Απεργία την Πρωτομαγιά

Γιατί θλιβόμαστε όταν οι ακροδεξιοί στρέφονται κατά του δημοκρατικού πολιτεύματος και όχι όταν το κάνουν ακροαριστεροί; Ή όταν υπάρχει πανώ αναρτημένο στην Καπνικαρέα "Κάτω το Κράτος και η Πατριαρχία" (Σάββατο 24-11-2018) είναι ΟΚ; Όταν κλείνουμε για χρόνια το μάτι στη χρήση βίας βρισκόμενοι αλληλέγγυοι με όλους όσοι βγάζουν τα όπλα με την ευκολία που άλλοι ανάβουν τσιγάρο είναι κάτι υπέρ της δημοκρατίας; Γιατί οι καταλήψεις οι μεν ήταν "καλές" και οι δε είναι "κακές"; Γιατί η μεν ανυπακοή στο νόμο είναι "κακή" και η άλλη "καλή";Ανάχωμα στον φασισμό δεν είναι οι επιμελώς άτσαλα κουρεμένες γυναίκες που μιλάνε θυμωμένα. Ανάχωμα στο φασισμό είναι η λογική. Και τη λογική την πολεμάνε χρόνια τώρα και τα δύο άκρα. Έχει πέσει πολύς ακτιβισμός κατά της λογικής.Θέλουμε δουλειές. Τις δουλειές τις δίνουν τα αφεντικά. Θέλουμε εξειδικευμένους εργαζόμενους. Αυτούς τους βγάζουν τα λειτουργικά πανεπιστήμια.Θέλουμε κοινωνικό ΚΡΑΤΟΣ. Αυτό προέρχεται από τον φόρο που πληρώνουν εταιρείες που έχουν κέρδη. Δεν δημιουργείται όταν πολεμάμε το κράτος.Θέλουμε ασφάλεια. Άρα θέλουμε αστυνομία και δικαστήρια.Θέλουμε δημοκρατία. Άρα θέλουμε δικαίωμα στην ελευθερία του λόγου έτσι ώστε να εκφράζεται η ελεύθερη σκέψη. Όχι δικαίωμα στο να κραυγάζουμε ή δικαίωμα στο να λογοκρίνουμε αυτούς με τους οποίους διαφωνούμε.Ποιος ριζοσπάστης ακτιβιστής είναι υπέρ των ανωτέρω; Σε τι διαφέρει, εν τέλει, από έναν ακροδεξιό;
Σχολιάζει ο/η