Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblocker για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες μας. Δείτε πώς.
Βρήκατε κάποιο λάθος ή παράλειψη;     Επικοινωνήστε μαζί μας  »
ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΑ
 

Τα 10 υπέροχα κατορθώματα του Ντάνιελ Ντέι Λιούις

Σταθμοί στην αντισυμβατική καριέρα των τριών Όσκαρ, των προσεκτικών επιλογών και των μεγάλων διαλειμμάτων, με αφορμή την πρεμιέρα της «Αόρατης Κλωστής», της ταινίας με την οποία ο αγαπημένος ηθοποιός αποσύρεται από το σινεμά
Με τη βρετανική του μόρφωση, τη θητεία του στο Old Vic, το ιρλανδικό του ταμπεραμέντο και τη χαμαιλεοντική ικανότητα του αναμετρήθηκε με όλα τα «τέρατα» που διασταυρώθηκαν με την περιέργειά του και έδωσε λόγο ύπαρξης και πνοή σε χαρακτήρες όχι πάντα συμπαθείς και σίγουρα καθόλου απλούς.

Με την αναγγελία της οριστικής του απόσυρσης από την υποκριτική, οι απανταχού σινεφίλ ξαφνιαστήκαμε με το ίδιο το γεγονός της επίσημης ανακοίνωσης: για ποιον λόγο άραγε ο πιο «αποσυρμένος» από την κοινή θέα και τη δημοσιότητα ηθοποιός, ο άνθρωπος που διαφυλάττει την ιδιωτικότητά του ως κόρη οφθαλμού, μπαίνει στον κόπο να δηλώσει, μέσω της εκπροσώπου Τύπου, πως δεν επιθυμεί να ξαναπαίξει στο σινεμά;

 

Είναι άρρωστος; Θέλει να το γυρίσει στη σκηνοθεσία; Πρόκειται για μια παρόρμηση μετά από άλλο ένα εξαντλητικό γύρισμα; Ο ίδιος έχει παραδεχτεί πως τα μεθεόρτια κάθε ταινίας του είναι πολύ πικρά γιατί τον κατακλύζει μια απέραντη θλίψη, σε σημείο που δεν ξέρει ποιος είναι και τι είδους κατεύθυνση να ακολουθήσει στη ζωή του, αν και κατανοεί την κανονική ζωή του που τον περιμένει στη γωνία.

 

Στα 60 του χρόνια, ο κατά τεκμήριο σπουδαιότερος εν ζωή ηθοποιός παραδέχεται δημόσια πως κουράστηκε και επιστρέφει για τελευταία φορά στην οθόνη με το «Phantom Thread», όπου υποδύεται τον σημαντικό, αν και άγνωστο στο πλατύ κοινό, σχεδιαστή μόδας Τσαρλς Τζέιμς.

 

Είναι τυχαίο που ο Τζέιμς αποσύρθηκε από την ενεργό δράση, χωρίς προφανή λόγο, το 1958, είκοσι χρόνια πριν από τον θάνατό του; Αν ήταν κάποιος άλλος, δεν θα αποκλειόταν ως και το διαφημιστικό κόλπο. Αλλά στην περίπτωση του Ντάνιελ Ντέι Λιούις το χιούμορ φτάνει μέχρις ενός σημείου και προφανώς τα διόδια της εκάστοτε κινηματογραφικής του αποστολής υπήρξαν υψηλά και το κόστος δυσβάσταχτο.

 

Μετά την εξαντλητική ερμηνεία του στο «Αριστερό μου πόδι», η περίοδος απεξάρτησης δεν έλεγε να τελειώσει. Γι' αυτόν το λόγο, αλλά και για να περάσει χρόνο στην Παταγονία της Αργεντινής καβάλα σε μια μηχανή, επέλεξε να παίξει στη μοναδική του κωμωδία, το «Eversmile, New Jersey» του Κάρλος Σορίν, που δικαίως δεν είδε κανείς.

 

Οι αντοχές λιγοστεύουν, αλλά τα στάνταρ δεν χαμηλώνουν, οπότε τα χρόνια δεν βγαίνουν για περαιτέρω αναζητήσεις, αν σκεφτούμε πως κάθε ταινία του απαιτεί περίπου μια πενταετία από τη ζωή του. Εκεί που πολλοί άνδρες συνάδελφοί του πλήττονται από κρίση μέσης ηλικίας και αναρωτιούνται αν θα πρέπει να αναβαθμιστούν σε κάτι ωριμότερο και να σταματήσουν το κρυφτούλι με τη ματαιοδοξία, ο Steely Dan παραιτείται ολοσχερώς από το δίλημμα.

 

Σπάνια παρατηρούνται επίσημες «λήξεις καριέρας». Ο Σον Κόνερι και ο Τζιν Χάκμαν τα παράτησαν οριστικά, αλλά μεγάλοι. Ο Μόργκαν Φρίμαν κάνει ακριβώς το αντίθετο ‒ ένα τέρας υποκριτικής, ευκολίας και ανασφάλειας, που δεν θα πει «όχι» σε κανέναν και δεν θα σταματήσει ποτέ (μου το είχε πει σε συνέντευξη παλιότερα, πως φοβάται μήπως πάψει να χτυπάει το τηλέφωνο και σταματήσουν οι προσφορές...).

 

Ο Τζο Πέσι είχε ορκιστεί πως δεν θα επέστρεφε, αλλά οι παλιόφιλοι Ντε Νίρο και Σκορσέζε τον ξαναγύρισαν με το ζόρι για τον επερχόμενο «Ιρλανδό». Ενδεχομένως, ο μόνος που μπορεί να μεταπείσει τον Ντέι Λιούις είναι ο Πολ Τόμας Άντερσον. Η ουσία είναι πως όλοι εύχονται να είναι γερός και δυνατός.

 

Μπορεί να μη συμπλήρωσε τα ένσημα για πλήρη σύνταξη, όπως άλλοι με περισσότερες καταγεγραμμένες εργατοώρες, αλλά κάλυψε και με το παραπάνω την αραιή του παρουσία την τελευταία 20ετία με θαυματουργές περφόρμανς.

 

O Ντάνιελ Ντέι Λιούις στα γυρίσματα του «The Phantom Thread»
O Ντάνιελ Ντέι Λιούις στα γυρίσματα του «The Phantom Thread»

 

Και Μethod, και αγγλικό θέατρο

Ναι. Με εντυπωσιακά, υπερβατικά αποτελέσματα, επί 30 χρόνια. Το θαύμα ξεκίνησε όταν ξάφνιασε τους σινεφίλ μέσα σε μια χρονιά, παίζοντας έναν εδουαρδιανό δανδή στο «Δωμάτιο με Θέα» του Τζέιμς Άιβορι και έναν σοβαρό πανκ ομοφυλόφιλο στο «Ωραίο μου Πλυντήριο» του Στίβεν Φρίαρς. Από κει ξεκίνησε ένα θρυλικό ταξίδι δημιουργικής καταβύθισης, οδυνηρό, όπως λέγεται, για εκείνον, καθώς κάθε του ρόλος ήταν και μια ακανθώδης, μακρά μεταμόρφωση στον εκάστοτε χαρακτήρα, στον Άλλο.

 

Απλικάροντας την ξακουστή «μέθοδο», και μάλιστα με μια ανασκολόπιση που ταιριάζει μόνο στον θηριώδη Μπράντο στις καλύτερες στιγμές του, έκανε κανονική επίθεση στις ταινίες, χωρίς ομήρους και οίκτο, ανασύροντας φονικά ένστικτα με την αιμοσταγή αναλγησία ενός παράφρονα ‒ βλέπε «Ο τελευταίος των Μοϊκανών» και Χασάπης Μπιλ στις «Συμμορίες της Νέας Υόρκης». Στον «Λίνκολν» τρίβαμε τα μάτια μας: ο Πρόεδρος ζωντάνεψε και μιλούσε όπως εκείνος, κάτι που συνέβη με ηχητικό morphing, ακούγοντας τις λιγοστές ηχογραφήσεις της εποχής.

 

Όπως επισημαίνει ο Όουεν Γκλάιμπερμαν, ενώ οι περισσότεροι Αμερικανοί άνδρες συνάδελφοι του προτιμούν το method στυλ με ανάμεικτα αποτελέσματα, και ενίοτε με εντυπωσιακά, όπως ο Χιθ Λέτζερ στον «Σκοτεινό Ιππότη», και σαφώς λιγότεροι υιοθετούν την αγγλική προσέγγιση, όπως ο Μπεν Κίνγκσλεϊ και εν μέρει η Μέριλ Στριπ, ο Ντέι Λιούις δεν εμφανίζεται απλώς για να παίξει αλλά το ζει μέχρι τελευταίας ρανίδας και δεν αφήνει περιθώριο για αμφισβήτηση, με την ίδια ένταση που δεν επιτρέπει στο περιβάλλον, και ειδικά στη σύγχρονη ζωή, να τρυπώσει στο σύμπαν που δημιουργεί ‒ ο Στίβεν Σπίλμπεργκ τον αποκαλούσε κύριο Πρόεδρο στα γυρίσματα του «Λίνκολν».

 

Ωστόσο, οι ερμηνείες του δεν ηχούν ούτε φαίνονται αεροστεγείς και μουσειακές. Τουναντίον, αστράφτουν από διαχρονική διαύγεια και βροντούν από ενέργεια και πάθος. Με τη βρετανική του μόρφωση, τη θητεία του στο Old Vic, το ιρλανδικό του ταμπεραμέντο και τη χαμαιλεοντική ικανότητα του αναμετρήθηκε με όλα τα «τέρατα» που διασταυρώθηκαν με την περιέργειά του και έδωσε λόγο ύπαρξης και πνοή σε χαρακτήρες όχι πάντα συμπαθείς και σίγουρα καθόλου απλούς.

 

Δουλεύοντας με τον εξωτερικό τρόπο των Αμερικανών, τον πιο σωματικό και βασισμένο στα εξωτερικά ερεθίσματα και προσωπικά βιώματα, και τον εσωτερικό των Βρετανών, που παίζουν (act) και δεν το κάνουν και τόσο θέμα, εξέλιξε τη μεικτή τεχνική σε μια απαράμιλλη «μορφοτροποποίηση». Ναι, έχουμε δει πρόσφατα ηθοποιούς να χάνονται στους χαρακτήρες τους ‒ τη Μαριόν Κοτιγιάρ ως Πιαφ, ακόμη και τη Νικόλ Κίντμαν ως Βιρτζίνια Γουλφ. Ήταν σαν να παρασύρθηκαν από ένα μαγικό ποτάμι. Ύστερα επανήλθαν στα εγκόσμια.

 

Ο Ντέι Λιούις απέδειξε αυτό που πάντα έλεγε ο Άντονι Χόπκινς: πως δεν υπάρχει τίποτε μαγικό σε αυτήν τη δουλειά. Κάποιοι μπορούν να το κάνουν, άλλοι όχι. Όταν όμως το κάνεις συστηματικά, σε κάθε ταινία που δέχεσαι να φέρεις εις πέρας, αυτό είναι εφαρμογή του ταλέντου σε μια σκληρή δουλειά.

 

Όταν παρέλαβε το Όσκαρ Α' Ανδρικού Ρόλου για την ταινία «Λίνκολν»
Όταν παρέλαβε το Όσκαρ Α' Ανδρικού Ρόλου για την ταινία «Λίνκολν»

 

Πήρε 3 Όσκαρ πρώτου ανδρικού ρόλου

Για το «Αριστερό μου Πόδι», για το «Θα Χυθεί Αίμα» και για το «Λίνκολν». Στο πρώτο, τα προγνωστικά μοιράζονταν ανάμεσα σ' εκείνον, τον Τομ Κρουζ που είχε αποσπάσει τη Χρυσή Σφαίρα για το «Γεννημένος την 4η Ιουλίου» και τον Μόργκαν Φρίμαν, λόγω της επιτυχίας του «Σοφέρ της κυρίας Ντέιζι». Στα άλλα δύο, δεν υπήρχε αντίπαλος. Και τις τρεις φορές το κοινό σηκώθηκε όρθιο για να τον επευφημήσει, ως ένδειξη σεβασμού στην προσπάθειά του.

 

Παραμένει ο μόνος άνδρας με 3 βραβεία για πρώτο ρόλο ‒ ο Τζακ Νίκολσον, επίσης με τρία, έχει ένα για δεύτερο, και ο καρατερίστας Γουόλτερ Μπρέναν από τη δεκαετία του '30 κανένα για πρώτο. Αν πάρει και τέταρτο στο «Phantom Thread» του Πολ Τόμας Άντερσον, για το οποίο είναι υποψήφιος, θα ισοφαρίσει το απόλυτο ρεκόρ της Κάθριν Χέμπορν.

 

Αγαπά την Ελλάδα

Αλλά όχι με τον αναμενόμενο, φολκλόρ φιλελληνισμό. Κι ενώ δεν αποκλείεται να ριγεί με τα αρχαία και τον πολιτισμό μας, τίμησε την υπόσχεση που έδωσε στον καλό του φίλο, τον παλιό του συμφοιτητή, σκηνοθέτη Γιώργο Οικονόμου κι ερχόταν, χωρίς αμοιβή, στην Ελλάδα με κάθε καινούργια ταινία του, με τον όρο τα έσοδα από τη φιλανθρωπική πρεμιέρα να διατίθενται στη Εταιρεία Προστασίας Σπαστικών Παιδιών, πρόεδρος της οποίας είναι η Δάφνη Οικονόμου.

 

Σε κάποιες επισκέψεις του στη χώρα μας βρήκε την ευκαιρία να προπονηθεί, χωρίς να τον πάρει κανείς χαμπάρι. Για παράδειγμα, έτρεχε καθημερινά σαν αγρίμι στον λόφο του Αρδηττού, προετοιμαζόμενος για το «Boxer». Η πρώτη φορά που είχε έρθει στη χώρα μας ήταν κατά τη διάρκεια της χούντας και θυμάται ένστολους και άρματα να κυκλοφορούν στον δρόμο.

 

Για έναν καλλιτέχνη του μεγέθους του και, κυρίως, για έναν άνθρωπο που προσαρμόζεται με βαριά καρδιά στη βραχεία περίοδο δημοσιότητας, στο πλαίσιο της κάθε ταινίας του, η αίσθηση τιμής που συνδέεται με τη χώρα μας είναι παραπάνω από συγκινητική.

 

Με τον Πολ Τόμας Άντερσον γελάνε στη συνέντευξη τύπου για την πρεμιέρα της ταινίας «Θα Χυθεί Αίμα», που προβλήθηκε στο θέατρο Παλλάς και της οποίας τα έσοδα διατέθηκαν για την ενίσχυση του έργου της Εταιρείας Προστασίας Σπαστικών, 2008. Φωτο: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΣΥΜΕΛΑ ΠΑΝΤΖΑΡΤΖΗ
Με τον Πολ Τόμας Άντερσον γελάνε στη συνέντευξη τύπου για την πρεμιέρα της ταινίας «Θα Χυθεί Αίμα», που προβλήθηκε στο θέατρο Παλλάς και της οποίας τα έσοδα διατέθηκαν για την ενίσχυση του έργου της Εταιρείας Προστασίας Σπαστικών, 2008. Φωτο: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΣΥΜΕΛΑ ΠΑΝΤΖΑΡΤΖΗ

 

Ήταν ο Κρίστι Μπράουν στο «Αριστερό μου πόδι»

(Χωρίς σχόλιο)

 

Απρόβλεπτος

Μετά την εξαντλητική ερμηνεία του στο «Αριστερό μου Πόδι», η περίοδος απεξάρτησης δεν έλεγε να τελειώσει. Γι' αυτόν το λόγο, αλλά και για να περάσει χρόνο στην Παταγονία της Αργεντινής καβάλα σε μια μηχανή, επέλεξε να παίξει στη μοναδική του κωμωδία, το «Eversmile, New Jersey» του Κάρλος Σορίν, που δικαίως δεν είδε κανείς.

 

Αλαφροΐσκιωτος;

Εγκατέλειψε το θέατρο οριστικά όταν είδε το φάντασμα του πατέρα του, του ποιητή Σέσιλ Ντέι Λιούις, σε μια παράσταση του «Άμλετ». Ο ίδιος το αρνείται, συνήθως χαμογελώντας, κάτι που σημαίνει πως καταλαβαίνει ότι αν το παραδεχτεί θα ακουστεί τρελός. Το να του έχει συμβεί, σε ένα είδος σπάνιας συναισθησίας με μεταφυσική προέκταση, επιτείνει πολύ ταιριαστά τη μοναδικότητά του.

 

Η αγροτιά και τα παπούτσια

Ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις εμφανίστηκε έφηβος στο σινεμά στο «Sunday Bloody Sunday» του 1971, παίζοντας έναν 14χρονο βάνδαλο. Τότε νόμιζε πως ήταν πολύ κουλ να τον χαρτζιλικώνουν για να σπάει αμάξια. Η θεώρησή του για το επάγγελμα άλλαξε άρδην με τα χρόνια, σε τέτοιο βαθμό, που χαιρόταν ιδιαίτερα όταν το έσκαγε από το σινεμά ‒ την ίδια στιγμή που συνάδελφοί του φορτώνουν το πρόγραμμά τους με επικαλυπτόμενες υποχρεώσεις, για να μη μείνουν άνεργοι.

 

Σε ένα από τα μεγάλα του διαλείμματα, στα τέλη των '90s, ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις έμαθε να φτιάχνει παπούτσια στη Φλωρεντία, δίπλα στον μάστορα Στέφανο Μπέμερ. Λίγο αργότερα δήλωσε ευτυχής που απομακρύνθηκε από τον κόσμο του σινεμά, ενώ ποτέ δεν υπήρξε μέρος του μηχανισμού.

 

Επέλεξε να μένει σε ημιαστικές ή εντελώς αγροτικές περιοχές, με τις κύριες κατοικίες του έξω από τη Νέα Υόρκη και κάπου στην Ιρλανδία. Έχει δηλώσει πως σε αγροτικές κοινότητες ο κόσμος περνά απαρατήρητος και αυτό τον ενδιαφέρει πολύ.

 

Πρόσφατα εκδήλωσε ενδιαφέρον για τις κατασκευές σπιτιών ‒ χτίστης, μη φανταστείτε δουλειά γραφείου! Με δεδομένο πως πριν γίνει ηθοποιός ονειρευόταν καριέρα επιπλοποιού, ο διχασμός ανάμεσα στα χειρωνακτικά χόμπι κι ένα επάγγελμα που «δεν μετριέται», με πλήρη ενεργοποίηση της φαντασίας, είναι δηλωτικός της ψυχικής κούρασης που προκαλεί η παρατεταμένη ενασχόληση με κάτι που έχει ανταμοιβή, αλλά όχι αντίκρισμα.

 

Ποιος ξέρει, ίσως ο Ντέι Λιούις θα ήταν πιο ικανοποιημένος αν, στο λυκόφως της ζωής του, καμάρωνε τις μπότες και τα σερβάν του παρά τα Όσκαρ και τις υπόλοιπες διακρίσεις του...

 

Θαύμαζε τόσο πολύ τον Άρθουρ Μίλερ...

... που παντρεύτηκε την κόρη του Ρεμπέκα Μίλερ, αμέσως μετά τα γυρίσματα του «Crucible».

 

Αρκετά χρόνια πριν, χώρισε την Ιζαμπέλ Ατζανί με φαξ

Κάποιος έπρεπε να το κάνει ‒ και μάλιστα, πολύ πριν από την εποχή των SMS.

 

Mε τη σύζυγό του Ρεμπέκα Μίλερ
Mε τη σύζυγό του Ρεμπέκα Μίλερ

 

 

Γεννήθηκα στην Αθήνα και μεγάλωσα στην Καλλίπολη του Πειραιά. Σπούδασα Κοινωνιολογία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και Επιστήμες Τύπου και Πληροφόρησης, με κατεύθυνση στον κινηματογράφο, στη Σορβόνη. Ξεκίνησα να δουλεύω ως κριτικός κινηματογράφου στο περιοδικό Σινεμά και τον ΑΝΤΕΝΝΑ και συνεργάστηκα με εφημερίδες και περιοδικά σε μόνιμη βάση. Εδώ και μια δεκαετία, κάνω κριτικές σε ταινίες, συνεντεύξεις, ανταποκρίσεις από τα μεγάλα φεστιβάλ και ρεπορτάζ για τη LIFO και τον ALPHA TV.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αόρατη Κλωστή
Κινηματογράφος

Αόρατη Κλωστή

ΚΡΙΤΙΚΗ: ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
O θαυμαστός, έκκεντρος κόσμος του Πολ Τόμας Άντερσον
Είδαμε πρώτοι την «Αόρατη Κλωστή» («Phantom Thread»), το νέο του αριστούργημα, και κάνουμε αναδρομή στο έργο του εμβληματικού κινηματογραφιστή που δεν παύει να γοητεύει και να ξαφνιάζει.
Ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις στην Αθήνα για την πρεμιέρα της ταινίας «Αόρατη κλωστή»
Όλα τα έσοδα θα διατεθούν στο Πρότυπο Κέντρο της Εταιρείας Προστασίας Σπαστικών «Πόρτα Ανοιχτή»
Γνωρίστε τους 25 χολιγουντιανούς σταρ του αύριο
Νέοι, ωραίοι, ανερχόμενοι και αποφασισμένοι να μονοπωλήσουν το ενδιαφέρον μας τα επόμενα χρόνια.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νύχτες Πρεμιέρας 2020: Κόντρα σε όλες τις αντιξοότητες
Μερικά highlights από τη φετινή διοργάνωση που για πρώτη φορά στην 26χρονη πορεία της θα πραγματοποιηθεί τελικά σε 7 θερινά σινεμά.
Podcast/ Tenet, Ι 'm thinking of ending things: Ο Θ. Κουτσογιαννόπουλος συζητά με τον Δ. Πολιτάκη
Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος και ο Δημήτρης Πολιτάκης μιλούν για τα δύο πρόσφατα mindfuck που μας επιφύλασσαν το «Tenet» και το «I'm thinking of ending things», οι νέες ταινίες του Κρίστοφερ Νόλαν και του Τσάρλι Κάουφμαν
Οι τελευταίες μέρες του Ρόμπιν Γουίλιαμς
Ένα νέο ντοκιμαντέρ καταγράφει με συνταρακτικό, σε σημεία, τρόπο την κάθοδο του αυτόχειρα διάσημου κωμικού Ρόμπιν Γουίλιαμς σ’ έναν κόσμο σύγχυσης και παράνοιας εξαιτίας μιας καλπάζουσας μορφής άνοιας από την οποία δεν γνώριζε ότι πάσχει.
Αλέξανδρος Τζώνης: Ο σκηνογράφος του «Ποτέ την Κυριακή» ανασύρει μνήμες από μια συναρπαστική εποχή
Με αφορμή τα 60 χρόνια από την πρώτη προβολή του «Ποτέ την Κυριακή», ο μόλις 21χρονος τότε σκηνογράφος της ταινίας, βοηθός του Γιάννη Τσαρούχη και μετέπειτα διαπρεπής αρχιτέκτονας και θεωρητικός μιλά για τη ζωή και την πορεία του.
10 ταινίες για να μπείτε σε φθινοπωρινή διάθεση
Καθώς μπαίνουμε σιγά σιγά στη φθινοπωρινή εποχή, στήσαμε μια λίστα με ανάλογες ταινίες, για να ενταχθούμε ομαλότερα στην πρέπουσα ψυχική διάθεση.
«Performance», 50 χρόνια μετά: Μια ταινία – ένα αίνιγμα
Η ιστορία και το παρασκήνιο του θρυλικού φιλμ που προβάλλεται αυτό το Σάββατο στη Ριβιέρα από το «Midnight Express».
Ο Ντέιβιντ Λιντς μιλάει για τον διαλογισμό, τη δημιουργικότητα και την τέχνη
Μια συνέντευξη του χαρισματικού σκηνοθέτη στη συγγραφέα Susie Pearl.
Podcast: Συζητώντας για τις Νύχτες Πρεμιέρας με τον Λουκά Κατσίκα
O Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος και το εβδομαδιαίο podcast του
10 χαρακτηριστικές ταινίες που αναδεικνύουν τη σχολική εμπειρία
Με αφορμή την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς ανατρέχουμε σε 10 ταινίες που αναδεικνύουν τη σχολική εμπειρία, τόσο από την καλή όσο και από την κακή της πλευρά.
Motorway 65: Ο αυτοκινητόδρομος που οδηγεί την Εύη Καλογηροπούλου στο Φεστιβάλ των Καννών
Η εικαστικός και κινηματογραφίστρια διαγωνίζεται για τον Χρυσό Φοίνικα με μια ταινία μικρού μήκους που μιλά γι’ αυτά που ενώνουν και χωρίζουν τους κατοίκους της Ελευσίνας.
Η ηθοποιός Diana Rigg, που έφυγε προσφάτως από τη ζωή, είχε «Το Άξιον Εστί» του Θεοδωράκη στη δισκοθήκη της
Η πρωταγωνίστρια των «Εκδικητών» και του «Game of Thrones» υπήρξε μια πολύ διαβασμένη και υποψιασμένη ηθοποιός.
Νύχτες Πρεμιέρας 2020: Αυτές είναι οι μουσικές ταινίες της φετινής διοργάνωσης
Το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Νύχτες Πρεμιέρας επιστρέφει για 26η χρονιά, συστήνοντας για πρώτη φορά μια υβριδική διοργάνωση.
Monday: Πρώτες εντυπώσεις από τη νέα ταινία του Αργύρη Παπαδημητρόπουλου
Προοριζόταν για το φεστιβάλ της Tribeca, τελικά θα κάνει πρεμιέρα στο Τορόντο, κι εμείς είδαμε το πολυαναμενόμενο «Monday» από τους πρώτους.
Φρανσουάζ Αρντί: η Γαλλίδα πρωταγωνίστρια της ταινίας «Μια Σφαίρα στην Καρδιά», που γυριζόταν στην Ελλάδα το 1965
Η ταινία του Jean-Daniel Pollet με τη μουσική του Μίκη Θεοδωράκη προβάλλεται τώρα, ξανά, μετά από 54 χρόνια.
Ξαναβλέποντας τις 29 ταινίες του Μπράιαν ντε Πάλμα
Ένας από τους σημαντικότερους Αμερικανούς σκηνοθέτες των τελευταίων δεκαετιών κλείνει σήμερα τα 80 του. Ξαναβλέπουμε μία-μία όλες τις ταινίες της φιλμογραφίας του.
5 σχόλια
Ταξινόμηση:
Προηγούμενα 1 Επόμενα
RENO DAKOTA RENO DAKOTA 7.8.2017 | 14:26
Ποτέ, ποτέ δε θα καταφέρω να ξεπεράσω την απολαυστική ερμηνεία του στο ρόλο του τζιτζιφιόγκου στο Δωμάτιο με Θέα.

Κανένας Μπράντο, κανένας Ντε Νίρο δε θα μπορούσε να παίξει κάτι αντίστοιχο.

Ίσως όχι ο σπουδαιότερος ή ο επιδραστικότερος, θεωρώ όμως πως είναι ο πιο ταλαντούχος ηθοποιός που έχω δει.
παντοτε τον φανταζομουν στον ρολο του τσαπλιν,σε καμια βιογραφικη ταινια(ισως και αντι του ρομπερτ νταουνι τζουνιορ)μοιαζουν τοσο πολυ!!
avatar
Ανώνυμος/η 1.2.2018 | 19:12
Αβιαστα δανδής και butcher (Bill) μαζί, θα μας λειψει.
ανώριμος23 ανώριμος23 2.2.2018 | 11:11
Θεωρω αστειο να συγκρινεται με τον Τζακ Νικολσον, αυτο που δεν καταλαβαινετε ειναι οτι δε μετρανε μονο τα Οσκαρ κ η αποδοχη σκηνοθετων παραγωγων, αλλα ειναι κ το στιγμα και η επιρροη που αφηνει καποιος και 10 Οσκαρς να παρει Τζακ Νικολσον δε θα γινει ποτε
avatar vinakw 2.2.2018 | 14:34
προσπαθω να καταλαβω τι υπεροχο κατορθωμα ειναι να χωριζεις με φαξ τη γυναικα που ειναι εγκυος στο παιδι σου...
Προηγούμενα 1 Επόμενα
Συνεχίζοντας την περιήγηση στο lifo.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies.     Μάθετε περισσότερα.     Αποδοχή