
Άκου τους παραπάνω σχολιαστές.Είναι ολόκληρος κλάδος και τρόπος λειτουργίας μαρκετινγκ και είναι και κοινή λογική. Πολλές σελίδες, περιεχόμενο, υπηρεσίες κλπ προσφέρονται δωρεάν, αλλά υπάρχει από πίσω κόσμος που δουλεύει σε αυτές και έχει επενδύσει, οπότε από κάπου πρέπει να έρθει κέρδος.Το πρόβλημα βρίσκεται στις περιπτώσεις των ιδιαίτερα παρεμβατικών ή/και ακαλαίσθητων διαφημίσεων και σε άγνοια ή αμέλεια που δείχνουν συχνά οι διαφημιστές σε ό,τι αφορά το τάργκετινγκ.Κατά τα άλλα και με βελτιώσεις σε πολλές περιπτώσεις βέβαια, είναι και βοηθητικός αυτός ο μηχανισμός.Πάντως, δε νομίζω ότι κερδίζει κανείς κάτι άλλο πιο ύποπτο, με το να γνωρίζει αν έψαχνες για αθλητικά παπούτσια π.χ. Ούτως ή άλλως, η επιλογή είναι πάντα δική σου, ό,τι διαφήμιση κι αν σου πλασάρει κανείς.