Χαρίζει ηρεμία, τονώνει το σώμα, αυξάνει την ευλυγισία και σε κάνει πιο τολμηρή. Αυτά είναι μονάχα λίγα από τα οφέλη της γιόγκα είναι όμως και αυτά που υπόσχονται καλύτερη σεξουαλική ζωή.

 

Κι αν δεν με πιστεύεις, πίστεψε την έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Journal of Sexual Medicine η οποία απέδειξε πως οι γυναίκες που έκαναν τακτικά γιόγκα για 12 εβδομάδες, παρουσίασαν καλύτερη λειτουργία και στους 6 τομείς της σεξουαλικής δραστηριότητας (επιθυμία, διέγερση, λίπανση, οργασμός, ικανοποίηση και πόνος). Αναρωτιέσαι γιατί;

 

Ακόμα κι αν έχεις κάνει ελάχιστα μαθήματα γιόγκα θα έχεις παρατηρήσει πως ένας από τους πρώτους τρόπους με τους οποίους επιδρά είναι πως συντονίζει την κίνηση με την αναπνοή, και σε βοηθάει να συνδεθείς καλύτερα με το σώμα σου.

 

Αυτό από μόνο του μπορεί να κάνει το σεξ πολύ πιο απολαυστικό και να σε βοηθήσει να είσαι περισσότερο «παρούσα» σε κάθε στιγμή. Επιπλέον, η συχνή γιόγκα σε βοηθά να εκτονώσεις το συσσωρευμένο στρες και να χαλαρώσεις βαθιά. Κι όπως θα έχεις ίσως ήδη παρατηρήσει, το σεξ είναι καλύτερο όταν μπορείς να αφεθείς. 

 

Εξασκήσου στο να κρατάς κάθε άσανα για περίπου 1 λεπτό προκειμένου να αποκομίσεις όλα τα οφέλη για την ευλυγισία, την συγκέντρωση και τη δύναμή σου.

 

Επιπλέον η γιόγκα ενισχύει την περιπετειώδη μας φύση, τη διάθεση για παιχνίδι αλλά και την ευλυγισία, στοιχεία που παίζουν σημαντικό ρόλο στο πώς βιώνεις τη σεξουαλική σου ζωή. Τέλος, όπως κάθε μορφή άσκησης, η γιόγκα κρατά το σώμα σου τονωμένο και ζωηρό χαρίζοντάς σου λίγη ακόμα πολυπόθητη αυτοπεποίθηση.

 

Για να νιώσεις και εσύ, στην πράξη, όλα τα παραπάνω, δοκίμασε την παρακάτω πρακτική που στοχεύει στο να ξυπνήσει το σώμα και τη λίμπιντο σου. Θυμήσου να αναπνέεις συνεχώς καθώς και να εναρμονίζεις κάθε κίνηση με την εισπνοή και την εκπνοή σου. Εξασκήσου στο να κρατάς κάθε άσανα για περίπου 1 λεπτό προκειμένου να αποκομίσεις όλα τα οφέλη για την ευλυγισία, την συγκέντρωση και τη δύναμή σου. Καθότι ήπιο, αν ήδη κάνεις συχνά γιόγκα, μπορείς να εντάξεις αυτό το μικρό πρόγραμμα στην καθημερινή σου πρακτική!

 

Γάτα-Αγελάδα

Ξεκίνα να ξυπνάς το σώμα με μερικές αναπνοές σε αυτή την άσανα που ενισχύει το πυελικό έδαφος, δυναμώνει την σπονδυλική στήλη και βοηθά στη χαλάρωση.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Jasper Johal (@jasperyoga) στις

 

 

Κάτω Σκύλος

Η πιο «διάσημη» άσανα αποτελεί μία από τις πιο απαιτητικές αλλά και ωφέλιμες! Δυναμώνει ολόκληρο το σώμα, βοηθά στην αποβολή του άγχους και είναι ότι πρέπει για να μεταβείς στο κυρίως «μενού» της πρακτικής σου.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από @uc.yoga στις

 

 

Σαύρα

Αυτή η άσανα που μιμείται τον βηματισμό της σαύρας είναι μια από τις καλύτερες για να ανοίξεις τα ισχία σου. Και μιας που οι γυναίκες συσσωρεύουμε πολλή ένταση σ΄αυτήν την περιοχή, παραμένοντας στην άσανα για πάνω από ένα λεπτό θα διαπιστώσεις πόσο βαθιά σε ανακουφίζει ψυχολογικά αλλά και σωματικά. 

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Claire Grieve (@claire_grieve) στις

 

 

Ανοιχτά πόδια με κάμψη μπροστά

Αυτή η χωρίς ελληνικό όνομα άσανα θα σου θυμίσει τις μέρες του μπαλέτου και θα σε βοηθήσει να ανοίξεις τα ισχία σου ακόμα περισσότερο. Άφησε τον κορμό σου να πέσει μπροστά για να κάνεις ακόμα πιο έντονη διάταση σε προσαγωγούς και να δυναμώσεις το πυελικό έδαφος.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Juli Skyum (@juliskyoga) στις

 

 

Κισσός

Μετά από τόσα ανοίγματα ήρθε η ώρα να κλείσεις ξανά τα ισχία σου, τυλίγοντας το σώμα σου στην στάση του κισσού. Όπως κάθε θέση ισορροπίας, απαιτεί συγκέντρωση, χαλαρώνει το νου και σου χαρίζει αυτοπεποίθηση.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

For me, #thanksgiving is a day to focus on all of the wonderful things that bring me joy. Yesterday, I got to spend the day connecting with family and friends and expressing #gratitude for all of the #blessings in my life. The day after Thanksgiving is a day when I like focus back in on my #health. It’s really common to feel like you over-feasted, but don’t worry it’s not too hard to get back to healthy. I was so excited to share my tips to help you get back on track after some delicious healthy indulging and holiday fun with @thechalkboardmag. Head to their stories to check them out.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Claire Grieve (@claire_grieve) στις

 

 

Happy baby

Η στάση του «χαρούμενου μωρού» είναι η τέλεια διάταση για να μπεις στην τελευταία φάση της πρακτικής σου, βοηθά το ήπιο άνοιγμα των ισχίων και ανακουφίζει τη μέση. 

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Catherine Cooke (@groundedyogabcn) στις

 

 

Στήριξη στους ώμους

Ή αλλιώς «λαμπάδα» που έκανες μικρή. Μείνε στη στάση για ένα λεπτό για ανακουφίσεις την ένταση από τους ώμους και να οξυγονώσεις τον εγκέφαλο. 

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από @weirdshitshelikes στις

 

 

Το άροτρο

Κλείσε την πρακτική σου με το άροτρο, που χαρίζει λίγη ακόμα ευλυγισία στην σπονδυλική σου στήλη και σε προετοιμάζει για βαθιά χαλάρωση.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Cherry Blossom Yoga Spring|TX (@cherryblossomyoga) στις