Ο άθλιος μισθός και πολύ συχνά οι κακές συνθήκες εργασίας για τους πωλητές/πωλήτριες είναι γεγονός, αλλά δε φταίνε οι πελάτες (εκτός αν μιλάμε για περιπτώσεις αγενών γομαριών).Επίσης, το μισό κομμάτι και η βάση της δουλειάς του πωλητή είναι η σωστή συμπεριφορά και η ευγένεια για να επικοινωνήσεις με τον πελάτη και να τον κρατήσεις.Τώρα, αυτό με τον ενικό, συμφωνώ, έχει παραγίνει, ειδικά στα συνοικιακά μαγαζιά και είναι συχνό φαινόμενο το συγκαταβατικό υφάκι/τόνος των πωλητριών.Keep walking εξομολογούμενη, αν δεν είναι σωστοί απέναντί σου πήγαινε σε άλλο μαγαζί.
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon