Πώς να πουλήσετε τα παλιά σας ρούχα online

Πώς να πουλήσετε τα παλιά σας ρούχα online Facebook Twitter
Οι βασικοί παράγοντες της επιτυχίας του Depop βασίζονται κυρίως στην ευκολία τού να δημιουργήσει κανείς λογαριασμό και να πουλήσει οποιοδήποτε ρούχο επιθυμεί, αλλά και στην περιβαλλοντική συνείδηση της Generation Z –που αποτελεί το βασικό κοινό του– και επενδύει πλέον στο thrifting και την ανακύκλωση.
0

Πουκάμισα με '80s prints, τσάντες Dior από τις αρχές των '00s, designer παπούτσια που δεν έχουν φορεθεί ποτέ, κομμάτια-θησαυροί που θα βρίσκαμε μόνο μετά από ατελείωτο ψάξιμο σε vintage και second hand μαγαζιά ή στο πατάρι της γιαγιάς – το μόνο που χρειάζεται πλέον είναι απλά ένα log in στο Depop.

Το Depop είναι μία social shopping πλατφόρμα –έχει χαρακτηριστεί και ως μία μείξη του Instagram και του eBay– η οποία έχει κατακτήσει την καρδιά κάθε φιλόδοξου έφηβου enterprenuer τα τελευταία χρόνια, καθώς συνδυάζει την επιχειρηματικότητα με την αναγνώριση στα social media.

Ένας top seller στο Depop όχι μόνο έχει την ευκαιρία να δημιουργήσει το δικό του ­brand που θα διανέμεται αποκλειστικά μέσω της πλατφόρμας αλλά και να αποκτήσει την ιδιότητα του influencer της νέας γενιάς - το επόμενο βήμα, δηλαδή, μετά τους Youtube stars και τα Instagram models.

Ο τρόπος λειτουργίας του είναι απλός: Οποιοσδήποτε μπορεί να ανοίξει έναν λογαριασμό με απλά βήματα, να ανεβάσει φωτογραφίες με τα ρούχα που θέλει να πουλήσει, να ορίσει όλες τις λεπτομέρειες –από την τιμή του ρούχου, μέχρι τα έξοδα αποστολής– και αυτό ήταν. Επιπλέον, μπορεί να βρει οτιδήποτε αναζητήσει σε ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ σε πολύ χαμηλές τιμές, ενώ η διαδικασία της αγοράς και της πώλησης είναι απλή και γίνεται με δύο «αγγίγματα» στην οθόνη του κινητού. Όσο για το κέρδος του, το Depop θα κρατήσει το 10% από την κάθε πώληση, ενώ οι αγοραπωλησίες πραγματοποιούνται μέσω PayPal και έτσι διατηρούνται ασφαλείς.

Πώς να πουλήσετε τα παλιά σας ρούχα online Facebook Twitter
Η παρουσίαση είναι το παν – δώστε σημασία στην ανάλυση των φωτογραφιών, τον φωτισμό, τα χρώματα και τη σωστή παρουσίαση του item που θέλετε να πουλήσετε.

Ο σχεδιασμός του app θυμίζει έντονα αυτόν του Instagram, αφού ο κάθε χρήστης μπορεί να ανεβάσει φωτογραφίες με λεζάντες αυτών που πουλάει, μαζί με την τιμή τους, αλλά και hashtags για να μπορεί κάποιος να βρει τα ρούχα πιο εύκολα. Επιπλέον, υπάρχει και η σελίδα «Explore», η οποία περιλαμβάνει επιλεγμένα posts από το Depop και κομμάτια που είναι trending την εκάστοτε περίοδο. 


Η πλατφόρμα ιδρύθηκε το 2011 στο Μιλάνο από τον Simon Beckerman και πλέον έχει βάση το Λονδίνο, ενώ πρόσφατα η εταιρεία ανακοίνωσε πως έχει συγκεντρώσει 62 εκατομμύρια δολάρια που πρόκειται να χρηματοδοτήσουν την ανάπτυξή της. Από τον Αύγουστο της φετινής χρονιάς υπάρχει και pop up shop του Depop μέσα στο εμπορικό κέντρο Selfridges του Λονδίνου, το οποίο περιλαμβάνει θεματικές συλλογές ρούχων και αξεσουάρ από διαφορετικά shops της πλατφόρμας που αλλάζουν κάθε μήνα.

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Selfridges (@theofficialselfridges) στις

Οι βασικοί παράγοντες της επιτυχίας του Depop βασίζονται κυρίως στην ευκολία τού να δημιουργήσει κανείς λογαριασμό και να πουλήσει οποιοδήποτε ρούχο επιθυμεί, αλλά και στην περιβαλλοντική συνείδηση της Generation Z –που αποτελεί το βασικό κοινό του– και επενδύει πλέον στο thrifting και την ανακύκλωση. Ένας top seller στο Depop όχι μόνο έχει την ευκαιρία να δημιουργήσει το δικό του ­brand που θα διανέμεται αποκλειστικά μέσω της πλατφόρμας αλλά και να αποκτήσει την ιδιότητα του influencer της νέας γενιάς – το επόμενο βήμα, δηλαδή, μετά τους YouTube stars και τα Instagram models. Κι όλα αυτά, όσο αποκτά ένα αρκετά μεγάλο, σε πολλές περιπτώσεις, εισόδημα.

Το Depop απευθύνεται μεν σε όλους όσοι ενδιαφέρονται να πουλήσουν ή να αγοράσουν ρούχα μέσω ενός app στο smartphone τους, ωστόσο, το μεγαλύτερο ποσοστό του κοινού του είναι έφηβοι. Για την ακρίβεια, σύμφωνα με την εταιρεία, το 90% των 15 εκατομμυρίων ενεργών χρηστών της είναι κάτω της ηλικίας των 26. Μέσα στα τελευταία χρόνια, το app έχει δώσει την ευκαιρία σε μαθητές και φοιτητές να γίνουν CEOs των δικών τους μικρών εταιριών, για κάτι παραπάνω από λίγο «χαρτζιλίκι». Ένας από τους top sellers του Depop είναι ο Βρετανός Ollie, ο οποίος είναι ο ιδιοκτήτης του Oliver's Archive και ξεκίνησε την καριέρα του ως πωλητής vintage ρούχων στην ηλικία των 13. Σύμφωνα με μία συνέντευξή του στο i-D, την περασμένη χρονιά κέρδισε 293.759 λίρες από το Depop, που του απέφερε το ποσό των 70.000 λιρών σε έσοδα.

Πώς να πουλήσετε τα παλιά σας ρούχα online Facebook Twitter
Ένας από τους top sellers του Depop είναι ο Βρετανός Ollie, ο οποίος είναι ο ιδιοκτήτης του Oliver's Archive.

Αν αναρωτιέστε ποιος είναι ο No.1 seller του Depop παγκοσμίως, το όνομά της είναι Bella McFadden και είναι 23 χρονών. Με βάση το Λος Άντζελες, η γνωστή και ως «Internet Girl» McFadden είναι ανάμεσα στους 20 χρήστες με τους περισσότερους followers στο Depop, σύμφωνα με έναν εκπρόσωπο της εταιρείας. Οι πάνω από 500.000 followers της οφείλονται στα μοναδικά της ευρήματα σε second hand καταστήματα, στην early '00s αισθητική της και την ικανότητά της να βρίσκει ρούχα και αξεσουάρ από brands που έχουν σταματήσει την παραγωγή. 

Το Depop έχει δώσει το έναυσμα σε μία ολόκληρη νέα γενιά όχι μόνο να γίνουν επιχειρηματίες μέσα από την κρεβατοκάμαρά τους, αλλά να είναι οι ίδιοι τα αφεντικά του εαυτού τους. Με την εταιρεία να αναπτύσσεται όλο και περισσότερο, πλέον το thrifting όχι μόνο έχει πάρει μία άλλη διάσταση, αλλά αποτελεί ένας σημαντικός θετικός παράγοντας στην έννοια της βιωσιμότητας – μίας έννοιας που χρειαζόμαστε περισσότερο απ' οτιδήποτε άλλο το 2019.

Πώς να πουλήσετε τα παλιά σας ρούχα online Facebook Twitter
Αν αναρωτιέστε ποιος είναι ο No.1 seller του Depop παγκοσμίως, το όνομά της είναι Bella McFadden και είναι 23 χρονών.

Παρακάτω, θα βρείτε μερικά tips για το πώς μπορείτε να ξεκινήσετε έναν επιτυχημένο λογαριασμό στο Depop, είτε θέλετε να αδειάσετε τη ντουλάπα σας από ρούχα που δεν φοράτε πια, είτε θέλετε να ξεκινήσετε μία πετυχημένη επιχείρηση:

Δώστε σημασία στις φωτογραφίες

Η παρουσίαση είναι το παν – δώστε σημασία στην ανάλυση των φωτογραφιών, τον φωτισμό, τα χρώματα και τη σωστή παρουσίαση του item που θέλετε να πουλήσετε. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα λευκό background για ασφαλή αποτελέσματα.


Φορέστε το ρούχο ή το αξεσουάρ

Ιδανικά, αν το item που θέλετε να πουλήσετε σας κάνει, φορέστε το, έτσι ώστε να μπορείτε να δείξετε το fit του. Επιπλέον, ένα ενδιαφέρον styling μπορεί να συμβάλλει θετικά στην γρήγορη πώλησή του.


Δώστε όσες περισσότερες πληροφορίες γίνεται

Αν πουλάτε ένα second hand ή vintage κομμάτι, λογικά θα δεχτείτε πολλές ερωτήσεις για την κατάστασή του. Μπορείτε να γλιτώσετε χρόνο με το να δώσετε όσες περισσότερες πληροφορίες γίνεται στη λεζάντα σας (π.χ. πιθανοί λεκέδες που δεν βγαίνουν, κάποιο στρίφωμα που έχει ξηλωθεί κ.λπ.)


Να είστε ξεκάθαροι με τον χρόνο αποστολής

Θα ήταν καλό να δώσετε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα που θα χρειαστείτε να αποστείλετε το κάθε item και να το γράψετε στην περιγραφή του Depop shop σας. Ένα καλό χρονικό διάστημα είναι μεταξύ 3 και 5 ημερών. Ωστόσο, αν μπορείτε να στέλνετε τα items πιο άμεσα, δηλαδή μεταξύ 1 και 2 ημερών, θα σας βοηθήσει στο να έχετε καλύτερο rating ως seller.


Να απαντάτε όσο πιο γρήγορα γίνεται

Όπως είπαμε και παραπάνω, το λογικό είναι να δέχεστε αρκετά μηνύματα με ερωτήσεις για τα items σας. Ένας σίγουρος τρόπος να πάρετε καλά ratings και να αναπτύξετε το shop σας είναι να απαντάτε όσο πιο γρήγορα γίνεται – και φυσικά, ευγενικά.


Κάντε φίλους

Όπως και με το Instagram, είναι πολύ σημαντικό να δημιουργήσετε ένα μεγάλο δίκτυο από followers, που θα ακολουθούν πιστά τον λογαριασμό σας (κι εσείς τον δικό τους). Επιπλέον, μπορείτε ανά καιρούς να κάνετε μικρά promotions με προσφορές για να δώσετε ακόμα έναν λόγο να σας ακολουθούν.

 
Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ελληνικό design: Υπάρχει και αυτή είναι η ιστορία του

Μόδα & Στυλ / Η ιδέα της Ελλάδας στη μόδα: ένα στοίχημα που επιτέλους αποδίδει

Πώς μια χούφτα brands και fashion insiders πήραν την απόφαση να χτίσουν πάνω στα αχαρτογράφητα νερά της «ελληνικότητας» και να μιλήσουν με όρους σύγχρονου design και marketing γι’ αυτό που θα μπορούσε να είναι το ελληνικό προϊόν στη διεθνή μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Παρίσι, ανδρικές συλλογές, Άνοιξη/Καλοκαίρι 2026: Σορτς και see through 

Μόδα & Στυλ / Πιτζάμες, διαφάνειες, κοντά σορτς: Το Παρίσι δείχνει τον δρόμο για τον άνδρα του 2026

Πέντε σχεδιαστές με διαφορετική ματιά για τον νέο άντρα σχεδίασαν τη φιγούρα του για το ερχόμενο καλοκαίρι με παστέλ αλλά και έντονους τόνους, με τολμηρές duffle bags και μια διάχυτη θηλυκότητα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ποιος πιστεύει στον Jonathan Anderson;

Μόδα & Στυλ / Ποιος πιστεύει στον Jonathan Anderson;

H πρώτη επαφή του Jonathan Anderson −χαρισματικού ανανεωτή της Loewe και εν δυνάμει σωτήρα του Dior− με την premiere league της μόδας έγινε την Πέμπτη, και χαρακτηρίστηκε από τους πάντες ως «ιστορική», ως αρχή ενός νέου ελπιδοφόρου κεφαλαίου στην παγκόσμια μόδα. Είναι όντως έτσι; 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Demna Gvasalia: Μια έκθεση για τον σχεδιαστή που έφερε τα πάνω κάτω στον οίκο Balenciaga

Μόδα & Στυλ / Demna Gvasalia: Μια έκθεση για τον σχεδιαστή που έφερε τα πάνω κάτω στον οίκο Balenciaga

Με το γνωστό περιπαικτικό του χιούμορ, ο Demna (Gvasalia) αποχαιρετά τον κόσμο που δημιούργησε για τον οίκο Balenciaga, παραδίδοντας στην ιστορία της μόδας μια έκθεση-αρχείο με τις πιο χαρακτηριστικές και διχαστικές δημιουργίες του.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η νοσταλγία του καλοκαιριού

Μόδα & Στυλ / Jacquemus: Ο μοντερνιστής με καρδιά μικρού παιδιού, έφερε τη μόδα του στην Ελλάδα

Με το ολοκαίνουριο κατάστημά του στο Nammos Beach της Μυκόνου, τον χαιρετίζουμε, αναγνωρίζοντάς τον ως βασιλιά της καλοκαιρινής ανεμελιάς σε κάθε σικ προορισμό στη Μεσόγειο.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Το ήθος της χειρονομίας

Μόδα & Στυλ / Η νέα καμπάνια της Bottega Veneta και το ήθος της χειρονομίας

Καλλιτέχνες και τεχνίτες μπλέκουν τα χέρια τους για χάρη του οίκου, δημιουργώντας ένα εγχειρίδιο χειρονομιών γεμάτο εσωτερικότητα, χορογραφημένο από τη Λενιώ Κακλέα, που μιλά στη LiFO από το Παρίσι.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
ΕΠΕΞ Σοφία Κοκοσαλάκη: Η Κρήτη μέσα της (or Greek Drama)

Μόδα & Στυλ / Η Σοφία Κοκοσαλάκη που πορεύτηκε χωρίς logos, εντυπωσιασμούς και εύκολο marketing

Το ανεξάρτητο κορίτσι της μόδας από την Κρήτη, που δημιούργησε το δικό της Grecian chic στυλ, με αναφορές στην ελληνική ιστορία, τη λαϊκή παράδοση και τον μινωικό πολιτισμό, άφησε πίσω της μια διαχρονική κληρονομιά που αξίζει να γιορτάζεται.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
H Soraya Oronti φαίνεται να έχει μια κάποια εμμονή με τα αμάξια

Μόδα & Στυλ / H Soraya Oronti φαίνεται να έχει μια κάποια εμμονή με τα αμάξια

Η Soraya Oronti είναι μια σχεδιάστρια 25 ετών που κατάγεται από τη Λεμεσό της Κύπρου. Μένει σε ένα διαμέρισμα στην Κυψέλη, αλλά έχει αλλού το ατελιέ της. Εμπνέεται από την αισθητική και το ήθος των Iannis Xenakis, Hussein Chalayan και HR Giger. Σπούδασε στο Λονδίνο και ήταν από τους βασικούς διοργανωτές του pop-up φεστιβάλ εγχώριας μόδας και τέχνης SOLACE. Μέσα από τις σουέντ μαύρες μπότες πυγμαχίας φοράει νέον πρασινο-πορτοκαλί κάλτσες.
ΠΕΤΡΙΝΑ ΚΙΤΗ
75’ με τη Lysa Cooper

Μόδα & Στυλ / «Αν ζούσαν άνθρωποι σαν τον Basquiat, δεν θα υπήρχε όλη αυτή η μετριότητα»

Προσωπική φίλη του Jean-Michel Basquiat και θρυλική στυλίστρια, η Lysa Cooper, σε μια συνέντευξη-χείμαρρο στη LIFO, περιγράφει την εποχή όπου η τέχνη δεν κυνηγούσε νούμερα, αναγγέλλει την επικράτηση της ασημαντότητας, κατακεραυνώνει τον Τραμπ και παραδέχεται πως η ίδια απλώς ήταν εκεί «όταν συνέβαιναν όλα, στο σωστό μέρος, τη σωστή στιγμή».
M. HULOT
Σεμνά και ταπεινά

Μόδα & Στυλ / Κάννες: Σεμνά και ταπεινά στο κόκκινο χαλί

Ένα φεστιβάλ που χρωστά τη φήμη του στις σκανδαλιστικές εμφανίσεις υπό τον ήλιο σχεδόν όσο και στην καλλιτεχνική τόλμη του, βιώνει φέτος μια κρίση αισθητικής ταυτότητας με την τελευταίας στιγμής απαγόρευση «γυμνών και υπερβολικών σε όγκο εμφανίσεων».
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ντομάτες υψηλής ραπτικής, viral ποτά και high fashion ψωμιά: Το φαγητό είναι το νέο trend

Μόδα & Στυλ / Ντομάτες υψηλής ραπτικής, viral ποτά και high fashion ψωμιά: Το φαγητό είναι το νέο trend

Λεμόνια, κεράσια και ζαχαρωτά μεταμορφώνονται από την υψηλή μόδα σε ρούχα και αξεσουάρ, εδώδιμες ύλες πρωταγωνιστούν σε καμπάνιες και επίσημα δείπνα των luxury brands, ενώ χυμοί και πίκλες αναβαθμίζονται σε σύμβολα κοινωνικής υπεροχής. 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ