ADVERTORIAL

Ανά καιρούς, μαθαίνουμε για διάφορα success stories εταιρειών που ξεκίνησαν από χαμηλά και έφτασαν πολύ ψηλά, μέσα από σκληρή δουλειά και έντονη δημιουργικότητα. Υπάρχουν, ωστόσο, μερικές εταιρείες που δεν ακολουθούν το γνωστό «όλα ξεκίνησαν σε ένα γκαράζ» και παράλληλα διατηρούν μία θέση ανάμεσα στις top εταιρείες όχι μόνο για το κοινό, αλλά και για τους ίδιους τους εργαζόμενους.

 

Μία τέτοια ιστορία έχει και το Kavatza - ένα όνομα που πλέον όλοι γνωρίζουν. Το Kavatza είναι μία εταιρεία που έχει αγαπηθεί εξαιρετικά από το κοινό, ως μία από τις πιο επιτυχημένες εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα, αποτελώντας πηγή έμπνευσης για κάθε νέο επιχειρηματία. Ένα success story που έχει καταφέρει να ξεχωρίσει ανάμεσα στα άλλα, από την πρώτη μέρα που ξεκίνησε.

 

Η ιστορία του ξεκινά σε μία αποθήκη 16 τ.μ. στην Ελευσίνα και μέσα σε τρία μόνο χρόνια, χωρίς καμία χρηματοδότηση ή επενδυτές, καταφέρνει να διεισδύσει ανάμεσα στις μεγαλύτερες εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου της χώρας, ανεβαίνοντας σταθερά στην κορυφή. 

 

 

 

Όλα ξεκίνησαν από την επιχειρηματική τρέλα του Βαγγέλη Χατζησταύρου, όπου τον Ιούλιο του 2017 βλέποντας πως το ψιλικατζίδικο που είχε από το 2006 είχε κάνει τον κύκλο του, σκέφτεται την ιδέα του ηλεκτρονικού εμπορίου. Στα πρώτα άτομα που εκμυστηρεύεται την ιδέα, είναι η οικογένειά του, όπου με τον μεγάλο του γιο προσπαθεί να βρει το κατάλληλο όνομα για το ηλεκτρονικό κατάστημα.

 

 

 

Οι επιλογές πολλές, αυτό όμως που επιστρέφει πάντα στη συζήτηση είναι το όνομα «Καβάτζα» - άλλωστε όπως λέει και ο ίδιος «τη λέξη "καβάτζα" την αναφέρουν χιλιάδες άνθρωποι στην καθημερινότητά τους, οπότε από μόνη της θα ήταν μία συνεχή διαφήμιση για το kavatza.gr.». Έναν μήνα μετά τον Αύγουστο του 2017, το kavatza.gr κατοχυρώνεται και αρχίζει αμέσως ο σχεδιασμός και η έρευνα αγοράς, προκειμένου να βρει τις αδυναμίες που υπήρχαν στην άβυσσο του ηλεκτρονικού εμπορίου.

 

Tο αρχειακό φωτογραφικό υλικό δημιουργήθηκε πριν τα μέτρα
για υποχρεωτική χρήση μάσκας.
Tο αρχειακό φωτογραφικό υλικό δημιουργήθηκε πριν τα μέτρα για υποχρεωτική χρήση μάσκας.


Κατά την έρευνα,  διαπιστώνεται πως παρόλο την συνεχή άνοδο στις ηλεκτρονικές αγορές, υπήρχαν πολλά παράπονα από τους καταναλωτές, για την εξυπηρέτηση, την ελλιπή ενημέρωση και τις πολλές καθυστερήσεις στις παραδόσεις των παραγγελιών. Έτσι, αποφασίζει να επικεντρωθεί σε αυτούς ακριβώς τους τομείς, ώστε να μπορέσει να κάνει τη διαφορά: Εξυπηρέτηση, Ενημέρωση, Αξιοπιστία.

 

Tο αρχειακό φωτογραφικό υλικό δημιουργήθηκε πριν τα μέτρα
για υποχρεωτική χρήση μάσκας.
Tο αρχειακό φωτογραφικό υλικό δημιουργήθηκε πριν τα μέτρα για υποχρεωτική χρήση μάσκας.

 

Με αυτές τις τρεις λέξεις κατά νου, ο Βαγγέλης Χατζησταύρου ξεκινά να αναζητά τον προγραμματιστή που θα έδινε το έναυσμα για το ξεκίνημα του project. Πολλές φορές, χρειάζεται λίγη τύχη σε αυτούς τομείς - και το πρώτο τηλεφώνημα του προορίζεται για έναν παλιό του φίλο, τον Βασίλη, που εκείνη την περίοδο βρισκόταν σε διακοπές με την οικογένειά του. 

 

 

 

Ένα σύντομο και περιεκτικό τηλεφώνημα ήταν αρκετό έτσι ώστε, ο Βασίλης να αναλάβει όλη διαχείριση της διαδικτυακής πλατφόρμας. «Δεν υπάρχουν οκτάωρα, δεν υπάρχουν Σαββατοκύριακα, βάζουμε "πρώτη" και δεν σταματάμε πουθενά» - αυτός ήταν ο όρος που μπήκε στο τηλεφώνημα. Κι έτσι ξεκίνησαν όλα.


Τρεις μήνες μετά, τον Νοέμβριο του 2017, η ιδέα παίρνει σάρκα και οστά, με ένα μικρό laptop στην αποθήκη που βρισκόταν δίπλα ακριβώς από το κατάστημα ψιλικών. Στον πρώτο χρόνο λειτουργίας του, το Kavatza εκτοξεύεται και καταγράφει πάνω από 1.000.000 επισκέψεις στην διαδικτυακή του πλατφόρμα, με χιλιάδες επιτυχημένες παραγγελίες σε Ελλάδα και Κύπρο.

 

 

 

Στοχεύοντας πάντα στην σωστή εξυπηρέτηση και την συνεχή ενημέρωση, το ποσοστό των θετικών αξιολογήσεων φτάνει το 99,9%, κατατάσσοντάς το έτσι στα πλέον αξιόπιστα ηλεκτρονικά καταστήματα. Οι πωλήσεις ανεβαίνουν, οι ανάγκες αρχίζουν να μεγαλώνουν και αυτόματα ανοίγουν νέες θέσεις εργασίας, η απόφαση έχει ήδη παρθεί, η αποθήκη των 16 τ.μ. πλέον δεν τους χωράει.

 

Τον Δεκέμβριο του 2018, το Kavatza στεγάζεται σε νέα εντυπωσιακά γραφεία συνολικής επιφάνειας 308 τ.μ,, με πρωτότυπη διακόσμηση, δημιουργώντας έτσι ένα ευχάριστο και λειτουργικό περιβάλλον εργασίας για το προσωπικό, με ιδιαίτερο χώρο για να χαλαρώνουν και να απολαμβάνουν τα γεύματα τους.

 

Tο αρχειακό φωτογραφικό υλικό δημιουργήθηκε πριν τα μέτρα
για υποχρεωτική χρήση μάσκας.
Tο αρχειακό φωτογραφικό υλικό δημιουργήθηκε πριν τα μέτρα για υποχρεωτική χρήση μάσκας.

 

Ο Βαγγέλης Χατζησταύρου συχνά ομολογεί ότι χωρίς τη συμπαράσταση της συζύγου του δεν θα τα είχε καταφέρει, η αλήθεια όμως είναι, ότι η επιμονή και τα ρίσκα που έπαιρνε κατά καιρούς, ήταν η κινητήριος δύναμη που «απογείωσε» την ιδέα, άλλωστε όπως και ο ίδιος τονίζει, «επιχειρηματίας χωρίς ρίσκο δεν γίνεται».

 

Tο αρχειακό φωτογραφικό υλικό δημιουργήθηκε πριν τα μέτρα
για υποχρεωτική χρήση μάσκας.
Tο αρχειακό φωτογραφικό υλικό δημιουργήθηκε πριν τα μέτρα για υποχρεωτική χρήση μάσκας.


Σήμερα, τρία χρόνια μετά, το kavatza.gr έχει γίνει ο απόλυτος online προορισμός τεχνολογίας, με διεθνείς πιστοποιήσεις και χιλιάδες ικανοποιημένους πελάτες σε Ελλάδα και Κύπρο, έχοντας πετύχει αύξηση στο κύκλο εργασιών 657%. Σε ερώτηση για την εξέλιξη και τη πορεία της εταιρείας, ο κ. Χατζησταύρου αναφέρει: «Ακόμα είμαστε στην αρχή και ο δρόμος είναι μακρύς». Όμως, όπως όλα δείχνουν, το Kavatza ήρθε στο κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου για να αφήσει εποχή.