Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblocker για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες μας. Δείτε πώς.
Βρήκατε κάποιο λάθος ή παράλειψη;     Επικοινωνήστε μαζί μας  »
LIGHTBOX

Another Kind of Life : Οι άνθρωποι που ζουν στο περιθώριο της κοινωνίας

Μια νέα έκθεση στο Barbican του Λονδίνου ερευνά τη ζωή των παριών και των κοινωνικά αποκλεισμένων

Στις 28 Φεβρουαρίου θα εγκαινιαστεί στο Barbican του Λονδίνου η Another Kind of Life, μια μεγάλης κλίμακας έκθεση που διερευνά τη διαρκή σχέση της φωτογραφίας με άτομα και κοινότητες σε όλο τον κόσμο που ζουν στο κοινωνικό περιθώριο ή αποκλείουν ανοιχτά τις κοινωνικές συμβάσεις.

 

Παρουσιάζονται έργα σπουδαίων φωτογράφων όπως των Paz Errazuriz, Jim Goldberg, Mary Ellen Mark, Bruce Davidson και Pieter Hugo που οδηγούμενοι από προσωπικά και πολιτικά κίνητρα, προσπάθησαν να αποδώσουν με αυθεντικότητα τη ζωή σ' αυτές τις κοινότητες στις οποίες έζησαν μήνες, χρόνια ή ακόμα και δεκαετίες, αποκτώντας συχνά μια βαθιά σχέση μαζί τους που διαμόρφωσε την φωτογραφική και προσωπική τους ταυτότητά.

 

Από τους τέντι μπόις του Λονδίνου μέχρι τις τρανς πόρνες της Χιλής οι φωτογράφοι που συμμετέχουν στην έκθεση κατέγραψαν από τα τέλη της δεκαετίας του '50 μέχρι και τις μέρες μας, κοινότητες ανθρώπων με σεξουαλικές ιδιαιτερότητες, ρομαντικούς επαναστάτες, οικονομικά εκτοπισμένους, παράνομους, χρήστες και εμπόρους ναρκωτικών καθώς και συνειδητούς αναχωρητές που ιδεολογικά απορρίπτουν τις κοινωνικές συμβάσεις.

 

Από τους τέντι μπόις του Λονδίνου μέχρι τις τρανς πόρνες της Χιλής, οι φωτογράφοι που συμμετέχουν στην έκθεση κατέγραψαν από τα τέλη της δεκαετίας του '50 μέχρι και τις μέρες μας, κοινότητες ανθρώπων με σεξουαλικές ιδιαιτερότητες, ρομαντικούς επαναστάτες, οικονομικά εκτοπισμένους, παράνομους, χρήστες και εμπόρους ναρκωτικών καθώς και συνειδητούς αναχωρητές που ιδεολογικά απορρίπτουν τις κοινωνικές συμβάσεις.

 

Τα έργα τους παρουσιάζουν την εικόνα του outsider ως παράγοντα αλλαγής και η αντισυμβατικότητα γίνεται το πρίσμα μέσω του οποίου βλέπεις τον κόσμο με διαφορετική ματιά.

 

Η έκθεση Another Kind of Life που επιμελήθηκε η Alona Pardo θα διαρκέσει μέχρι τις 27 Μαΐου του 2018.

 

 

Walter Pfeiffer, Άτιτλο, 1973.
Walter Pfeiffer, Άτιτλο, 1973.

 

Άτιτλο, 1982, από το Rebel's Paris © Philippe Chancel
Άτιτλο, 1982, από το Rebel's Paris © Philippe Chancel

 

Από τη συλλογή Casa Susanna Collection, 1964-1969 © Art Gallery of Ontario
Από τη συλλογή Casa Susanna Collection, 1964-1969 © Art Gallery of Ontario

 

Ανώνυμος, από τη σειρά Boulevard, 2009 © Katy Grannan
Ανώνυμος, από τη σειρά Boulevard, 2009 © Katy Grannan

 

Seiji Kurata, Ikebukuro, Hikarimachi Ohashi, 1975.
Seiji Kurata, Ikebukuro, Hikarimachi Ohashi, 1975.

 

Philippe Chancel, Άτιτλο, 1982.
Philippe Chancel, Άτιτλο, 1982.

 

Igor Palmin, The Enchanted Wanderer, 1977. Από τη σειρά The Enchanted Wanderer, 1977 © Igor Palmin
Igor Palmin, The Enchanted Wanderer, 1977. Από τη σειρά The Enchanted Wanderer, 1977 © Igor Palmin

 

Αποδίδεται στον Andrea Susan, 1964-1969. Casa Susanna.
Αποδίδεται στον Andrea Susan, 1964-1969. Casa Susanna.

 

Paz Errázuriz, από τη σειρά La Manzana de Adán (Adam’s Apple), 1983
Paz Errázuriz, από τη σειρά La Manzana de Adán (Adam’s Apple), 1983

 

Nippon Gekijo Shashincho (Japan Theatre Photo Album) από τη σειρά Japan Photo Theatre, 1968. © Daido Moriyama. Courtesy Daido Moriyama Photo Foundation
Nippon Gekijo Shashincho (Japan Theatre Photo Album) από τη σειρά Japan Photo Theatre, 1968. © Daido Moriyama. Courtesy Daido Moriyama Photo Foundation

 

Από την Casa Susanna Collection. © Art Gallery of Ontario
Από την Casa Susanna Collection. © Art Gallery of Ontario

 

Evelyn, Σαντιάγκο, από τη σειρά Adam’s Apple © Paz Errázuriz
Evelyn, Σαντιάγκο, από τη σειρά Adam’s Apple © Paz Errázuriz

 

 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
1 σχόλιο
Ταξινόμηση:
Προηγούμενα 1 Επόμενα
Jonathan R. Mayers Jonathan R. Mayers 26.2.2018 | 21:05
Κατά την ταπεινή μου άποψη, παραβατικές συμπεριφορές όπως πορνεία, χρήση ή εμπορία ναρκωτικών, αλκοολισμός, εκπόρνευση πολλές φορές ανηλίκων, δεν μπορεί να αντιμετωπίζεται ρομαντικά, με αφέλεια ίσως και με κρυφό θαυμασμό.
Υπάρχουν πραγματικοί απόκληροι της κοινωνίας, αυτοί που σχοινοβατούν στο περιθώριο και οι οποίοι πολλές φορές παίζοντας με τους κανόνες της κοινωνίας (άδικα ή μη, δεν έχει σημασία), έχασαν τα πάντα.
Πίσω από τις στυλάτες, φανταχτερές εικόνες, κρύβονται συνήθως τραγωδίες ανθρώπων που όμως αυτοπεριθωριοποιήθηκαν και κατά κύριο λόγο είναι υπεύθυνοι για την δεινή θέση στην οποία βρέθηκαν.


Προηγούμενα 1 Επόμενα

ΕΙΔΗΣΕΙΣ/ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΘΕΜΑΤΑ/ΔΗΜΟΦΙΛΗ

CITY GUIDE/ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ/ΠΡΟΣΦΑΤΑ