Ποια ταινία θέλετε να κερδίσει το μεγάλο Όσκαρ;

Ποια ταινία θέλετε να κερδίσει το μεγάλο Όσκαρ; Facebook Twitter
3
Ποια ταινία θέλετε να κερδίσει το μεγάλο Όσκαρ; Facebook Twitter
Mad Max: Fury Road

Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος

Η Επιστροφή - Διότι ξεπερνά την επιβίωση και την εκδίκηση σε μια αργόσυρτη χορογραφία του ανθρώπου με το επέκεινα. Έχουμε ανάγκη από σκηνοθέτες με όραμα κι ας είναι μεγαλομανείς.

M. Hulot

Ψηφίζω Mad Max γιατί ήταν το πιο απολαυστικό σινεμά, με απλοϊκό σενάριο αλλά με εικόνα-εμπειρία και καταιγιστική δράση που δεν σε άφηνε να χαλαρώσεις ούτε λεπτό. Είχα χρόνια να περάσω τόσο καλά σε ταινία. Και όλες τις υπόλοιπες υποψηφιότητες να τις έβαζα σε μια ζυγαριά, πάλι προς το Mad Max θα έγερνε.

Κορίνα Φαρμακόρη

Φέτος το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας θα ήθελα να το κερδίσει Το Μεγάλο Σορτάρισμα. All-star cast, χιούμορ και όλες οι απαντήσεις για το αμερικανικό κραχ του 2008, του οποίου τα απόνερα μας επηρεάζουν μέχρι σήμερα. Διαφωτιστικό και διασκεδαστικό - το παρακολουθείς με ένα πικρό χαμόγελο.

Τάσος Μελεμενίδης

Διαλέγω την Επιστροφή γιατί είναι κάτι πολύ περισσότερο από την ταινία που μάλλον θα δώσει το πολυπόθητο Όσκαρ στον Ντι Κάπριο επειδή παλεύει με μια αρκούδα. Είναι μάλλον η σπουδαιότερη στιγμή του Ινιάριτου ως τώρα (πράγμα σπάνιο να συμβεί τόσο σύντομα για σκηνοθέτη που μόλις έχει βραβευθεί από την Ακαδημία), και σίγουρα η πιο ισορροπημένη του ταινία καθώς προσαρμόζει άψογα το ντελίριο εικόνων που συνηθίζει να παρέχει, δίνοντας μια μεστή αφήγηση που συνδυάζει το φυσικό (την πάλη για επιβίωση) με το μεταφυσικό (τον αόρατο παρατηρητή από εκεί ψηλά).

Ποια ταινία θέλετε να κερδίσει το μεγάλο Όσκαρ; Facebook Twitter
Το Δωμάτιο

Δημήτρης Πολιτάκης

Mad Max: Fury Road - Η μόνη που ξαναείδα και θα ξαναδώ.

Θοδωρής Αντωνόπουλος

Νομίζω ότι θα έδινα το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας στο Mad Max: Fury Road του Τζορτζ Μίλερ για το πλούσιο θέαμα, την άπλετη δράση, τα εξαιρετικά κοστούμια και σκηνικά, τη μόνιμα δυσοίωνη φουτουριστική-αποκαλυπτική του εσάνς, την επιτυχία του Τομ Χάρντι σε ένα ρόλο που «ταυτίστηκε» με τον Μελ Γκίμπσον, την καταλυτική παρουσία της Σαρλίζ Θερόν που του προσέδωσε μια πιο φεμινιστική χροιά καθώς και για τη «σχολή» που έχει δημιουργήσει ο κινηματογραφικός θρύλος που το συνοδεύει.

Χριστίνα Γαλανοπούλου

Γνωρίζοντας ότι πάλι μπορεί να αγάπησα το «κουτσό άλογο», Brooklyn. Γιατί «μυρίζει» από παντού Ιρλανδία, για την υπέροχη ροή και τη φωτογραφία, για την πρωταγωνίστρια Σέρσα Ρόναν που μετά τα Παραδεισένια Οστά και τη Hanna εξελίσσεται σε ένα μαγικό πλάσμα που καμιά σχέση δεν έχει με τις συναδέλφους του καιρού της.

Ποια ταινία θέλετε να κερδίσει το μεγάλο Όσκαρ; Facebook Twitter
Η Επιστροφή

Δημήτρης Κυριαζής

Θα ήθελα να κερδίσει η Επιστροφή, πρώτον γιατί πιστεύω ότι ο Ινιάριτου είναι μια πολύ ωραία προσθήκη στο κλειστό κλαμπ των λευκών ανδρών σκηνοθετών του Χόλιγουντ και δευτερευόντως για τον old school τρόπο που δημιουργήθηκε αυτή η ταινία. Ε, και για την ερμηνεία του Ντι Κάπριο...

Λένα Φουτσιτζή

Θα ήθελα να κερδίσει το Mad Max: Fury Road, γιατί η ατμόσφαιρα με παρέσυρε, όπως συμβαίνει με τις καλές ταινίες, και για όσο την παρακολουθούσα ξέχασα ότι υπάρχει ζωή και έξω από την οθόνη.

Ξένια Στασινοπούλου

Το Δωμάτιο, γιατί είμαι κι εγώ μανούλα.

Μαρκέλλα Ανδρικάκη

Mad Max: Fury Road - Όταν την πρωτοπαρακολούθησα απογοητεύτηκα γιατί περίμενα πως θα ήταν συνέχεια - προηγούμενο των υπόλοιπων Mad Max. Γρήγορα όμως συνειδητοποίησα πως πρόκειται για μια ταινία διαμάντι εικαστικό, ένα δρώμενο μακριά απ' ό,τι έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε στις υποψηφιότητες των Όσκαρ. Αν πάρει το βραβείο τότε ο θεσμός θα έχει πάει σε άλλο level.

Ποια ταινία θέλετε να κερδίσει το μεγάλο Όσκαρ; Facebook Twitter
Το Μεγάλο Σορτάρισμα

Φιλιώ Ράγκου

Το Μεγάλο Σορτάρισμα - Διαφωτιστική ταινία, αν και οι εξειδικευμένοι οικονομοτεχνικοί όροι δυσκολεύουν. Βέβαια εξηγούνται τελικά με σχεδόν διασκεδαστικό τρόπο. Και «τρομακτική» ταινία. Είναι τραγικό να διαπιστώνεις για ακόμη μια φορά πως όταν μιλάμε για κέρδος, ο θάνατος του ενός είναι η ζωή του άλλου αλλά χωρίς να το ξέρουν είναι αμφότεροι θύματα.

Γιάννης Πανταζόπουλος

Δυνατές οι φετινές υποψηφιότητες. Δύσκολη η απόφαση. Ανάμεσα στις τρεις επικρατέστερες επιλογές μου -Επιστροφή, Spotlight και Το Δωμάτιο-, θα ήθελα το χρυσό αγαλματίδιο να πάρει το Δωμάτιο. Εξαιρετικές ερμηνείες και ένα κινηματογραφικό φιλμ που συγκινεί, προβληματίζει και βομβαρδίζει με ερωτήματα. Ένα μικρό δωμάτιο, μια μεγάλη ταινία.

Κώστας Μαντάς

Θα ήθελα να κερδίσει η Επιστροφή.

Ποια ταινία θέλετε να κερδίσει το μεγάλο Όσκαρ; Facebook Twitter
Η Γέφυρα των Κατασκόπων

Μαρίνα Πετρίδου

Η Επιστροφή - Επειδή αγαπώ τα western, η ιστορία είναι πραγματική και συγκλονιστική, έχει στοιχεία ποιητικού κινηματογράφου, ο τρόπος που αποτυπώθηκε η εποχή είναι εκπληκτικός, επειδή είναι μια ταινία απολαυστική από την αρχή μέχρι το τέλος.

Spyros VJ

Θα ήθελα να κερδίσει το Δωμάτιο. Γιατί -χμ- of course.

Ποια ταινία θέλετε να κερδίσει το μεγάλο Όσκαρ; Facebook Twitter
Brooklyn

Κώστας Στανέλλος

Μία είναι η απάντηση, αγαπητέ μου, και την ξέρεις. Ντι Κάπριο γιατί το αξίζει. Δεν τις έχω δει όλες αλλά νομίζω θα διάλεγα και πάλι την Επιστροφή.

Ναταλία Κάππα

Η Επιστροφή - Ο Ινιάριτου είναι μεγάλη αγάπη, ήδη από το 2000 με τις Χαμένες Αγάπες. Συμφωνώ με τις επιλογές του, τα ρίσκα του και το γενικότερο ύφος του στα μοναδικά πλάνα και την ατμόσφαιρα που δημιουργεί. Στην ταινία αυτή αποκαλύπτεται για άλλη μια φορά η σκηνοθετική του διάνοια, με την ικανότητα να συνδέει τον ωμό ρεαλισμό με την ποίηση.

Αλέξανδρος Διακοσάββας

Έχουν περάσει αρκετά χρόνια από την τελευταία φορά που καμία από τις υποψήφιες καλύτερες ταινίες δεν συμπεριλαμβανόταν στα wow! μου. Ωστόσο, στο Mad Max πήγα με ελάχιστες προσδοκίες και έφυγα έχοντας δει καλό, μέινστριμ, εντυπωσιακό, ονειρικό σινεμά. Μου αρέσουν οι ταινίες που δεν υποκρίνονται ότι είναι κάτι παραπάνω από αυτό που είναι και θέλω να βραβεύονται.

===

Ψηφίστε κι εσείς τη δική σας αγαπημένη ταινία για φέτος, παρακάτω στα σχόλια, και κάντε τις προβλέψεις σας για τους φετινούς νικητές σε 8 βασικές κατηγορίες.

Ποια ταινία θέλετε να κερδίσει το μεγάλο Όσκαρ; Facebook Twitter
Spotlight
Ποια ταινία θέλετε να κερδίσει το μεγάλο Όσκαρ; Facebook Twitter
Η Διάσωση
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τι είναι το IMAX που, μετά τη Θεσσαλονίκη, έρχεται και στην Αθήνα

Οθόνες / Τι είναι το IMAX που, μετά τη Θεσσαλονίκη, έρχεται και στην Αθήνα

Η ανακοίνωση των Village Cinemas γεμίζει χαρά τους Αθηναίους σινεφίλ που πρόκειται να αποκτήσουν τη δική τους αίθουσα IMAX. Τι είναι, όμως, η τεχνολογία IMAX και γιατί μέχρι πρότινος είχε μόνο η Θεσσαλονίκη πιστοποιημένη αίθουσα;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ερωτικές ιστορίες κάτω από τα αστέρια στο Cine Paris

Οθόνες / Ερωτικές ιστορίες κάτω από τα αστέρια στο Cine Paris

Ένα υπέροχο κινηματογραφικό αφιέρωμα στο στέκι της Πλάκας, με παλιές δόξες, όπως το «Brief Encounter» και το «Roman Holiday» αλλά και πιο σύγχρονες, όπως το κομψοτέχνημα «In the Mood for Love» και το σπαραχτικό «Cold War».
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Βασίλη και Δάφνη, πώς γυρίσατε την πιο αφοπλιστική ερωτική σκηνή του ελληνικού σινεμά;

Lifo Videos / Βασίλη και Δάφνη, πώς γυρίσατε την πιο αφοπλιστική ερωτική σκηνή του ελληνικού σινεμά;

Ο βραβευμένος σκηνοθέτης και σεναριογράφος Βασίλης Κεκάτος, μαζί με την πρωταγωνίστριά του, Δάφνη Πατακιά, μιλούν για όσα έζησαν στα γυρίσματα της ταινίας «Οι άγριες μέρες μας» – μιας ιστορίας με χαρακτήρες που είναι «γλυκά τσογλανάκια».
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
«Made in Vain»: Γιατί ένας άνθρωπος θέλει να γίνει bodybuilder;

Οθόνες / «Made in Vain»: Γιατί ένας άνθρωπος θέλει να γίνει bodybuilder;

Ένα αποκαλυπτικό ελληνικό ντοκιμαντέρ που αποτυπώνει την ωμή αλήθεια για το άθλημα του bodybuilding –έναν κόσμο όπου δοκιμάζονται τα όρια σώματος και πνεύματος– έρχεται στις αίθουσες την Πέμπτη 29 Μαΐου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Είναι η «Κιούκα» η «ελληνική ταινία της χρονιάς»;

The Review / Τι είναι αυτό που κάνει την ταινία «Κιούκα» να συζητιέται τόσο;

O Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με τη Βένα Γεωργακοπούλου για την ταινία «Κιούκα: Πριν το τέλος του καλοκαιριού» του 31χρονου Κωστή Χαραμουντάνη. Πώς καταφέρνει το όραμα ενός millennial σκηνοθέτη να ξεχωρίζει στο σύγχρονο ελληνικό σινεμά — και γιατί αξίζει την προσοχή μας;
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ρίτσαρντ Γκιρ: Η αβάσταχτη γοητεία της σεμνότητας 

Οθόνες / Ρίτσαρντ Γκιρ: Η αβάσταχτη γοητεία της σεμνότητας 

Με αφορμή την έξοδο του «Oh, Canada» στις εγχώριες αίθουσες, ανατρέχουμε στο σύνολο της καριέρας ενός σταρ που οι περισσότεροι θεωρούμε δεδομένο, ίσως επειδή όσα κάνει στην οθόνη φαντάζουν τόσο ανεπιτήδευτα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Κάν’ το όπως ο Γκοντάρ

Ανταπόκριση από τις Κάννες / Κάν’ το όπως ο Γκοντάρ

Ως άλλος Αμερικανός στο Παρίσι του ’60, ο Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ με τη φετινή του συμμετοχή, το ασπρόμαυρο «Nouvelle Vague», αποτίνει φόρο τιμής στον θρυλικό auteur του γαλλικού Νέου Κύματος, υπενθυμίζοντάς μας την τέχνη (και το θράσος) της νεότητας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στις σχολικές γιορτές ο Θοδωρής Σελέκος ζήλευε τα φτερά αγγέλου που είχε ο φίλος του ο Παναγιώτης

Οθόνες / Στις σχολικές γιορτές ο Θοδωρής Σελέκος ζήλευε τα φτερά αγγέλου που είχε ο φίλος του ο Παναγιώτης

Ο Θοδωρής Σελέκος μεγάλωσε στο Νέο Ηράκλειο και ασχολείται με τον κινηματογράφο . Στα πρώτα του βήματα ήταν μέρος της κολεκτίβας ATH KIDS. Έχει σκηνοθετήσει βιντεοκλίπ για καλλιτέχνες όπως ο Ethismos, ο Saske, οι Sworr και διαφημιστικά για brands όπως η Muerte Inc. Παλιότερα άκουγε περισσότερη hip-hop μουσική. Τώρα ακούει jazz και soul. Η πρώτη ταινία μικρού μήκους του ονομάζεται «Can you water a garden with tears?». Του αρέσει η ησυχία και οι αργές ταινίες.
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΑΚΟΥΛΑΚΗ
Χολιγουντιανή απόβαση στην Κρουαζέτ, μια πολιτική διαμαρτυρία αλλά και «ψαλίδι» στο γυμνό

Κάννες 2025 / Χολιγουντιανή απόβαση στην Κρουαζέτ, μια πολιτική διαμαρτυρία αλλά και «ψαλίδι» στο γυμνό

Στην τελετή έναρξης του Φεστιβάλ Καννών, ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο εξαπέλυσε για ακόμη μία φορά σφοδρή κριτική κατά της αμερικανικής πολιτικής, μια μικρή γαλλική ταινία εγκαινίασε το φεστιβάλ, ενώ οι λαμπερές σταρ υποχρεώθηκαν να περιορίσουν τις ημίγυμνες εμφανίσεις τους στο κόκκινο χαλί.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ποιος είναι τελοσπάντων αυτός ο Λεός Καράξ;

Οθόνες / Λεός Καράξ: Ποιος είναι ο σκηνοθέτης του Holy Motors;

«Δεν είμαι εγώ», δηλώνει ο ασυμβίβαστος Γάλλος δημιουργός στον τίτλο της φιλμικής του αυτοβιογραφίας, εντείνοντας το μυστήριο γύρω από το πρόσωπό του και προσθέτοντας ακόμη μία ψηφίδα σε ένα συναρπαστικό καλλιτεχνικό work in progress.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ