Η αναμονή δεν είναι ποτέ μάταιη Facebook Twitter

Η αναμονή δεν είναι ποτέ μάταιη

0

Η υποκειμενική αντίληψη του χρόνου είναι το θέμα που πραγματεύεται εκτενώς ο Αμερικανός φωτογράφος Txema Salvans στα δύο βιβλία του με τίτλο The Waiting Game. Στο πρώτο μέρος του πρότζεκτ που κυκλοφόρησε το 2014, ο Salvans παρουσίασε την εικόνα της πορνείας στις ακτές της Ισπανίας φωτογραφίζοντας μοναχικές γυναικείες φιγούρες που περίμεναν υπομονετικά σε διασταυρώσεις, σε όδικούς κόμβους και αδιέξοδα, φωτογραφίες-τοπία περισσότερο και λιγότερο πορτρέτα, καθώς οι πόρνες αποτελούσαν μέρος ενός εντυπωσιακού όσο και τραγικού μεσογειακού τοπίου. 

Χρησιμοποιώντας τη δραστηριότητά τους ως έναν τρόπο "διαφυγής από το σπίτι" όπως οι ίδιοι εξηγούν στον φωτογράφο, φαίνονται και αυτοί προικισμένοι με ατελείωτη υπομονή και ανθεκτικότητα και απεικονίζονται βουτηγμένοι σε μια άκαμπτη πλήξη

Στο δεύτερο μέρος ο Salvans συνεχίζει να διερευνά μια σειρά από παρόμοια, έρημα αν και κατοικημένο, τοπία της ισπανικής Μεσογείου με πρωταγωνιστές αυτή τη φορά τους ντόπιους ψαράδες. Χρησιμοποιώντας τη δραστηριότητά τους ως έναν τρόπο "διαφυγής από το σπίτι" όπως οι ίδιοι εξηγούν στον φωτογράφο, φαίνονται και αυτοί προικισμένοι με ατελείωτη υπομονή και ανθεκτικότητα και απεικονίζονται βουτηγμένοι σε μια άκαμπτη πλήξη ικανή να αναμειχθεί σε οποιοδήποτε είδος τοπίου.

Η αναμονή δεν είναι ποτέ μάταιη Facebook Twitter
©Txema Salvans/The Waiting Game.
Η αναμονή δεν είναι ποτέ μάταιη Facebook Twitter
©Txema Salvans/The Waiting Game.
Η αναμονή δεν είναι ποτέ μάταιη Facebook Twitter
©Txema Salvans/The Waiting Game.
Η αναμονή δεν είναι ποτέ μάταιη Facebook Twitter
©Txema Salvans/The Waiting Game.
Η αναμονή δεν είναι ποτέ μάταιη Facebook Twitter
©Txema Salvans/The Waiting Game.
Η αναμονή δεν είναι ποτέ μάταιη Facebook Twitter
©Txema Salvans/The Waiting Game.
Η αναμονή δεν είναι ποτέ μάταιη Facebook Twitter
©Txema Salvans/The Waiting Game.
Η αναμονή δεν είναι ποτέ μάταιη Facebook Twitter
©Txema Salvans/The Waiting Game.
Η αναμονή δεν είναι ποτέ μάταιη Facebook Twitter
©Txema Salvans/The Waiting Game.
Η αναμονή δεν είναι ποτέ μάταιη Facebook Twitter
©Txema Salvans/The Waiting Game.
Η αναμονή δεν είναι ποτέ μάταιη Facebook Twitter
©Txema Salvans/The Waiting Game.
Η αναμονή δεν είναι ποτέ μάταιη Facebook Twitter
©Txema Salvans/The Waiting Game.
Η αναμονή δεν είναι ποτέ μάταιη Facebook Twitter
©Txema Salvans/The Waiting Game.
Η αναμονή δεν είναι ποτέ μάταιη Facebook Twitter
©Txema Salvans/The Waiting Game.
Η αναμονή δεν είναι ποτέ μάταιη Facebook Twitter
©Txema Salvans/The Waiting Game.
Η αναμονή δεν είναι ποτέ μάταιη Facebook Twitter
Το εξώφυλλο του βιβλίου

Info:

Περισσότερες πληροφορίες για το βιβλίο στο Txema Salvans.

Φωτογραφία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μπερτ Χάρντι: Μια έκθεση για έναν σπουδαίο λησμονημένο φωτορεπόρτερ

Φωτογραφία / Μπερτ Χάρντι: Μια έκθεση για έναν σπουδαίο, λησμονημένο φωτορεπόρτερ

Χάρη στην αυτοπεποίθηση και το θάρρος του, δημιούργησε κάποιες από τις πιο εμβληματικές εικόνες πολέμου του 20ού αιώνα αλλά και σουρεαλιστικές, πνευματώδεις φωτογραφίες δρόμου. Είναι περισσότερο γνωστός για τη ζεστή και ανθρώπινη αποτύπωση της καθημερινής Βρετανίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Πηνελόπη Γερασίμου

Οι Αθηναίοι / Πηνελόπη Γερασίμου: «Βαρεθήκαμε στα υπόγεια, η διασκέδαση πρέπει να στραφεί προς το φως»

Η μουσική είναι απόλυτα συνδεδεμένη με τη δουλειά της, τα τελευταία χρόνια καταγράφει με τον φακό της μερικά από τα πιο σημαντικά events της Aθήνας. Η φωτογράφος που γνωρίζει καλά πώς κινείται η νύχτα της πόλης ξέρει πως πια παίζουν και πάρτι στα οποία δεν «χωράει», γιατί εκείνοι που τα διοργανώνουν δεν θέλουν να τα μάθει.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
PhotoΒiennale 2023: 13 επιλογές από τη μεγάλη φωτογραφική διοργάνωση της Θεσσαλονίκης

Φωτογραφία / 13 εκθέσεις που ξεχωρίζουν στη PhotoΒiennale 2023 της Θεσσαλονίκης

Τα γυμνά του Man Ray, τα αυτοπορτρέτα του Martin Parr, μια μεγάλη κεντρική έκθεση με τίτλο «Το φάντασμα του λαού» και πλήθος ακόμα ατομικών και ομαδικών φωτογραφικών εκθέσεων περιλαμβάνονται σε μια καλλιτεχνική πρόταση διάρκειας τεσσάρων μηνών που διοργανώνει το MOMus.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Δεν έχω πολλά χρόνια ακόμα»: Η Nan Goldin για την τελευταία, ίσως, αναδρομική της έκθεση

Φωτογραφία / «Δεν έχω πολλά χρόνια ακόμα»: Η Nan Goldin για την τελευταία, ίσως, αναδρομική της έκθεση

Εγκαινιάστηκε στο Άμστερνταμ η μεγάλη αναδρομική έκθεση της σπουδαίας φωτογράφου, εικαστικού και ακτιβίστριας με τον σαρκαστικά μοιρολατρικό τίτλο «This Will Not End Well».
THE LIFO TEAM