Πώς να πουλήσετε τα παλιά σας ρούχα online

Πώς να πουλήσετε τα παλιά σας ρούχα online Facebook Twitter
Οι βασικοί παράγοντες της επιτυχίας του Depop βασίζονται κυρίως στην ευκολία τού να δημιουργήσει κανείς λογαριασμό και να πουλήσει οποιοδήποτε ρούχο επιθυμεί, αλλά και στην περιβαλλοντική συνείδηση της Generation Z –που αποτελεί το βασικό κοινό του– και επενδύει πλέον στο thrifting και την ανακύκλωση.
0

Πουκάμισα με '80s prints, τσάντες Dior από τις αρχές των '00s, designer παπούτσια που δεν έχουν φορεθεί ποτέ, κομμάτια-θησαυροί που θα βρίσκαμε μόνο μετά από ατελείωτο ψάξιμο σε vintage και second hand μαγαζιά ή στο πατάρι της γιαγιάς – το μόνο που χρειάζεται πλέον είναι απλά ένα log in στο Depop.

Το Depop είναι μία social shopping πλατφόρμα –έχει χαρακτηριστεί και ως μία μείξη του Instagram και του eBay– η οποία έχει κατακτήσει την καρδιά κάθε φιλόδοξου έφηβου enterprenuer τα τελευταία χρόνια, καθώς συνδυάζει την επιχειρηματικότητα με την αναγνώριση στα social media.

Ένας top seller στο Depop όχι μόνο έχει την ευκαιρία να δημιουργήσει το δικό του ­brand που θα διανέμεται αποκλειστικά μέσω της πλατφόρμας αλλά και να αποκτήσει την ιδιότητα του influencer της νέας γενιάς - το επόμενο βήμα, δηλαδή, μετά τους Youtube stars και τα Instagram models.

Ο τρόπος λειτουργίας του είναι απλός: Οποιοσδήποτε μπορεί να ανοίξει έναν λογαριασμό με απλά βήματα, να ανεβάσει φωτογραφίες με τα ρούχα που θέλει να πουλήσει, να ορίσει όλες τις λεπτομέρειες –από την τιμή του ρούχου, μέχρι τα έξοδα αποστολής– και αυτό ήταν. Επιπλέον, μπορεί να βρει οτιδήποτε αναζητήσει σε ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ σε πολύ χαμηλές τιμές, ενώ η διαδικασία της αγοράς και της πώλησης είναι απλή και γίνεται με δύο «αγγίγματα» στην οθόνη του κινητού. Όσο για το κέρδος του, το Depop θα κρατήσει το 10% από την κάθε πώληση, ενώ οι αγοραπωλησίες πραγματοποιούνται μέσω PayPal και έτσι διατηρούνται ασφαλείς.

Πώς να πουλήσετε τα παλιά σας ρούχα online Facebook Twitter
Η παρουσίαση είναι το παν – δώστε σημασία στην ανάλυση των φωτογραφιών, τον φωτισμό, τα χρώματα και τη σωστή παρουσίαση του item που θέλετε να πουλήσετε.

Ο σχεδιασμός του app θυμίζει έντονα αυτόν του Instagram, αφού ο κάθε χρήστης μπορεί να ανεβάσει φωτογραφίες με λεζάντες αυτών που πουλάει, μαζί με την τιμή τους, αλλά και hashtags για να μπορεί κάποιος να βρει τα ρούχα πιο εύκολα. Επιπλέον, υπάρχει και η σελίδα «Explore», η οποία περιλαμβάνει επιλεγμένα posts από το Depop και κομμάτια που είναι trending την εκάστοτε περίοδο. 


Η πλατφόρμα ιδρύθηκε το 2011 στο Μιλάνο από τον Simon Beckerman και πλέον έχει βάση το Λονδίνο, ενώ πρόσφατα η εταιρεία ανακοίνωσε πως έχει συγκεντρώσει 62 εκατομμύρια δολάρια που πρόκειται να χρηματοδοτήσουν την ανάπτυξή της. Από τον Αύγουστο της φετινής χρονιάς υπάρχει και pop up shop του Depop μέσα στο εμπορικό κέντρο Selfridges του Λονδίνου, το οποίο περιλαμβάνει θεματικές συλλογές ρούχων και αξεσουάρ από διαφορετικά shops της πλατφόρμας που αλλάζουν κάθε μήνα.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Selfridges (@theofficialselfridges) στις

Οι βασικοί παράγοντες της επιτυχίας του Depop βασίζονται κυρίως στην ευκολία τού να δημιουργήσει κανείς λογαριασμό και να πουλήσει οποιοδήποτε ρούχο επιθυμεί, αλλά και στην περιβαλλοντική συνείδηση της Generation Z –που αποτελεί το βασικό κοινό του– και επενδύει πλέον στο thrifting και την ανακύκλωση. Ένας top seller στο Depop όχι μόνο έχει την ευκαιρία να δημιουργήσει το δικό του ­brand που θα διανέμεται αποκλειστικά μέσω της πλατφόρμας αλλά και να αποκτήσει την ιδιότητα του influencer της νέας γενιάς – το επόμενο βήμα, δηλαδή, μετά τους YouTube stars και τα Instagram models. Κι όλα αυτά, όσο αποκτά ένα αρκετά μεγάλο, σε πολλές περιπτώσεις, εισόδημα.

Το Depop απευθύνεται μεν σε όλους όσοι ενδιαφέρονται να πουλήσουν ή να αγοράσουν ρούχα μέσω ενός app στο smartphone τους, ωστόσο, το μεγαλύτερο ποσοστό του κοινού του είναι έφηβοι. Για την ακρίβεια, σύμφωνα με την εταιρεία, το 90% των 15 εκατομμυρίων ενεργών χρηστών της είναι κάτω της ηλικίας των 26. Μέσα στα τελευταία χρόνια, το app έχει δώσει την ευκαιρία σε μαθητές και φοιτητές να γίνουν CEOs των δικών τους μικρών εταιριών, για κάτι παραπάνω από λίγο «χαρτζιλίκι». Ένας από τους top sellers του Depop είναι ο Βρετανός Ollie, ο οποίος είναι ο ιδιοκτήτης του Oliver's Archive και ξεκίνησε την καριέρα του ως πωλητής vintage ρούχων στην ηλικία των 13. Σύμφωνα με μία συνέντευξή του στο i-D, την περασμένη χρονιά κέρδισε 293.759 λίρες από το Depop, που του απέφερε το ποσό των 70.000 λιρών σε έσοδα.

Πώς να πουλήσετε τα παλιά σας ρούχα online Facebook Twitter
Ένας από τους top sellers του Depop είναι ο Βρετανός Ollie, ο οποίος είναι ο ιδιοκτήτης του Oliver's Archive.

Αν αναρωτιέστε ποιος είναι ο No.1 seller του Depop παγκοσμίως, το όνομά της είναι Bella McFadden και είναι 23 χρονών. Με βάση το Λος Άντζελες, η γνωστή και ως «Internet Girl» McFadden είναι ανάμεσα στους 20 χρήστες με τους περισσότερους followers στο Depop, σύμφωνα με έναν εκπρόσωπο της εταιρείας. Οι πάνω από 500.000 followers της οφείλονται στα μοναδικά της ευρήματα σε second hand καταστήματα, στην early '00s αισθητική της και την ικανότητά της να βρίσκει ρούχα και αξεσουάρ από brands που έχουν σταματήσει την παραγωγή. 

Το Depop έχει δώσει το έναυσμα σε μία ολόκληρη νέα γενιά όχι μόνο να γίνουν επιχειρηματίες μέσα από την κρεβατοκάμαρά τους, αλλά να είναι οι ίδιοι τα αφεντικά του εαυτού τους. Με την εταιρεία να αναπτύσσεται όλο και περισσότερο, πλέον το thrifting όχι μόνο έχει πάρει μία άλλη διάσταση, αλλά αποτελεί ένας σημαντικός θετικός παράγοντας στην έννοια της βιωσιμότητας – μίας έννοιας που χρειαζόμαστε περισσότερο απ' οτιδήποτε άλλο το 2019.

Πώς να πουλήσετε τα παλιά σας ρούχα online Facebook Twitter
Αν αναρωτιέστε ποιος είναι ο No.1 seller του Depop παγκοσμίως, το όνομά της είναι Bella McFadden και είναι 23 χρονών.

Παρακάτω, θα βρείτε μερικά tips για το πώς μπορείτε να ξεκινήσετε έναν επιτυχημένο λογαριασμό στο Depop, είτε θέλετε να αδειάσετε τη ντουλάπα σας από ρούχα που δεν φοράτε πια, είτε θέλετε να ξεκινήσετε μία πετυχημένη επιχείρηση:

Δώστε σημασία στις φωτογραφίες

Η παρουσίαση είναι το παν – δώστε σημασία στην ανάλυση των φωτογραφιών, τον φωτισμό, τα χρώματα και τη σωστή παρουσίαση του item που θέλετε να πουλήσετε. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα λευκό background για ασφαλή αποτελέσματα.


Φορέστε το ρούχο ή το αξεσουάρ

Ιδανικά, αν το item που θέλετε να πουλήσετε σας κάνει, φορέστε το, έτσι ώστε να μπορείτε να δείξετε το fit του. Επιπλέον, ένα ενδιαφέρον styling μπορεί να συμβάλλει θετικά στην γρήγορη πώλησή του.


Δώστε όσες περισσότερες πληροφορίες γίνεται

Αν πουλάτε ένα second hand ή vintage κομμάτι, λογικά θα δεχτείτε πολλές ερωτήσεις για την κατάστασή του. Μπορείτε να γλιτώσετε χρόνο με το να δώσετε όσες περισσότερες πληροφορίες γίνεται στη λεζάντα σας (π.χ. πιθανοί λεκέδες που δεν βγαίνουν, κάποιο στρίφωμα που έχει ξηλωθεί κ.λπ.)


Να είστε ξεκάθαροι με τον χρόνο αποστολής

Θα ήταν καλό να δώσετε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα που θα χρειαστείτε να αποστείλετε το κάθε item και να το γράψετε στην περιγραφή του Depop shop σας. Ένα καλό χρονικό διάστημα είναι μεταξύ 3 και 5 ημερών. Ωστόσο, αν μπορείτε να στέλνετε τα items πιο άμεσα, δηλαδή μεταξύ 1 και 2 ημερών, θα σας βοηθήσει στο να έχετε καλύτερο rating ως seller.


Να απαντάτε όσο πιο γρήγορα γίνεται

Όπως είπαμε και παραπάνω, το λογικό είναι να δέχεστε αρκετά μηνύματα με ερωτήσεις για τα items σας. Ένας σίγουρος τρόπος να πάρετε καλά ratings και να αναπτύξετε το shop σας είναι να απαντάτε όσο πιο γρήγορα γίνεται – και φυσικά, ευγενικά.


Κάντε φίλους

Όπως και με το Instagram, είναι πολύ σημαντικό να δημιουργήσετε ένα μεγάλο δίκτυο από followers, που θα ακολουθούν πιστά τον λογαριασμό σας (κι εσείς τον δικό τους). Επιπλέον, μπορείτε ανά καιρούς να κάνετε μικρά promotions με προσφορές για να δώσετε ακόμα έναν λόγο να σας ακολουθούν.

 
Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Μόδα & Στυλ / Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Πλασαρίστηκε σαν ροκ σταρ και αγάπησε όσοι λίγοι designers τις γυναίκες. Ο Ιταλός δημιουργός έφυγε από τη ζωή στα 83 του, αφήνοντας πίσω του ένα εξεζητημένο σύννεφο από aninal prints, σέξι εμπριμέ και ένα «εγχειρίδιο» για το πώς ένας σχεδιαστής μπορεί να είναι πιο αναγνωρίσιμος από τη μόδα που παράγει.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Μόδα & Στυλ / Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Λαμβάνοντας υπόψη τους τη μοναδικότητα του κάθε σωματότυπου και επηρεασμένες από την προσωπική τους ανάγκη για άνεση, δύο νέες γυναίκες δημιουργούν ποιοτικά εσώρουχα που δεν προορίζονται μόνο για να κρύβονται κάτω από τα ρούχα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Μόδα & Στυλ / Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Επιχειρηματίας, οραματίστρια, style icon, αρχηγός συγκροτήματος, επιμελήτρια εκθέσεων. Μια γυναίκα ασταμάτητη στα 80 της χρόνια που ο τίτλος της «μούσας του Ρικ Όουενς» την αδικεί.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ριάνα Κούνου

Οι Αθηναίοι / Ριάννα Κούνου: «Τους βλέπεις όλους να φοράνε μαύρα γιατί φοβούνται να ξεχωρίσουν»

Η σχεδιάστρια πίσω από το πολυτελές και ανερχόμενο brand Rianna+Nina, που έμαθε κάποτε στην Αθήνα τι πάει να πει «designer vintage», έχει μια περιπετειώδη ζωή να αφηγηθεί. Και όσο της αρέσει να είναι ανώνυμη στο Βερολίνο όπου ζει, τόσο απολαμβάνει το να κάθεται στην Ηροδότου στο Κολωνάκι και να τους χαιρετάει όλους.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Μόδα & Στυλ / O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Το φυσικό κατάστημα του πιο πετυχημένου αθηναϊκού brand με ρούχα επεκτάθηκε, έχει συγκεντρώσει μέσα του όλες εκείνες τις αναφορές που το έφεραν μέχρι το σήμερα, ενώ θα είναι και το μοναδικό μέρος όπου θα μπορούμε να δοκιμάζουμε και να ψωνίζουμε όσα bold κομμάτια έχουν να μας προτείνουν. Karavan girls, έχουμε μπροστά μας ένα καλοκαίρι όλο χρώμα και patterns.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Μόδα & Στυλ / Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Με μια παρακαταθήκη που μοιάζει με κινηματογραφικό ρομάντζο, τυλιγμένη σε απρόσμενες παλέτες, τρεμάμενα μποά και πληθωρικούς όγκους, ο επί 25 χρόνια καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Valentino αποχώρησε από τη θέση του, μιλώντας για όνειρα υφασμένα με αγάπη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Μόδα & Στυλ / Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Aυτές οι ενδυμασίες, που δεν είναι στολές ούτε κοστούμια θεάτρου, ήταν διακριτικές και «έκαναν τη δουλειά», υπηρετούσαν μια τελετή που συμβαίνει κάθε τέσσερα χρόνια για μία ώρα και τέλος, την ξεχνάμε. Δεν είχαν απασχολήσει κανέναν μας, μέχρι τώρα τουλάχιστον.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ