενικής πολυτέλειας πύργο για δισεκατομμυριούχους Facebook Twitter
Το ύψος του Porsche Tower φτάνει τα 195 μέτρα και στεγάζεις την αποθέωσης της χλιδής και της υπερβολής με την τεχνολογία.
Η Porsche ετοίμασε έναν εξωφρενικής πολυτέλειας πύργο για δισεκατομμυριούχους Facebook Twitter

Ο 60 ορόφων πύργος του οποίου την κατασκευή έχει αναλάβει το αρχιτεκτονικό γραφείο Dezer Development, υψώνεται στην παραλία Sunny Isles Beach στο Μαϊάμι και έχει ήδη προσελκύσει τους δισεκατομμυριούχους ενοίκους του. Για την ακρίβεια, οι ιδιοκτησίες έχουν ήδη ξεπουλήσει και από τα συνολικά 132 διαμερίσματα , έχουν μείνει μόνο 8 διαθέσιμα. Ανάμεσά τους είναι και το εξωφρενικά ακριβό και πολυτελές penthouse που αναζητεί ιδιοκτήτη με 32 εκατομμύρια δολάρια.

Η καινοτομία του κτιρίου που το κάνει να ξεχωρίζει ονομάζεται "Dezervator" και είναι μηχανολογική πατέντα της Porsche. Aυτός ο μηχανισμός θα επιτρέπει την είσοδο και την έξοδο από τα διαμερίσματα οδηγώντας. Περιλαμβάνει τρεις ανελκυστήρες οχημάτων οι οποίοι οδηγούν στα δύο έως τρία ιδιωτικά πάρκινγκ που βρίσκονται σε κάθε ιδιοκτησία και επιτρέπουν σε κάθε διαμέρισμα να έχει απόλυτη ιδιωτικότητα πρόσβασης συνοδευόμενη από την υπερβολή του να μπορεί όποιος επιθυμεί να βρεθεί στο διαμέρισμα του χωρίς να χρειαστεί καν να κατέβει από το όχημα του.

 

Η Porsche ετοίμασε έναν εξωφρενικής πολυτέλειας πύργο για δισεκατομμυριούχους Facebook Twitter

 

Η Porsche ετοίμασε έναν εξωφρενικής πολυτέλειας πύργο για δισεκατομμυριούχους Facebook Twitter

Το δε εσωτερικό των διαμερισμάτων, είναι διαμορφωμένο έτσι ώστε μέσω γυάλινων χωρισμάτων, που όμως παρέχουν πλήρη ηχομόνωση, να μπορείς από το εσωτερικό να παρακολουθείς το ρομποτικό ασανσέρ ενώ όλα τα πάρκινγκ είναι επίσης τοποθετημένα έτσι ώστε να κάνουν επίσης ορατά τα πολυτελή οχήματα κάθε ιδιοκτήτη, θυμίζοντας κάποια εγκατάσταση σε έκθεση αυτοκινήτου.

 

Οι πληροφορίες του Business Insider κάνουν λόγο για 22 πολύ πλούσιους και ίσως διάσημους που έχουν ήδη λάβει το κλειδί τους διαμερίσματός τους.

 

Η Porsche ετοίμασε έναν εξωφρενικής πολυτέλειας πύργο για δισεκατομμυριούχους Facebook Twitter
Η εντυπωσιακή οροφή του πύργου

 

Η Porsche ετοίμασε έναν εξωφρενικής πολυτέλειας πύργο για δισεκατομμυριούχους Facebook Twitter
Το σύστημα "Dezervator" που σημαίνει απλά πως η Porsche του κάθε ιδιοκτήτη γίνεται μέρος της διακόσμησης και βρίσκεται μέσα στο σπίτι

 

Η Porsche ετοίμασε έναν εξωφρενικής πολυτέλειας πύργο για δισεκατομμυριούχους Facebook Twitter

 

Η Porsche ετοίμασε έναν εξωφρενικής πολυτέλειας πύργο για δισεκατομμυριούχους Facebook Twitter

 

Η Porsche ετοίμασε έναν εξωφρενικής πολυτέλειας πύργο για δισεκατομμυριούχους Facebook Twitter

 

Η Porsche ετοίμασε έναν εξωφρενικής πολυτέλειας πύργο για δισεκατομμυριούχους Facebook Twitter

 

Η Porsche ετοίμασε έναν εξωφρενικής πολυτέλειας πύργο για δισεκατομμυριούχους Facebook Twitter

Design
6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Mattias Adolfsson: «Η έμπνευση με χτυπάει σαν κεραυνός, από το πουθενά»

Design / Mattias Adolfsson: Μιλώντας με έναν κορυφαίο εικονογράφο της εποχής

Δυο-τρεις κουβέντες με τον διακεκριμένο Σουηδό γραφίστα και εικονογράφο, έναν από τους «υψηλούς προσκεκλημένους» του φετινού 7ου LAComicsFestival, που θα γίνει στη Λάρισα από τις 5 ως τις 7 Σεπτεμβρίου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

ADM 2025: The Urban Issue / Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

Ιδέες που ζυμώνονταν αργά εδώ και μερικά χρόνια στον χώρο της εσωτερικής διακόσμησης ωρίμασαν και μας αποκαλύφθηκαν στις αρχές του 2025, ως οδηγός για τους χώρους στους οποίους θα κατοικήσουμε στο μέλλον.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Οbjects of Common Interest: «Θέλουμε να σου κεντρίσουμε το ενδιαφέρον και να κινητοποιήσουμε ένα συναίσθημα»

ADM 2025: The Urban Issue / Κίνηση, ελευθερία, ρευστή ταυτότητα: Το design των Οbjects of Common Interest

Οι αρχιτέκτονες και σχεδιαστές Ελένη Πεταλωτή και Λεωνίδας Τραμπούκης τρέχουν ένα από τα πιο design studios της Ελλάδας. Πώς σκέφτονται και πώς σχεδιάζουν τα φημισμένα projects τους, όπως την εγκατάσταση εικαστικού φωτισμού που λατρεύουμε στην είσοδο της Πειραιώς 260;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Φασιανός στο Svenskt Tenn: Πώς βρέθηκε ο Έλληνας ζωγράφος στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Design / Πώς βρέθηκε ο Φασιανός στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Μια αναπάντεχη πρόταση κατέληξε σε μια έκθεση στο Svenskt Tenn, τον «βασιλιά» του Σκανδιναβικού design, που τιμά τον σπουδαίο Έλληνα καλλιτέχνη. Εκεί, κάτω από την ίδια στέγη, τα έργα του συνομιλούν με αυτά του Γιόζεφ Φρανκ, υμνώντας τη χαρά της ζωής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

ADM 2025: The Urban Issue / Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

Το εμφανές σκυρόδεμα και οι γκρι τόνοι επανέρχονται στον αθηναϊκό αστικό ιστό, μεταφέροντας μαζί τους ένα φορτίο αισθητικής ιστορίας, κοινωνικών μετατοπίσεων και ψηφιακής επιρροής. Από τον μπρουταλισμό στην εποχή των hashtags, πότε η χρήση του γκρι είναι ζήτημα λειτουργίας, πότε συνήθειας και πότε συνειδητής εικόνας για το τι σημαίνει σύγχρονο;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

ADM 2025: The Urban Issue / Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

Μπορούμε να δούμε την Αθήνα ως ένα δίκτυο με «πάρκα», συνεπή όμως απέναντι στη φύση και στην ουσία της πόλης; Πολύ περισσότερο από ένα βιβλίο, το «Για το “αττικό τοπίο” σήμερα» του Δημήτρη Φιλιππίδη είναι μια πηγή έμπνευσης που μας δίνει μια άλλη οπτική για την πόλη και το πράσινό της.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

ADM 2025: The Urban Issue / Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

Με σεβασμό στον χαρακτήρα του κάθε τόπου και μακριά από την τυποποίηση, το γραφείο gnb architects προτείνει συνθέσεις που ισορροπούν ανάμεσα στη μορφολογική καθαρότητα, τη λειτουργική πληρότητα και την κατασκευαστική ακρίβεια. Η διαρκής αναζήτηση για μια νέα, αυθεντική αφήγηση καθιστά το έργο τους σύγχρονο και βαθιά συνδεδεμένο με τον άνθρωπο και το περιβάλλον.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR