K-fashion: Είναι η Σεούλ το επόμενο κέντρο της μόδας;

K-fashion: Είναι η Σεούλ το επόμενο κέντρο της μόδας; Facebook Twitter
0

Μπορεί οι πρωτεύουσες της μόδας να θεωρούνται οι γνωστές σε όλους Νέα Υόρκη, Λονδίνο, Παρίσι και Μιλάνο, ωστόσο, η Σεούλ αποτελεί πλέον μία δυνατή ανταγωνίστρια.

Από τότε που το ενδιαφέρον στράφηκε προς τη βιομηχανία της κορεάτικης ομορφιάς –από προϊόντα περιποίησης μέχρι διεξοδικές τελετουργίες για την επιδερμίδα– φέρνοντας ένα μεγάλο κύμα από κορεάτικα beauty trends στο προσκήνιο (Κ-beauty) και μετά την ένταξη της K-pop στη mainstream μουσική κουλτούρα, σειρά έχει η K-fashion.

Μία από τις μεγαλύτερες τάσεις που κυριαρχούν στη Σεούλ είναι το streetwear –δηλαδή ογκώδη αθλητικά παπούτσια, φόρμες και φαρδιά φούτερ, σκεφτείτε '00s hip hop στιλ–, όπως και το sportswear, ενώ τα matching sets και τα μονόχρωμα looks έχουν την τιμητική τους.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Noha Nabil نهى نبيل (@nohastyleicon) στις

Από το 2015, η πρωτεύουσα της Νότιας Κορέας φιλοξενεί δύο φορές τον χρόνο το Seoul Fashion Week, με ανερχόμενους σχεδιαστές να παρουσιάζουν τις συλλογές τους και όλο και περισσότερους editors και influencers να την επισκέπτονται έτσι ώστε να πάρουν μία γεύση από την πιο ανερχόμενη σκηνή της μόδας. Μπορεί να μην συγκαταλέγεται στις «Big Four», αλλά η Σεούλ δεν έχει τίποτα να φοβηθεί από τις υπόλοιπες πρωτεύουσες της μόδας και ειδικότερα σε ο,τι αφορά το street style.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη STREETPER (@streetper) στις

Μία από τις μεγαλύτερες τάσεις που κυριαρχούν στη Σεούλ είναι το streetwear –δηλαδή ογκώδη αθλητικά παπούτσια, φόρμες και φαρδιά φούτερ, σκεφτείτε '00s hip hop στιλ–, όπως και το sportswear, ενώ τα matching sets και τα μονόχρωμα looks έχουν την τιμητική τους. Το νεανικό κοινό της είναι γνωστό για την ταχύτητά του να εφαρμόζει άμεσα τα μεγαλύτερα trends που κάνουν την εμφάνισή τους στα social media, ενώ με μία γρήγορη ματιά στις street style φωτογραφίες από το Dongdaemun Design Plaza, σχεδιασμένο από τη Zaha Hadid, όπου φιλοξενείται η Seoul Fashion Week τη φετινή σεζόν, φαίνεται πως υιοθετούν μία πιο «αυστηρή» προσέγγιση όσον αφορά το styling, με λιγότερα logos και περισσότερα κομψά σακάκια και κοστούμια. Ο τρόπος με τον οποίον συνδυάζουν τη vintage, τη streetwear και την workwear αισθητική είναι ίσως και ο λόγος που η K-fashion έχει λάβει τόση δημοσιότητα.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη STREETPER (@streetper) στις

Αυτό που φαίνεται πως το street style κοινό της Σεούλ έχει τελειοποιήσει είναι η ιδιαίτερη τεχνική του layering: Σορτσάκια φορεμένα πάνω από παντελόνια, διπλές φούστες, τριπλά μπλουζάκια και διαφορετικά είδη από πανωφόρια φορεμένα μαζί. Ο τρόπος που συνδυάζονται όλα τα διαφορετικά ρούχα, αξεσουάρ, prints, κοσμήματα και παπούτσια είναι τόσο προσεγμένος που τίποτα δεν μοιάζει ακριβώς υπερβολικό, όσο εμπνευσμένο. Συγχρόνως, ακόμα και τα maximal looks, με μία πρώτη ματιά δείχνουν minimal, χάρη στην προσοχή στη λεπτομέρεια και την ανέκαθεν αντισυμβατική οπτική της σύγχρονης κορεάτικης κουλτούρας.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη STREETPER (@streetper) στις

Ανάμεσα στα αυστηρά κοστούμια και τα εκκεντρικά γυαλιά ηλίου, αυτό που πραγματικά ξεχωρίζει στο τέλος της ημέρας είναι η αυθεντικότητα. Ο συνδυασμός της αυθεντικότητας με τη νεανική αισθητική που χαρακτηρίζει το stylish κοινό της Σεούλ, την κατατάσσει ψηλά στις λίστες με ο,τι θεωρείται ανερχόμενο για το 2020. Μεγάλο ρόλο σε αυτό παίζουν και οι σχεδιαστές, που εκτός από φρέσκια οπτική, παράγουν ρούχα και αξεσουάρ σε πολύ προσιτές τιμές – επομένως, το νεανικό κοινό της μόδας έχει τη δυνατότητα να αποκτήσει οποιαδήποτε τάση χωρίς να ξοδέψει μεγάλα χρηματικά ποσά.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη STREETPER (@streetper) στις

Η κουλτούρα του street style εδώ και χρόνια αποτελεί πόλο έλξης για τη βιομηχανία της μόδας, καθώς θεωρείται ισάξια πηγή έμπνευσης και δημιουργίας όσο και οι πασαρέλες των σχεδιαστών στις Εβδομάδες Μόδας. Πολλές φορές, μάλιστα, τα looks που φωτογραφίζονται έξω από τις πασαρέλες αποτελούν σημεία έναρξης για ολόκληρες collections, ενώ οι παρευρισκόμενοι συχνά αναδεικνύονται ως «street style stars» χάρη στους φωτογράφους που πασχίζουν για μία λήψη των ιδιαίτερων looks τους. Υπάρχουν συγκεκριμένα στοιχεία που καθιστούν το street style κάθε πρωτεύουσας της μόδας, αναγνωρίσιμο –το Λονδίνο έχει τις εκκεντρικές του λεπτομέρειες και το Μιλάνο τα luxury brands του– κι εδώ έρχεται η Σεούλ για να κάνει τη διαφορά.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη STREETPER (@streetper) στις

Το street style της Σεούλ βασίζεται πολύ περισσότερο στον συνδυασμό των ρούχων, παρά στα ίδια τα ρούχα. Δημιουργεί την αίσθηση πως οποιοσδήποτε μπορεί να αναδημιουργήσει οποιοδήποτε outfit, καθώς με το σωστό styling μπορεί να δείχνει σαν να έχει αγοραστεί απευθείας από την πασαρέλα. Σίγουρα, οίκοι όπως Gucci, Balenciaga και Off-White έχουν την τιμητική τους στις προτιμήσεις των νεαρών καταναλωτών της Σεούλ, αλλά η δημιουργικότητα όσον αφορά το styling είναι αυτό που τους κάνει να ξεχωρίζουν, δίνοντας μία νέα πνοή σε αυτό που ορίζουμε ως το «στυλ των δρόμων».

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη STREETPER (@streetper) στις

 

Όσοι οι μεγαλύτεροι όμιλοι και οίκοι μόδας κυριαρχούν στον Δυτικό κόσμο, τόσο η βιομηχανία αναζητά συνεχώς το «next big thing». Η Σεούλ αυτήν τη στιγμή προσφέρει όχι μόνο το διαφορετικό όσον αφορά την αυθεντικότητα και το προσωπικό στυλ, αλλά και τον χώρο για νέους, ανερχόμενους σχεδιαστές να αναπτυχθούν και να παρουσιάσουν μία φρέσκια οπτική στο design. Μπορεί το Dongdaemun Design Plaza να μην φιλοξενεί ονόματα όπως Chanel και Prada, αλλά ίσως να είναι η στιγμή που η προσοχή θα στραφεί στο τι έχει να προσφέρει η νεότερη γενιά μίας εξίσου πλούσιας σε ιστορία και κουλτούρα ασιατικής πρωτεύουσας.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη STREETPER (@streetper) στις

Μόδα & Στυλ
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Μόδα & Στυλ / Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Πλασαρίστηκε σαν ροκ σταρ και αγάπησε όσοι λίγοι designers τις γυναίκες. Ο Ιταλός δημιουργός έφυγε από τη ζωή στα 83 του, αφήνοντας πίσω του ένα εξεζητημένο σύννεφο από aninal prints, σέξι εμπριμέ και ένα «εγχειρίδιο» για το πώς ένας σχεδιαστής μπορεί να είναι πιο αναγνωρίσιμος από τη μόδα που παράγει.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Μόδα & Στυλ / Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Λαμβάνοντας υπόψη τους τη μοναδικότητα του κάθε σωματότυπου και επηρεασμένες από την προσωπική τους ανάγκη για άνεση, δύο νέες γυναίκες δημιουργούν ποιοτικά εσώρουχα που δεν προορίζονται μόνο για να κρύβονται κάτω από τα ρούχα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Μόδα & Στυλ / Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Επιχειρηματίας, οραματίστρια, style icon, αρχηγός συγκροτήματος, επιμελήτρια εκθέσεων. Μια γυναίκα ασταμάτητη στα 80 της χρόνια που ο τίτλος της «μούσας του Ρικ Όουενς» την αδικεί.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ριάνα Κούνου

Οι Αθηναίοι / Ριάννα Κούνου: «Τους βλέπεις όλους να φοράνε μαύρα γιατί φοβούνται να ξεχωρίσουν»

Η σχεδιάστρια πίσω από το πολυτελές και ανερχόμενο brand Rianna+Nina, που έμαθε κάποτε στην Αθήνα τι πάει να πει «designer vintage», έχει μια περιπετειώδη ζωή να αφηγηθεί. Και όσο της αρέσει να είναι ανώνυμη στο Βερολίνο όπου ζει, τόσο απολαμβάνει το να κάθεται στην Ηροδότου στο Κολωνάκι και να τους χαιρετάει όλους.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Μόδα & Στυλ / O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Το φυσικό κατάστημα του πιο πετυχημένου αθηναϊκού brand με ρούχα επεκτάθηκε, έχει συγκεντρώσει μέσα του όλες εκείνες τις αναφορές που το έφεραν μέχρι το σήμερα, ενώ θα είναι και το μοναδικό μέρος όπου θα μπορούμε να δοκιμάζουμε και να ψωνίζουμε όσα bold κομμάτια έχουν να μας προτείνουν. Karavan girls, έχουμε μπροστά μας ένα καλοκαίρι όλο χρώμα και patterns.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Μόδα & Στυλ / Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Με μια παρακαταθήκη που μοιάζει με κινηματογραφικό ρομάντζο, τυλιγμένη σε απρόσμενες παλέτες, τρεμάμενα μποά και πληθωρικούς όγκους, ο επί 25 χρόνια καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Valentino αποχώρησε από τη θέση του, μιλώντας για όνειρα υφασμένα με αγάπη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Μόδα & Στυλ / Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Aυτές οι ενδυμασίες, που δεν είναι στολές ούτε κοστούμια θεάτρου, ήταν διακριτικές και «έκαναν τη δουλειά», υπηρετούσαν μια τελετή που συμβαίνει κάθε τέσσερα χρόνια για μία ώρα και τέλος, την ξεχνάμε. Δεν είχαν απασχολήσει κανέναν μας, μέχρι τώρα τουλάχιστον.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ