
Mέσα σ'όλα κι αυτό (για να απαντήσω). ¨Οποισδήποτε όμως διαβάζει σωστά μπορεί να τα συμπεράνει αυτά. Στο προκείμενο τώρα. Τα social έχουν πλέον διαμορφώσει άλλους τρόπους επικοινωνίας πιο σύντομους και περισσότερο απρόσωπους. Δεν ποντάρουν όλα στον ναρκισσισμό του Facebook αλλά ποντάρουν όλα στο αίσθημα του community. Kι αυτή είναι η δύναμή τους ως προς 1.την διαμόρφωση άποψης στις μάζες2.την διείσδυση της διαφήμισης3.την διασπορά (πολύ χρήσιμων εκεί που χρειάζονται από κάποιους) hoaxes.Η σιγουριά της Klinex είναι πάντα άσος στις μεγάλες ηλικίες που δυσκολεύονται να ακολουθήσουν τις γρήγορες αλλαγές (μιλάμε για 50+/60+ που έχουν φανατικά FB) αλλά ανατρέπεται άμεσα στις μικρές που είναι αδηφάγες για το νέο trend. Eπομένως όλα όσα κάνει το FB τα κάνει και το viber ή το whatapp και το snapchat κλπ. και πολύ γρήγορα άλλα apps πιο "βελτιωμένα". Στην Silicon Valley δεν σπέρνουν κουκιά. Μας μελετάνε πολύ πολύ προσεκτικά.