Η ΑΒ Βασιλόπουλος αναλαμβάνει να γίνει ο «Άγιος Βασίλης» για εκείνους που τον χρειάζονται περισσότερο

Η ΑΒ Βασιλόπουλος αναλαμβάνει να γίνει ο «Άγιος Βασίλης» για εκείνους που τον χρειάζονται περισσότερο Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Εσείς θυμάστε πότε ήταν η τελευταία φορά που ξυπνήσατε γεμάτοι ενθουσιασμό το πρωί των Χριστουγέννων και τρέξατε προς το χριστουγεννιάτικο δέντρο για να δείτε αν πήρατε αυτά που ζητήσατε από τον Άγιο Βασίλη; Ποια είναι η τελευταία φορά που νιώσατε αυτόν τον αγνό, παιδικό ενθουσιασμό;

Μπορεί κάποια στιγμή να ανακαλύψατε κρυμμένα τα δώρα που είχατε ζητήσει από τον Άγιο Βασίλη, μπορεί να ακούσατε κατά λάθος κάποιο μέλος της οικογένειά σας να συζητά για το πότε θα αγοράσει αυτά που τόσο «κρυφά» ευχηθήκατε να σας φέρει στον «μαγικό» του σάκο. Μπορεί τότε να ξεκινήσατε να μεγαλώνετε. Ωστόσο, τίποτα δεν μπορεί να συγκριθεί με εκείνη την παιδική ευτυχία που προσφέρει ένα τέτοιο δώρο αγάπης. Ας είμαστε ειλικρινείς, όλοι χρειαζόμαστε έναν Άγιο Βασίλη, σε όποια ηλικία κι αν βρισκόμαστε.

Κι αυτό είναι το μήνυμα προσφοράς που στέλνει η ΑΒ Βασιλόπουλος, μέσα από τα πιο γλυκά και αθώα μάτια, τα μάτια των παιδιών. Όπως κάθε χρόνο, ο Άγιος Βασίλης έρχεται για να μοιράσει δώρα και αγάπη στους μικρούς μας φίλους. Αγάπη την οποία του επιστρέφουν τα παιδιά, όταν διαπιστώνουν ότι είναι μόνος στο σπίτι του. Ένα μικρό κοριτσάκι «μπαίνει στα παπούτσια του Άγιου Βασίλη» και του χτυπά την πόρτα για να του προσφέρει ένα «Δώρο Αγάπης». Και η μαγεία των Χριστουγέννων ξεκινά, γιατί φέτος μπορούμε όλοι μας να «μπούμε στα παπούτσια» του Άγιου Βασίλη.

 

Φέτος, η ΑΒ Βασιλόπουλος αναλαμβάνει να γίνει ο «Άγιος Βασίλης» για εκείνους που τον χρειάζονται περισσότερο – εκείνους που έχουν την ανάγκη να πιστέψουν ξανά στη μαγεία των Χριστουγέννων. Αυτά τα Χριστούγεννα, λοιπόν, η εταιρεία συνεχίζει να υποστηρίζει τους συνανθρώπους μας σε όλη την Ελλάδα μέσα από Προγράμματα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, αγγίζοντας τις ζωές ολοένα και περισσότερων.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος αναλαμβάνει να γίνει ο «Άγιος Βασίλης» για εκείνους που τον χρειάζονται περισσότερο Facebook Twitter

Για τέταρτη συνεχή χρονιά, η ΑΒ Βασιλόπουλος, με αγάπη και ευαισθησία για μικρούς και μεγάλους, συνεχίζει να προσφέρει και κατά τη διάρκεια των γιορτών, φέρνοντας τα «Δώρα Αγάπης» σε επιλεγμένα καταστήματά της. Κάθε «Δώρο Αγάπης» που θα βρείτε σε ένα από τα 175 καταστήματα του δικτύου, έχει έναν πολύ ξεχωριστό σκοπό, ενώ περιλαμβάνει βασικά είδη διατροφής για κάθε νοικοκυριό.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος αναλαμβάνει να γίνει ο «Άγιος Βασίλης» για εκείνους που τον χρειάζονται περισσότερο Facebook Twitter

Έτσι, μόνο με 3,75 ευρώ, μπορείτε κι εσείς να μοιράσετε χαρά και αγάπη σε κάποιον που το έχει ανάγκη ή μπορείτε να ενισχύσετε με το κουτί το ειδικό καλάθι συγκέντρωσης τροφίμων του καταστήματος και η ΑΒ Βασιλόπουλος θα φροντίσει να φτάσει στο τραπέζι εκείνων που πραγματικά το χρειάζονται.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος αναλαμβάνει να γίνει ο «Άγιος Βασίλης» για εκείνους που τον χρειάζονται περισσότερο Facebook Twitter

Τα Δώρα Αγάπης της ΑΒ Βασιλόπουλος περιέχουν: AΒ Περαστή Τομάτα 500 gr, AΒ Αλεύρι 1kgr Όλων των Χρήσεων, AΒ Πένες 500gr, AΒ Γάλα Εβαπορέ 7,5% Πλήρες 410gr, AΒ Zάχαρη 1 Kg, AΒ Μπισκότα Γεμιστά Κρέμα Βανίλια 200 gr και ΑΒ Σοκολάτα Γάλακτος 100 gr. Για κάθε Δώρο Αγάπης που εσείς αγοράζετε, η ΑΒ προσφέρει το αντίστοιχο ποσό στην Τράπεζα Τροφίμων.

Μερικές από τις πιο όμορφες αναμνήσεις μας προέρχονται από την περίοδο των Χριστουγέννων. Τις μέρες που οι οικογένειες και οι φίλοι έρχονται πιο κοντά, που μοιράζονται, που προσφέρουν ο ένας στον άλλον – είναι μέρες γεμάτες μαγεία και θαλπωρή. Φέτος τις γιορτές, λοιπόν, ας προσφέρουμε όσο μπορούμε, ας δημιουργήσουμε αυτή τη μαγεία και τη θαλπωρή σε όσους την έχουν ανάγκη, ας πολλαπλασιάσουμε τη χαρά. Γιατί όλοι χρειαζόμαστε έναν Άγιο Βασίλη!

Η ΑΒ Βασιλόπουλος αναλαμβάνει να γίνει ο «Άγιος Βασίλης» για εκείνους που τον χρειάζονται περισσότερο Facebook Twitter


Μάθετε περισσότερα για το πώς ένα δώρο γίνεται αγάπη, εδώ: https://xmas.ab.gr/doro-agapis.

Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί τόσα μη διαβητικά άτομα φορούν μετρητές γλυκόζης;

Radio Lifo / Γιατί τόσα άτομα χωρίς διαβήτη φορούν μετρητές γλυκόζης αίματος;

Γιατί γίνεται τόσος ντόρος τελευταία με τις αιχμές γλυκόζης στο αίμα και γιατί όλο και περισσότερα άτομα που δεν έχουν διαβήτη φορούν cgm; Πρόκειται για ακόμα ένα διατροφικό trend; H Μερόπη Κοκκίνη συζητά με την κλινική διαιτολόγο-διατροφολόγο Μελίνα Καριπίδου.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Πώς θα καταφέρετε να φωτογραφίσετε το κατοικίδιό σας σαν επαγγελματίας

Living / Πώς θα καταφέρετε να φωτογραφίσετε το κατοικίδιό σας σαν επαγγελματίας

Οι λειτουργίες του κινητού που θα σας βοηθήσουν, ο κατάλληλος φωτισμός, τα σωστά αξεσουάρ: 8 συμβουλές προκειμένου να καταφέρετε να απαθανατίσετε τις πιο ωραίες στιγμές του κατοικιδίου σας.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
Βιοδυναμική καλλιέργεια: Οι νέοι αγρότες παρακολουθούν το φεγγάρι και τους πλανήτες και απλώνουν κοπριά μέσα σε θαμμένα κέρατα αγελάδας

Radio Lifo / Βιοδυναμική καλλιέργεια: Οι νέοι αγρότες παρακολουθούν το φεγγάρι και τους πλανήτες

Ένας «ακραίος» βιολογικός τρόπος καλλιέργειας που ακολουθούν λίγοι στη χώρα μας. Αν και δεν υπάρχουν επιστημονικά στοιχεία που να υποστηρίζουν τις βιοδυναμικές πρακτικές, ωστόσο όσοι τις ακολουθούν ισχυρίζονται ότι καταφέρνουν να παραγάγουν προϊόντα υψηλής ποιότητας και θρεπτικής αξίας. Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με τους βιοδυναμικούς καλλιέργητές Κώστα Βαρώτσο και Θοδωρή Κοντογιάννη.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Η Δέσποινα Ισοπούλου μαθαίνει στους Αθηναίους τι πάει να πει floral design

Living / Η Δέσποινα Ισοπούλου μαθαίνει στους Αθηναίους τι πάει να πει floral design

Τρία χρόνια πριν, την άνοιξη του 2021, αποφάσισε να κάνει στροφή στην καριέρα της: άρχισε να ψάχνει τα διαθέσιμα θεωρητικά και πρακτικά μαθήματα γύρω από τα λουλούδια και έφτιαξε το δικό της Eiko Flowers. Έτσι γεμίζει την πόλη με συνθέσεις και μπουκέτα που μοιάζουν να αναπνέουν.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
20 χρόνια μετά την «Αιώνια λιακάδα ενός καθαρού μυαλού», υπάρχει πλέον η τεχνολογία διαγραφής αναμνήσεων;

Tech & Science / 20 χρόνια μετά την «Αιώνια λιακάδα ενός καθαρού μυαλού», υπάρχει πλέον η τεχνολογία διαγραφής αναμνήσεων;

Σίγουρα είμαστε πολύ πιο κοντά στο να μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την επιστήμη για να αλλάξουμε τις αναμνήσεις μας, από ό,τι ήμασταν πριν από μια εικοσαετία.
NEWSROOM