Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblocker για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες μας. Δείτε πώς.
Βρήκατε κάποιο λάθος ή παράλειψη;     Επικοινωνήστε μαζί μας  »
ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΑ
ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ

10 εικόνες από την παράλληλη έκθεση των Ocampo και Milunovic που ξεκινά σήμερα στην γκαλερί ΑΔ

Καταγόμενοι από χώρες που έχουν πληγεί απ’ την αποικιοκρατία, από σκληρά καθεστώτα και πολέμους, οι καλλιτέχνες αποδομούν παγιωμένα ιδεολογικά σύμβολα

Ο Manuel Ocampo κατάγεται από τις Φιλιππίνες ενώ ο Mihael Milunovic από τη Σερβία, χώρες που έχουν στιγματιστεί από την αποικιοκρατία, από σκληρά καθεστώτα και πολέμους.

 

Στην παράλληλη έκθεση των έργων τους στην γκαλερί ΑΔ, που ξεκινά την Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2018 στις 20:00, οι καλλιτέχνες θέτουν υπό αμφισβήτηση παγιωμένα ιδεολογικά συστήματα (πολιτιστικά, θρησκευτικά, πολιτικά), εκθέτοντας τη διφορούμενη λειτουργία των ιδεολογικών συμβόλων στην κατασκευή της ταυτότητας.

 

Μέσα από τους φανταστικούς κόσμους που δημιουργούν, και οι δύο καλλιτέχνες επιλέγουν να πάρουν θέση απέναντι στη παγκόσμια κρίση και να αναζητήσουν τις αιτίες της.

 

Manuel Ocampo, 7 Pointed Star Minus One, 2017, λάδι σε καμβά, 175 Χ 120 εκ., ευγενική παραχώρηση της Γκαλερί ΑΔ, Αθήνα και του καλλιτέχνη
Manuel Ocampo, 7 Pointed Star Minus One, 2017, λάδι σε καμβά, 175 Χ 120 εκ., ευγενική παραχώρηση της Γκαλερί ΑΔ, Αθήνα και του καλλιτέχνη

 

Manuel Ocampo, Ethnic Types, 2016, λάδι σε καμβά, 162 Χ 130 εκ., ευγενική παραχώρηση της Γκαλερί ΑΔ, Αθήνα και του καλλιτέχνη
Manuel Ocampo, Ethnic Types, 2016, λάδι σε καμβά, 162 Χ 130 εκ., ευγενική παραχώρηση της Γκαλερί ΑΔ, Αθήνα και του καλλιτέχνη

 

Ο Manuel Ocampo έκανε αίσθηση στην Ευρώπη και την Αμερική όταν το έργο του παρουσιάστηκε από τον Jan Hoet στην Documenta ΙΧ στο Κάσελ (1992) καθώς και στην Μπιενάλε της Βενετίας (1993, 2001 & 2017). Με σαρκασμό συνδυάζει την μπαρόκ θρησκευτική εικονογραφία με τις κοσμικές πολιτικές αφηγήσεις.

 

Η δουλειά του Milunovic, που θυμίζει τη ζωγραφική της Νέας Σχολής της Λειψίας (Neo Rauch, Matthias Weischer, Tim Eitel, κλπ.), σχετίζεται με το κλίμα της μεταπολεμικής Γιουγκοσλαβίας και την ήττα της ουτοπίας και αποπνέει μία αίσθηση ψυχρότητας και ελλοχεύουσας απειλής.

 

Manuel Ocampo, Crucified in Parts, 2017,λάδι σε καμβά, 36 Χ 27 εκ., ευγενική παραχώρηση της Γκαλερί ΑΔ, Αθήνα και του καλλιτέχνη
Manuel Ocampo, Crucified in Parts, 2017,λάδι σε καμβά, 36 Χ 27 εκ., ευγενική παραχώρηση της Γκαλερί ΑΔ, Αθήνα και του καλλιτέχνη

 

Manuel Ocampo, Yes, Sir! No, Sir! Right Away, Sir!, 2016, ακρυλικά σε καμβά, 162 Χ 130 εκ., ευγενική παραχώρηση της Γκαλερί ΑΔ, Αθήνα και του καλλιτέχνη
Manuel Ocampo, Yes, Sir! No, Sir! Right Away, Sir!, 2016, ακρυλικά σε καμβά, 162 Χ 130 εκ., ευγενική παραχώρηση της Γκαλερί ΑΔ, Αθήνα και του καλλιτέχνη

 

Manuel Ocampo, Hockney, 2017, λάδι σε καμβά, 45 Χ 36 εκ., ευγενική παραχώρηση της Γκαλερί ΑΔ, Αθήνα και του καλλιτέχνη
Manuel Ocampo, Hockney, 2017, λάδι σε καμβά, 45 Χ 36 εκ., ευγενική παραχώρηση της Γκαλερί ΑΔ, Αθήνα και του καλλιτέχνη

 

Manuel Ocampo, God of Tooth, 2017, λάδι σε καμβά, 46 X 35 , ευγενική παραχώρηση της Γκαλερί ΑΔ, Αθήνα και του καλλιτέχνη
Manuel Ocampo, God of Tooth, 2017, λάδι σε καμβά, 46 X 35 , ευγενική παραχώρηση της Γκαλερί ΑΔ, Αθήνα και του καλλιτέχνη

 

Mihael Milunovic, Red Chair, 2018, λάδι σε καμβά, 150 Χ 200 εκ., ευγενική παραχώρηση της Γκαλερί ΑΔ, Αθήνα και του καλλιτέχνη
Mihael Milunovic, Red Chair, 2018, λάδι σε καμβά, 150 Χ 200 εκ., ευγενική παραχώρηση της Γκαλερί ΑΔ, Αθήνα και του καλλιτέχνη

 

Mihael Milunovic, Soldier of Deception, 2016, λάδι σε καμβά, 61 Χ 50 εκ., ευγενική παραχώρηση της Γκαλερί ΑΔ, Αθήνα και του καλλιτέχνη
Mihael Milunovic, Soldier of Deception, 2016, λάδι σε καμβά, 61 Χ 50 εκ., ευγενική παραχώρηση της Γκαλερί ΑΔ, Αθήνα και του καλλιτέχνη

 

Mihael Milunovic, Leader, 2016, λάδι σε καμβά, 61 Χ 50 εκ., ευγενική παραχώρηση της Γκαλερί ΑΔ, Αθήνα και του καλλιτέχνη
Mihael Milunovic, Leader, 2016, λάδι σε καμβά, 61 Χ 50 εκ., ευγενική παραχώρηση της Γκαλερί ΑΔ, Αθήνα και του καλλιτέχνη

 

Info

Γκαλερί ΑΔ, Παλλάδος 3, Ψυρρή

12 Σεπτεμβρίου – 24 Νοεμβρίου 2018

Ώρες λειτουργίας: Τρίτη-Παρασκευή 12:00-21:00 και Σάββατο 12:00-16:00

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τakis στην Tate Modern: «Ξέρω να χρησιμοποιώ την ενέργειά μου. Γι’ αυτό κι εγώ είμαι πιο νέος από σένα»
Στην πλέον των 70 χρόνων καριέρα του, ο Takis δημιούργησε μερικές από τις πιο πρωτοποριακές τέχνες του 20ου αιώνα ενώ σε λίγο καιρό πρόκειται να παρουσιαστεί η μεγαλύτερη έκθεση του στην Tate Moden του Λονδίνου
O Thomas Bellinck και οι φωνές των κυνηγημένων
Ο Βέλγος καλλιτέχνης επιστρέφει στην Αθήνα με ένα έργο για το δικαίωμα στην ελεύθερη διακίνηση του ατόμου.
Η γλύπτρια Ναταλία Μελά στο σπίτι της με την κόρη της Αλεξάνδρα και την εγγονή της Ναταλία
Φωτ. Σπύρος Στάβερης
Ο Στέλιος Καραμανώλης εμπνεύστηκε από τον Ζαρατούστρα για τη νέα του έκθεση
Ζωόμορφα πλάσματα που μοιάζουν να προέρχονται από κάποια μυθολογική αφήγηση θα βρεις στις παστέλ αφαιρετικές συνθέσεις του εικαστικού που παρουσιάζει τη νέα του δουλειά στη γκαλερί The Breeder
Γεράσιμος Πιτζαμάνος: ο άγνωστος ζωγράφος του 19ου αιώνα αποκαλύπτεται σε μία έκθεση στο Εθνικό Ιστορικό Μουσείο
Ισάξιος των κορυφαίων της ευρωπαϊκής σκηνής, ο επτανήσιος αρχιτέκτονας και ζωγράφος παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Αθήνα
Nικόλαος Βεντούρας εχάραξεν
Μια ανέκδοτη συνομιλία με τον κορυφαίο Έλληνα χαράκτη Νικόλαο Βεντούρα
Μιλώντας με έναν Έλληνα ζωγράφο που ζει στα ανατολικά της μακρινής Μαδαγασκάρης
Ο εικαστικός καλλιτέχνης Μιχάλης Κιούσης έχει επιλέξει εδώ και δύο χρόνια για σπίτι του το απομακρυσμένο νησί της Ρεϋνιόν
Τα Ταρώ από το συρτάρι του Γιώργου Τζιλιάνου
Η Μικρή και η Μεγάλη Αρκάνα
«For ever more images?»: Χαρτογραφώντας την εικόνα τον 21ο αιώνα
Το πρότζεκτ της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση περιλαμβάνει μια διαδραστική έκθεση και ένα συμπόσιο που ερευνούν το διαρκώς μεταβαλλόμενο και συχνά απειλητικό σύμπαν των εικόνων γύρω μας.
H συναισθηματική δύναμη του κόκκινου χρώματος: στα όρια της εμμονής και της λαγνείας
Το «Κόκκινο» είναι το πρώτο μέρος μιας τριλογίας που εξερευνά τη δύναμη των χρωμάτων
Τα manga καταλαμβάνουν το Βρετανικό Μουσείο
Η μεγαλύτερη έκθεση manga που έχει γίνει ποτέ εκτός Ιαπωνίας επιχειρεί να γνωρίσει το γιαπωνέζικο φαινόμενο που σαρώνει, σε ολόκληρο τον κόσμο.
Ήταν μια άστεγη ζωγράφος και σήμερα τα έργα της πωλούνται για χιλιάδες δολάρια
Ζούσε στους δρόμους του Σικάγο και αυτοφωτογραφιζόταν σε αυτόματα μηχανήματα. Οι selfies και τα έργα της έχουν τεράστια καλλιτεχνική αξία μέχρι και σήμερα.
Αυτό το έργο αναπαριστά συγκλονιστικά το απύθμενο και πολλαπλώς τραυματικό χάσμα του Brexit
Ο γνωστός εικαστικός καλλιτέχνης Anish Cooper δημιούργησε για λογαριασμό του Guardian ένα έργο που συλλαμβάνει τη μακάβρια εμμονή με το βαθύ χάσμα του “no deal Brexit”
Η σαγήνη των όψιμων έργων του Πιερ Μπονάρ
Η ώριμη δουλειά του Γάλλου μετα-ιμπρεσιονιστή ζωγράφου σε μια έκθεση στην Tate Modern, από το 1912 που το χρώμα έγινε βασικό του μέλημα, μέχρι τον θάνατό του το 1947.
Nick Cave στη LIFO: «Με συναρπάζει η παράξενη, οραματική τέχνη του Στέφανου Ρόκου»
Ο Έλληνας ζωγράφος και ο Αυστραλός μουσικός μιλούν αποκλειστικά στη LiFO για τη συνεργασία τους στο πρωτότυπο πρότζεκτ εικαστικής προσέγγισης του δίσκου «No more shall we part» που εκτίθεται στο Μουσείο Μπενάκη.
Συνεχίζοντας την περιήγηση στο lifo.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies.     Μάθετε περισσότερα.     Αποδοχή