Ανακαλύπτοντας το ανεξάρτητο μυαλό του Hiroshi Fujiwara

Ανακαλύπτοντας το ανεξάρτητο μυαλό του Hiroshi Fujiwara Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Ανακαλύπτοντας το ανεξάρτητο μυαλό του Hiroshi Fujiwara Facebook Twitter

Αν ακούγατε για κάποιον 18χρονο που τα βασικά πράγματα που τον απασχολούν είναι το πανκ και το σκέιτ, τι θα σκεφτόσασταν; Μερικές φορές η απάντηση δεν είναι καθόλου εύκολη ή αυθόρμητη ειδικά αν μάθεις ότι αυτός ο νεαρός εξελίχθηκε σε πηγή έμπνευσης για ολόκληρες γενιές δημιουργικών ανθρώπων και δημιούργησε σχολή με τον τον επαναστατικό τρόπο που συνδυάζει το high με το low, τα σπορ με τη μόδα αλλά και το design με τη μουσική. Αυτός είναι ο Hiroshi Fujiwara, ιδρυτής της fragment design και ο σημαντικότερος επικεφαλής της urban κουλτούρας παγκοσμίως.

Ευτυχώς οι μεγάλες εταιρίες που ασχολούνται με την street fashion ξεπερνούν κάθε στερεοτυπική σκέψη και αναζητούν εκεί έξω στους δρόμους ανθρώπους που μπορούν να εξελίξουν τη μόδα με τον τρόπο σκέψης τους. Αυτό συνέβη και με τη Nike που ανακάλυψε τον Hiroshi Fujiwara όταν εκείνος έκανε σκέιτ στο Court Force ως έφηβος και ξεκίνησε συνεργασία μαζί του το 2000 στο πλαίσιο της οποίας ο νεαρός σκέιτερ προσέφερε τις συμβουλές του σε διάφορα project, όπως για παράδειγμα, για τους χρωματικούς συνδυασμούς του πρωτοποριακού Air Woven. Κάπως έτσι προέκυψε η συλλογή Nike Concept Japan (CO.JP) αποκλειστικά για την Ιαπωνία — ένα μονόχρωμο τρίο του Nike Zoom Seismic, του Nike Air Max 120 και του Nike Air Terra Humara — που ακόμα και 15 χρόνια μετά το 2001 που παρουσιάστηκαν εκπλήσσουν με την πρωτοποριακή τους μορφή.

Ανακαλύπτοντας το ανεξάρτητο μυαλό του Hiroshi Fujiwara Facebook Twitter

Όπως είναι φυσικό, ο Hiroshi δεν θα μπορούσε να λείπει από το project ΗΤΜ της Nike με το οποίο η εταιρία τιμά φέτος τον Μάρτιο το εμβληματικό Air Max δίνοντας νέα διάσταση στη σειρά. Άλλωστε το ίδιο το project έχει βασιστεί στα ονόματα των ανθρώπων που βρίσκονται πίσω από αυτήν την ενέργεια: Hiroshi, Tinker, Mark. Όπως λέει και ο ίδιος ο Fujiwara: “Η συλλογή HTM δείχνει ότι όταν ανεξάρτητα μυαλά συνεργάζονται μεταξύ τους, τα αποτελέσματα μπορούν να είναι αρκετά πρωτοποριακά. Καθένας μας είμαστε δραστήριοι στον τομέα μας. Ο Tinker δουλεύει τα δικά του project, ο Mark έχει την ευθύνη της διαχείρισης της εταιρείας και εγώ κάνω αυτό που μου αρέσει ως ελεύθερος επαγγελματίας. Όταν όμως βρισκόμαστε μαζί, μπορούμε να δημιουργήσουμε κάτι που συχνά έχει σημαντικό αντίκτυπο στον κόσμο.»

Ανακαλύπτοντας το ανεξάρτητο μυαλό του Hiroshi Fujiwara Facebook Twitter

Αλλά τι είναι αυτό που ετοιμάζει ο ιδρυτής της fragment design για την Nike; Κρατήστε τον κωδικό LD Zero H. Ένα παπούτσι που συνδέει το παρελθόν με το παρόν με τρόπο ξεχωριστό έτσι όπως μόνο ο Fujiwara θα μπορούσε να το πετύχει.

Μέσα από μια αναδρομή στα παλιότερα μοντέλα της Nike ξεχώρισε το μοντέλο Nike Boston και συνδύασε την κλασική του σιλουέτα με τις καινοτομίες που είναι διαθέσιμες σήμερα στα μοντέλα της Nike. To αποτέλεσμα είναι αυτό που φαντάζεστε: το επάνω μέρος του Boston με τη βάση του Air Max 2014. Όμως το ίδιο το παπούτσι σαν αισθητική ξεπερνά την φαντασία! Νάιλον και σουέντ πατάνε στην τεχνολογία Nike Flywire και δημιουργούν ένα μοντέλο που σύγχρονο και μαζί διαχρονικό!

Ανακαλύπτοντας το ανεξάρτητο μυαλό του Hiroshi Fujiwara Facebook Twitter
Ανακαλύπτοντας το ανεξάρτητο μυαλό του Hiroshi Fujiwara Facebook Twitter
Ανακαλύπτοντας το ανεξάρτητο μυαλό του Hiroshi Fujiwara Facebook Twitter
Ανακαλύπτοντας το ανεξάρτητο μυαλό του Hiroshi Fujiwara Facebook Twitter

Ακριβώς έτσι γιορτάζει η Nike τα 29 χρόνια από την κυκλοφορία του Air Max. Με ένα project που αποκαλύπτει ότι ένα παπούτσι μπορεί να γίνει ανεξάντλητη πηγή έμπνευσης συνεχίζοντας να είναι πάντα ένα βήμα μπροστά στις προσδοκίες των fan ανά τον κόσμο!

Το Nike Air Max LD Zero H θα είναι διαθέσιμο από τις 19 Μαρτίου στο nike.com, ενώ στις 26 Μαρτίου, την Air Max Day, θα είναι διαθέσιμο σε επιλεγμένα σημεία πώλησης Nike Sportswear.

Μόδα & Στυλ
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Σοφία Κοκοσαλάκη: Η Κρήτη μέσα της (or Greek Drama)

Μόδα & Στυλ / Η Σοφία Κοκοσαλάκη που πορεύτηκε χωρίς logos, εντυπωσιασμούς και εύκολο marketing

Το ανεξάρτητο κορίτσι της μόδας από την Κρήτη, που δημιούργησε το δικό της Grecian chic στυλ, με αναφορές στην ελληνική ιστορία, τη λαϊκή παράδοση και τον μινωικό πολιτισμό, άφησε πίσω της μια διαχρονική κληρονομιά που αξίζει να γιορτάζεται.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
H Soraya Oronti φαίνεται να έχει μια κάποια εμμονή με τα αμάξια

Μόδα & Στυλ / H Soraya Oronti φαίνεται να έχει μια κάποια εμμονή με τα αμάξια

Η Soraya Oronti είναι μια σχεδιάστρια 25 ετών που κατάγεται από τη Λεμεσό της Κύπρου. Μένει σε ένα διαμέρισμα στην Κυψέλη, αλλά έχει αλλού το ατελιέ της. Εμπνέεται από την αισθητική και το ήθος των Iannis Xenakis, Hussein Chalayan και HR Giger. Σπούδασε στο Λονδίνο και ήταν από τους βασικούς διοργανωτές του pop-up φεστιβάλ εγχώριας μόδας και τέχνης SOLACE. Μέσα από τις σουέντ μαύρες μπότες πυγμαχίας φοράει νέον πρασινο-πορτοκαλί κάλτσες.
ΠΕΤΡΙΝΑ ΚΙΤΗ
75’ με τη Lysa Cooper

Μόδα & Στυλ / «Αν ζούσαν άνθρωποι σαν τον Basquiat, δεν θα υπήρχε όλη αυτή η μετριότητα»

Προσωπική φίλη του Jean-Michel Basquiat και θρυλική στυλίστρια, η Lysa Cooper, σε μια συνέντευξη-χείμαρρο στη LIFO, περιγράφει την εποχή όπου η τέχνη δεν κυνηγούσε νούμερα, αναγγέλλει την επικράτηση της ασημαντότητας, κατακεραυνώνει τον Τραμπ και παραδέχεται πως η ίδια απλώς ήταν εκεί «όταν συνέβαιναν όλα, στο σωστό μέρος, τη σωστή στιγμή».
M. HULOT
Σεμνά και ταπεινά

Μόδα & Στυλ / Κάννες: Σεμνά και ταπεινά στο κόκκινο χαλί

Ένα φεστιβάλ που χρωστά τη φήμη του στις σκανδαλιστικές εμφανίσεις υπό τον ήλιο σχεδόν όσο και στην καλλιτεχνική τόλμη του, βιώνει φέτος μια κρίση αισθητικής ταυτότητας με την τελευταίας στιγμής απαγόρευση «γυμνών και υπερβολικών σε όγκο εμφανίσεων».
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ντομάτες υψηλής ραπτικής, viral ποτά και high fashion ψωμιά: Το φαγητό είναι το νέο trend

Μόδα & Στυλ / Ντομάτες υψηλής ραπτικής, viral ποτά και high fashion ψωμιά: Το φαγητό είναι το νέο trend

Λεμόνια, κεράσια και ζαχαρωτά μεταμορφώνονται από την υψηλή μόδα σε ρούχα και αξεσουάρ, εδώδιμες ύλες πρωταγωνιστούν σε καμπάνιες και επίσημα δείπνα των luxury brands, ενώ χυμοί και πίκλες αναβαθμίζονται σε σύμβολα κοινωνικής υπεροχής. 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ποιοι είναι οι Μαύροι Δανδήδες του φετινού Met Gala;

Μόδα & Στυλ / Ποιοι είναι οι Μαύροι Δανδήδες του φετινού Met Gala;

H πιο ισχυρή παρέλαση διασημοτήτων και brands στον κόσμο ή, για άλλους, η άποψη της «Vogue» για τον κόσμο, τιμά σήμερα τους Μαύρους Δανδήδες της ιστορίας με ένα show που υπόσχεται άψογο tailoring, διαμάντια και φρου φρου. Λίγο πριν συντονιστείτε στο livestreaming της βραδιάς, δείτε μαζί μας τι σημαίνει το φετινό θέμα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
«Δεν ήξερα πού θα με πάει, ξεκίνησα με ένα σορτς και έφτιαξα δύο επιχειρήσεις»

Μόδα & Στυλ / «Δεν ήξερα πού θα με πάει, ξεκίνησα με ένα σορτς και έφτιαξα δύο επιχειρήσεις»

Η Μιρκέτα Βιδάλη, δημιουργός των brands «No Thinkin» και «Tanpire», μιλά για την εμπειρία της από τον κόσμο της επιχειρηματικότητας και τις προκλήσεις που αντιμετώπισε. Πώς διαχειρίστηκε τα hate comments στα social media και τι συμβουλεύει άλλες γυναίκες που θέλουν να ακολουθήσουν τον δρόμο της;
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Retro vs Approach – Νέο δίλημμα στην αγορά sneakers

Μόδα & Στυλ / Τα νέα sneakers είναι για ορειβασία στις «πλαγιές» της πόλης

Μετά την κυριαρχία των retro sneakers, τα approach shoes, μια νέα γενιά ορειβατικών αθλητικών παπουτσιών, κερδίζει συνεχώς έδαφος στα αστικά πεζοδρόμια, εκφράζοντας την καθημερινή άνεση που όλοι αποζητούμε.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Γιώργο Τροχόπουλε, πώς κατάφερες να φορά τα πλεκτά σου η Dua Lipa;

Μόδα & Στυλ / Γιώργο Τροχόπουλε, πώς κατάφερες να φορά τα πλεκτά σου η Dua Lipa;

Η Μάιλι Σάιρους, η Κένταλ Τζένερ, η Dua Lipa και πολλές ακόμα σταρ έχουν φορέσει τα πλεκτά του ανερχόμενου σχεδιαστή μόδας από τη Βέροια, που στα 23 του έχει ήδη κατακτήσει το Λονδίνο. 
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
Σε ποιoν σχεδιαστή θα ανήκει από τα τέλη Μαΐου ο οίκος Dior; / Ποιος θα βρεθεί τελικά στο τιμόνι του Dior; / Όργιο φημών και παρασκήνιο στον οίκο Dior

Μόδα & Στυλ / Σε ποιoν σχεδιαστή θα ανήκει από τα τέλη Μαΐου ο οίκος Dior;

Με τμηματικές ανακοινώσεις και μισές αλήθειες που εμπλέκουν τον Jonathan Anderson και τη Maria Grazia Chiuri, ο ιστορικός γαλλικός οίκος πλήττει την αξιοπιστία της μόδας και εκθέτει τους ανθρώπους που εργάζονται σε αυτήν.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Φρέντυ, τι στο καλό είναι το glass skin και γιατί το θέλουν όλοι;

Ψυχή & Σώμα / Τι στο καλό είναι το glass skin και γιατί το θέλουν όλοι;

Τι είναι αυτό που κάνει τα κορεατικά προϊόντα ομορφιάς τόσο δημοφιλή; Σε ποιο βαθμό διαμορφώνουν την αισθητική μας τα social media; Ποιες είναι οι τάσεις που κυριαρχούν στο μακιγιάζ σήμερα; Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με τον make up artist Φρέντυ Καλομπράτσο.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Michel Gaubert: Ο dj που βάζει μουσικές στα σημαντικότερα catwalks

Βιβλίο / Michel Gaubert: Ο dj που βάζει μουσικές στα σημαντικότερα catwalks

Chanel, Dior και πολλοί ακόμα οίκοι υψηλής ραπτικής «ντύνουν» τα shows τους με τη μουσική του. Στο «Remixed», την αυτοβιογραφία-παλίμψηστο των επιρροών και των εμμονών του, ο ενορχηστρωτής της σύγχρονης catwalk κουλτούρας μας ξεναγεί σε έναν κόσμο όπου μουσική και εικόνα γίνονται ένα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ