Σεξ, ναρκωτικά και #MeToo: Η εξομολόγηση της Αντζέλικα Χιούστον

Σεξ, ναρκωτικά και #MeToo: Η εξομολόγηση της Αντζέλικα Χιούστον Facebook Twitter
«Οι άνθρωποι τείνουν να παίρνουν σταδιακά τη μορφή του εσωτερικού τους κόσμου. Είναι το αντίθετο του Ντόριαν Γκρέι. Μεταμορφώνεσαι εξωτερικά σε αυτό που είσαι πραγματικά εντός σου...»
5

«Οι άνθρωποι τείνουν να παίρνουν σταδιακά τη μορφή του εσωτερικού τους κόσμου. Είναι το αντίθετο του Ντόριαν Γκρέι. Μεταμορφώνεσαι εξωτερικά σε αυτό που είσαι πραγματικά εντός σου...». Η Αντζέλικα Χιούστον στη μεγάλή συνέντευξη της που δημοσιεύεται αυτή τη βδομάδα στο περιοδικό New York, μιλά χωρίς φόβο και πάθος για τη ζωή της, από την εποχή που «βγήκε στο κλαρί» ως μοντέλο στην εφηβεία της μέχρι το σημερινό Χόιλιγουντ και το κίνημα #MeToo...

Σεξ, ναρκωτικά και #MeToo: Η εξομολόγηση της Αντζέλικα Χιούστον Facebook Twitter
Η πρώτη της κινηματογραφική εμφάνιση στο A Walk With Love and Death (1969) του πατέρα της

Για τη σημερινή σχέση της με τα ναρκωτικά

Καπνίζω ακόμα φούντα, αλλά δεν τη θεωρώ κίνδυνο στην υγεία μου. Δεν μου αρέσουν τα «φαγώσιμα» [μανιτάρια κλπ] γιατί δρουν αργά και δεν έχεις ιδέα πού ακριβώς πάνε. Μπορεί να καταλήξεις στο κρεβάτι για τρεις μέρες. Δεν μπορώ να κάνω επικίνδυνα πράγματα πλέον. Ποτέ μου δεν κατάλαβα την έλξη του LSD. Μ' αρέσει να περνάω καλά, αλλά δεν είχα ποτέ διάθεση να χάνω το μυαλό μου...

Για τα δύο είδη κόκας που είχε ο Τζακ Νίκολσον σπίτι του: την καλή που είχε «κάτω» για τον ευρύτερο κύκλο καλεσμένων και την σπέσιαλ που είχε «πάνω» για τον ίδιο και τους πολύ οικείους του

Δεν μπορώ να επιβεβαιώσω ή να διαψεύσω αυτή τη φήμη. Το σίγουρο είναι ότι κυκλοφορούσε μια κοκαΐνη στα '70s που θα την χαρακτήριζα πολύ υψηλής ποιότητας. Ήταν σαν φαρμακευτική νιφάδα, σαν αφρός, ελαφριά και άκοπη.

Για την διαφορά καλής και κακής κοκαΐνης

Η κακή κοκαΐνη σε κάνει να νοιώθεις σκατά. Ο λόγος που σε κάνει να τρέχεις στην τουαλέτα είναι μάλλον επειδή είναι ψεκασμένη με καθαρτικό. Η πιο αγνή κοκαΐνη σου προσδίδει ένα πολύ ελαφρύ, αέρινο, καθαρό και εξαιρετικά ευχάριστο συναίσθημα. Στ' αλήθεια όμως, δεν υπάρχει «καλή κοκαΐνη». Δεν πιστεύω ότι είναι καλή ιδέα να κάνει κάποιος κόκα, έστω και περιστασιακά, για «αναψυχή».

Σεξ, ναρκωτικά και #MeToo: Η εξομολόγηση της Αντζέλικα Χιούστον Facebook Twitter
Με τον πατέρα της, Τζον Χιούστον, στην Ιρλανδία το 1967.

 

Για την σύλληψη της επειδή βρισκόταν στο σπίτι του Τζακ Νίκολσον όπου ο Ρόμαν Πολάνσκι κατηγορήθηκε ότι βίασε την 13χρονη Σαμάνθα Γκέιμερ

Κοίταξε να δεις... Αυτή η ιστορία θα μπορούσε να είχε συμβεί δέκα χρόνια πριν στην Αγγλία ή τη Γαλλία ή την Ιταλία ή την Ισπανία ή την Πορτογαλία και να μην είχε μάθει κανείς ποτέ τίποτα. Έτσι διασκέδαζαν αυτοί οι άντρες τότε. Ήταν σαν ένα κίνημα επιφανών playboys που δρούσαν στη Γαλλία όταν ήμουν μικρή – 15, 16 χρονών- και δούλευα στις πρώτες κολεξιόν μου ως μοντέλο. Πήγαινες στο Régine ή στο Castel στο Παρίσι και όλοι οι ώριμοι άντρες σου την έπεφταν. Το ίδιο σε οποιοδήποτε γνωστό κλαμπ της εποχής στην Ευρώπη. Ήταν σχεδόν "de rigeur" αυτή η δραστηριότητα για άντρες σαν τον Πολάνσκι που είχαν γαλουχηθεί με την ευρωπαϊκή νοοτροπία.

Για το κίνημα #MeToo και το «ανδρικό προνόμιο»

Υπάρχει πάντα το ανδρικό προνόμιο, το οποίο πιθανότατα παραμένει ισχυρότερο από οποιοδήποτε κίνημα #MeToo, διότι ξεκινά από την γέννηση του αρσενικού. Έχω έναν ανιψιό τριών χρονών που τις προάλλες ενώ ήμασταν στην παραλία, ήρθε προς το μέρος μου κρατώντας ένα μπαστούνι και μου ανακοίνωσε «είμαι ο αρχηγός του σύμπαντος». Τα κορίτσια δεν κάνουν τέτοια πράγματα.

Σεξ, ναρκωτικά και #MeToo: Η εξομολόγηση της Αντζέλικα Χιούστον Facebook Twitter
Με τον Τζακ Νίκολσον στο σπίτι του στο Λος Άντζελες, 1971

 

Για την αντιπάθεια της στο πρόσωπο του Μπιλ Μάρεϊ

Όταν είχαμε συνεργαστεί στο The Life Aquatic του Γουές Άντερσον, ήταν φριχτός μαζί μου. Δεν ξέρω τι πρόβλημα είχε. Την πρώτη εβδομάδα των γυρισμάτων ήμασταν όλοι σ΄ ένα μικρό ξενοδοχείο και ο Μπιλ Μάρεϊ προσκάλεσε σε δείπνο όλο το καστ εκτός από μένα. Τέτοιες μικροπρέπειες...

Για την σχέση της με τον «ψυχοπαθή» Ράιαν Ο' Νιλ

Θυμάμαι μια φορά φιλιόμαστε για έξι ώρες πάνω σ΄ ένα τραπέζι σπίτι του. Αλλά συμπεριφερόταν σαν ψυχοπαθής. Μια φορά μου έριξε κουτουλιά. Πήρε το κεφάλι μου στα χέρια του και με κουτούλησε με όλη του τη δύναμη επειδή με έψαχνε και δεν με έβρισκε σ΄ ένα πάρτι. Είναι – ή μάλλον ήταν, δεν μπορώ να είμαι σίγουρη για την τρέχουσα κατάστασή του – ένα βαθιά διαταραγμένο άτομο.

Σεξ, ναρκωτικά και #MeToo: Η εξομολόγηση της Αντζέλικα Χιούστον Facebook Twitter
Με το Όσκαρ Β' γυναικείου ρόλου που κέρδισε το 1996 για την ερμηνεία της στην 'Τιμή των Πρίτζι".

 

Για τον λόγο που δεν εμφανίζεται πια στην οθόνη ο Τζακ Νίκολσον

Από τη στιγμή που δεν του προσφέρουν κάποιον αντίστοιχα συναρπαστικό με το παρελθόν του ρόλο, γιατί να το κάνει; Έχει αρκετά λεφτά για να ζήσει πλουσιοπάροχα τρεις ζωές. Προσωπικά δεν θα ήθελα να τον δω να παίζει στο επίπεδο ρόλων που αποδέχεται εδώ και χρόνια ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο. Απορώ πώς το κάνει. Πού τα χαλάει τα λεφτά; Στο Nobu που είναι ιδιοκτησία του ή στο Φεστιβάλ της Tribeca που ίδρυσε; Δε νομίζω. Ίσως στις διατροφές που πληρώνει στις πρώην συζύγους του, αλλά και πάλι...

Για τον πατέρα της, Τζον Χιούστον

Αν ήταν αλκοολικός; Δε νομίζω. Σαφώς ήταν κάποιος που του άρεσε να πίνει στο τέλος της μέρας. Χαρακτηρίζουμε αλκοολικούς τέτοιους ανθρώπους; Ποτέ μου δεν κατάλαβα. Σύμφωνα με τον ορισμό των Ανώνυμων Αλκοολικών, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί αλκοολικός. Σύμφωνα με οποιονδήποτε σχεδόν Ιρλανδό, ήταν απλά ένας μέτριος πότης.

Με στοιχεία από το New York

Οθόνες
5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Η αλήθεια είναι πως δεν μπορώ να εξηγήσω απόλυτα γιατί επιστρέφω διαρκώς εκεί»

Γειτονιές της Ελλάδας / «Επιστρέφοντας, μπορεί να πιάσουμε πάλι το νήμα»

Ο σκηνοθέτης Δημήτρης Κουτσιαμπασάκος μας μιλά για το χωριό όπου γεννήθηκε, το Αρματολικό στη νότια Πίνδο, αλλά και για το νέο του ντοκιμαντέρ, «Τα τέρματα του Αυγούστου», που διαδραματίζεται εκεί.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης έχει τα πιο ψαγμένα αφιερώματα

Οθόνες / Το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης έχει τα πιο ψαγμένα αφιερώματα

Από μια ρετροσπεκτίβα στην Ιζαμπέλ Ιπέρ μέχρι έναν πλήρη οδηγό του έργου του Γιώργου Τσεμπερόπουλου και από το spotlight στον Μαρσέλ Πανιόλ μέχρι μια ανατρεπτική ματιά στην έννοια του plot twist, οι θεματικές ενότητες του φεστιβάλ διατηρούν αμείωτο το ενδιαφέρον μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιούλη Τσαγκαράκη: «Κάθε σπίτι έχει τον δικό του Νετανιάχου, τον δικό του Τραμπ»

Οθόνες / Γιούλη Τσαγκαράκη: Η θεία Σταματίνα από τις «Σέρρες» του Γιώργου Καπουτζίδη μιλά στη LifO

Η ταλαντούχα ηθοποιός με τον ρόλο της ίντερσεξ θείας έσπασε ταμπού και άνοιξε ξανά μια σειρά συζητήσεων για το φύλο, την LGBTQI+ κοινότητα, τα ανθρώπινα δικαιώματα. Πώς ετοιμάστηκε για το ρόλο; Πώς βλέπει τις αντιδράσεις;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Τι θα δούμε στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Σινεμά / Τι θα δούμε στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Η νέα ταινία της Ιζαμπέλ Ιπέρ, φιλμ που έρχονται από τις Κάννες, πρεμιέρες, οι μικρού μήκους του Γιώργου Τσεμπερόπουλου και οι ελληνικές συμμετοχές των διαγωνιστικών τμημάτων είναι μερικοί από τους λόγους που θα μας στείλουν και φέτος στις αίθουσες του αγαπημένου κινηματογραφικού θεσμού.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το αμερικανικό σινεμά δίνει τη μία μάχη μετά την άλλη

Pulp Fiction / Το αμερικανικό σινεμά δίνει τη μία μάχη μετά την άλλη

Προτροπή για αντίσταση ή παραίνεση για τρομοκρατία; Το αριστούργημα του Πολ Τόμας Άντερσον «Μια μάχη μετά την άλλη», οι εξαιρετικές πρόσφατες αλληγορίες «Weapons» και «Eddington», αλλά και οι αξέχαστες κινηματογραφικές αναφορές τους απασχολούν τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο και τον αρχισυντάκτη της LiFO Γιάννη Πανταζόπουλο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Επιτρέπεται να θαυμάζουμε σήμερα τη Λένι Ρίφενσταλ;

Ιδέες / Επιτρέπεται να θαυμάζουμε σήμερα τη Λένι Ρίφενσταλ;

Με αφορμή το νέο ντοκιμαντέρ για μια από τις πιο αμφιλεγόμενες προσωπικότητες του 20ού αιώνα, ξαναθυμόμαστε τι είχαν απαντήσει στη LiFO οι Πέπη Ρηγοπούλου, Θωμάς Μοσχόπουλος, Δημήτρης Στεφανάκης, Θάνος Παπακωνσταντίνου, Πάνος Κούτρας και Θεόφιλος Τραμπούλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Boots»: Μια σειρά για το τι σημαίνει «να είσαι gay στον στρατό»

Οθόνες / «Boots»: Kάτι καλό θα κάνει αυτή η σειρά για να την αποκαλούν «woke σκουπίδι»

H τηλεοπτική σειρά οκτώ επεισοδίων του Netflix, που έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις, προσεγγίζει με μοναδικό και συγκινητικό τρόπο το θέμα της ομοφοβίας στον στρατό. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η Ειρήνη Παπά μέσα από 9 ταινίες και 1 ντοκιμαντέρ

Οθόνες / Ειρήνη Παπά: Οι σημαντικότερες ταινίες της για ένα πενθήμερο στην Ταινιοθήκη

Την αποκάλεσαν «Καρυάτιδα», συνέβαλε στο να φτάσει το αρχαίο δράμα στο Χόλιγουντ, υπήρξε μια αληθινή σταρ. Αυτή την εβδομάδα μπορούμε να δούμε ξανά την «Αντιγόνη», τις «Τρωάδες», το «Ζ» και άλλες ταινίες που η Ειρήνη Παπά σφράγισε με την ερμηνεία της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Η αιώνια και οικουμενική θεία Μπεμπέκα

Daily / Η αιώνια και οικουμενική θεία Μπεμπέκα

Η αναγγελία του θανάτου της Άννας Κυριακού προκάλεσε βαθιά συγκίνηση και θλίψη καθώς πολλοί έμοιαζαν να πενθούν όχι τόσο την απώλεια της ίδιας της ηθοποιού όσο του χαρακτήρα της στις «Tρεις Χάριτες», κι ας έχουν περάσει τρεις δεκαετίες από τότε.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Ανδρέας Αποστολίδης, συγγραφέας, σκηνοθέτης

Οι Αθηναίοι / Ανδρέας Αποστολίδης: «Πλέον το αστυνομικό μυθιστόρημα ανθεί ως παραγωγή, αλλά δεν ανανεώνεται»

Επί δικτατορίας σχετιζόταν με παράνομες οργανώσεις και έφτασε να κατηγορηθεί ως ηθικός αυτουργός της κατάληψης του Πολυτεχνείου. To ταξίδι του με την αστυνομική λογοτεχνια ξεκίνησε με μια μετάφραση του Ρέιμοντ Τσάντλερ. Σειρά πήραν η Χάισμιθ, ο Ελρόι και άλλοι σπουδαίοι συγγραφείς. Μετά, έγραψε τα δικά του μυθιστορήματα, ασχολήθηκε με την αρχαιοκαπηλία και το ντοκιμαντέρ. O Ανδρέας Αποστολίδης αφηγείται τη ζωή του στη LiFO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Buy yourself a butt plug: Γιατί όλοι μιλούν για την ταινία «Pillion»;

Οθόνες / Buy yourself a butt plug: Γιατί όλοι μιλούν για την ταινία «Pillion»;

Το σκηνοθετικό ντεμπούτο του Χάρι Λάιτον, όπου ο Χάρι Μέλινγκ συνάπτει μια BDSM σχέση με τον Σκάρσγκαρντ, ήδη από το τρέιλερ έχει πυροδοτήσει συζητήσεις για τον σεξουαλικό προσανατολισμό του Σουηδού πρωταγωνιστή.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Με το «Chasing Dragons» ο Άκης Ζιάκκας ένωσε μονομιάς τις τρεις δρακολίμνες

Οθόνες / Ο Άκης Ζιάκας ενώνει σε μία διαδρομή τις τρεις Δρακόλιμνες

«Chasing Dragons»: 120 χιλιόμετρα, 8.000 μέτρα υψομετρική διαφορά σε μία μέρα. Μια ταινία που διαρκεί μία ώρα και καταγράφει αυτή τη συγκλονιστική διαδρομή που ξεπερνά τα όρια της αντοχής, σωματικής και ψυχολογικής.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Mπιλ Κίντερ στη LiFO: «Oι ταινίες κινουμένων σχεδίων δεν είναι μόνο για παιδιά»

Οθόνες / Mπιλ Κίντερ: «Oι ταινίες κινουμένων σχεδίων δεν είναι μόνο για παιδιά»

Ο συνεργάτης του Κόπολα και υπεύθυνος μοντάζ και post-production σε ταινίες όπως το «Wall-e» μάς μίλησε για το μοντάζ στο animation, για την Pixar και για τότε που ένα στούντιο πλήρωσε 80 εκατομμύρια δολάρια τον Κόπολα για να μη γυρίσει μια ταινία. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

σχόλια

3 σχόλια
Επίσης, μπράβο της που παραδέχεται ότι υπάρχει το ανδρικό προνόμιο, αλλά κάνει λάθος αν πιστεύει ότι η αιτία της ύπαρξης του είναι βιολογική (άρα δεν μπορεί να αλλάξει). Η αιτία της ύπαρξης του ανδρικού προνομίου είναι κοινωνική (άρα μπορεί να αλλάξει) και ένα παιδί τριών χρονών έχει ήδη διαμορφώσει χαρακτήρα μέσα από τα κοινωνικά πρότυπα που του επιβάλλονται ώστε να φέρεται ανάλογα.
ειναι σχεδον γοητευτικο το γεγονος οτι στο τελος καθε μεγαλης ιδεολογικης αφηγησης κρυβεται ενα ανομολογητος δυισμος, αλλο ψυχη αλλο σωμα, αλλο εγκεφαλος αλλο συνειδηση. Δεν θα μπω σε λεπτομερειες αλλα με αρχες εξελικτικης βιολογίας η βεβαιοτητα αυτής της αποψης είναι σχεδον αντιεπιστημονική.
Πολύ καλά κάνει και μιλάει ανοιχτά για το ότι οι μεσήλικες πήγαιναν συνέχεια με ανήλικες, με αφορμή την υπόθεση Πολάνσκι. Δεν βλέπω όμως να καταδικάζει το φαινόμενο, μάλλον σαν να το δικαιολογεί μου φαίνεται.