Ιωάννα, πώς εκφράζεται το καλό γούστο σήμερα;

Ιωάννα, πώς εκφράζεται το καλό γούστο σήμερα; Facebook Twitter
Οι γυναίκες, δυστυχώς, κρίνονται ή παρεξηγούνται πιο εύκολα για τον τρόπο που λειτουργούν ή τις απαιτήσεις που μπορεί να έχουν στη δουλειά. Πολλές φόρες έρχεσαι αντιμέτωπη με κομπλεξισμό. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
0

Ιωάννα, δουλεύεις στον χώρο της μόδας κάνοντας φωτογραφίσεις. Πώς τα βλέπεις τα πράγματα;

Αν και δεν είναι πάντα εύκολο, προσπαθώ να τα βλέπω με τον ίδιο ενθουσιασμό που είχα όταν πρωτοξεκινούσα.

— Έχει αλλάξει κάτι τα τελευταία χρόνια;

Πιστεύω ότι μπαίνοντας στην εποχή των social media υπάρχει πλέον πιο γρήγορη πληροφόρηση, πιο γρήγορη ανάδειξη νέων ταλέντων αλλά και μεγαλύτερος κορεσμός όσον άφορα την εικόνα. Όλα καταναλώνονται πολύ γρήγορα αναλώσιμα, λίγα πράγματα εντυπώνονται στη μνήμη.

— Ορισμένα media προβάλλουν μια εικόνα της βιομηχανίας μόδας πιο ανοιχτή ως προς τα πρότυπα ομορφιάς. Πιστεύεις ότι κάτι τέτοιο ισχύει και στην πραγματικότητα;

Είμαι λίγο καχύποπτη ως προς αυτό. Δεν πιστεύω ότι γίνεται πάντα με αγαθούς σκοπούς, γιατί όλα αποσκοπούν στο κέρδος και στον εύκολο εντυπωσιασμό.

Tο κάλο γούστο έχει να κάνει με το να σέβεσαι το σώμα σου, το μυαλό σου και τους γύρω σου. Με το να είσαι ευγενής και ευγενικός. Συνεπώς, το αντίθετο είναι για μένα κακόγουστο.

— Πώς εκφράζεται το καλό γούστο σήμερα;

Θα έλεγα ότι όχι μόνο σήμερα, αλλά πάντα, το κάλο γούστο έχει να κάνει με το να σέβεσαι το σώμα σου, το μυαλό σου και τους γύρω σου. Με το να είσαι ευγενής και ευγενικός. Συνεπώς, το αντίθετο είναι για μένα κακόγουστο.

— Βλέπεις ωραία τυπάκια εκεί έξω;

Nαι, και είναι κάτι που μπορεί να μου φτιάξει τη μέρα.

— Ποια είναι η γνώμη σου για τον τρόπο που αντιμετωπίζονται οι γυναίκες στον χώρο της μόδας;

Διαπιστώνω ότι δυστυχώς αντιμετωπίζονται ακόμα με μια καχυποψία. Αν ανοίξεις περιοδικά μόδας, βλέπεις κυρίως ανδρικά ονόματα στα editorials, στα πορτρέτα, στα ρεπορτάζ. Αυτό δεν συμβαίνει μόνο στην Ελλάδα, είναι γενικότερο φαινόμενο.

Ιωάννα, πώς εκφράζεται το καλό γούστο σήμερα; Facebook Twitter
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

— Ποιες είναι οι σημαντικότερες δυσκολίες που αντιμετωπίζεις στον χώρο σου ως γυναίκα και πώς τις αντιπαρέρχεσαι;

Πρέπει να τρέξεις πιο πολλά χιλιόμετρα για να αποδείξεις ποια είσαι και τι μπορείς να καταφέρεις. Οι γυναίκες, δυστυχώς, κρίνονται ή παρεξηγούνται πιο εύκολα για τον τρόπο που λειτουργούν ή τις απαιτήσεις που μπορεί να έχουν στη δουλειά. Πολλές φόρες έρχεσαι αντιμέτωπη με κομπλεξισμό. Εγώ, πια, προσπαθώ να μην τα παίρνω όλα τοις μετρητοίς και να επικεντρώνομαι περισσότερο στο να είμαι δημιουργική.

— Πες μου μερικές γυναίκες που θα ήθελες να φωτογραφίσεις και γιατί;

Θα ήθελα πολύ να (ξανα)φωτογραφίσω τη Μαρία Ναυπλιωτου αλλά και τη Robin Wright και τη Solange. Τις θαυμάζω όλες για τη γοητεία τους και όσα έχουν καταφέρει.

— Τι φοράς σήμερα;

Φοράω total look από το Anamnesi, choker και σκουλαρίκια από το Elana concept.

— Πού πηγαίνεις τώρα;

Πηγαίνω σε ένα πολύ ωραίο και δημιουργικό γραφείο στον Κεραμεικό, με το οποίο έχουμε ξεκινήσει μια καινούργια συνεργασία.

www.instagram.com/shooterio

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Μόδα & Στυλ / Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Η πολυβραβευμένη σχεδιάστρια του cult brand Diotima μόλις ανέλαβε τα καλλιτεχνικά ηνία στους Proenza Schouler, φέρνοντας ανάγλυφες υφές, χειροποίητες λεπτομέρειες και ένα διάχυτο sexiness, και παράλληλα μια ιδέα για το τι περιμένουμε από τη μόδα σήμερα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Collection D: H νέα συλλογή της Phoebe Philo προοιωνίζεται τη μεγάλη επιστροφή της Couture στη μόδα

Μόδα & Στυλ / Phoebe Philo: H ιέρεια της ήσυχης πολυτέλειας ανεβάζει την ένταση

​Με γλυπτικά τζάκετ, φραμπαλάδες και παντελόνια που σέρνονται, η σχεδιάστρια που ξέρει πώς να δίνει στις γυναίκες κάτι κομψό και συνάμα στραπατσαρισμένο ξαναδείχνει τον παλιό της ατρόμητο ’90s εαυτό και ανοίγει τον δρόμο για τη μεγάλη επιστροφή της couture στη μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Απώλειες / Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Ένας αληθινός τιτάνας της μόδας έφυγε στα 91 του χρόνια, παραδίδοντας στην ιστορία της μόδας ένα συγκλονιστικό αρχείο ένδυσης του 20ού αιώνα και μια multi-billion αυτοκρατορία που πρεσβεύει την ήσυχη κομψότητα σε κάθε πτυχή του τρόπου ζωής.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει.

Μόδα & Στυλ / Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει

Το λανσάρισμα της πρώτης συλλογής μακιγιάζ του οίκου μόδας πυροδότησε μια ζωηρή συζήτηση για τις τιμές των εταιρειών και τα όριά τους. Θα μεταφραστεί αυτός ο θόρυβος σε πωλήσεις; Μήπως το μεγαλύτερο brand πολυτελείας έκανε λανθασμένους υπολογισμούς;  
THE LIFO TEAM
Yves Saint Laurent: «Το Μαρακές άνοιξε τα μάτια μου στο χρώμα»

Μόδα & Στυλ / Yves Saint Laurent: «Το Μαρακές άνοιξε τα μάτια μου στο χρώμα»

Σήμερα, στα γενέθλιά του, θυμόμαστε τον μελαγχολικό βασιλιά της γαλλικής couture μέσα από τη διαδρομή του στο Μαρόκο, που δεν υπήρξε απλώς ένας τόπος ελευθερίας αλλά και η μούσα του στη ζωή και στη δουλειά.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ελληνικό design: Υπάρχει και αυτή είναι η ιστορία του

Μόδα & Στυλ / Η ιδέα της Ελλάδας στη μόδα: ένα στοίχημα που επιτέλους αποδίδει

Πώς μια χούφτα brands και fashion insiders πήραν την απόφαση να χτίσουν πάνω στα αχαρτογράφητα νερά της «ελληνικότητας» και να μιλήσουν με όρους σύγχρονου design και marketing γι’ αυτό που θα μπορούσε να είναι το ελληνικό προϊόν στη διεθνή μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Παρίσι, ανδρικές συλλογές, Άνοιξη/Καλοκαίρι 2026: Σορτς και see through 

Μόδα & Στυλ / Πιτζάμες, διαφάνειες, κοντά σορτς: Το Παρίσι δείχνει τον δρόμο για τον άνδρα του 2026

Πέντε σχεδιαστές με διαφορετική ματιά για τον νέο άντρα σχεδίασαν τη φιγούρα του για το ερχόμενο καλοκαίρι με παστέλ αλλά και έντονους τόνους, με τολμηρές duffle bags και μια διάχυτη θηλυκότητα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ