Ένα μοναδικά διακοσμημένο διαμέρισμα στην καρδιά της Νέας Υόρκης Facebook Twitter

Ένα μοναδικά διακοσμημένο διαμέρισμα στην καρδιά της Νέας Υόρκης

0

Το διαμέρισμα που βρίσκεται στον αριθμό 20 της οδού Bond έχει επιφάνεια 186 τετραγωνικά μέτρα και στεγάζεται σε ένα κτίριο που χρονολογείται από το 1925. Από τη δεκαετία του 1980 δεν έχει υποστεί σημαντικές ανακαινίσεις.

Οι ιδιοκτήτες του, ένα ζευγάρι με μικρά παιδιά, πριν αποφασίσουν να αναθέσουν στο γραφείο Home Studios την ανακαίνιση του διαμερίσματός τους, είχαν δει τη δουλειά του κυρίως σε εστιατόρια και ήταν θαυμαστές της αισθητικής του. Αυτό είναι, μέχρι σήμερα, μόλις το δεύτερο οικιστικό έργο το οποίο έχει αναλάβει το στούντιο, αλλά ο ιδρυτής Oliver Haslegrave λέει πως η δημιουργική διαδικασία δεν είχε διαφορά από εκείνη που απαιτεί ο σχεδιασμός ενός εστιατορίου.

Την ανοιχτή κουζίνα στολίζει ένα τριπλό κρεμαστό φωτιστικό σε σχήμα δαχτυλιδιών, κατασκευασμένο κατά παραγγελία από το Home Studios, το οποίο κρέμεται πάνω από την τραπεζαρία από ξύλο καρυδιάς. Οι προβολείς από νικέλιο και ορείχαλκο που φωτίζουν τη νησίδα δημιουργήθηκαν επίσης από το στούντιο.

Ο χαλκός κυριαρχεί γενικά στο διαμέρισμα όπως στο περίγραμμα των στρογγυλεμένων κουφωμάτων και στο μπάνιο των επισκεπτών. 

Απέναντι από τη νησίδα υπάρχει μια σειρά από ντουλάπια βαμμένα σε μπλε-γκρι απόχρωση που έρχεται σε χρωματική αντίθεση με τον απορροφητήρα από λαμπερό χαλκό. Ο χαλκός κυριαρχεί γενικά στο διαμέρισμα όπως στο περίγραμμα των στρογγυλεμένων κουφωμάτων και στο μπάνιο των επισκεπτών.

Ένα μοναδικά διακοσμημένο διαμέρισμα στην καρδιά της Νέας Υόρκης Facebook Twitter
Φωτ.: Brian Ferry

Περισσότερα έπιπλα που έχουν φτιαχτεί κατά παραγγελία αλλά και vintage κομμάτια βρίσκουμε στο κυρίως υπνοδωμάτιο, για το οποίο τα Home Studios έχουν φτιάξει ένα κεφαλάρι από καρυδιά και τραβερτίνη (είδος ασβεστόλιθου). Ένας γαλλικό φωτιστικό δαπέδου από τη δεκαετία του 1940 βρίσκεται στη γωνία του δωματίου, δίπλα σε μια πολυθρόνα από τον οίκο Atelier de Troupe στο Λος Άντζελες.

Στο σαλόνι, δύο δερμάτινες δανέζικες καρέκλες αντίκες έρχονται σε αντίθεση με ένα τραπέζι από τη Sabine Marcelis, που έχει δημιουργηθεί από ρητίνη σε ροζ απόχρωση.

Τα ράφια από βελανιδιά και ορείχαλκο που κατασκευάστηκαν από τα Home Studios κυριαρχούν στον περιφερειακό τοίχο.

«Το τελικό αποτέλεσμα είναι μια σχεδόν ιδανική έκφραση της δουλειάς και των αξιών μας – ένα μέρος κατά παραγγελία που προσφέρει στους κατοίκους του κάτι ξεχωριστό», κατέληξε ο Haslegrave.

Ένα μοναδικά διακοσμημένο διαμέρισμα στην καρδιά της Νέας Υόρκης Facebook Twitter
Φωτ.: Brian Ferry
Ένα μοναδικά διακοσμημένο διαμέρισμα στην καρδιά της Νέας Υόρκης Facebook Twitter
Φωτ.: Brian Ferry
Ένα μοναδικά διακοσμημένο διαμέρισμα στην καρδιά της Νέας Υόρκης Facebook Twitter
Φωτ.: Brian Ferry
Ένα μοναδικά διακοσμημένο διαμέρισμα στην καρδιά της Νέας Υόρκης Facebook Twitter
Φωτ.: Brian Ferry
Ένα μοναδικά διακοσμημένο διαμέρισμα στην καρδιά της Νέας Υόρκης Facebook Twitter
Φωτ.: Brian Ferry
Ένα μοναδικά διακοσμημένο διαμέρισμα στην καρδιά της Νέας Υόρκης Facebook Twitter
Φωτ.: Brian Ferry
Ένα μοναδικά διακοσμημένο διαμέρισμα στην καρδιά της Νέας Υόρκης Facebook Twitter
Φωτ.: Brian Ferry
Ένα μοναδικά διακοσμημένο διαμέρισμα στην καρδιά της Νέας Υόρκης Facebook Twitter
Φωτ.: Brian Ferry
Ένα μοναδικά διακοσμημένο διαμέρισμα στην καρδιά της Νέας Υόρκης Facebook Twitter
Φωτ.: Brian Ferry
Ένα μοναδικά διακοσμημένο διαμέρισμα στην καρδιά της Νέας Υόρκης Facebook Twitter
Φωτ.: Brian Ferry

Με πληροφορίες από το Dezeen.

Design
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Φασιανός στο Svenskt Tenn: Πώς βρέθηκε ο Έλληνας ζωγράφος στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Design / Πώς βρέθηκε ο Φασιανός στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Μια αναπάντεχη πρόταση κατέληξε σε μια έκθεση στο Svenskt Tenn, τον «βασιλιά» του Σκανδιναβικού design, που τιμά τον σπουδαίο Έλληνα καλλιτέχνη. Εκεί, κάτω από την ίδια στέγη, τα έργα του συνομιλούν με αυτά του Γιόζεφ Φρανκ, υμνώντας τη χαρά της ζωής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

ADM 2025: The Urban Issue / Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

Το εμφανές σκυρόδεμα και οι γκρι τόνοι επανέρχονται στον αθηναϊκό αστικό ιστό, μεταφέροντας μαζί τους ένα φορτίο αισθητικής ιστορίας, κοινωνικών μετατοπίσεων και ψηφιακής επιρροής. Από τον μπρουταλισμό στην εποχή των hashtags, πότε η χρήση του γκρι είναι ζήτημα λειτουργίας, πότε συνήθειας και πότε συνειδητής εικόνας για το τι σημαίνει σύγχρονο;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

ADM 2025: The Urban Issue / Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

Μπορούμε να δούμε την Αθήνα ως ένα δίκτυο με «πάρκα», συνεπή όμως απέναντι στη φύση και στην ουσία της πόλης; Πολύ περισσότερο από ένα βιβλίο, το «Για το “αττικό τοπίο” σήμερα» του Δημήτρη Φιλιππίδη είναι μια πηγή έμπνευσης που μας δίνει μια άλλη οπτική για την πόλη και το πράσινό της.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

ADM 2025: The Urban Issue / Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

Με σεβασμό στον χαρακτήρα του κάθε τόπου και μακριά από την τυποποίηση, το γραφείο gnb architects προτείνει συνθέσεις που ισορροπούν ανάμεσα στη μορφολογική καθαρότητα, τη λειτουργική πληρότητα και την κατασκευαστική ακρίβεια. Η διαρκής αναζήτηση για μια νέα, αυθεντική αφήγηση καθιστά το έργο τους σύγχρονο και βαθιά συνδεδεμένο με τον άνθρωπο και το περιβάλλον.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR
«Η Σταδίου χρειάζεται την αναγέννηση»

ADM 2025: The Urban Issue / «Η Σταδίου χρειάζεται την αναγέννηση»

Καθώς η Στοά Αρσακείου αναδύεται ξανά μετά από χρόνια εγκατάλειψης, ο Θωμάς Αμαργιανός, principal architect του γραφείου BETAPLAN, εξηγεί πώς εντάσσεται αυτό το έργο αποκατάστασης σε μια ευρύτερη συζήτηση για το μέλλον του ιστορικού κέντρου της πόλης.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ