O Gary Baseman και οι Die Antwoord έφτιαξαν ένα τέλειο animation φιλμ.

O Gary Baseman και οι Die Antwoord έφτιαξαν ένα τέλειο animation φιλμ. Facebook Twitter
0

 Ο Gary Baseman είναι ένας από τους αγαπημένους μου σύγχρονους καλλιτέχνες

Φτάνοντας σε αυτό εδώ το post αναρωτιέμαι πώς και δεν έχω ακόμα γράψει κάτι για την υπέροχη δουλειά αυτού του αμερικανού ζωγράφου,  illustrator, δημιουργού animation, και κατασκευαστή παιχνιδιών..

O Gary Baseman και οι Die Antwoord έφτιαξαν ένα τέλειο animation φιλμ. Facebook Twitter

Τελοσπάντων, τα νέα τώρα είναι πως ο Baseman συνεργάστηκε με τρελοδίδυμο από την Νότιo Αφρική, που δεν είναι άλλοι από τους Die Antwoord, για την δημιουργία ενός τέλειου - σχεδόν cute, animation φιλμ που πραγματεύεται την εισβολή των Ναζί στην Ουκρανία, κατά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο.

 


 

 

O Gary Baseman και οι Die Antwoord έφτιαξαν ένα τέλειο animation φιλμ. Facebook Twitter

 

 

Το The Buckingham Warrior είναι ένα παραμύθι εμπνευσμένο από την προσωπική ιστορία του πατέρα του Gary Baseman, ο οποίος επιβίωσε από το Ολοκαύτωμα πολεμώντας τους Ναζί στα πυκνά δάση της Ουκρανίας επί τέσσερα ολόκληρα χρόνια..

Πρωταγωνιστής του animation είναι ένα αθάνατο ελάφι, με πολλά κεφάλια που φυτρώνουν όσο τα κόβουνε οι εχθροί του, το οποίο πολεμάει με τσεκούρια τους Ναζί λύκους.

 

 

O Gary Baseman και οι Die Antwoord έφτιαξαν ένα τέλειο animation φιλμ. Facebook Twitter

 

Η αισθητική και ο σχεδιασμός είναι φυσικά του Baseman, η σκηνοθεσία είναι του David Charles, το ψηφιακό animation του Peter Markowski, και η μουσική των Die Antwoord.

Το τραγούδι λέγεται Never Le Nkemise1.

 

 

O Gary Baseman και οι Die Antwoord έφτιαξαν ένα τέλειο animation φιλμ. Facebook Twitter

 

O Gary Baseman και οι Die Antwoord έφτιαξαν ένα τέλειο animation φιλμ. Facebook Twitter

 

Το βίντεο φτιάχτηκε στα πλαίσια της καινούριας έκθεσης του Gary Baseman, The Door Is Always Open, η οποία εξετάζει τις επιρροές της εβραϊκής καταγωγής του καλλιτέχνη, και της αμερικάνικης ποπ κουλτούρας, στα έργα του.

O Gary Baseman και οι Die Antwoord έφτιαξαν ένα τέλειο animation φιλμ. Facebook Twitter

Το φιλμ ανέβηκε μόλις την προηγούμενη εβδομάδα στο κανάλι του MOCAtv στο YouTube, το μοναδικό You Tube κανάλι που ασχολείται αποκλειστικά με την σύγχρονη τέχνη, σύμφωνα με το Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης του Λος Άντζελες.

 

The Door is Always Open Exhibition

 

O Gary Baseman και οι Die Antwoord έφτιαξαν ένα τέλειο animation φιλμ. Facebook Twitter

O Gary Baseman και οι Die Antwoord έφτιαξαν ένα τέλειο animation φιλμ. Facebook Twitter
O Gary Baseman και οι Die Antwoord έφτιαξαν ένα τέλειο animation φιλμ. Facebook Twitter
O Gary Baseman και οι Die Antwoord έφτιαξαν ένα τέλειο animation φιλμ. Facebook Twitter

 Ή έκθεση του Baseman στο Skirball Cultural Center του Λος Άντζελες θα διαρκέσει μέχρι τις 18 Αυγούστου.

Αρχείο
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αριστοκρατικά φτωχοί, Ελευθεροτυπία, 1991

Ημερολόγιο / Αριστοκρατικά φτωχοί. Του Στάθη Τσαγκαρουσιάνου

Ελάχιστοι κατέχουν το μυστικό να χρησιμοποιούν το χρήμα επ’ αγαθώ, να το σκορπίζουν απαλά, χωρίς ιδιαίτερη σκέψη αλλά ούτε και περιφρόνηση, να το σκορπίζουν όπου θέλουνε αυτοί κι όχι η μόδα
ΣΤΑΘΗΣ ΤΣΑΓΚΑΡΟΥΣΙΑΝΟΣ
«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ