Aυτές είναι οι 10 αγαπημένες ταινίες του Ευθύμη Φιλίππου και θα τις παρουσιάσει στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Aυτές είναι οι 10 αγαπημένες ταινίες του Ευθύμη Φιλίππου και θα τις παρουσιάσει στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
Φωτο: Πάνος Μιχαήλ
0

Λίγους μήνες μετά τη βράβευσή του στο Φεστιβάλ Καννών για το σενάριο της ταινίας The Killing of Sacred Deer που συνυπογράφει με τον Γιώργο Λάνθιμο, ο σεναριογράφος Ευθύμης Φιλίππου, παίρνει φέτος carte blanche από το 58ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης και μας προτείνει δέκα αγαπημένες του ταινίες.

Ο Ευθύμης Φιλίππου -που η συνεργασία του με τη LIFO περιλάμβανε εκτός των άλλων τις σουρεαλιστικές συνεντεύξεις του από διάσημους Έλληνες (απ' τον Δημήτρη Μητροπάνο και την Κατερίνα Στανίση μέχρι την Δήμητρα Ματσούκα και τον Γιάννη Ξανθούλη)- θα παραβρεθεί στο φεστιβάλ. Ως γνωστόν πρόκειται για τον υποψήφιο για Όσκαρ, βραβευμένο σεναριογράφο των Κυνόδοντας, Άλπεις, Ο Αστακός και The Killing of Sacred Deer του Γιώργου Λάνθιμου, του Chevalier της Αθηνάς Ραχήλ Τσαγγάρη και του L του Μπάμπη Μακρίδη. 

Ο ίδιος λέει για την carte blanche που του δόθηκε: «Η πρόταση ήταν να γίνει μια λίστα ταινιών τελείως υποκειμενική και καθόλου ψύχραιμη - όσο εφικτό είναι κάτι τέτοιο. Δεν υπήρχε περιορισμός στα είδη, τις χρονολογίες, την προέλευση. Ήταν δύσκολο, ευχαριστώ όμως πολύ».

Τι επιλέγει για το 58ο Φεστιβάλ;

Το άγριο παιχνίδι ενός πολυκαιρισμένου ζευγαριού, σκέψεις ενός ερωτευμένου ψυχοπαθούς, τα μυστικά των άλλων, ψεύτικες υποσχέσεις, εφηβικές φιλίες, μια περιπλάνηση στον 19ο αιώνα με τον πιο αμοράλ αντιήρωα, ένα σκοτεινό βίντεο, την τελευταία υπόκλιση στον βασιλιά της κωμωδίας, μια αρρωστημένη σχέση, ένα μαρτίνι με τον 007. Ψηφίδες από δέκα ταινίες που άφησαν εποχή. 

Τις παρουσιάζουμε σήμερα στο LIFO.gr με τυχαία σειρά.

H φωτογραφία / Νίκος Παπατάκης (1986)

Aυτές είναι οι 10 αγαπημένες ταινίες του Ευθύμη Φιλίππου και θα τις παρουσιάσει στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης Facebook Twitter

«Επαναστάτης με την καλλιτεχνική έννοια του όρου κυρίως, αλλά όχι μόνο, διανοούμενος με αναρχική σκέψη, καταραμένος και συγχρόνως ευνοούμενος της μοίρας, μπον-βιβέρ εκπάγλου καλλονής στα νιάτα του, εμβληματική προσωπικότητα της Rive Gauche, ο σκηνοθέτης Νίκος Παπατάκης συνδέθηκε με τα σημαντικότερα ονόματα της τέχνης και του πνεύματος στη Γαλλία και αλλού. Δεν απέκτησε ποτέ του μια πατρίδα, ήταν ένας μέτοικος ο οποίος, όπου κι αν βρέθηκε, ήταν πάντα ο ξένος, ενώ ο ίδιος κουβαλούσε και το άχθος του λευκού Αφρικανού. Χωρίς να το επιδιώξει έγινε μύθος του μεταπολεμικού Παρισιού ως ιδιοκτήτης του θρυλικού καμπαρέ La Rose Rouge, επίκεντρου της καλλιτεχνικής έκρηξης της γενιάς του και των υπαρξιστών, παραγωγός κινηματογράφου και σκηνοθέτης ταινιών που αποτέλεσαν σταθμούς σε τρεις χώρες: τη Γαλλία, την Αμερική και την Ελλάδα.» (Από το άρθρο του Χρήστου Παρίδη "Νίκος Παπατάκης: Ο Έλληνας αναρχικός της Σεν Ζερμέν Ντε Πρε")

Ποιος φοβάται την Βιρτζίνια Γουλφ; / Μάικ Νίκολς (1966)

Aυτές είναι οι 10 αγαπημένες ταινίες του Ευθύμη Φιλίππου και θα τις παρουσιάσει στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης Facebook Twitter

Ζευγάρι μεσήλικων που εκτοξεύουν καθημερινά βιτριολικές ατάκες για τη σχέση τους, καλεί νεαρό ζευγάρι στο σπίτι, το εισάγει στον κόσμο του και του δείχνει το μέλλον. Bonus, το γεγονός πως το πρωταγωνιστικό ζεύγος υποδύεται ένα αληθινό ζευγάρι στη ζωή (που αργότερα χώρισε), ο Richard Burton και η Elizabeth Taylor. Του νεαρού τότε Μάικ Νίκολς. #

Μάρθα / Ράινερ Βέρνερ Φασμπίντερ (1974)

Aυτές είναι οι 10 αγαπημένες ταινίες του Ευθύμη Φιλίππου και θα τις παρουσιάσει στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης Facebook Twitter

Όταν ρωτάνε τη Μάρθα πού μένει, αυτή απαντά 'στην οδό Ντάγκλας Σερκ, νούμερο 21'. Όταν ο Φασμπίντερ ρωτήθηκε για την πιο πλούσια δεξαμενή των κινηματογραφικών αναφορών του, αυτός απάντησε: 'Όταν είδα τις ταινίες του Ντάγκλας Σερκ, πείστηκα μια και καλή πως ο έρωτας είναι το καλύτερο, το πιο ύπουλο, το πιο αποτελεσματικό εργαλείο κοινωνικής καταπίεσης'. Αυτή η ηρωΐδα του, μια 30χρονη παρθένα που βάφει τα χείλη της σε ένα φιλήδονο κατακόκκινο χρώμα, απελευθερώνεται από την εξουσία του πατρός που πεθαίνει από καρδιακή προσβολή σε ένα κοινό τους ταξίδι στη Ρώμη, για να πέσει με μεγαλύτερη φόρα στη δεσμά του γάμου με έναν αρρενωπό μηχανικό, που χτίζει φράγματα κατ' επάγγελμα, αλλά και υψώνει διάφορα σύνορα στη μεταξύ τους σχέση. #

Στάσου πλάι μου / Ρομπ Ράινερ (1986)

Aυτές είναι οι 10 αγαπημένες ταινίες του Ευθύμη Φιλίππου και θα τις παρουσιάσει στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης Facebook Twitter

Την ιστορία αφηγείται ο ενήλικος Γκόρντι ΛαΤσάνς, γνωστός ως "Ο Συγγραφέας", ο οποίoς γράφει τα απομνημονεύματα της παιδικής παρέας του.

Το 1959 στην πόλη Καστλ Ροκ του Όρεγκον, ο μικρός Γκόρντι είναι ένα ήσυχο, λάτρης των βιβλίων παιδί που του αρέσει να λέει και να γράφει ιστορίες. Ο πατέρας του δεν του δίνει και πολύ σημασία, ειδικά μετά το θάνατο του μεγαλύτερού του αδερφού, Ντάνι, σε τροχαίο. Ο Ντάνι έδινε μεγαλύτερη προσοχή στον Γκόρντι, απ' ό,τι οι γονείς του.

Ο Γκόρντι περνάει το χρόνο του με τρεις φίλους. Τον Κρις Τσέιμπερς, ο οποίος κατάγεται από οικογένεια με εγκληματίες και αλκοολικούς, τον Τέντι Ντουσάμπ, ένα εκεντρικό αγόρι και ο Βερν Τέσιο, ένα λίγο υπέρβαρο παιδί που τρομάζει εύκολα και γι' αυτό γίνεται συχνά στόχος κοροϊδίας.

Οι τέσσερις μαθαίνουν ότι βρέθηκε το πτώμα ενός αγοριού, το οποίο πάτησε ένα τραίνο. Πιστεύουν ότι είναι ο αγνοούμενος Ρέι Μπρόουερ. Τότε αποφασίζουν να βρουν το πτώμα ψάχνοντας μέσα στο δάσος και ξεκινάνε έτσι μια διήμερη εκδρομή.

Ο χασάπης / Κλοντ Σαμπρόλ (1969)

Aυτές είναι οι 10 αγαπημένες ταινίες του Ευθύμη Φιλίππου και θα τις παρουσιάσει στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης Facebook Twitter

Πρωταγωνιστούν οι Στεφάν Οντράν, Ζαν Γιάν. Ένας χασάπης ψυχοπαθής δολοφόνος, ερωτεύεται παράφορα τη δασκάλα του χωριού. Ψυχολογικό δράμα, δοσμένο με λεπτότητα αλλά και ειρωνεία, ξεσκεπάζει τα κόμπλεξ και τις νευρώσεις της αστικής κοινωνίας.

Η συνομιλία / Φράνσις Φορντ Κόπολα (1974)

Aυτές είναι οι 10 αγαπημένες ταινίες του Ευθύμη Φιλίππου και θα τις παρουσιάσει στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης Facebook Twitter

Ο Κόπολα έχει κερδίσει συνολικά 6 Όσκαρ (σεναρίου για το Πάτον, σεναρίου για τον πρώτο Νονό, παραγωγής, σκηνοθεσίας και σεναρίου για τον δεύτερο Νονό, καθώς και τιμητικό βραβείο για το σύνολο της καριέρας του, και 2 Χρυσούς Φοίνικες στο Φεστιβάλ Καννών (Η Συνομιλία και Αποκάλυψη Τώρα). Είναι ένας από τους μόλις 8 σκηνοθέτες στην ιστορία του φεστιβάλ που έχουν τιμηθεί δύο φορές με την ανώτατη διάκριση. [Ένα εξαιρετικό multimedia αφιέρωμα στον Κόπολα, εδώ]

Το βίντεο του Μπένι / Μίκαελ Χάνεκε (1992)

Aυτές είναι οι 10 αγαπημένες ταινίες του Ευθύμη Φιλίππου και θα τις παρουσιάσει στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης Facebook Twitter

Ο δεκατετράχρονος Μπένι (Arno Frisch) είναι ένα χαϊδεμένο παιδί εύπορης αστικής οικογένειας.Οι γονείς του, του έχουν χαρίσει τον πιο μοντέρνο εξοπλισμό βίντεο, ήχου και τηλεοράσεως.Ο Μπένι, κάνει συνεχείς λήψεις με την κάμερα, τις μοντάρει και τις βλέπει στην τηλεόρασή του.Αφοσιώνεται με πάθος σε αυτή την ενασχόληση.Η πιο αγαπημένη του κασέτα, είναι μία που γύρισε στην εξοχή και παρουσιάζει, αναλυτικά και με ακρίβεια, πως ο χωρικός σφάζει ένα γουρούνι.Οι γονείς του γνωρίζουν το γεγονός, αλλά δείχνουν να αδιαφορούν όντας απασχολημένοι με τα δικά τους προβλήματα.
Κάποια μέρα που απουσιάζουν οι γονείς του, προσκαλεί μια συνομήλική του κοπέλα, της δείχνει το βίντεο και το μαχαίρι του χωρικού.

Τζέιμς Μποντ, πράκτωρ 007: Επιχείρηση κινούμενος στόχος / Τζον Γκλεν (1985)

Aυτές είναι οι 10 αγαπημένες ταινίες του Ευθύμη Φιλίππου και θα τις παρουσιάσει στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης Facebook Twitter

Ένα μικροτσίπ, ικανό να αχρηστεύσει όλα τα ηλεκτρονικά του πλανήτη, πέφτει στα χέρια των μυστικών υπηρεσιών και οδηγεί τον 007 στον Max Zorin, κάποιο μεγαλοεπιχειρηματία που σκοπεύει να καταστρέψει τη Σίλικον Βάλεϊ, για να κυριαρχήσει στην παγκόσμια αγορά υπολογιστών.

Μπάρι Λίντον / Στάνλεϊ Κιούμπρικ (1975)

Aυτές είναι οι 10 αγαπημένες ταινίες του Ευθύμη Φιλίππου και θα τις παρουσιάσει στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης Facebook Twitter

Βασισμένη στο μυθιστόρημα του 1844 Η τύχη του Μπάρι Λίντον του Ουίλλιαμ Θάκερυ. η ταινία αφηγείται τα κατορθώματα ενός φανταστικού Ιρλανδού τυχοδιώκτη του 18ου αιώνα. Οι εξωτερικοί χώροι τραβήχτηκαν σε τοποθεσίες στην Ιρλανδία, την Αγγλία και τη Γερμανία.

Στα Οσκαρ του 1975, η ταινία κέρδισε τέσσερα Όσκαρ στις κατηγορίες παραγωγής. Παρά το γεγονός ότι είχε μέτρια εμπορική επιτυχία και χλιαρή υποδοχή από τους κριτικούς όταν πρωτοπροβλήθηκε, το Μπάρι Λίντον θεωρείται σήμερα ως μια από τις καλύτερες ταινίες του Κιούμπρικ. Σε πολλές δημοσκοπήσεις, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων της Village Voice (1999), Sight & Sound (2002, 2012), Time (2005) και το BBC, έχει ονομαστεί ως ένα από τα σπουδαιότερα έργα που έχουν γυριστεί ποτέ.

Βασιλιάς για μια νύχτα / Μάρτιν Σκορσέζε (1982)

Aυτές είναι οι 10 αγαπημένες ταινίες του Ευθύμη Φιλίππου και θα τις παρουσιάσει στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης Facebook Twitter

Ένας φαντασμένος 34χρονος αποφασίζει να απαγάγει το αγαπημένο του τηλεοπτικό είδωλο μήπως κι έτσι αποκτήσει πιο εύκολα την καριέρα κωμικού που ονειρεύεται για τον εαυτό του. Ο Μάρτιν Σκορσέζε μιλά εδώ για έναν μοντέρνο κόσμο ειδωλολατρίας, στον οποίο η μανία για διασημότητα και η ψευδαισθησιακή δύναμη της τηλεόρασης έχουν αναχθεί σε νέα θρησκεία, αλλά και για σύσωμη τη βιομηχανία ψυχαγωγίας, που προσπαθεί να κρύψει τις αμέτρητες φενάκες της πίσω από εκτυφλωτικούς προβολείς.

Οξυδερκές και καυστικό, το «Βασιλιάς για μια Νύχτα» παραμένει αποστομωτικά προφητικό, και ζητά από τους θεατές να συγχρονιστούν στις παράξενες διαθέσεις μιας ιστορίας που σερβίρει το χιούμορ της με ένα αίσθημα ναυτίας. Εισπρακτική απογοήτευση τότε, η ταινία θεωρείται πλέον ένα από τα κορυφαία φιλμ του Σκορσέζε και αποτελεί μαρτυρία ενός σκηνοθέτη ο οποίος προσπάθησε να δουλέψει μίλια μακριά από τις οικείες θεματικές του. Δικαιώθηκε, υπογράφοντας ίσως την πιο αντισυμβατική ταινία της καριέρας του. #

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Baby Reindeer: Ποτέ η φράση “sent from my iPhone” δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Daily / Baby Reindeer: Ποτέ η φράση «sent from my iPhone» δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Ισορροπώντας ανάμεσα στο θρίλερ, το κοινωνικό δράμα και τη μαύρη κωμωδία, η αυτοβιογραφική σειρά του Netflix αφηγείται με συνταρακτικό τρόπο μια αληθινή ιστορία κακοποίησης, μαζοχισμού και τραύματος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Οθόνες / Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Το laugh track στις κωμικές σειρές αντιπροσώπευε την ψευδαίσθηση μιας κοινότητας, αλλά τώρα ακόμη κι αυτή η ψευδαίσθηση έχει χάσει τη λάμψη της. Καμία σειρά με γέλιο-κονσέρβα δεν έχει κερδίσει το βραβείο Emmy καλύτερης κωμωδίας εδώ και σχεδόν 20 χρόνια.
THE LIFO TEAM
Σάκης Καρπάς: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Οθόνες / Unboxholics: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Καθώς το «Μην ανοίγεις την πόρτα», το σκηνοθετικό ντεμπούτο των Unboxholics, ετοιμάζεται να βγει στις αίθουσες, ο Σάκης Καρπάς μας μιλά για το δάσος και άλλα πράγματα που τους τρομάζουν, για αγαπημένες ταινίες και games τρόμου, αλλά και για την άδικη δαιμονοποίηση των gamers.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των 90s;

Pulp Fiction / Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των '90s;

Είναι η δεκαετία του '90 η καλύτερη όλων στο σινεμά; Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος συζητά με την κριτικό και αρθρογράφο της LiFO Ειρήνη Γιαννάκη για τη δεκαετία που ξεκίνησε με το «Pretty Woman», το «Goodfellas», το «Χορεύοντας με τους λύκους» και το «Μόνος στο σπίτι» και έκλεισε με τα «Μάτια ερμητικά κλειστά», την «Έκτη αίσθηση», το «Matrix» και το «Fight Club».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Ghostwatch»: H ταινία τρόμου που προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό

Οθόνες / «Ghostwatch»: Γιατί αυτή η ταινία τρόμου προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό το 1992;

H κυκλοφορία του «Late Night with the Devil» στους κινηματογράφους ξαναφέρνει στην επικαιρότητα μια πρωτοποριακή και πέρα για πέρα ανατριχιαστική δημιουργία του BBC, που προκάλεσε πανικό και ακραίες αντιδράσεις στη Βρετανία το 1992, οδηγώντας έναν νεαρό τηλεθεατή στην αυτοκτονία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Οθόνες / Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Ο διάσημος Ελληνογάλλος σκηνογράφος του Χόλιγουντ μιλά στη LiFO για την τέχνη του, για το «Independence Day», το «Dark City», το «Poor Things» και την «Barbie», και για τότε που ο Φίντσερ του ζήτησε να του σχεδιάσει έναν δονητή.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Back to Black»: Aξίζει η κινηματογραφική βιογραφία της Έιμι Γουάινχαουζ

The Review / «Back to Black»: Είναι η ταινία για την Έιμι Γουάινχαουζ αντάξια του μύθου της;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Άκης Καπράνος είδαν την ταινία της Σαμ Τέιλορ-Τζόνσον μέχρι τέλους, επιβίωσαν και βρέθηκαν στο στούντιο της LiFO για να συζητήσουν για την εμπειρία τους και για τα στοιχεία που κάνουν καλή μια κινηματογραφική μουσική βιογραφία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ!»

Οθόνες / Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ»

Με αφορμή τον πολυσυζητημένο «Εμφύλιο Πόλεμο» του Άλεξ Γκάρλαντ, η Αμερικανίδα ηθοποιός συζητά με τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για τους ρόλους που την απελευθερώνουν, για την ανάγκη να υπάρχουν γυναίκες ηγέτιδες στην πολιτική, για τα πιο ιδιαίτερα σενάρια που έχουν πέσει στα χέρια της, όπως αυτό της τελευταίας ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η Αστυγραφία πάει σινεμά

Οθόνες / Αστυγραφίες στην οθόνη: 24 ταινίες με πρωταγωνιστή την πόλη προβάλλονται στο αφιέρωμα της Ταινιοθήκης

Το πρόγραμμα που έχει καταρτιστεί σε συνεργασία με την Πινακοθήκη περιλαμβάνει 24 ταινίες, μεγάλου και μικρού μήκους, μυθοπλασίας αλλά και ντοκιμαντέρ, ελληνικές και ξένες, όπου πρωταγωνιστεί η πόλη αλλά και αναγνωρίσιμοι τύποι της ανθρωπογεωγραφίας και της κοινωνικής διαστρωμάτωσης.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Κύρος Παπαβασιλείου: «Η ζωή είναι το μόνο μας καταφύγιο»

Οθόνες / Κύρος Παπαβασιλείου: «Η ζωή είναι το μόνο μας καταφύγιο»

Ο σκηνοθέτης της ταινίας «Κάμπια Νύμφη Πεταλούδα» μίλησε στη LIFO για τον γραμμικό χρόνο, για την ανάγκη να δώσουμε φωνή στα ανείπωτα και για όσα κρύβονται πίσω από αυτόν τον ιδιαίτερο τίτλο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Θα δούμε ποτέ στις αίθουσες το νέο, επικό αριστούργημα του Κόπολα;

Οθόνες / Θα δούμε ποτέ στις αίθουσες το νέο, επικό αριστούργημα του Κόπολα;

Ο κορυφαίος σκηνοθέτης χρηματοδότησε μόνος του την παραγωγή του φιλόδοξου “Megalopolis” που προβλήθηκε πριν μερικές μέρες σε κλειστό κύκλο επιφανών εκπροσώπων του Χόλιγουντ και τώρα βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την διανομή της με τα μεγάλα στούντιο
THE LIFO TEAM