Connection_has_been_lost
Που να το πηγαίνεις άραγε;!Πράγματι στην Αρχαία Ελλάδα η φιλοξενία ήταν μια ιερή και ενάρετη πράξη και οι ξένοι προστατεύονταν από τον Ξένιο Δία και την Αθηνά την Ξενία.Δυστυχώς όμως για εσένα, ως ξένοι εννοούνταν οι Έλληνες από άλλες πόλεις και όχι οι αλλοδαποί. Για τους αλλοδαπούς χρησιμοποιούνταν ο περιφρονητικός όρος "Βάρβαρος". Ακόμα όμως και στις ελάχιστες εξαιρέσεις, που οι αλλοδαποί προσδιορίζονταν ως ξένοι, είχε και πάλι την υποτιμητική σημασία του βαρβάρου. Για παράδειγμα, αναφέρει ο Ηρόδοτος για τους Σπαρτιάτες: "ξείνους γαρ εκάλεον τους βαρβάρους". Είναι επίσης γνωστή και η γνώμη των Αρχαίων Ελλήνων για όσους δεν ανήκαν στη φυλή τους: "Πας μη Έλλην, βάρβαρος" (ο άλλος σου ...καημός).Μερικά παραδείγματα ακόμα:Ο ιστορικός Πολύβιος αναφέρει οτι οι Έλληνες πολεμούσαν διαγωνιζόμενοι προς τους βαρβάρους υπέρ της των Ελλήνων ασφαλείας.Ο Ηρόδοτος αναφέρει οτι οι αλλοδαποί δεν είχαν δικαίωμα συμμετοχής ούτε στους ολυμπιακούς αγώνες (ου βαρβάρων αγωνιστέων είναι τον αγωνα αλλά Ελλήνων).Να σου θυμίσω επίσης και την εκτέλεση του απεσταλμένου του Ξέρξη από το Θεμιστοκλή. Κανείς δεν κατηγόρησε τον Θεμιστοκλή για υβριστή καθώς ο απεσταλμένος του Ξέρξη ήταν βάρβαρος και όχι ξένος και προσέβαλε τη χώρα του.Οπότε σε ότι με αφορά ασπάζομαι τις απόψεις των Αρχαίων Ελλήνων για τη φιλοξενία. Εσύ συνεχίζεις να τις ασπάζεσαι; Δεν πιστεύω να άλλαξες γνώμη;Παρεμπιπτόντως δεν μας είπες τι σε ενοχλεί στην Αρχαία Ελλάδα (φαίνεσαι λιγάκι ενοχλημένος) και ποια είναι τα δικά σου πρότυπα.