H πρωταγωνίστρια της πιο ενοχλητικής στιγμής των Όσκαρ έδωσε μια τέλεια απάντηση για το ντύσιμό της

H πρωταγωνίστρια της πιο ενοχλητικής στιγμής των Όσκαρ έδωσε μια τέλεια απάντηση για το ντύσιμό της Facebook Twitter
5

H πρωταγωνίστρια της πιο ενοχλητικής στιγμής των Όσκαρ έδωσε μια τέλεια απάντηση για το ντύσιμό της Facebook Twitter

Η οσκαρική Jenny Beavan, η πρωταγωνίστρια της πιο αμήχανης και ενοχλητικής στιγμής των φετινών βραβείων, μίλησε για την πολυσυζητημένη στιγμή και το παρασκήνιο που υπάρχει πριν και κατά τη διάρκεια της βράβευσης της.

Για την ιστορία, η Beavan είναι η γυναίκα που είναι υπεύθυνη για τα εντυπωσιακά κοστούμια του Mad Max και στο βιογραφικό της έχει ακόμη ένα Όσκαρ. Αλλά παραβίασε τους κανόνες και έκανε κάτι που οι υπόλοιποι σταρ δεν έδειξαν να εκτιμούν. Αιτία για τα βλοσυρά βλέμματα είναι τα ρούχα της και όπως όλα δείχνουν το δερμάτινο biker τζάκετ της που ξεχώριζε ανάμεσα στις εκθαμβωτικές τουαλέτες και τα σμόκιν των υπολοίπων.

Η Beavan έκανε μια σημαντική δήλωση με την επιλογή της, αλλά το Χόλιγουντ δεν φάνηκε να ανταποκρίνεται, όπως δείχνει το ύφος που είχαν οι σκηνοθέτες Tom McCarthy και Alejandro Iñárritu, αλλά και οι υπόλοιποι στις καρέκλες που άφηνε πίσω της.

Μετά από όλο αυτό το θόρυβο, και ενώ η συμπαθέστατη ενδυματολόγος έχει ήδη καταφέρει να κερδίσει με το μέρος της όλη την κοινή γνώμη, επέλεξε όχι μόνο να μην το εκμεταλλευτεί και να κάνει ακόμη περισσότερο θόρυβο γύρω από το όνομά της, αλλά να καλύψει και τα νώτα όσων πιάστηκαν να μην χειροκροτούν και να κοιτούν περίεργα.


" Έχω ρούχα να βάλω, αλλά το ντύσιμό μου στα Όσκαρ ήταν μια συνειδητή επιλογή. Είμαι Βρετανή με ελαφρώς rebel χαρακτήρα. Ανέκαθεν ήμουν. Αλλά, με έχετε δει πώς είμαι! Είμαι κοντή και χοντρή και θα έδειχνα γελοία με ένα φόρεμα. Αυτό που φορούσα στα βραβεία Όσκαρ ήταν ένας φόρος τιμής στο Mad Max - ένα είδος στολής μοτοσικλετιστή. Σκέφτηκα, «Αν δεν μπορείς να τους νικήσεις, ή αν δεν μπορείς να δείχνεις σαν αυτούς, τότε γιατί να μην προσπαθήσεις να κάνεις κάτι λίγο διασκεδαστικό;" αναφέρει.


Η Beaman εξηγεί επίσης πως από την Ακαδημία δεν είχαν δοθεί οδηγίες για κάποιο dress code, όπως για παράδειγμα έγινε στις Κάννες όπου οι γυναίκες υποχρεώθηκαν να φορέσουν ψηλοτάκουνα, κάτι που φυσικά σχολιάζει αρνητικά και η ίδια. Προσθέτει επίσης πως τα παιδιά της και οι άνθρωποι που την ενδιαφέρουν, είχαν μόνο καλά λόγο νια πουν για την επιλογή της και πως τα σχόλια που εισέπραξε εκείνη τη βραδιά δεν ήταν μόνο αρνητικά.

H πρωταγωνίστρια της πιο ενοχλητικής στιγμής των Όσκαρ έδωσε μια τέλεια απάντηση για το ντύσιμό της Facebook Twitter

Το καλύτερο κομμάτι της δήλωσής της είναι όμως στο σημείο που επιλέγει να "δικαιολογήσει" τους συναδέλφους της και εξηγεί: 


"Απλά πιστεύω ότι ήμουν αρκετά αργή" αναφέρει σχετικά με το περπάτημα της."Ήταν τόσο εύκολο να παραπατήσω και ας φορούσα ένα απλό ζευγάρι μπότες. Ήθελα απλά να περπατάω σιγά. Και, ειλικρινά, ούτε εγώ χειροκροτούσα όλη την ώρα κατά τη διάρκεια της τελετής. Τα χέρια κουράζονται. Είχαμε ήδη όλοι χειροκροτήσει αρκετά έως εκείνη την ώρα. Δεν χρειαζόταν να με χειροκροτήσει κανείς. Δεν θα με πείραζε καθόλου αν κανείς δεν το έκανε. Ένιωσα πραγματικά καλά, ένιωσα την ζεστασιά, ήμουν τόσο περήφανη που είχα κάνει την ταινία για τον George και δεν έχει σημασία τι σκεφτόταν οποιοσδήποτε άλλος. Πραγματικά."


Στη συνέχεια δηλώνει πως αν ποτέ ξανά βρεθεί υποψήφια στα Όσκαρ, πάλι κάπως έτσι θα ντυθεί γιατί δεν γίνεται να κάνει αλλιώς
και αυτοσαρκάζεται λέγοντας πως πάλι παντελόνι θα φορούσε γιατί δεν θέλει να τρομάξει τον κόσμο με τα πόδια της.Σύντομα ελπίζει πως όλα θα ξεχαστούν και δηλώνει ευτυχής που δεν ασχολείται με τα social media." H αντίδραση ήταν ελαφρώς τρομακτική" λέει και σημειώνει πως "το Όσκαρ μου είναι πάνω στο τραπέζι και το χαϊδεύουμε όταν περνάμε δίπλα του"

 

H πρωταγωνίστρια της πιο ενοχλητικής στιγμής των Όσκαρ έδωσε μια τέλεια απάντηση για το ντύσιμό της Facebook Twitter

 

"Πραγματικά πιστεύω πως τα πράγματα θα ηρεμήσουν, αλλά το μόνο πράγμα που θα ήθελα, είναι η στολή μου να έχει μια θετική επίδραση σε ό,τι αισθάνονται οι γυναίκες για τον εαυτό τους. Δεν χρειάζεται πραγματικά να μοιάζεις με supermodel για να πετύχεις. Αν αυτό είναι μέρος του πακέτου, τότε είναι καλό. Αλλά είναι πολύ καλό να έχουμε θετικό συναίσθημα για τον εαυτό μας, γιατί τότε μπορούμε να κάνουμε τα πάντα. Δεν είναι απαραίτητο να σας χειροκροτούν και να αρέσει σε όλους το έργο σας."

Oscars News
5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Terence Stamp (1938-2025): Ο μάγκας του Λονδίνου που θα γινόταν Τζέιμς Μποντ

Οθόνες / Terence Stamp (1938-2025): Ο μάγκας του Λονδίνου που θα γινόταν Τζέιμς Μποντ

«Το άτακτο αγόρι του βρετανικού σινεμά βρήκε τον δρόμο του σε ώριμες επιλογές, είτε παίζοντας κάποιον αδυσώπητο κακό είτε αφήνοντας τα λακωνικά του διακριτικά σαν στάμπα, όνομα και πράγμα, σε σύντομες εμφανίσεις – εννοείται πως έχει υποδυθεί και τον διάβολο!»
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
The Karate Kid: Πώς η «ταινιούλα που δεν θα έβλεπε κανείς» εξελίχθηκε σε παγκόσμιο φαινόμενο

Οθόνες / The Karate Kid: Πώς η «ταινιούλα που δεν θα έβλεπε κανείς» εξελίχθηκε σε παγκόσμιο φαινόμενο

Η ταινία σημάδεψε μια γενιά εφήβων που φαντασιώνονταν ότι θα αντιστεκόντουσαν ηρωικά στους νταήδες που τους κακοποιούσαν καθημερινά. Και τώρα, ο μύθος επιστρέφει για έκτη φορά στην οθόνη, με πρωταγωνιστές τον Τζάκι Τσαν και τον Ραλφ Μάτσιο
THE LIFO TEAM
Ο άνθρωπος που έφερε την μαύρη μουσική κουλτούρα στο σαλόνι εκατομμυρίων σπιτιών

Daily / Ο άνθρωπος που έφερε τη μαύρη μουσική κουλτούρα στο σαλόνι εκατομμυρίων σπιτιών

Το ντοκιμαντέρ «Sunday Best: The untold story of Ed Sullivan» αναδεικνύει τη συμβολή του Εντ Σάλιβαν και της δημοφιλέστατης τηλεοπτικής εκπομπής του στην ανάδειξη τεράστιων μορφών της μαύρης μουσικής, από τη Nίνα Σιμόν και τον Τζέιμς Μπράουν μέχρι την Tίνα Τέρνερ και τον Στίβι Γουόντερ.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Έντουαρντ Νόρτον: Γεννημένος σε λάθος εποχή

Οθόνες / Έντουαρντ Νόρτον: Γεννημένος σε λάθος εποχή

Με αφορμή τα σημερινά του γενέθλια, ανατρέχουμε στην καριέρα ενός ηθοποιού με την ερμηνευτική στόφα των μεγάλων ονομάτων του New Hollywood, μα καταδικασμένου να εργάζεται σε καιρούς που η κινηματογραφική βιομηχανία δεν ξέρει τι να κάνει μαζί του.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ana Kokkinos: «Αν ήμουν ένας στρέιτ, Άγγλος άντρας, η ζωή θα ήταν ευκολότερη»

Οθόνες / Ana Kokkinos: «Αν ήμουν ένας στρέιτ, Άγγλος άντρας, η ζωή θα ήταν ευκολότερη»

Η ελληνικής καταγωγής Αυστραλή σκηνοθέτιδα πίσω από το «Ten Pound Poms» μιλά στη LiFO για τη στάση των Αυστραλών απέναντι στους μετανάστες, την ταινία της που εξόργισε την ομογένεια, και το πώς είναι να νιώθεις παρείσακτος ακόμη κι όταν το έργο σου έχει δει πολύς κόσμος.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Μιχάλης Ρέππας: «Θέλω να διασκεδάζω. Πέρασα τα 65 και έχει αρχίσει να μη με νοιάζει»

Οι Αθηναίοι / Μιχάλης Ρέππας: «Θέλω να διασκεδάζω. Πέρασα τα 65 και έχει αρχίσει να μη με νοιάζει»

«Τρεις Χάριτες», «Βίρα τις Άγκυρες», «Δις εξαμαρτείν», «Safe Sex», «Το Κλάμα βγήκε από τον Παράδεισο», «Μπαμπάδες με ρούμι». Λίγοι μας έχουν κάνει να γελάσουμε τόσο τα τελευταία 30 χρόνια όσο ο Μιχάλης Ρέππας. Ο ηθοποιός, συγγραφέας και σκηνοθέτης που εξαιτίας του «το Τζέλα Δέλτα δεν είχε φουγάρα» αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το τρίο Πασκάλ-Τζόνσον-Έβανς και 9 ακόμα λόγοι να πάτε σινεμά

Οθόνες / Το τρίο Πασκάλ-Τζόνσον-Έβανς και 9 ακόμα λόγοι να πάτε σινεμά

Μια ταινία που η Τζέιν Όστιν θα ήταν περήφανη να είχε σκηνοθετήσει, η Λίντσεϊ Λόχαν ανταλλάζει σώμα με την Τζέιμι Λι Κέρτις ξανά μετά από 22 χρόνια κι ένας μεταλλαγμένος Μπάμπι εκδικείται για τον θάνατο της μαμάς του. – Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
THE LIFO TEAM
«Νεαρές μητέρες»: Είναι καλοκαιρινή επιλογή μία ταινία των αδελφών Νταρντέν; 

The Review / «Νεαρές μητέρες»: Tα κατάφεραν πάλι οι αδελφοί Νταρντέν; 

Τι κάνει τις «νεαρές μητέρες» να ξεχωρίζουν από τις προηγούμενες δουλειές των Βέλγων δημιουργών; Ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου συζητάνε για τη βραβευμένη ταινία που παίζεται στους θερινούς κινηματογράφους της Αθήνας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
American Apparel: Τα βρόμικα μυστικά της πιο ανατρεπτικής εταιρείας των ’00s

Οθόνες / American Apparel: Τα βρόμικα μυστικά της πιο ανατρεπτικής εταιρείας των ’00s

Η American Apparel πουλούσε απελευθέρωση, αλλά πίσω από τις βιτρίνες και το φίνο βαμβάκι το brand ήταν βουτηγμένο στα σκάνδαλα: σεξουαλική παρενόχληση, κατάχρηση εξουσίας και ένα εργασιακό κλίμα που κάθε άλλο παρά cool ήταν.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Movies

Οθόνες / Η σπαρταριστή επιστροφή των «Τρελών Σφαιρών» και 9 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Ο Λίαμ Νίσον δείχνει την κωμική στόφα του, η Άλισον Μπρι και ο Ντέιβ Φράνκο πρωταγωνιστούν στην πιο αναμενόμενη ταινία τρόμου της χρονιάς, η νέα ταινία των αδερφών Νταρντέν και 4 επανεκδόσεις – Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
THE LIFO TEAM
Είδαμε την ταινία που διασκευάζει ο Γιώργος Λάνθιμος

Οθόνες / Η ταινία στην οποία βασίστηκε ο Λάνθιμος: Ένα κρυμμένο νοτιοκορεατικό διαμάντι

Η επικείμενη κυκλοφορία του «Bugonia» στάθηκε αφορμή για να επισκεφτούμε ξανά την κινηματογραφική του πηγή, το cult «Save the Green Planet!», έναν από τους κρυμμένους θησαυρούς του νοτιοκορεατικού σινεμά.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ