ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΣΕΕ

10 τρόποι να ξεπεράσεις το χωρισμό.

10 τρόποι να ξεπεράσεις το χωρισμό. Facebook Twitter
0

Όπως όλοι γνωρίζουμε, η τέχνη σε όλες τις μορφές της, από τα περίτεχνα installations που δεν καταλαβαίνεις χριστό και τα χειροποίητα σεμεδάκια της γριάς μπάμπως μέχρι μια μακαρονάδα με χοντρό μακαρόνι και βιντεοταινίες με το Ψάλτη μπορούν να σου προσφέρουν πολύτιμη γνώση για το πως μπορείς να αντιμετωπίσεις δύσκολα περιστατικά της ζωής σου, όταν νομίζεις ότι δεν μπορείς να τα βγάλεις πέρα [whatever..]

Επειδή η ελληνική δισκογραφία διαθέτει περιορισμένο εύρος θεμάτων τα οποία πραγματεύεται, συνήθως η πολύτιμη γνώση την οποία μπορούν πιθανόν να σου προσφέρουν είναι το πως να εκδηλώσεις τον έρωτά σου με δραματικό τρόπο, πόσο γρήγορα μπορείς να διανύσεις τη διαδρομή από το χωρισμό μέχρι την αυτοκτονία, πώς να πάρεις μια εκδίκηση της προκοπής και πώς να βγάλεις τα μάτια της τσουλάρας που σου πήρε τον άντρα. Τώρα τελευταία και το πως-σε-κατάντησαν-έτσι-καημένημου-πατρίδα αλλά το πολιτικό τραγούδι είναι ακόμα στα σπάργανα και δεν είναι αυτόνομη κατηγορία.

Σήμερα με αφορμή το παρακάτω τραγούδι θα δούμε ποιους τρόπους προτείνει η Άννα Βίσση προκειμένου να ξεσπάσεις μετά από ένα χωρισμό και να τον ξεπεράσεις, ο οποίος [χωρισμός] προκλήθηκε από τη διάψευση των προσδοκιών της κερατωμένης από τον κύριο που της τα φόρεσε επειδή αυτή άλλα περίμενε και αυτός άλλα έκανε και δεν υπήρχε σημείο σύγκλισης [ψεύτικα ψεύτικα όλα ήταν ψεύτικα] και τα κάναν σαν τα μούτρα τους και χώρισαν, ενώ εσύ [αυτή δλδ] τα είχε δώσει όλα κλπ κλπ.

 

Καταρχάς ο τύπος που της τα φόρεσε είναι ένας ξανθός τρομπετίστας που φοράει φανελάκι άσπρο και από πάνω δερμάτινο γιλέκο και γυρνάει μέσα σε ένα υπόγειο και ξαπλώνει γυμνός σε κάτι τάβλες μπροστά από κάτι βαμμένα τούβλα και κοιτάει όλο νόημα. Αν και το βίντεο δεν μας αναφέρει επακριβώς τους λόγους του χωρισμού, το αποδίδουμε σε κέρατο από μόνοι μας [γιατί το να τον πήρανε πρώτη τρομπέτα στη Φιλαρμονική του Στάλιγκραντ δύσκολο μου φαίνεται].

Οπότε μόλις σε παρατήσει μόνη σου σε ένα σπίτι, εσύ προκειμένου να το ξεπεράσεις κάνεις τα ακόλουθα [με ανάλογο βαθμό δυσκολίας].
  1. Ανοιγοκλείνεις με δυσκολία τα μάτια που έχουν γίνει σαν γκρίζα τσουρέκια από το κλάμα και σε περικυκλώνουν τα ψάρια βουτώντας το κεφάλι στο ενυδρείο [η πράξη έχει συμβολικό περιεχόμενο, δλδ είσαι τόσο σκατά που σε παράτησε που είσαι να σε κλαίνε οι ρέγγες]. Βαθμός δυσκολίας 3/5 [γιατί μπορεί να μην έχεις πρόχειρα ψάρια]
  2. Ξαπλώνεις στο πάτωμα της τρώγλης που μένατε με τον τρομπετίστα, η οποία έχει μάυρους τοίχους [πώς να μη σε χωρίσει μετά, σαν τα ποντίκια μένατε] και κουτρουβαλάς χάμω ενώ από πάνω κουνιέται η μοναδική αναμμένη λάμπα επίτηδες και δίπλα έχεις δύο τηλεοράσεις η μία πάνω στην άλλη, εκ των οποίων τη μία κλειστή και η άλλη δεν πιάνει κανάλια και δείχνει χιόνια [είσαι τόσο χάλια που ούτε να την κλείσεις δεν σηκώνεσαι πια]. Βαθμός δυσκολίας 0/5 [αυτό θα το έκανες και χωρίς να στο πει η Βίσση]
  3. Φοράς μαύρα δερμάτινα με κάτι βάτες ρομποτικές, τη βλεφαρίδα κάγκελο, κάνεις τα μαλλιά θάμνο περμανάντ αβυσσαλέο κάπως σαν βρεγμένα από την ταλαιπωρία, φοράς κοσμήματα και χαϊδεύεσαι χορεύοντας με κάτι ινδικά πέπλα της Ναργκίζ. Βαθμός δυσκολίας 4/5 [επειδή θέλει κουράγιο να δοκιμάσεις να κάνεις αυτή την περμανάντ και γενικά θέλει ψιλοταλαιπωρία να πετύχεις το styling όπως πρέπει]
  4. Βάζεις τα μπουκάλια το ουίσκι στη σειρά και τα αγκαλιάζεις ότι τάχα τα έχεις πιει όλα του σκοτωμού και είσαι ρουχλιασμένη. Βαθμός δυσκολίας 3/5 [αν τα πιεις], 0/5 [αν δεν πιεις και απλά τα χαϊδεύεις]
  5. Βάζεις στο πάσο της κουζίνας μια δεκαριά νεροπότηρα άδεια φρεσκοπλυμμένα, πας δίπλα και σκύβεις πάνω τους τάχα σαν να τα μυρίζεις ή να τσεκάρεις δαχτυλιές και μετά τους δίνεις μία και τα πετάς όλα κάτω. Να είσαι προσεκτική διότι μπορεί να μην σου πετύχει και να μην σπάσουν όλα. Βαθμός δυσκολίας 3/5 [πρώτον διότι μπορεί να κοπείς και δεύτερον διότι μετά πρέπει να τα καθαρίσεις]
  6. Ανοίγεις το ψυγείο, το οποίο δεν έχει μέσα τίποτα, ούτε ράφια δεν έχει και πετάς κάτω ένα ποτήρι με νερό [δλδ πάρε 3-4 εξάδες νεροπότηρα να έχεις να σου φτουρίσουνε, καμιά δεκαριά άδεια να σπάσεις, 2-3 γεμάτα, 1-2 να έχεις να πίνεις, ε να σου’ ρθει και κανας άνθρωπος να σε παρηγορήσει να έχεις να τον κεράσεις τίποτα, μην του τα δώσεις στη χούφτα]. Βαθμός δυσκολίας 4/5 [για τους από πάνω λόγους, συν το ότι πρέπει να σφουγγαρίσεις κιόλας]
  7. Παίρνεις μια ασπρόμαυρη φωτογραφία του λεγάμενου και επεμβαίνεις επάνω της είτε με ένα κόκκινο μολύβι να κάνεις μουτζουρίτσες, να του μαυρίζεις τα δόντια, να του βάζεις Χ, να του βάζεις μουστάκια και κέρατα και να του κάνεις από πάνω συννεφάκια «Είμαι γουρούνι» είτε γρατσουνώντας την με κάτι τεράστια γαμψόνυχα του γύπα περασμένα διάφανο βερνίκι, να της δίνεις μπουνιές [της φωτογραφίας], να τη τσιμπάς και να τη σκίζεις. Επίσης μπορείς να αρχίζεις να τη δαγκώνεις, να τη φτύνεις και να την τρυπάς με κατσαβίδια, πηρούνια και μαχαίρια. Βαθμός δυσκολίας 2/5 [για να μη σου σπάσει το νύχι πέρνα τα πρώτα ένα σκληρυντικό καλού κακού]
  8. Κάθεσαι μπροστά στην ανοιχτή πόρτα του ψυγείου [πάνω στα νερά, εγώ τα είπα] και ασχολείσαι με πράγματα που κρέμονται από το ταβάνι. Δηλαδή κάθεσαι κάτω από τον ανεμιστήρα οροφής να σε βαρέσει ο αέρας, τεντώνεσαι και κάνεις χειρονομίες «με έχει γαμήσει ο πόνος που με παράτησες παλιοπούστη» ή πιάνεις το φωτιστικό και αποφασίζεις να το ξεχαρβαλώσεις εντελώς, αφού πας και κρέμεσαι από πάνω του και γυρίζεις στο δωμάτιο ή του δίνεις κάτι σφαλιάρες και πηγαινοέρχεται εφετζίδικα. Βαθμός δυσκολίας 4/5 [διότι θα αρπάξεις καμιά πούντα μπροστά στο ψυγείο, μη σου πω θα μείνεις και χωρίς φως στο δωμάτιο άμα συνεχίσεις τις μαλακίες με το ρεύμα]
  9. Κοιτάς στο δωμάτιο αν έχεις τίποτε άλλο άχρηστο για σπάσιμο επειδή σε τρώει το χέρι και σοβαρεύτηκες με το φωτιστικό [βασικά πάλι καλά που δουλέυει και κάτι μέσα σε αυτό το σπίτι, όλα ερείπια είναι]. Εκείνη την τηλεόραση που την είχαμε να κάνει το τραπεζάκι της άλλης τηλεόρασης το θυμάσαι; Ε άντε μωρέ άχρηστη είναι. Οπότε πας τάχα μου τώρα να την κλοτσήσεις αλλά μετά το ξανασκέφτεσαι και λες «άσε μην μου μείνει καναπόδι μέσα, δεν είμαστε για τέτοια τώρα» και απλά την πετάς χάμω στα τσιμέντα να σπάσει και μετά χαζεύεις τα σπασμένα κομμάτια [έχει να πέσει πολύ σκούπισμα αύριο πάντως να το ξέρεις]. Βαθμός δυσκολίας 5/5 [και βάλε]
  10. Αφού έχεις ολοκληρώσει τα προηγούμενα 9 βήματα, προφανώς στην έχει βαρέσει, ε και αρχίζεις τα βαψίματα και τις περιποιήσεις, βγάζεις τα πέτσινα και ντύνεσαι σινιέ και ξεκινάς να ξαίνεις το μαλλί σαν να μην υπάρχει αύριο, οπότε έρχεσαι και γίνεσαι σαν την αλλοπαρμένη μαινάδα τραβεστί [μέσα στα μαλλιά μετά από τόσο ξάσιμο βρίσκεις ξύλα, βότσαλα, νύχια και δόντια τσατσάρας] μια νύχτα που έχει σεληνιαστεί και γυρνοβολάει στις ρεματιές και τα ξέφωτα και τρομάζει τις κουκουβάγιες. Πας και κάθεσαι μπροστά στην σκάλα που έχει καλό φωτισμό [ε, το χάλασες πια το φωτιστικό] από πίσω να μπαίνει το φως μέσα στα μαλλιά να τους δίνει απόκοσμο τινατερνερικό όγκο και σηκώνεις τα χέρια ψηλά σαν σπονδή στις μυστικές δυνάμεις της πρώτης κερατωμένης γκόμενας, ξύνεις με τα γαμψά νύχια σου τα αυγά της σαλαμάνδρας και ξεκινάς τα μαγικά με τις δυνάμεις τους σκότους γιατί κατά βάση είσαι τρελή κατίνα. Βαθμός δυσκολίας – [πλέον είσαι του γιατρού, βαθμολογίες θα κοιτάμε τώρα;]

Αρχείο
0

ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΣΕΕ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Χαράλαμπος Παπασωτηρίου μιλά για το διακύβευμα των αμερικανικών εκλογών

Διεθνή / Ο Χαράλαμπος Παπασωτηρίου μιλά για το διακύβευμα των αμερικανικών εκλογών

Ο πρόεδρος του Ινστιτούτου Διεθνών Σχέσεων και καθηγητής Διεθνών Σχέσεων και Στρατηγικών Σπουδών στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, Χαράλαμπος Παπασωτηρίου, εξηγεί πώς μια νίκη του Μπάιντεν θα σηματοδοτήσει την αναβίωση της Δύσης ως κεντρικού παράγοντα στη διεθνή πολιτική.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ